Veel plezier!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:41 schreef Impry het volgende:
Ik ga me klaarmaken voor 'n verjaardag, veel plezier allemaal nog!
Veel plezierquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:41 schreef Impry het volgende:
Ik ga me klaarmaken voor 'n verjaardag, veel plezier allemaal nog!
he, u hierquote:
Zo is het best een mooie vrouw om te zien hè.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:43 schreef Sirolf het volgende:
Marit in 'Hnnnng!' (of hoe je het ook wilt typen):
[afbeelding]
quote:
Mooie lenzenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:44 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Zo is het best een mooie vrouw om te zien hè.
Gorillaz - 19-2000 (soulchild Remix)quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:45 schreef JeroenV het volgende:
Remixje van de Gorillaz?
... stoomboot?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:46 schreef borisz het volgende:
ik heb nog wel een leuke request, the automatics --> whats coming over the hill is it a ...![]()
Thnxquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:46 schreef Sirolf het volgende:
Lekkere plaat!
*tiktiktik*
[..]
Gorillaz - 19-2000 (soulchild Remix)
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:53 schreef D.Rose het volgende:
Nu we toch met bekentenissen bezig zijn:
ik at vroeger altijd paneermeel
Ik heb ooit een keer een hele pot pindakaas opquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:53 schreef D.Rose het volgende:
Nu we toch met bekentenissen bezig zijn:
ik at vroeger altijd paneermeel
Ik heb een keer zo'n hele punt brie in mn eentje naar binnen gewerkt. De volgede dag heb ik helemaal niet hoeven eten. Wat was ik misselijk zegquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:56 schreef borisz het volgende:
ik eet wel is veel plakjes kaas maar dat is niet zo erg![]()
moest er ff over nadenken.. Ik at vroeger altijd de hele strip rennies van m'n vader op..quote:
zolang het er niet teveel zijnquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:56 schreef borisz het volgende:
ik eet wel is veel plakjes kaas maar dat is niet zo erg![]()
ik krijg maagpijn van Rennie'squote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:57 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
moest er ff over nadenken.. Ik at vroeger altijd de hele strip rennies van m'n vader op..![]()
weer die rennies...
Volgens mij is die pallet (om Gerards uitspraak er even bij te halen) al bijna leeg als ik dit zo hoor.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:57 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
moest er ff over nadenken.. Ik at vroeger altijd de hele strip rennies van m'n vader op..![]()
weer die rennies...
Ik ookquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:59 schreef B.A.Trix het volgende:
ow!! en heb ook wel eens hondekoekjes op..![]()
En dan lach je om mijn paneermeel?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:59 schreef B.A.Trix het volgende:
ow!! en heb ook wel eens hondekoekjes op..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |