Neeee wijn komt straks pas. Avond is nog lang hoor.quote:
Niet lang genoegquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:09 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Neeee wijn komt straks pas. Avond is nog lang hoor.
Ik denk dat ze al wat gewend isquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:16 schreef Againzender het volgende:
Zo, Axel slaapt als een roos
Wat een ontzettend kabaal is het daar in de studio trouwens door de telefoon, dat Maricha niet gillend gek wordt
Inderdaad....je krijgt automatisch een selectief gehoorquote:
als je vier dagen in de week Michiel met z'n megafoon voor je hebt ben je denk ik geestelijk al behoorlijk afgestomptquote:
Heb je er bij gezegd dat je van FOK! was toen je belde..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:16 schreef Againzender het volgende:
Zo, Axel slaapt als een roos
Wat een ontzettend kabaal is het daar in de studio trouwens door de telefoon, dat Maricha niet gillend gek wordt
nee, maar bij het opnemen van mijn adresgegevens kwam ze er zelf meequote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:19 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Heb je er bij gezegd dat je van FOK! was toen je belde..![]()
Yeah!quote:
Michiel is vanavond dus weer te horen!quote:Weer een fax binnengekomen, dus: vannacht tussen 4 en 7 lekker Freaken op 3FM
"Het is vrijdagavond, half negen...quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat ik dit gedeelte ken is toch al best erg lijkt me.
Nog nooit gezien..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Iedereen zit massaal Lama Gezocht te kijken vrees ik.
Daarom zit jij ook nog hier.quote:
Ik denk 't wel hoor.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zou Marit 't echt leuk vinden om in de studio te zijn?
Gerard moet toch in Zuid Limburg ergens draaien? Niet zo raar dat hij het vanavond even niet trektquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yeah!![]()
[..]
Michiel is vanavond dus weer te horen!
Die kijk ik altijd bij Uitzending Gemistquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Iedereen zit massaal Lama Gezocht te kijken vrees ik.
ik ben een keuken aan het opruimen en een pizza aan het bakken.quote:
Kerkrade inderdaad, dat is sowieso al een gigantisch eind rijden vanuit Hilversum.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gerard moet toch in Zuid Limburg ergens draaien? Niet zo raar dat hij het vanavond even niet trekt
Inderdaad.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gerard moet toch in Zuid Limburg ergens draaien? Niet zo raar dat hij het vanavond even niet trekt
ik doelde ook op de afstand, niet op het feit dat het in Limburg niet leuk is ofzo, want het is daar namelijk wel leuk!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kerkrade inderdaad, dat is sowieso al een gigantisch eind rijden vanuit Hilversum.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik doelde ook op de afstand, niet op het feit dat het in Limburg niet leuk is ofzo, want het is daar namelijk wel leuk!
Ik ook, maar ook op het feit dat je na zo'n nacht draaien moeilijk nog door kunt gaan met een nachtprogramma, want dan zou Gerard van vrijdagochtend tot zaterdagochtend wakker zijn en dat lijkt me niet echt wenselijk.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik doelde ook op de afstand, niet op het feit dat het in Limburg niet leuk is ofzo, want het is daar namelijk wel leuk!
ik heb nogquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |