quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:48 schreef Toad het volgende:
MIKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
En wel wat doen met Valentijn hoor.![]()
Stuur jij wat naar Corton? Dan stuur ik wat naar Annemieke. Ownee, die heeft al iemand...quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:50 schreef IedeK. het volgende:
Ik moet erweer vandoor. Heb een wedstrijd te winnen.![]()
Nog een leuke ekstra weekend allemaal!![]()
Suc6!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:50 schreef IedeK. het volgende:
doei doeiquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:50 schreef IedeK. het volgende:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:55 schreef Toad het volgende:
wanneer Michiel straks aan de knoppen zit vrees ik dat we nog een keertje she's madonna horen
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:39 schreef D.Rose het volgende:
Ik verwacht She's Madonna eigenlijk ieder moment
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Eigenlijk verwacht ik die eerder pas na 21 uur, als ze nóg meliger zijn dan nu.
quote:
een VROUW!!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:02 schreef Sirolf het volgende:
EEN GAST in de studio!
Zat net ff in de auto om nieuwe lampjes te testen, komt Mika langs, echt geweldig nummer!!!! Lekker hard aan zo in de autoquote:
Neeee wijn komt straks pas. Avond is nog lang hoor.quote:
Niet lang genoegquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:09 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Neeee wijn komt straks pas. Avond is nog lang hoor.
Ik denk dat ze al wat gewend isquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:16 schreef Againzender het volgende:
Zo, Axel slaapt als een roos
Wat een ontzettend kabaal is het daar in de studio trouwens door de telefoon, dat Maricha niet gillend gek wordt
Inderdaad....je krijgt automatisch een selectief gehoorquote:
als je vier dagen in de week Michiel met z'n megafoon voor je hebt ben je denk ik geestelijk al behoorlijk afgestomptquote:
Heb je er bij gezegd dat je van FOK! was toen je belde..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:16 schreef Againzender het volgende:
Zo, Axel slaapt als een roos
Wat een ontzettend kabaal is het daar in de studio trouwens door de telefoon, dat Maricha niet gillend gek wordt
nee, maar bij het opnemen van mijn adresgegevens kwam ze er zelf meequote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:19 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Heb je er bij gezegd dat je van FOK! was toen je belde..![]()
Yeah!quote:
Michiel is vanavond dus weer te horen!quote:Weer een fax binnengekomen, dus: vannacht tussen 4 en 7 lekker Freaken op 3FM
"Het is vrijdagavond, half negen...quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat ik dit gedeelte ken is toch al best erg lijkt me.
Nog nooit gezien..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Iedereen zit massaal Lama Gezocht te kijken vrees ik.
Daarom zit jij ook nog hier.quote:
Ik denk 't wel hoor.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zou Marit 't echt leuk vinden om in de studio te zijn?
Gerard moet toch in Zuid Limburg ergens draaien? Niet zo raar dat hij het vanavond even niet trektquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yeah!![]()
[..]
Michiel is vanavond dus weer te horen!
Die kijk ik altijd bij Uitzending Gemistquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Iedereen zit massaal Lama Gezocht te kijken vrees ik.
ik ben een keuken aan het opruimen en een pizza aan het bakken.quote:
Kerkrade inderdaad, dat is sowieso al een gigantisch eind rijden vanuit Hilversum.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gerard moet toch in Zuid Limburg ergens draaien? Niet zo raar dat hij het vanavond even niet trekt
Inderdaad.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gerard moet toch in Zuid Limburg ergens draaien? Niet zo raar dat hij het vanavond even niet trekt
ik doelde ook op de afstand, niet op het feit dat het in Limburg niet leuk is ofzo, want het is daar namelijk wel leuk!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kerkrade inderdaad, dat is sowieso al een gigantisch eind rijden vanuit Hilversum.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik doelde ook op de afstand, niet op het feit dat het in Limburg niet leuk is ofzo, want het is daar namelijk wel leuk!
Ik ook, maar ook op het feit dat je na zo'n nacht draaien moeilijk nog door kunt gaan met een nachtprogramma, want dan zou Gerard van vrijdagochtend tot zaterdagochtend wakker zijn en dat lijkt me niet echt wenselijk.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik doelde ook op de afstand, niet op het feit dat het in Limburg niet leuk is ofzo, want het is daar namelijk wel leuk!
ik heb nogquote:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:41 schreef Impry het volgende:
Ik ga me klaarmaken voor 'n verjaardag, veel plezier allemaal nog!
Veel plezierquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:41 schreef Impry het volgende:
Ik ga me klaarmaken voor 'n verjaardag, veel plezier allemaal nog!
he, u hierquote:
Zo is het best een mooie vrouw om te zien hè.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:43 schreef Sirolf het volgende:
Marit in 'Hnnnng!' (of hoe je het ook wilt typen):
[afbeelding]
quote:
Mooie lenzenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:44 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Zo is het best een mooie vrouw om te zien hè.
Gorillaz - 19-2000 (soulchild Remix)quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:45 schreef JeroenV het volgende:
Remixje van de Gorillaz?
... stoomboot?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:46 schreef borisz het volgende:
ik heb nog wel een leuke request, the automatics --> whats coming over the hill is it a ...![]()
Thnxquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:46 schreef Sirolf het volgende:
Lekkere plaat!
*tiktiktik*
[..]
Gorillaz - 19-2000 (soulchild Remix)
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:53 schreef D.Rose het volgende:
Nu we toch met bekentenissen bezig zijn:
ik at vroeger altijd paneermeel
Ik heb ooit een keer een hele pot pindakaas opquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:53 schreef D.Rose het volgende:
Nu we toch met bekentenissen bezig zijn:
ik at vroeger altijd paneermeel
Ik heb een keer zo'n hele punt brie in mn eentje naar binnen gewerkt. De volgede dag heb ik helemaal niet hoeven eten. Wat was ik misselijk zegquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:56 schreef borisz het volgende:
ik eet wel is veel plakjes kaas maar dat is niet zo erg![]()
moest er ff over nadenken.. Ik at vroeger altijd de hele strip rennies van m'n vader op..quote:
zolang het er niet teveel zijnquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:56 schreef borisz het volgende:
ik eet wel is veel plakjes kaas maar dat is niet zo erg![]()
ik krijg maagpijn van Rennie'squote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:57 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
moest er ff over nadenken.. Ik at vroeger altijd de hele strip rennies van m'n vader op..![]()
weer die rennies...
Volgens mij is die pallet (om Gerards uitspraak er even bij te halen) al bijna leeg als ik dit zo hoor.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:57 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
moest er ff over nadenken.. Ik at vroeger altijd de hele strip rennies van m'n vader op..![]()
weer die rennies...
Ik ookquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:59 schreef B.A.Trix het volgende:
ow!! en heb ook wel eens hondekoekjes op..![]()
En dan lach je om mijn paneermeel?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:59 schreef B.A.Trix het volgende:
ow!! en heb ook wel eens hondekoekjes op..![]()
Ik hoorde 'm gistermiddag ook toen ik midden in een sneeuwbui stond te wachten op de bus. Ik moest in mezelf best lachen en de andere mensen op het station keken alleen wel een beetje vreemdquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:03 schreef biggetje het volgende:
daar hebben we het sneeuw plaatje weer...een dag te laat jongens!
Maar of dat ook mijn mening is? Tja....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
haha! ik denk dat de reacties voldoende zeggen.![]()
Ik heb in een deuk gelegen toen ik gisteren bij Claudia Wham met Last Christmas hoorde...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik hoorde 'm gistermiddag ook toen ik midden in een sneeuwbui stond te wachten op de bus. Ik moest in mezelf best lachen en de andere mensen op het station keken alleen wel een beetje vreemd
Zo zie je maar, zij vinden ook niet alles (nog) leuk om te horenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:08 schreef -Hans- het volgende:
Gerard over Hej how let it snow: "in godsnaam doe hem uit!"
Gerard for president!
Ja, in elke groep zitten er fuckmensenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:09 schreef B.A.Trix het volgende:
Leukste groep mensen?? Nou je hebt er echt fuckkinderen bij zitten..![]()
Praat me er niet van. De etterbakjes kon je vooral gisteren goed onderscheiden (sneeuwballen tegen en zelfs IN bussen en dergelijke gooien...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:09 schreef B.A.Trix het volgende:
Gelukkig, ze bestaan nog.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zo zie je maar, zij vinden ook niet alles (nog) leuk om te horen
ja dus ook bij kinderen..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:10 schreef biggetje het volgende:
[..]
Ja, in elke groep zitten er fuckmensen
Vooral die kinderen die in het openbaar verschijnenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:09 schreef B.A.Trix het volgende:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Vooral die kinderen die in het openbaar verschijnen
Dat lijkt mij echt een hartstikke leuk mens.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:13 schreef B.A.Trix het volgende:
Moet zeggen dat Marit best grappig ws.. Volgende week wordt denk ik ook leuk met Lucille Werner.
Lucille lijkt me erg leuk jaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:13 schreef B.A.Trix het volgende:
Moet zeggen dat Marit best grappig ws.. Volgende week wordt denk ik ook leuk met Lucille Werner.
* Eensch.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat lijkt mij echt een hartstikke leuk mens.
Ik wou er net een opmerking over plaatsen, maar ik mag niet meer klagenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:18 schreef biggetje het volgende:
dat is weer een lekker remixje
Ja!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:23 schreef biggetje het volgende:
is dit dat vingertopje verhaal?
yepquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:23 schreef biggetje het volgende:
is dit dat vingertopje verhaal?
en vooral zijn gidsquote:
Zie je! Rennies eten is nog helemaal niet zo raar..quote:
Gerard verslind ze zelfs met PALLETS tegelijk.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:28 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Zie je! Rennies eten is nog helemaal niet zo raar..![]()
Daar worden we al weken mee doodgegooid en vandaag de hele dag al in de TOTH (ook wel uuropener genoemdquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:29 schreef borisz het volgende:
Morgen is trouwens de Peter De Vries dag
Professioneel door Veenstra verstoord door een BOER.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:30 schreef Againzender het volgende:
oei, gevoelig nummer
Voor jou ?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:30 schreef Againzender het volgende:
oei, gevoelig nummer
Was wel grappig jaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Professioneel door Veenstra verstoord door een BOER.
jaquote:
begin augustus komt het uiteindelijk allemaal goed is de bedoelingquote:
Goed zo!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
begin augustus komt het uiteindelijk allemaal goed is de bedoeling
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:29 schreef D.Rose het volgende:
Ben wel benieuwd of ze Smashing Pumpkins - Disarm nog draaien
JAAquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:36 schreef Toad het volgende:
Zullen we met z'n allen maar 'ns Mika met Grace Kelly aanvragen.
Ik doe meequote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:36 schreef Toad het volgende:
Zullen we met z'n allen maar 'ns Mika met Grace Kelly aanvragen.
Daar is 'ie weer!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
begin augustus komt het uiteindelijk allemaal goed is de bedoeling
maar ik moest toch even slikken.
ik dacht, ik bel vast, dan kom je er wel door, maar ik had geen idee wat het moest zijn toen ik de opgave hoordequote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik dacht, ik bel vast, dan kom je er wel door, maar ik had geen idee wat het moest zijn toen ik de opgave hoorde
die hoor ik wel vakerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik dacht, ik bel vast, dan kom je er wel door, maar ik had geen idee wat het moest zijn toen ik de opgave hoorde
ik had ooit zoiets eerder bij een mondeling tentamen fysische chemiequote:
Nu she's Madonna nogquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:41 schreef Toad het volgende:
Vincent is ook al 2 keer langskomen, dus...
ja, ik weer bellen is het in gesprekquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
ah, het is goed
had ik maar gebeld
Alle wacko's die op Giel zitten te wachten bellen natuurlijk massaal (met foute antwoorden).quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, ik weer bellen is het in gesprek![]()
Die mening deel ikquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:48 schreef Otpor het volgende:
Fatboy Slim remix van Brimfull of Asha van Cornershop. Volgens Fatboy Slim zijn beste remix ooit.
Ik heb mijn mailtje nog maar eens verstuurdquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:49 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf heeft nog een SMSje de deur uitgedaan voor Nog een keer...! Mika - Grace Kelly.
Dat zal we goedkomen...tenminste...als Bibi niet van de partij isquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:53 schreef DaMook het volgende:
Ik hoop dat Giel vannacht wel weer een beetje leuk word. Moet vannacht overwerken en wil wel leuke radio om niet in slaap te vallen.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:53 schreef biggetje het volgende:
[..]
Dat zal we goedkomen...tenminste...als Bibi niet van de partij is
Helaas...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:49 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf heeft nog een SMSje de deur uitgedaan voor Nog een keer...! Mika - Grace Kelly.![]()
Bier? Spa Bruin bedoel je.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:55 schreef Againzender het volgende:
Een Ekstra Weekend flesopener, is dat een krat bier?
Geweldige request!!!!!
Ik ga ook ff voor de tv hangen. Tozzowquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:56 schreef B.A.Trix het volgende:
Tijd ging snel vandaag zeg.......![]()
Ik ga dvdtje kijken.. tot straks![]()
Daar hoop ik opquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:53 schreef biggetje het volgende:
[..]
Dat zal we goedkomen...tenminste...als Bibi niet van de partij is
Jij ook, Ekdom! En have fun een kilometer of 30 hier verderopquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:57 schreef Ekdom het volgende:
Goed weekend allemaal!
jij ook, ik heb mij wel weer vermaakt, en jullie hebben er een heel jonge fan bijquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:57 schreef Ekdom het volgende:
Goed weekend allemaal!
Goed weekend Gerard!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:57 schreef Ekdom het volgende:
Goed weekend allemaal!
Ik ook niet. Voor geen me-terquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vind je het raar, die bozenegermuziek van 3VOOR12 XL trek ik écht niet. Jij wel dan?![]()
Hetzelfdequote:
Het is nog niet begonnen, dus ik gun ze nog het voordeel van de twijfelquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vind je het raar, die bozenegermuziek van 3VOOR12 XL trek ik écht niet. Jij wel dan?![]()
nou, die zal niet hard volraken de komende urenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:03 schreef D.Rose het volgende:
Ik zie dat we alweer bijna een topic vol hebben
Tuurlijk wel, nog maar 9 postsquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou, die zal niet hard volraken de komende uren
Ik ga ook maar ff iets anders te luisteren uitzoekenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:05 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- zet de radio voorlopig ook uit, wat een crap.
ik ookquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ga ook maar ff iets anders te luisteren uitzoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |