Ik hoorde 'm gistermiddag ook toen ik midden in een sneeuwbui stond te wachten op de bus. Ik moest in mezelf best lachen en de andere mensen op het station keken alleen wel een beetje vreemdquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:03 schreef biggetje het volgende:
daar hebben we het sneeuw plaatje weer...een dag te laat jongens!
Maar of dat ook mijn mening is? Tja....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
haha! ik denk dat de reacties voldoende zeggen.![]()
Ik heb in een deuk gelegen toen ik gisteren bij Claudia Wham met Last Christmas hoorde...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik hoorde 'm gistermiddag ook toen ik midden in een sneeuwbui stond te wachten op de bus. Ik moest in mezelf best lachen en de andere mensen op het station keken alleen wel een beetje vreemd
Zo zie je maar, zij vinden ook niet alles (nog) leuk om te horenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:08 schreef -Hans- het volgende:
Gerard over Hej how let it snow: "in godsnaam doe hem uit!"
Gerard for president!
Ja, in elke groep zitten er fuckmensenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:09 schreef B.A.Trix het volgende:
Leukste groep mensen?? Nou je hebt er echt fuckkinderen bij zitten..![]()
Praat me er niet van. De etterbakjes kon je vooral gisteren goed onderscheiden (sneeuwballen tegen en zelfs IN bussen en dergelijke gooien...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:09 schreef B.A.Trix het volgende:
Gelukkig, ze bestaan nog.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zo zie je maar, zij vinden ook niet alles (nog) leuk om te horen
ja dus ook bij kinderen..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:10 schreef biggetje het volgende:
[..]
Ja, in elke groep zitten er fuckmensen
Vooral die kinderen die in het openbaar verschijnenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:09 schreef B.A.Trix het volgende:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Vooral die kinderen die in het openbaar verschijnen
Dat lijkt mij echt een hartstikke leuk mens.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:13 schreef B.A.Trix het volgende:
Moet zeggen dat Marit best grappig ws.. Volgende week wordt denk ik ook leuk met Lucille Werner.
Lucille lijkt me erg leuk jaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:13 schreef B.A.Trix het volgende:
Moet zeggen dat Marit best grappig ws.. Volgende week wordt denk ik ook leuk met Lucille Werner.
* Eensch.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat lijkt mij echt een hartstikke leuk mens.
Ik wou er net een opmerking over plaatsen, maar ik mag niet meer klagenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:18 schreef biggetje het volgende:
dat is weer een lekker remixje
Ja!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:23 schreef biggetje het volgende:
is dit dat vingertopje verhaal?
yepquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:23 schreef biggetje het volgende:
is dit dat vingertopje verhaal?
en vooral zijn gidsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |