En dan is er sex, gaat ie slapenquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:04 schreef Borga het volgende:
Het DOMSTE is wanneer je jezelf als nickname GIGAGEIL noemt
afstand moeder.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:04 schreef Black_king het volgende:
[..]
Het is ook wel een lieve moeder voor haar kinderen, denk ik hoor, maar ze zit nu wel op de verkeerde plek....![]()
vertelquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:06 schreef Black_king het volgende:
Even een grapje voor de oldbies.....
Screenshots/films maken (hoe doen jullie dat)quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:58 schreef Prospera het volgende:
Mijn snag-it is verlopen, iemand nog een idee voor een cap programma?
Brainless en Nenaquote:
gaat goed, kunnen we vanavond weer genieten,quote:
Ze hebben niet veel appeltaarten gebakken, en eentje heeft veel te kort in de oven gestaan.quote:
Niemand hoeft alleen maar goed of slecht te zijnquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:06 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik kan de gedachte dat Natasia ook een goede kant heeft niet verdragen!!
quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:09 schreef Prospera het volgende:
Met wie wil hij die gaan bakken dan?
Die ken ikquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Niemand hoeft alleen maar goed of slecht te zijn [afbeelding]
(nog eentje voor de oldbies)
LEEF ! Ook dieenebart kent dat liedje vast.....quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Niemand hoeft alleen maar goed of slecht te zijn [afbeelding]
(nog eentje voor de oldbies)
quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:09 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze hebben niet veel appeltaarten gebakken, en eentje heeft veel te kort in de oven gestaan.
Ach,.. Brainless gaat straks vast nog wel even de douche in om nieuw beslag te makenquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:09 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze hebben niet veel appeltaarten gebakken, en eentje heeft veel te kort in de oven gestaan.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:12 schreef RSie het volgende:
[..]
Ach,.. Brainless gaat straks vast nog wel even de douche in om nieuw beslag te maken![]()
Schuift Amanda hem dan in de oven?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:12 schreef RSie het volgende:
[..]
Ach,.. Brainless gaat straks vast nog wel even de douche in om nieuw beslag te maken![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:12 schreef RSie het volgende:
[..]
Nee, zij brandt haar handjes steeds.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:16 schreef blomst het volgende:
[..]
Schuift Amanda hem dan in de oven?
(ik ben er weerquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:06 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik kan de gedachte dat Natasia ook een goede kant heeft niet verdragen!!
De enige die er over praat.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:18 schreef Rens_Wilders het volgende:
Het lijkt me echt verschrikkelijk om me stiekem af te trekken in de douche met al die camera's om je heen! Is Brian de enige die dat doet?
Nou en ! Dat zuigen ze er zo weer uit hoor. Daarna kan ze WEER lekker proppen. En nu kan ik koppie paste doen op de zelfde regelquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:16 schreef Black_king het volgende:
Natasia eet ook gewoon weer ijs.....en zo stelt ze het behalen van doelen uit en uit.....
Kan iemand nasty in GTA maken? Dat zou ik pas heerlijk vinden!quote:
Nou je het zegt. Zat vannacht nog met m'n koptelefoon op en hoorde opeens kreunende geluiden uit de slaapkamer beneden. Aan het kuchje te horen was Natasia nog wakker..quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:22 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik wil niet denken aan Natasia![]()
Ik ben blij met het offciele Fok woordenboekquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:06 schreef Black_king het volgende:
Even een grapje voor de oldbies.....
Ze heeft iig haar zin want ze word lekker gedragen nuquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:28 schreef CartWOman het volgende:
Schoen hoeft niet uit, ze zit erop te drukken. Ergo: jankbek.
Klopt; als er echt iets was zou ze met die handelingen wel door het plafond gaan.....quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:28 schreef CartWOman het volgende:
Schoen hoeft niet uit, ze zit erop te drukken. Ergo: jankbek.
Ze liep ook redelijk vlot richting de keukendeur.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:29 schreef Black_king het volgende:
[..]
Klopt; als er echt iets was zou ze met die handelingen wel door het plafond gaan.....
Zo, inderdaad. Als enige 'normale' leven in een massapsychose valt echt niet mee volgens mij. Doet mij denken aan Jack Nicholson in One flew over the cuckoo's nest.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:31 schreef beequeen het volgende:
Ik blijf ontzettend veel respect voor Syl hebben, knap hoor, als je je zo kunt redden tussen die idioten.
Lukt dus niet dat bashen, al zouden ze het proberen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Is het weer Sylvia bashtime??
lol, GMTAquote:
Zij voelt zich er alleen maar minder door, haalt zichzelf naar beneden in haar hoofd, daar kan ze niet tegen waarna er weer woede en onvrede onstaat en ze dat weer naar buiten zal afreageren.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:39 schreef Black_king het volgende:
Natasia herkent de sterke kant van Syl, de innerlijke kracht van een vrouw. Jammer dat Natas er zo anders mee omgaat....
Sorry,maar is ''Pluk de dag'' ik weet ik ben een zeikerdquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:42 schreef Black_king het volgende:
Carpe Diem, geniet van het moment.
Lijfregel van Syl : Oneindig geduld brengt onmiddelijk resultaat.
Ze is wel in beeld en dat weet ze, dus maakt zdngmw niet veel uit.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:44 schreef Freeloader het volgende:
Dit is niet Natasia haar niveau aan haar kop te zien. Ze staat zeker niet in het middelpunt van de belangstelling...
Heb jij wat met die bitch ofzo ?quote:
Ik ook, waarom druk maken als je niet echt druk hoeft te maken?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:45 schreef Llewella het volgende:
Ik kan me zo vinden in Sylvia haar gedachtengangen! En ik ken ook veel mensen om me heen die niet snappen dat ik zo coulant onder bepaalde dingen blijfJe kan het 10 uitleggen maar het is een kwestie van zijn en voelen.
dat is nou flauwquote:
Waarom ?quote:
UItzending?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:50 schreef Missy_1974 het volgende:
hidiho heb je het toevallig opgenomen, ben aan het werk dus geen streams
Ja zoiets als DGK kan ik me wel over op zitten vreten jaquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik ook, waarom druk maken als je niet echt druk hoeft te maken?
Kan me wél druk maken over de streams soms![]()
Ik zit hier al jaren hoor, onder een andere naam dan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb jij wat met die bitch ofzo ?
Familie, vriendin ?![]()
(oh, ik zie het al, newbe)
quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:51 schreef Llewella het volgende:Gewoon lekker dom denken en dom gedrag is soms een genot
Eigen schuld, newbe !quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:52 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik zit hier al jaren hoor, onder een andere naam dan.![]()
Negatieve gedachtengangen. Onrust. Onzekerheid.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:48 schreef Meneermax het volgende:
Sylvia zou een goede trainer zijn. Je kent dat wel, van die bedrijfstrainingen. Omgaan met lastige clienten, timemanagement enzovoort.
Ik vind het zooooo grappig om de smoel van Natas te zien als iemand anders aan het woord is. Na 3,3 seconden trekt ze het niet meer en wordt ze zo onrustig. Ogen schieten alle kanten op. Ik vraag me echt af wat er op zo'n moment door haar heen gaat.
Denk niet dat ze me herinneren, treed niet zo op de voorgrond.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eigen schuld, newbe !![]()
(konden ze je hier niet meer uitstaan onder je oude naam?)
ik quote haar alléén maar letterlijk.....quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry,maar is ''Pluk de dag'' ik weet ik ben een zeikerd![]()
Tuurlijkquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:56 schreef blomst het volgende:
[..]
Denk niet dat ze me herinneren, treed niet zo op de voorgrond.
Ben jij stiekum Emile Ratelband , of overschat ik die vent nu?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:56 schreef Llewella het volgende:
[..]
Negatieve gedachtengangen. Onrust. Onzekerheid.
Als er ook maar blijkt dat een ander ook maar enigzins positief in de aandacht komt, of leuk doet, of verstandige dingen zegt, dan zou het weleens kunnen dat natasia zichzelf naar beneden haalt, zichzelf zwart praat, onzekerheid opspeelt in haar hoofd.
Daarom wordt ze zo snel boos; want uit angst of onzekerheid kun je jezelf sterker maken door boosheid te creeeren.
En dat zijn dan weer de momenten waarop ze fel uithaalt naar anderen, gaat schreeuwen tot regelrecht kleineren, waarop ze zichzelf weer beter voelt; en vervolgens weer lief en leuk en aardig kan zijn omdat ze zichzelf weer op een plateautje heeft gezet en zichzelf weer sterker voelt.
Een cyclus wat zich steeds weer herhaalt.
sorryquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:56 schreef Black_king het volgende:
[..]
ik quote haar alléén maar letterlijk.....
quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:45 schreef Llewella het volgende:
Ik kan me zo vinden in Sylvia haar gedachtengangen! En ik ken ook veel mensen om me heen die niet snappen dat ik zo coulant onder bepaalde dingen blijfJe kan het 10 uitleggen maar het is een kwestie van zijn en voelen.
wrom?quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:00 schreef agter het volgende:
Ik vraag me af hoe Syl in bed zou zijn...
Is OK....quote:
Inderdaad, en straks zijn er nog maar 3 in verband met het Zebra Lounge gebeuren..quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:00 schreef Kaleddis het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat er vanavond IETS komt, dit is dodelijk zaaiii..
Ehm nee, en ja?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben jij stiekum Emile Ratelband , of overschat ik die vent nu?
Dus: Huub kom terugquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:42 schreef Black_king het volgende:
Lijfregel van Syl : Oneindig geduld brengt onmiddelijk resultaat.
Hier, neem een biertje van me.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:06 schreef zaadjuh het volgende:
natasia is niet goed bij dr hoofd....dat wijf is echt een supermongool....dat is dr een die dr kids ook een trauma voor hun leven aan ut geven is
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dus: Huub kom terug( en wel nu)
Die site is een fake... tel maar eens hoeveel u's er in huub staan....quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:06 schreef Ethel het volgende:
Het wordt inderdaad vreselijk saai zo als er niet iets gaat gebeuren qua nieuwe bewoners.
Maar misschien komen er wel nieuwe bewoners als Bart en Brian weg zijn, als een soort verrassing voor als ze terugkomen?
Hebben jullie trouwens op huub zijn gouden web log gelezen dat hij zijn 10.000 euro's wel terugkrijgt en dat moskovich hem helpt of is dit weer mosterd na de maaltijd?
Misschien heeft ie wel problemen met het spellen van zijn eigen naam?quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:08 schreef Black_king het volgende:
[..]
Die site is een fake... tel maar eens hoeveel u's er in huub staan....![]()
ja erg hequote:Op donderdag 8 februari 2007 20:10 schreef Kinga het volgende:
Damn, wat is het saai! Niet te harden gewoon...
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:11 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
Volgens Snollie is zdngmw donkerder op sommige plekken........antwoord van Syl. dan heeft ze daar minder gepoetst
![]()
![]()
![]()
Mooi nummertje, lekker laagquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:12 schreef BwennieBren het volgende:
OMG Brian speelt al net zo gitaar als ie draait. Ik ga de streams afzetten, tis saai... ik lees jullie wel bij
en een lekkr peukie erbij, zal wel van ons Huubke zijnquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:15 schreef Ashley1 het volgende:
zo da's een behoorlijk brief die sylvia nu leest
Ik zou zeggen, download het filmpje en bekijk het frame voor frame terug.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:15 schreef farceman het volgende:
Zal wel achtertlijk zijn...maar heeft iemand Huub zien schoppen net? Zelfs net een schopje tegen de stoel..? Of was dat ergens anders? (dan zou het zelfs zelfverdediging kunnen zijn?)
Ja hoorquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:17 schreef Rens_Wilders het volgende:
Kan het valser??????????????
Even geduld dat gedeelte komt zoquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:17 schreef Rens_Wilders het volgende:
Bel zijn advocaat ffquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:15 schreef farceman het volgende:
Zal wel achtertlijk zijn...maar heeft iemand Huub zien schoppen net? Zelfs net een schopje tegen de stoel..? Of was dat ergens anders? (dan zou het zelfs zelfverdediging kunnen zijn?)
hier ook hoor....verveel me doodquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:18 schreef HiDiHo het volgende:
En ja, het ligt niet aan jullie maar ik wordt gewoon sjaggo van deze saaie streams.![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:17 schreef Rens_Wilders het volgende:
Denk aan Sylvia haar advies.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:18 schreef HiDiHo het volgende:
En ja, het ligt niet aan jullie maar ik wordt gewoon sjaggo van deze saaie streams.![]()
quote:
Pluk de dag?quote:
God ja, herinner me er niet aan! Braaaaaaajen is best goedquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:19 schreef Black_king het volgende:
[..]
Als Natasia het gaat zingen.....
![]()
Ben er ook redelijk sjaggo van, maar heb ook geen zin om iets anders te gaan doenquote:
JIij wel dus?quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, download het filmpje en bekijk het frame voor frame terug.
Het komt zo als het komt, en je zult zien dat de nieuwe bewoners en Huub zo voor de deur staan.quote:
Deal or no deal is spannendquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:20 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ben er ook redelijk sjaggo van, maar heb ook geen zin om iets anders te gaan doen![]()
Dat vond ik ook, maar Sylvia kan heel goed een gesprek naar een bepaald niveau tillen, viel me vanmorgen ook al op, toe nheeft ze een hele tijd met Amanda zitten praten en dat was ook een heel leuk gesprek..quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:20 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Sylvia en Bryan kunnen we op niveau een gesprekje voeren, vond hun gesprek wel ok net.
Please, laat dat ajb waar zijn, please, please pleasequote:Op donderdag 8 februari 2007 20:21 schreef blomst het volgende:
[..]
Het komt zo als het komt, en je zult zien dat de nieuwe bewoners en Huub zo voor de deur staan.
Ik ga zo écht wat anders doen,, vind het boring zo...quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:20 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ben er ook redelijk sjaggo van, maar heb ook geen zin om iets anders te gaan doen![]()
Lijkt me beter dan met zwarte tanden rond blijven lopen niet danquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:07 schreef Prospera het volgende:
Al Amanda's zenuwen van haar voortanden zijn doodgegaan na een val van een paard op haar 12de, daardoor werden al haar voortanden zwart.
Haar tanden zijn dus ook nep.
Een scenario dat die trafo bij thuiskomst van Brian en Bart in de masterbedroom ligt te slapen lijkt me wel watquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:22 schreef HiDiHo het volgende:
Please, laat dat ajb waar zijn, please, please please
ik zie het helemaal voor mequote:Op donderdag 8 februari 2007 20:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een scenario dat die trafo bij thuiskomst van Brian en Bart in de masterbedroom ligt te slapen lijkt me wel wat![]()
Trafoquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een scenario dat die trafo bij thuiskomst van Brian en Bart in de masterbedroom ligt te slapen lijkt me wel wat![]()
nou ja vergeleken met wat er de afgelopen 2 uur is gebeurd....quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:23 schreef Kinga het volgende:
ho wacht eens......is sylvia tv aant maken ?
Ja en vanmiddag werd al een stille hint gegeven..........quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:10 schreef Kaleddis het volgende:
Natasia voert Amoebe dronken ? De jongens zijn er vanavond toch niet zegt ze.... (oh oh)
Nee, geen trafo hoorquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
das toch iets met electriciteit of zoquote:
No DEAL !quote:
das toch zoiets van een electrische trein enzoquote:
whoehahahahahaa... veeg me op...kun je nagaan wat een vies spook het eigenlijk is..quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:26 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ja en vanmiddag werd al een stille hint gegeven..........![]()
===> onderbroek
Hupert was wel van plan om met Nena naar de Zebra te gaanquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Please, laat dat ajb waar zijn, please, please please
De bedden herverdeeld, lijkt me mooi - Travo of liefst Huub! met Sylvia in de masterbedroom.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
het erge is dat ik die krengen nog gemaakt heb. Transformatoren that is.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
das toch iets met electriciteit of zo![]()
we kappen nu hoor schatquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:28 schreef Elounda het volgende:
gezeik over die spelfouten, dat heb je als je snel wilt reageren op de streams.
Maak je een fout, krijg je het 30 keer te horen hier... Wijsneuzen
Nah, zet 5 huubjes in een villa en je hebt de grootste lol volgens mijquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:28 schreef Curious-PB het volgende:
Dit gebeurt dus met weinig bewoners.... Laten ze hier een les uit trekken![]()
heb je geen mute dan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:29 schreef Kinga het volgende:
natasia shut the fuck up
Ach, ik kan het wel hebben hoor, ben er zelf ook een zeikerd in en dit is een van mijn favo topicsquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:28 schreef Elounda het volgende:
gezeik over die spelfouten, dat heb je als je snel wilt reageren op de streams.
Maak je een fout, krijg je het 30 keer te horen hier... Wijsneuzen
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:30 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nah, zet 5 huubjes in een villa en je hebt de grootste lol volgens mij![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, ik kan het wel hebben hoor, ben er zelf ook een zeikerd in een dit is een van mijn favo topics![]()
Nu kan ik er eindelijk zelf een keer gequote worden![]()
Je zult wel een slaaptekortje opbouwen, er is er altijd wel 1 wakker.quote:
Het is nu precies dat Pony-kamp waar Sylvia het eerder over hadquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:32 schreef tipsch het volgende:
umm, ik hou helemaal niet van dit soort televisie - gezapig samen singen, wat zijn we toch gezelig, en ondertussen - kan dit stoppen, please?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:32 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Je zult wel een slaaptekortje opbouwen, er is er altijd wel 1 wakker.
Sylvia als katalysator. Ik ben moe, moe van Sylvia na die laatste stemming over de "vliegtickets".quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Het is nu precies dat Pony-kamp waar Sylvia het eerder over had![]()
Ja, ik ook wel een beetje. Ze is sterk, ze is stabiel, maar er is geen reet aanquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Sylvia als katalysator. Ik ben moe, moe van Sylvia na die laatste stemming over de "vliegtickets".
Dan heb jij vandaag geen Cossen gelezen, sorry hoorquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Sylvia als katalysator. Ik ben moe, moe van Sylvia na die laatste stemming over de "vliegtickets".
Wat is er mis met 560?quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:35 schreef HiDiHo het volgende:
@blomst, doe mij ff een lol en zet je breedte even op 576
bvbd
Nee geen Huub vanavond, die gaat stappen met Nena zei hij in de chat.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:21 schreef blomst het volgende:
[..]
Het komt zo als het komt, en je zult zien dat de nieuwe bewoners en Huub zo voor de deur staan.
Nah, dan zien ze er allemaal hetzelfde uit. En aangezien 580 het maximum is.quote:
Volgens mij nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:41 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Weet Brian dat Huub en Nena vanavond ook komen?
Zo lijkt het zeker. maar sinds ze bij de vliegticketronde met een tomaatrode kop haar stemmingstwist door haar strot duwde, krijg ik toch steeds meer de indruk dat ze een vrij eenvoudig doorgeslagen pacificist is.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:36 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel een beetje. Ze is sterk, ze is stabiel, maar er is geen reet aan![]()
576 niet 578quote:
Eensquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:41 schreef beequeen het volgende:
Heerlijk om Syl te horen praten ipv die schreeuwlelijk, echt een toppertje die Syl, ik kan het niet vaak genoeg zeggen![]()
![]()
![]()
hij zal toch wel zoiets vermoeden of nie?quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:41 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Weet Brian dat Huub en Nena vanavond ook komen?
amateur psychologen...quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:44 schreef Scrupules het volgende:
dus er zijn mensen die echt helemaal diepzinnige brieven gaan schrijven aan die gekken daar en er postzegels voor kopen![]()
Ik heb ook al eens kaartje gestuurd, maar die koe=men niet binnen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:44 schreef Scrupules het volgende:
dus er zijn mensen die echt helemaal diepzinnige brieven gaan schrijven aan die gekken daar en er postzegels voor kopen![]()
Een valse nicht cq relnicht is wel goed als tegenhanger van Natasia...tot nu toe heeft niemand haar nog flink onder tafel kunnen lullen dus dat wordt de hoogste tijdquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:26 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, geen trafo hoorHet is al zo'n freakshow aan het worden...
Red je het nog?quote:
Je maakt het spannend..........welk boekquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:48 schreef Llewella het volgende:
Ze praten nu over de boeken, ik heb een paar weken geleden een boek genoteerd die wat voor sylvia zou zijn (of sylvia had het opgestuurd gekregen of hier op fok werd het gezegd), die ga ik nu denk maar voor mezelf bestellen, ben ook dol op dat soort leesvoer.
Bijna perfect. alleen de hoogte moet je op 1024 zetten en verhouding behouden.quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bijna perfect. alleen de hoogte moet je op 1024 zetten en verhouding behouden.
Dan wordt de hoogte 324 en is de verhouding weer 16:9![]()
(ja, ik ben een zeikerd, ik weet het)
quote:
Ik denk...De ondraaglijke lichtheid van het bestaan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je maakt het spannend..........welk boek![]()
Een nieuwe aarde van Eckhart Tollequote:Op donderdag 8 februari 2007 20:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je maakt het spannend..........welk boek![]()
hij probeert het in ieder geval.... is ook ietsquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:54 schreef Meneermax het volgende:
Die brian is echt bijzonder. Alle dingen die zijn trademark zijn: gitaarspelen, gedichten schrijven: in geen ervan is hij eigenlijk goed. Jongen lijdt echt aan zelfoverschatting.
Er zit wat in in wat je zegt. En normaal is dat ook lovenswaardig. Probleem met Brian is dat hij zich direct opstelt als een authoriteit in alles wat hij doet, en dat is hij gewoon niet.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:55 schreef Kinga het volgende:
[..]
hij probeert het in ieder geval.... is ook iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |