abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46156992
Ik was afgelopen dagen in winterberg en toen ik in de lift zat zag ik iemand op de piste met een oranje gloed onders zijn snowboard, het effect was erg gaaf. Helaas heb ik die jongen niet meer op de piste gezien. Heeft iemand hier een idee wat dat geweest heeft kunnen zijn?
pi_46157287
eeeeeeeen ufo, schopje TRU
pi_46158513
Een soort van tweaker die zn board gepimt heeft?
wel koel idee opzich
Alle bomen zijn paars.
pi_46159044
paar ledjes + 2 aa baterijen beetje solderen, gaat uurreen mee ^^
pi_46159164
En een beetje zonde van je snowboard
Have no Fear, Burning Feetman is here
wii nr: 7098 4291 3092 6058
mario strikers friend code: 305044 570494
pi_46159398
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 23:16 schreef BoukeF het volgende:
En een beetje zonde van je snowboard
dat wel, dan maar 2 neonbuizen doen?
pi_46159660
nee volgens mij was het een soort sticker maar ik kon het niet heel goed zien zat in de stoeltjes lift
pi_46160357
Ik kan me niet voorstellen dat iemand stom genoeg is om een goed snowboard te vernaggelen door er iets in te boren.. Ik neem aan dat het de bovenkant was? Misschien iets van een reflecterende sticker ofzo (scheen de zon?)of iets van "glow in the dark" maar dan extreem..

Ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord..
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_46160985
lag daar sneeuw dan?

ontopic: denk met ledjes ofzo, en dan met rand beetje fluo maken zodat da wa beter verlicht ofzo...
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
pi_46161075
ja lag een lekker laagje en in altastenberg hadden we mooi prive piste wat die plaats kent niemand ofzo

@SadKingBilly, nee het was op de onderkant.
het was volgens mij wel iets in de trend van een sticker maar ik zou niet weten wat voor een sticker dat effect geeft
pi_46161412
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 00:11 schreef Bagamangus het volgende:
ja lag een lekker laagje en in altastenberg hadden we mooi prive piste wat die plaats kent niemand ofzo

@SadKingBilly, nee het was op de onderkant.
het was volgens mij wel iets in de trend van een sticker maar ik zou niet weten wat voor een sticker dat effect geeft
Winterberg is op het moment best te doen hoor, het houdt niet over maar groen is het ook niet:
http://www.sauercams.tk/ de webcams van heel winterberg

Dom zeg een sticker op je belag, zal wel lekker glijden (maar niet heus dus!) of je moet het mee waxen en dan nog, twee keer een steentje en dag sticker
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  zaterdag 10 februari 2007 @ 00:28:40 #12
71115 Rnej
I walk the line
pi_46161493
zat planken hebben felgekleurd belag. sneeuw is wit dus reflecteert nogal makkelijk

als de zon goed staat ziet het er dus lichtgevend uit....

(wat nou ledjes? das wel erg stom )
pi_46161722
er was geen zon zwaar bewolkt :p het sneeuwde zelfs
  zaterdag 10 februari 2007 @ 09:55:46 #14
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_46165560
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 00:28 schreef Rnej het volgende:
zat planken hebben felgekleurd belag. sneeuw is wit dus reflecteert nogal makkelijk

als de zon goed staat ziet het er dus lichtgevend uit....

(wat nou ledjes? das wel erg stom )
juist, ik heb het in het roze
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zaterdag 10 februari 2007 @ 09:56:21 #15
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_46165568
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 00:41 schreef Bagamangus het volgende:
er was geen zon zwaar bewolkt :p het sneeuwde zelfs
is ook geen zon voor nodig, zie je vrijwel altijd.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_46167967
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 22:18 schreef Bagamangus het volgende:
Ik was afgelopen dagen in winterberg en toen ik in de lift zat zag ik iemand op de piste met een oranje gloed onders zijn snowboard, het effect was erg gaaf. Helaas heb ik die jongen niet meer op de piste gezien. Heeft iemand hier een idee wat dat geweest heeft kunnen zijn?
ik denk dat ik het was, ik was in Winterberg en heb een nieuw board met oranje neon. Het is een special soort pasta wat je op de onderkant van je board kan doen. je hebt het in meerdere kleuren.
pi_46168461
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 12:09 schreef Kentaro het volgende:

[..]

ik denk dat ik het was, ik was in Winterberg en heb een nieuw board met oranje neon. Het is een special soort pasta wat je op de onderkant van je board kan doen. je hebt het in meerdere kleuren.
Hoe lang blijft die pasta dan gloeien als je het er eenmaal op heb gedaan?
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_46168533
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 12:09 schreef Kentaro het volgende:

[..]

foto
pi_46168589
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 12:26 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Als je niet al te gek doet moet het toch wel een dagje blijven zitten.
Afgelopen jaar hebben we in Solden rails ermee ingesmeerd. Als er kan een base opkwam begon het werken. Was heel tof effect.
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_46168665
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 12:31 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Als je niet al te gek doet moet het toch wel een dagje blijven zitten.
Afgelopen jaar hebben we in Solden rails ermee ingesmeerd. Als er kan een base opkwam begon het werken. Was heel tof effect.
Wauw, als je dat dan savonds doet bij een hele lange rail lijkt me dat echt supervet! Waar kun je die pasta's ergens kopen?
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_46168793
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 12:33 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Wauw, als je dat dan savonds doet bij een hele lange rail lijkt me dat echt supervet! Waar kun je die pasta's ergens kopen?
ik kreeg het van een oostenrijker in het park daar.
Die deelde aan mensen uit die rails reden.
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_46169400
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 12:26 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

het reageert op de sneeuw. je doet het erop met waxen en het blijft ongeveer een week zitten, maar na dire dagen wordt het wel wat minder
pi_46169426
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 12:59 schreef Kentaro het volgende:

[..]

het reageert op de sneeuw. je doet het erop met waxen en het blijft ongeveer een week zitten, maar na dire dagen wordt het wel wat minder
Dan heb je andere shit als ik gehad had.
Had denk promo shit ofzo werkt altijd minder
pi_46169757
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 13:00 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Dan heb je andere shit als ik gehad had.
Had denk promo shit ofzo werkt altijd minder
je moet het wel op je board doen
pi_46170053
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 13:13 schreef Kentaro het volgende:

[..]

je moet het wel op je board doen
Smeer alleen wax op me base. Vind die kleuren allee tof als al in je base zit.

Op rails smeren is ook gaaf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')