Die mening deel ikquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:48 schreef Otpor het volgende:
Fatboy Slim remix van Brimfull of Asha van Cornershop. Volgens Fatboy Slim zijn beste remix ooit.
Ik heb mijn mailtje nog maar eens verstuurdquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:49 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf heeft nog een SMSje de deur uitgedaan voor Nog een keer...! Mika - Grace Kelly.
Dat zal we goedkomen...tenminste...als Bibi niet van de partij isquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:53 schreef DaMook het volgende:
Ik hoop dat Giel vannacht wel weer een beetje leuk word. Moet vannacht overwerken en wil wel leuke radio om niet in slaap te vallen.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:53 schreef biggetje het volgende:
[..]
Dat zal we goedkomen...tenminste...als Bibi niet van de partij is
Helaas...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:49 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf heeft nog een SMSje de deur uitgedaan voor Nog een keer...! Mika - Grace Kelly.![]()
Bier? Spa Bruin bedoel je.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:55 schreef Againzender het volgende:
Een Ekstra Weekend flesopener, is dat een krat bier?
Geweldige request!!!!!
Ik ga ook ff voor de tv hangen. Tozzowquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:56 schreef B.A.Trix het volgende:
Tijd ging snel vandaag zeg.......![]()
Ik ga dvdtje kijken.. tot straks![]()
Daar hoop ik opquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:53 schreef biggetje het volgende:
[..]
Dat zal we goedkomen...tenminste...als Bibi niet van de partij is
Jij ook, Ekdom! En have fun een kilometer of 30 hier verderopquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:57 schreef Ekdom het volgende:
Goed weekend allemaal!
jij ook, ik heb mij wel weer vermaakt, en jullie hebben er een heel jonge fan bijquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:57 schreef Ekdom het volgende:
Goed weekend allemaal!
Goed weekend Gerard!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:57 schreef Ekdom het volgende:
Goed weekend allemaal!
Ik ook niet. Voor geen me-terquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vind je het raar, die bozenegermuziek van 3VOOR12 XL trek ik écht niet. Jij wel dan?![]()
Hetzelfdequote:
Het is nog niet begonnen, dus ik gun ze nog het voordeel van de twijfelquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vind je het raar, die bozenegermuziek van 3VOOR12 XL trek ik écht niet. Jij wel dan?![]()
nou, die zal niet hard volraken de komende urenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:03 schreef D.Rose het volgende:
Ik zie dat we alweer bijna een topic vol hebben
Tuurlijk wel, nog maar 9 postsquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou, die zal niet hard volraken de komende uren
Ik ga ook maar ff iets anders te luisteren uitzoekenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:05 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- zet de radio voorlopig ook uit, wat een crap.
ik ookquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ga ook maar ff iets anders te luisteren uitzoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |