*knuffel geeftquote:Op maandag 12 februari 2007 20:37 schreef remlof het volgende:
*centrale peuk opsteekt
dus jij was hetquote:
zeker zonder make-upquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:55 schreef Piovan het volgende:
die rechter dan
hee, die ken ikquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:03 schreef Piovan het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
--------------------[afbeelding]----------------
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:12 schreef Piovan het volgende:
vers van de pers
hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:52 schreef Queen_Bee het volgende:
Murp doet tegenwoordig ook mee hier?
ik doe overal aan mee....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:52 schreef Queen_Bee het volgende:
Murp doet tegenwoordig ook mee hier?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:09 schreef Piovan het volgende:
medal of honour allied assault
ja...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:25 schreef Tezz het volgende:
Tezz snapt er geen reet van maar dat geeft niets.
Medal of Honour is voor zover ik weet gewoon een spelletje!
vond ik nou ookquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
goh wat goed van mezelf dat ik dat wist...
nee Pio het gaat niet zo goedquote:
kut verkeerde accountquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:36 schreef murp het volgende:
[..]
ja alles is goed, alleen nog een klein beetje last....
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
nee Pio het gaat niet zo goedDie klote rug van mij frustreert me mateloos! Ik kan niet eens lang computeren want dan moet ik weer gaan liggen! En ik heb wel goede pijnstillers maar daar zitten spierverslappers in en dan kan ik helemaal niets meer, dan ben ik net een zombie hihi.
En met jou en je school?
Heb je iets verrekt ofzo dan?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
nee Pio het gaat niet zo goedDie klote rug van mij frustreert me mateloos! Ik kan niet eens lang computeren want dan moet ik weer gaan liggen! En ik heb wel goede pijnstillers maar daar zitten spierverslappers in en dan kan ik helemaal niets meer, dan ben ik net een zombie hihi.
En met jou en je school?
Waar ga je naartoe?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:42 schreef Tezz het volgende:
Ja zit een zenuw klem. Ach het went!
Maar eind van de week MOET het over zijn want ik ga op vakantie dus................
(en murp-met-kleine-m je moet sneller zijn hoor als je mijn kloon wilt spelen hihi)
kan je dat niet weg laten masseren? en waar ga je op vakantie dan?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:42 schreef Tezz het volgende:
Ja zit een zenuw klem. Ach het went!
Maar eind van de week MOET het over zijn want ik ga op vakantie dus................
gelukkig doen ze hier nit ann die zooiquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:44 schreef Piovan het volgende:
[..]
Hou je ook niet van carnaval dan? Ikzelf haat het echt.
nou, ga dan !quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:49 schreef Tezz het volgende:
Ik ga zometeen maar ff mijn kind weer van school halen........(fok is verslavend)
De bel gaat zoquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:49 schreef Tezz het volgende:
Ik ga zometeen maar ff mijn kind weer van school halen........(fok is verslavend)
dat dus.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:56 schreef murp het volgende:
[..]
nou, ga dan !
een fijne dag nog als ik je niet meer spreek..
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
dat dus.
zie post hierboven.
nu dus echt lospleitos. (anders is het wel zielig voor mijn kindje, staat ze heel zielig met haar tasje in haar hand aan school te wachten op haar mammie). Kut wat klets ik nou toch weer door, hup, pc uit, wegwezen
Winkel.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:27 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
![]()
mogguh mensen
mijn peuken zijn bijna op![]()
Snackbarquote:
Slimme winkelquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:31 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Snackbar![]()
De winkel die het dichtsbij ligt is de Aldi...en die verkopen geen marlboro![]()
Geen A merken hequote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:48 schreef Tyler..Durden het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ssg5gHK-vi4&NR
OMFG !quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:48 schreef Tyler..Durden het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ssg5gHK-vi4&NR
*bonerquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:59 schreef Tezz het volgende:
bloemkool met kaas uit de oven
* Trek krijgtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:59 schreef Tezz het volgende:
bloemkool met kaas uit de oven
speklapjes met jus
krielaardappeltjes
Oh shit dit moet in CUL natuurlijk
ik maak voor jou een frietje pio!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:02 schreef Piovan het volgende:
Ik lust echt niks daarvan
Ben niet zon eter
zelfgemaakte milkshake met vers fruit en roomijs of snackbar-bagger? (wat overigens op z'n tijd ook heul lekker is)quote:
zelfgemaaktequote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
zelfgemaakte milkshake met vers fruit en roomijs of snackbar-bagger? (wat overigens op z'n tijd ook heul lekker is)
Eetze !quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:09 schreef Tezz het volgende:
eten is klaar! I'll be back!
Ja dat is heel raar, mijn man werkt ook in ploegen en ook nachten er bij dus. Sta ik eten te koken vraagt hij om een bord cornflakes.....weird!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:09 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Zit wakker te worden, net uit bed![]()
Met jou ook alles goed ? Op je rug na dan.![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja dat is heel raar, mijn man werkt ook in ploegen en ook nachten er bij dus. Sta ik eten te koken vraagt hij om een bord cornflakes.....weird!
Maar verder alles goed hoor, ik mag bijna op vakantie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |