quote:
quote:Cellblock - Utrecht
RSI:The Attraction - Rotterdam
Backside540 - Dordrecht
Burnside - Deventer
De Skihut - Scheveningen
Duijvestein - Zoetermeer, Landgraaf & Den Haag (2x)
Euro funcenter - Zevenkamp, Alblasserdam & Oostvoorne
Forties - Bergen op Zoom & Roosendaal
Siem de Jong - Delft
quote:
quote:Nederland
Snowworld - Zoetermeer & Landgraaf
Skidome - Rucphen
Snowplanet - Spaarnwoude
Montana-snowcenter - Westerhoven
Snowdome - Den Haag
België
Skicasablanca - 's Gravenzeel
Snowvalley - Peer
Ice-mountain - Komen
Snowgames - Lessen - In aanbouw !!1
Duitsland
Allrounder - Neuss
Alpincenter - Bottrop
quote:
quote:[Centraal] Snowboard topic deel 01
[Centraal] Snowboard topic deel 02
[Centraal] Snowboard topic deel 03
[Centraal] Snowboard topic deel 04
[Centraal] Snowboard topic deel 05
[Centraal] Snowboard topic deel 06
[Centraal] Snowboard topic deel 07
[Centraal] Snowboard topic deel 08
[Centraal] Snowboard topic deel 09
[Centraal] Snowboard topic deel 10
[Centraal] Snowboard topic deel 11
[Centraal] Snowboard topic deel 12
[Centraal] Snowboard topic deel 14
[Centraal] Snowboard topic deel 15
[Centraal] Snowboard topic deel 16
[Centraal] Snowboard topic deel 17
[Centraal] Snowboard topic deel 18
[Centraal] Snowboard topic deel 19
[Centraal] Snowboard topic deel 20
[Centraal] Snowboard topic deel 21
[Centraal] Snowboard topic deel 22
[Centraal] Snowboard topic deel 24
[Centraal] Snowboard topic deel 25
[Centraal] Snowboard topic deel 26
[Centraal] Snowboard topic deel 27
[Centraal] Snowboard topic deel 28
[Centraal] Snowboard topic deel 29
[Centraal] Snowboard topic deel 30
[Centraal] Snowboard topic deel 31
[Centraal] Snowboard topic deel 32
[Centraal] Snowboard topic deel 33
[Centraal] Snowboard topic deel 34
[Centraal] Snowboard topic deel 35
[Centraal] Snowboard topic deel 36
[Centraal] Snowboard topic deel 37
[Centraal] Snowboard topic deel 38
[Centraal] Snowboard topic deel 39
[Centraal] Snowboard topic deel 40
[Centraal] Snowboard topic deel 41
[Centraal] Snowboard topic deel 42
[Centraal] Snowboard topic deel 43
[Centraal] Snowboard topic deel 44
[Centraal] Snowboard topic deel 45
[Centraal] Snowboard topic deel 46
[Centraal] Snowboard topic deel 47
[Centraal] Snowboard topic deel 48
[Centraal] Snowboard topic deel 49
[Centraal] Snowboard topic deel 50 - *Jubileum Topic*
[Centraal] Snowboard topic deel 51
[Centraal] Snowboard topic deel 52
[Centraal] Snowboard topic deel 53
[Centraal] Snowboard topic deel 54
[Centraal] Snowboard topic deel 55
[Centraal] Snowboard topic deel 56
Zie de sneeuwhoogte top 5 op http://www.skiing.nl/quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:25 schreef Gstyles het volgende:
[..]
3 meter??? waarhaal je dat vandaan? was t maar zo! er ligt nu +/- 50 cm in dal en berg en r komt al moet ik de sneeuwverw8ing van sneeuwhoogte.nl geloven nog tussen de 10 en 25 cm bij.. anyway heb er vet zin in, kan niet anders zeggen![]()
Ziek gelachen in dat topic... denk doe maar ff meequote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:23 schreef XL het volgende:
Oh Kentaro, ik ben zelf vergeten om belachelijk te reageren. Dit topic: Lichtgevend snowboard? is natuurlijk wel weer een lichtend voorbeeld voor een zwamverhaal over lichten in je base inbouwen. Als je er zin in hebt![]()
Dat soort trucs halen we vaker uitquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:06 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ziek gelachen in dat topic... denk doe maar ff mee
Nou, als je ziet hoe de heren van de bagage afhandeling met de bagage omgaat dan wil je wel je spulletjes goed beschermen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:54 schreef Rnej het volgende:
je base zou ik mn niet zo zorgen om maken, tis meer je staalkant waar ze deuken in gooien....
maar een padded bag is meer dan genoeg hoor, denk je nou echt dat ze gaan smijten met zo'n gewicht?
bovendien ben je gewoon verzekerd (althans, dat neem ik aan, reisverzekering met wintersportdekking enzo... )
anyway, wat je nodig hebt is een wheelie condo o.i.d. dakine en burton hebben goeie wheelie bags met een harde kunststof bodem...
wheelie condo
http://www.burton.com/ProductDetail.aspx?pid=463
voordeel van zo'n bag is dat je echt ALLES in 1 tas kan proppendus geen losse andere tassen meer...
ja nja, ik heb 2x gevlogen met een vrij simpele padded bag van burton en mijn boardje was nog in topconditie... en dat was met een gare prijsvechterquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:02 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Nou, als je ziet hoe de heren van de bagage afhandeling met de bagage omgaat dan wil je wel je spulletjes goed beschermen.
Ik heb natuurlijk al reeds op de blauwe tomaat gekeken. Echter daar is niet direct duidelijk of de bag een harde bodem heeft. Maar na bovenstaande opmerkingen moet ik dat mischien niet als harde eis stellen.
Morgen maar eens langs gaan bij Duijvenstein in Zoetermeer. Die hebben vast nog wel wat leuks liggen.
Ik vlieg volgende week met Transavia naar Innsbruck.quote:Op zondag 11 februari 2007 09:37 schreef Rnej het volgende:
ja nja, ik heb 2x gevlogen met een vrij simpele padded bag van burton en mijn boardje was nog in topconditie... en dat was met een gare prijsvechter
tvp's doe je door een plaatje te posten...quote:Op zondag 11 februari 2007 11:01 schreef EvilWasp het volgende:
TVP.
Het is een Burton Wheelie Gig Bag geworden. Met wieltjes dus. Je bent natuurlijk wel lui.quote:Op zondag 11 februari 2007 09:37 schreef Rnej het volgende:
ja nja, ik heb 2x gevlogen met een vrij simpele padded bag van burton en mijn boardje was nog in topconditie... en dat was met een gare prijsvechter
Wie gaat er nou met zo'n heinekenbril lopen?quote:Op zondag 11 februari 2007 15:24 schreef Snelkookbami het volgende:
plaatje van u-s, tevens tvp
Goed, even de monsterpipe van Laax danquote:Op zondag 11 februari 2007 11:20 schreef _Arthur het volgende:
[..]
tvp's doe je door een plaatje te posten...
Dus, kom maar op met dat mooie kiekje.
Laaxquote:Op maandag 12 februari 2007 09:01 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Goed, even de monsterpipe van Laax dan![]()
[afbeelding]
ik ga ook naar tirol maar had daar weinig over gehoord eigenlijk...quote:Op maandag 12 februari 2007 10:11 schreef FlowDesign het volgende:
Mijn neefje gaat volgende week naar Sölden, hij had gehoord dat volgende week in er in Tirol zo'n 50cm sneeuw gaat vallen en in het zuiden van Tirol ongeveer een meter. Ik ben benieuwd![]()
Er valt op dit moment sneeuw. Gaat ongeveer 15 cm oid vallen. Mag nog wel even wat vallen maar daarna weer zon, heb geen zin om in de mist te gaan snowboardenquote:Op maandag 12 februari 2007 09:57 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Laax![]()
Moet weer een jaar wachten op Laax
Maar met Pasen nog een weekend naar Steinach am Brenner van het werk uit![]()
In mist boarden is ook niet echt mijn hobby. Evenals in de regen. Voorheen was ik altijd diehard genoeg om dan toch maar hardnekkig de piste op te gaan om maximaal gebruik te maken van de tijd dat ik in de bergen was; nu ik wat vaker ga wintersporten ben ik wat kritischer t.o.v. de condities en kan ik ook best een middagje in het dal blijven als het echt kut is. Ik heb dan altijd wel ff gecheckt of het in andere delen van het gebied ook zo kut is (vaak is het weer aan de andere kant van de berg nogal anders).quote:Op maandag 12 februari 2007 11:42 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Er valt op dit moment sneeuw. Gaat ongeveer 15 cm oid vallen. Mag nog wel even wat vallen maar daarna weer zon, heb geen zin om in de mist te gaan snowboarden![]()
dat was de bedoeling, denk dat genesiz ze nog ff in de OP moet zetten... komt volgende keer wel?quote:Op maandag 12 februari 2007 13:28 schreef 360sjors het volgende:
[..]
In mist boarden is ook niet echt mijn hobby. Evenals in de regen. Voorheen was ik altijd diehard genoeg om dan toch maar hardnekkig de piste op te gaan om maximaal gebruik te maken van de tijd dat ik in de bergen was; nu ik wat vaker ga wintersporten ben ik wat kritischer t.o.v. de condities en kan ik ook best een middagje in het dal blijven als het echt kut is. Ik heb dan altijd wel ff gecheckt of het in andere delen van het gebied ook zo kut is (vaak is het weer aan de andere kant van de berg nogal anders).
Even over de OP; was het niet de bedoeling dat de set-ups van iedereen daar in kwamen? Of heb ik die nu voor niets gepost?
Ja alleen beetje jammer dat het in het dal als regen naar beneden komtquote:Op maandag 12 februari 2007 11:42 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Er valt op dit moment sneeuw. Gaat ongeveer 15 cm oid vallen. Mag nog wel even wat vallen maar daarna weer zon, heb geen zin om in de mist te gaan snowboarden![]()
Ik heb geen setupquote:Op maandag 12 februari 2007 14:46 schreef Rnej het volgende:
[..]
dat was de bedoeling, denk dat genesiz ze nog ff in de OP moet zetten... komt volgende keer wel?
ehhhquote:Op maandag 12 februari 2007 15:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb geen setup
Ik had wel een mooie setup gehuurd dit jaar in Laax:
- Forum Raider 160
- Burton progression bindingen
- Burton Moto schoenen (zwart)
yeah, me 2, met bende 16jarigen mee, 4 uur per dag lesgevenquote:Op maandag 12 februari 2007 18:49 schreef Bramvanlith het volgende:
ga vrijdag ook weer weg, beetje lesgeven op een schoolkamp :-).. 4 uur per dag lesgeven veder vrij boarden, alles wordt vergoed + dat ik nog een vergoeding krijg.. Aardige vakantie lijkt me zo...
= jaloersquote:Op maandag 12 februari 2007 23:53 schreef Rnej het volgende:
[..]
yeah, me 2, met bende 16jarigen mee, 4 uur per dag lesgeven
weekje weg.. lekker scheureeuh
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:06 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
= jaloers![]()
maar ga er alsjeblieft als een malle van genieten!!![]()
Bindingen heb ik geen verstand van, maar dat systeem van die Moto schoenen vind ik echt zwaar relaxt.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:57 schreef Rnej het volgende:
[..]
ehhh
die forum raider is enigszins de moeite
maar progression bindingen en moto schoenen zuigen de pan uit.... blij dat jij ze fijn vond, maar damn...![]()
Moto's zijn prima schoenen en fast lacing is super chill...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:53 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Bindingen heb ik geen verstand van, maar dat systeem van die Moto schoenen vind ik echt zwaar relaxt.
Veel fijner dan veters strikken
moto's zijn kutschoenen en SPEEDlacing is superchill iddquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:11 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Moto's zijn prima schoenen en fast lacing is super chill...
Moto's zijn prima voor iemand zonder overgewicht...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:59 schreef Rnej het volgende:
[..]
moto's zijn kutschoenen en SPEEDlacing is superchill idd![]()
moto's zijn echt te fucking slap en te fucking duur... leg 30 eutjes meer neer en je hebt schoenen die 10x beter zijn... of voor tzelfde geld forum of nitro boots kopen waar je veeeel meer aan hebt...
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:00 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Moto's zijn prima voor iemand zonder overgewicht...
heeft er niets mee te maken, t zijn suffe beginnersschoenen die veel te duur zijn.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:00 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Moto's zijn prima voor iemand zonder overgewicht...
Je bent groot, zwaar en ignorant. Je moet je eerst eens verplaatsen in anderen voordat je overal op respond.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:33 schreef Rnej het volgende:
[..]
heeft er niets mee te maken, t zijn suffe beginnersschoenen die veel te duur zijn.
en ik heb geen overgewicht, ik ben gewoon groot en zwaar![]()
ik heb toch zelf als beginner ook moto's gehad? ... grootste miskoop die ik ooit heb kunnen doen...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:05 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Je bent groot, zwaar en ignorant. Je moet je eerst eens verplaatsen in anderen voordat je overal op respond.
Ja maar snowboarden is het enige waar hij wél goed in is (vind hij zelf) denk ik, dus moet hij ff zeggen dat wat anderen fijn vinden troep is omdat hij zelf toch veel beter spul heeft.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:05 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Je bent groot, zwaar en ignorant. Je moet je eerst eens verplaatsen in anderen voordat je overal op respond.
Hij heeft ze gehuurt dus wat maakt het uit dat ze 30 euro duurder waren. Daarnaast zijn de boots die jij noemt nog wel slapper..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:16 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik heb toch zelf als beginner ook moto's gehad? ... grootste miskoop die ik ooit heb kunnen doen...
ze gaan snel kapot, je rijdt ze snel slap (ook als je niet zwaar bent) .. dat speedlacing van de moto is een goedkopere versie dan die van de ruler en de driver x (touwtjes breken vooral veel sneller... en daar doe je ook niet zomaar ff 123 een veter in) .. and so on
ik zeg gewoon: er is voor dat geld, beter te krijgen, en niet alleen beter, veel beter.
DC Phase, 32 prion, vans, etc...
allemaal 30 euri goedkoper en dan geen speed lacing... maar wel een flinke partij duurzamer
Of een schoen lekker zit is ook afhankelijk van je voeten en enkels.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:05 schreef Rnej het volgende:
t komt misschien verkeerd over maar ik wil flowdesign gewoon geen geld weg laten gooien
lekker zittende schoenen zijn 1 ding (want moto's zitten lekker, idd ja) , maar duurzaamheid is toch een meetellende factor.. o.a. ?
net als prijs?
en flowdesign, ik heb zelf ook moto's gehad... en toen raadde ik anderen ook af ze te kopen ... dus wat val je me nou suf aan?
Om dan gelijk te roepen dat moto's kutschoenen te zijn schiet een beetje het doel voorbij, vind je niet? Daaruit bleek in ieder geval niet wat je in de vorige post aanhaalt...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:05 schreef Rnej het volgende:
t komt misschien verkeerd over maar ik wil flowdesign gewoon geen geld weg laten gooien
Kijk, als mensen daarvan beginnen te zeggen dat ze goed zijn, dan mag je ze van mij afzeikenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:56 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn ze namelijk een stuk duurder uit als ze 2x200+ boots van het merk Crazy Creek aanschaffen.
Ik PM wel even.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:13 schreef Steven184 het volgende:
jeeh nog een nachtje slapen en dan mag ook ik onderweg naar het Zillertal. Trouwens, vast wel iemand die de echte naam weet van Komakie of niet? Zou iemand zo vriendelijk willen zijn deze te pm-en? Altijd leuk als ik bij the hotzone in de buurt kom om even naar hem te vragen.
Trouwens lars, jij ging binnenkort toch nog een keertje langs Krippenstein? Het gebied maakt zijn naam wel weer waar. Vrij laag liggen, maar toch altijd voldoende sneeuw hebben. Ligt toch alweer 1.40m, terwijl er in veel gebieden toch aardig wat minder ligt. Wel even laten weten hoe het was, want ook Krippenstein is een verplichting op mijn to-do-lijstje.
wat fijn voelt, ik sta extreem duck (21/-18) sommigen staan liever (30/0) anderen hebben 15/-3 .. enzovoortsquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:05 schreef EvilWasp het volgende:
Wat gebruiken jullie eigenlijk als richtlijn voor de graden van je stance? Moet m'n bindings binnenkort namelijk weer erop zetten en weet niet helemaal meer hoe ze stonden.
Ik wil voornamelijk gewoon piste rijden, carven, misschien een héél klein beetje freestyle.
Ben 1.94 en 83 kg.
Oké zal ff kijkenquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:10 schreef Rnej het volgende:
[..]
wat fijn voelt, ik sta extreem duck (21/-18) sommigen staan liever (30/0) anderen hebben 15/-3 .. enzovoorts
experimenteer een beetje, en ga nooit meer dan 30 graden uit elkaar staan (zoals ik dus eigenlijk doe)
18/-15 is de max .... meestal...
dat ik zo extreem sta is gewoon mn eigen verantwoordelijkheid
Je weet nooit of er meerdere thomassen daar werken en ik dacht doe gewoon zo voorzichtig mogelijk met zijn privacy. Niet iedereen hoeft toch zomaar zijn achternaam te weten, ook al kan het niet veel kwaad?quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:53 schreef 360sjors het volgende:
Hij heet Thomas (waarom PM als hij er zelf ook geen geheim van maakt)
Helemaal bovenaan de pagina gewoon op envelopje klikken toch?quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:18 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Overigens hoe kan je de pm functie in hemelsnaam activeren?
ik heb zijn telefoonnr.. kan m ff smsen of hij t ok vindt als ik zn nummer aan je geef?quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:13 schreef Steven184 het volgende:
jeeh nog een nachtje slapen en dan mag ook ik onderweg naar het Zillertal. Trouwens, vast wel iemand die de echte naam weet van Komakie of niet? Zou iemand zo vriendelijk willen zijn deze te pm-en? Altijd leuk als ik bij the hotzone in de buurt kom om even naar hem te vragen. Wel zonde, zoals het er nu naar uitziet denk ik niet dat het veel zin heeft om een gids te huren voor een leuke off-piste tour. Dan moet er komende dagen wel heel veel vallen.
Zat gister trouwens een stuk te lezen over wintersportgebieden in de Haute Durance. Kleine gebiedjes, veel off-piste en volgens een gids daarzo altijd genoeg sneeuw om een mooi ritje te maken. Misschien wel leuk ideetje voor volgend jaar een roadtripje te doen als ik tijd en geld heb.
Trouwens lars, jij ging binnenkort toch nog een keertje langs Krippenstein? Het gebied maakt zijn naam wel weer waar. Vrij laag liggen, maar toch altijd voldoende sneeuw hebben. Ligt toch alweer 1.40m, terwijl er in veel gebieden toch aardig wat minder ligt. Wel even laten weten hoe het was, want ook Krippenstein is een verplichting op mijn to-do-lijstje.
Ik woon al 7 jaar op mezelf. Ga nu de stap van kamers naar appartement maken en tevens die van Brabants dorpen naar Hollandse stad.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:18 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Je weet nooit of er meerdere thomassen daar werken en ik dacht doe gewoon zo voorzichtig mogelijk met zijn privacy. Niet iedereen hoeft toch zomaar zijn achternaam te weten, ook al kan het niet veel kwaad?
Overigens hoe kan je de pm functie in hemelsnaam activeren?
Wel zonde dat je trouwens niet meer gaat, maar ach op jezelf wonen is natuurlijk ook altijd leuk. Je hebt wel een mooi to-do-lijst voor volgend jaar
Zo he, dat is hem. Thanks. Vanaf nu werkt mijn pm dus haha.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:19 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Helemaal bovenaan de pagina gewoon op envelopje klikken toch?
Zou helemaal perfect zijn. Als je dat zou willen doen graag. Weet natuurlijk van te voren niet of het nodig is contact met hem op te nemen, maar het is natuurlijk altijd handig als je daar zit.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:45 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik heb zijn telefoonnr.. kan m ff smsen of hij t ok vindt als ik zn nummer aan je geef?
Je verlaat het mooie Brabantse land voor een stad als Den Haag?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:21 schreef XL het volgende:
[..]
Ik woon al 7 jaar op mezelf. Ga nu de stap van kamers naar appartement maken en tevens die van Brabants dorpen naar Hollandse stad.
Flowdesign, ik weet denk ik trouwens wie jij bent.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je verlaat het mooie Brabantse land voor een stad als Den Haag?
Wat is er fijn aan de duck stand?quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:10 schreef Rnej het volgende:
[..]
wat fijn voelt, ik sta extreem duck (21/-18) sommigen staan liever (30/0) anderen hebben 15/-3 .. enzovoorts
experimenteer een beetje, en ga nooit meer dan 30 graden uit elkaar staan (zoals ik dus eigenlijk doe)
18/-15 is de max .... meestal...
dat ik zo extreem sta is gewoon mn eigen verantwoordelijkheid
Mijn bindingen gaan 'maar' tot 45...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 07:45 schreef BoukeF het volgende:
[..]
zelf sta ik op mn kleine board (een nidecker, 1,57m) op 55 voor
Op de halve graad nauwkeurigquote:en 47,5 achter
je staat gewoon als een skieerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 07:45 schreef BoukeF het volgende:
[..]
Wat is er fijn aan de duck stand?
het is vast makelijker om voor en achteruit te rijden,
maar het lijkt mij niet zo prettig voor de knien.
zelf sta ik op mn kleine board (een nidecker, 1,57m) op 55 voor en 47,5 achter
op mn grote board, (een F2, 1,83m) op 50 voor en 42 achter
okee, tis een beetje een gokje,quote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:27 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Mijn bindingen gaan 'maar' tot 45...
[..]
Op de halve graad nauwkeurig![]()
het kleine board ziet er ongeveer zo uitquote:
Echt waar? Welke baas? Of welk bedrijf?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:45 schreef XL het volgende:
[..]
Flowdesign, ik weet denk ik trouwens wie jij bent.
Nou ja.. via via via dan toch....
We hebben ooit voor dezelfde baas gewerkt denk ik.
carven gaat heerlijk,quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:33 schreef 360sjors het volgende:
Hardboots... verklaart natuurlijk de voor softboots belachelijke indraai (50+ graden). Het carven op zo'n alpineplank lijkt me echt vet. Jammer alleen dat je eigenlijk alleen maar daartot beperkt bent.
Ik moet de eerste hardbooter die duck staat nog tegenkomen![]()
mwoooh,quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:22 schreef 360sjors het volgende:
Ja het zal allemaal wel kunnen, maar het is behelpen als je het vergelijkt met rijden op een freerideplank.
Beetje op je woorden letten in een wintersport topicquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:39 schreef Gstyles het volgende:
hehe vannacht is t dan eindelijk zover! Om 03:00 uur gaan we vertrekken naar Oosterijk. Ik heb al gekeken en er ligt gelukkig sneeuw op de berg.. nu maar hopen dat de bullies hem goed kunnen prepareren de komende dagen en dan gaan met die banaankan niet meer wachten gewoon! ZIjn er meer mensen hier die naar Dachstein West gaan? Ik zit in Russbach, plaatsje vlakbij Abtenau! Kenne we gezellig een Kaiser nemen
![]()
Informatiekunde rules natuurlijk.. ik heb het ook bijna 8 jaar gedaan danquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:06 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Echt waar? Welke baas? Of welk bedrijf?![]()
Ik heb overigens ook 2 jaar Informatiekunde gedaan op de UvT maar nooit in Tilburg gewoond, woon in Eindhoven.
Het nut van hardboots en bijbehorende planken is ook totaal achterhaald.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:22 schreef 360sjors het volgende:
Ja het zal allemaal wel kunnen, maar het is behelpen als je het vergelijkt met rijden op een freerideplank.
GJKquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:06 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Echt waar? Welke baas? Of welk bedrijf?![]()
Ik heb overigens ook 2 jaar Informatiekunde gedaan op de UvT maar nooit in Tilburg gewoond, woon in Eindhoven.
Yep, ik ga het allemaal wel zien in Den Haag. Het lijkt me allemaal prima daar.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:45 schreef RichardX het volgende:
[..]
Informatiekunde rules natuurlijk.. ik heb het ook bijna 8 jaar gedaan dan
Lars, zat jij niet op de FKA letterenfaculteit?
Ik ben vorig jaar ook van Tilburg naar Den Haag verhuisd. Erg relaxed hier hoor! De Noordzee is toch een stuk koeler om te surfen dan de Beekse Bergen.. Duijvestein zit 2x 'om de hoek', Den Haag is wel een mooie en een echte stad.. en zo kan ik nog wel ff doorgaan![]()
Welkom trouwens!
B.O.T.T.R.O.Pquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:05 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Beetje op je woorden letten in een wintersport topic.
Op wat bottrop dagen na is het snowboard seizoen voor mij helaas afgelopen..![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |