Zie je! Rennies eten is nog helemaal niet zo raar..quote:
Gerard verslind ze zelfs met PALLETS tegelijk.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:28 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Zie je! Rennies eten is nog helemaal niet zo raar..![]()
Daar worden we al weken mee doodgegooid en vandaag de hele dag al in de TOTH (ook wel uuropener genoemdquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:29 schreef borisz het volgende:
Morgen is trouwens de Peter De Vries dag
Professioneel door Veenstra verstoord door een BOER.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:30 schreef Againzender het volgende:
oei, gevoelig nummer
Voor jou ?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:30 schreef Againzender het volgende:
oei, gevoelig nummer
Was wel grappig jaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Professioneel door Veenstra verstoord door een BOER.
jaquote:
begin augustus komt het uiteindelijk allemaal goed is de bedoelingquote:
Goed zo!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
begin augustus komt het uiteindelijk allemaal goed is de bedoeling
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:29 schreef D.Rose het volgende:
Ben wel benieuwd of ze Smashing Pumpkins - Disarm nog draaien
JAAquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:36 schreef Toad het volgende:
Zullen we met z'n allen maar 'ns Mika met Grace Kelly aanvragen.
Ik doe meequote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:36 schreef Toad het volgende:
Zullen we met z'n allen maar 'ns Mika met Grace Kelly aanvragen.
Daar is 'ie weer!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
begin augustus komt het uiteindelijk allemaal goed is de bedoeling
maar ik moest toch even slikken.
ik dacht, ik bel vast, dan kom je er wel door, maar ik had geen idee wat het moest zijn toen ik de opgave hoordequote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik dacht, ik bel vast, dan kom je er wel door, maar ik had geen idee wat het moest zijn toen ik de opgave hoorde
die hoor ik wel vakerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik dacht, ik bel vast, dan kom je er wel door, maar ik had geen idee wat het moest zijn toen ik de opgave hoorde
ik had ooit zoiets eerder bij een mondeling tentamen fysische chemiequote:
Nu she's Madonna nogquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:41 schreef Toad het volgende:
Vincent is ook al 2 keer langskomen, dus...
ja, ik weer bellen is het in gesprekquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
ah, het is goed
had ik maar gebeld
Alle wacko's die op Giel zitten te wachten bellen natuurlijk massaal (met foute antwoorden).quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, ik weer bellen is het in gesprek![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |