dat wel, dan maar 2 neonbuizen doen?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:16 schreef BoukeF het volgende:
En een beetje zonde van je snowboard
Winterberg is op het moment best te doen hoor, het houdt niet over maar groen is het ook niet:quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:11 schreef Bagamangus het volgende:
ja lag een lekker laagjeen in altastenberg hadden we mooi prive piste wat die plaats kent niemand ofzo
@SadKingBilly, nee het was op de onderkant.
het was volgens mij wel iets in de trend van een sticker maar ik zou niet weten wat voor een sticker dat effect geeft
juist, ik heb het in het rozequote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:28 schreef Rnej het volgende:
zat planken hebben felgekleurd belag. sneeuw is wit dus reflecteert nogal makkelijk
als de zon goed staat ziet het er dus lichtgevend uit....
(wat nou ledjes? das wel erg stom)
is ook geen zon voor nodig, zie je vrijwel altijd.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:41 schreef Bagamangus het volgende:
er was geen zonzwaar bewolkt :p het sneeuwde zelfs
ik denk dat ik het was, ik was in Winterberg en heb een nieuw board met oranje neon. Het is een special soort pasta wat je op de onderkant van je board kan doen. je hebt het in meerdere kleuren.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:18 schreef Bagamangus het volgende:
Ik was afgelopen dagen in winterberg en toen ik in de lift zat zag ik iemand op de piste met een oranje gloed onders zijn snowboard, het effect was erg gaaf. Helaas heb ik die jongen niet meer op de piste gezien. Heeft iemand hier een idee wat dat geweest heeft kunnen zijn?
Hoe lang blijft die pasta dan gloeien als je het er eenmaal op heb gedaan?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:09 schreef Kentaro het volgende:
[..]
ik denk dat ik het was, ik was in Winterberg en heb een nieuw board met oranje neon. Het is een special soort pasta wat je op de onderkant van je board kan doen. je hebt het in meerdere kleuren.
fotoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:09 schreef Kentaro het volgende:
[..]
ik denk dat ik het was, ik was in Winterberg en heb een nieuw board met oranje neon. Het is een special soort pasta wat je op de onderkant van je board kan doen. je hebt het in meerdere kleuren.
Als je niet al te gek doet moet het toch wel een dagje blijven zitten.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:26 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hoe lang blijft die pasta dan gloeien als je het er eenmaal op heb gedaan?
Wauw, als je dat dan savonds doet bij een hele lange rail lijkt me dat echt supervet! Waar kun je die pasta's ergens kopen?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:31 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Als je niet al te gek doet moet het toch wel een dagje blijven zitten.
Afgelopen jaar hebben we in Solden rails ermee ingesmeerd. Als er kan een base opkwam begon het werken. Was heel tof effect.
ik kreeg het van een oostenrijker in het park daar.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wauw, als je dat dan savonds doet bij een hele lange rail lijkt me dat echt supervet! Waar kun je die pasta's ergens kopen?
het reageert op de sneeuw. je doet het erop met waxen en het blijft ongeveer een week zitten, maar na dire dagen wordt het wel wat minderquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:26 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hoe lang blijft die pasta dan gloeien als je het er eenmaal op heb gedaan?
Dan heb je andere shit als ik gehad had.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:59 schreef Kentaro het volgende:
[..]
het reageert op de sneeuw. je doet het erop met waxen en het blijft ongeveer een week zitten, maar na dire dagen wordt het wel wat minder
je moet het wel op je board doenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:00 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Dan heb je andere shit als ik gehad had.
Had denk promo shit ofzo werkt altijd minder
Smeer alleen wax op me base. Vind die kleuren allee tof als al in je base zit.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:13 schreef Kentaro het volgende:
[..]
je moet het wel op je board doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |