*knuffel geeftquote:Op maandag 12 februari 2007 20:37 schreef remlof het volgende:
*centrale peuk opsteekt
dus jij was hetquote:
zeker zonder make-upquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:55 schreef Piovan het volgende:
die rechter dan
hee, die ken ikquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:03 schreef Piovan het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
--------------------[afbeelding]----------------
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:12 schreef Piovan het volgende:
vers van de pers
hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:52 schreef Queen_Bee het volgende:
Murp doet tegenwoordig ook mee hier?
ik doe overal aan mee....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:52 schreef Queen_Bee het volgende:
Murp doet tegenwoordig ook mee hier?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:09 schreef Piovan het volgende:
medal of honour allied assault
ja...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:25 schreef Tezz het volgende:
Tezz snapt er geen reet van maar dat geeft niets.
Medal of Honour is voor zover ik weet gewoon een spelletje!
vond ik nou ookquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
goh wat goed van mezelf dat ik dat wist...
nee Pio het gaat niet zo goedquote:
kut verkeerde accountquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:36 schreef murp het volgende:
[..]
ja alles is goed, alleen nog een klein beetje last....
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
nee Pio het gaat niet zo goedDie klote rug van mij frustreert me mateloos! Ik kan niet eens lang computeren want dan moet ik weer gaan liggen! En ik heb wel goede pijnstillers maar daar zitten spierverslappers in en dan kan ik helemaal niets meer, dan ben ik net een zombie hihi.
En met jou en je school?
Heb je iets verrekt ofzo dan?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
nee Pio het gaat niet zo goedDie klote rug van mij frustreert me mateloos! Ik kan niet eens lang computeren want dan moet ik weer gaan liggen! En ik heb wel goede pijnstillers maar daar zitten spierverslappers in en dan kan ik helemaal niets meer, dan ben ik net een zombie hihi.
En met jou en je school?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |