dat is nou flauwquote:
Waarom ?quote:
UItzending?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:50 schreef Missy_1974 het volgende:
hidiho heb je het toevallig opgenomen, ben aan het werk dus geen streams
Ja zoiets als DGK kan ik me wel over op zitten vreten jaquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik ook, waarom druk maken als je niet echt druk hoeft te maken?
Kan me wél druk maken over de streams soms![]()
Ik zit hier al jaren hoor, onder een andere naam dan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb jij wat met die bitch ofzo ?
Familie, vriendin ?![]()
(oh, ik zie het al, newbe)
quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:51 schreef Llewella het volgende:Gewoon lekker dom denken en dom gedrag is soms een genot
Eigen schuld, newbe !quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:52 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik zit hier al jaren hoor, onder een andere naam dan.![]()
Negatieve gedachtengangen. Onrust. Onzekerheid.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:48 schreef Meneermax het volgende:
Sylvia zou een goede trainer zijn. Je kent dat wel, van die bedrijfstrainingen. Omgaan met lastige clienten, timemanagement enzovoort.
Ik vind het zooooo grappig om de smoel van Natas te zien als iemand anders aan het woord is. Na 3,3 seconden trekt ze het niet meer en wordt ze zo onrustig. Ogen schieten alle kanten op. Ik vraag me echt af wat er op zo'n moment door haar heen gaat.
Denk niet dat ze me herinneren, treed niet zo op de voorgrond.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eigen schuld, newbe !![]()
(konden ze je hier niet meer uitstaan onder je oude naam?)
ik quote haar alléén maar letterlijk.....quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry,maar is ''Pluk de dag'' ik weet ik ben een zeikerd![]()
Tuurlijkquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:56 schreef blomst het volgende:
[..]
Denk niet dat ze me herinneren, treed niet zo op de voorgrond.
Ben jij stiekum Emile Ratelband , of overschat ik die vent nu?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:56 schreef Llewella het volgende:
[..]
Negatieve gedachtengangen. Onrust. Onzekerheid.
Als er ook maar blijkt dat een ander ook maar enigzins positief in de aandacht komt, of leuk doet, of verstandige dingen zegt, dan zou het weleens kunnen dat natasia zichzelf naar beneden haalt, zichzelf zwart praat, onzekerheid opspeelt in haar hoofd.
Daarom wordt ze zo snel boos; want uit angst of onzekerheid kun je jezelf sterker maken door boosheid te creeeren.
En dat zijn dan weer de momenten waarop ze fel uithaalt naar anderen, gaat schreeuwen tot regelrecht kleineren, waarop ze zichzelf weer beter voelt; en vervolgens weer lief en leuk en aardig kan zijn omdat ze zichzelf weer op een plateautje heeft gezet en zichzelf weer sterker voelt.
Een cyclus wat zich steeds weer herhaalt.
sorryquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:56 schreef Black_king het volgende:
[..]
ik quote haar alléén maar letterlijk.....
quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:45 schreef Llewella het volgende:
Ik kan me zo vinden in Sylvia haar gedachtengangen! En ik ken ook veel mensen om me heen die niet snappen dat ik zo coulant onder bepaalde dingen blijfJe kan het 10 uitleggen maar het is een kwestie van zijn en voelen.
wrom?quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:00 schreef agter het volgende:
Ik vraag me af hoe Syl in bed zou zijn...
Is OK....quote:
Inderdaad, en straks zijn er nog maar 3 in verband met het Zebra Lounge gebeuren..quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:00 schreef Kaleddis het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat er vanavond IETS komt, dit is dodelijk zaaiii..
Ehm nee, en ja?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben jij stiekum Emile Ratelband , of overschat ik die vent nu?
Dus: Huub kom terugquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:42 schreef Black_king het volgende:
Lijfregel van Syl : Oneindig geduld brengt onmiddelijk resultaat.
Hier, neem een biertje van me.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:06 schreef zaadjuh het volgende:
natasia is niet goed bij dr hoofd....dat wijf is echt een supermongool....dat is dr een die dr kids ook een trauma voor hun leven aan ut geven is
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dus: Huub kom terug( en wel nu)
Die site is een fake... tel maar eens hoeveel u's er in huub staan....quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:06 schreef Ethel het volgende:
Het wordt inderdaad vreselijk saai zo als er niet iets gaat gebeuren qua nieuwe bewoners.
Maar misschien komen er wel nieuwe bewoners als Bart en Brian weg zijn, als een soort verrassing voor als ze terugkomen?
Hebben jullie trouwens op huub zijn gouden web log gelezen dat hij zijn 10.000 euro's wel terugkrijgt en dat moskovich hem helpt of is dit weer mosterd na de maaltijd?
Misschien heeft ie wel problemen met het spellen van zijn eigen naam?quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:08 schreef Black_king het volgende:
[..]
Die site is een fake... tel maar eens hoeveel u's er in huub staan....![]()
ja erg hequote:Op donderdag 8 februari 2007 20:10 schreef Kinga het volgende:
Damn, wat is het saai! Niet te harden gewoon...
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:11 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
Volgens Snollie is zdngmw donkerder op sommige plekken........antwoord van Syl. dan heeft ze daar minder gepoetst
![]()
![]()
![]()
Mooi nummertje, lekker laagquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:12 schreef BwennieBren het volgende:
OMG Brian speelt al net zo gitaar als ie draait. Ik ga de streams afzetten, tis saai... ik lees jullie wel bij
en een lekkr peukie erbij, zal wel van ons Huubke zijnquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:15 schreef Ashley1 het volgende:
zo da's een behoorlijk brief die sylvia nu leest
Ik zou zeggen, download het filmpje en bekijk het frame voor frame terug.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:15 schreef farceman het volgende:
Zal wel achtertlijk zijn...maar heeft iemand Huub zien schoppen net? Zelfs net een schopje tegen de stoel..? Of was dat ergens anders? (dan zou het zelfs zelfverdediging kunnen zijn?)
Ja hoorquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:17 schreef Rens_Wilders het volgende:
Kan het valser??????????????
Even geduld dat gedeelte komt zoquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:17 schreef Rens_Wilders het volgende:
Bel zijn advocaat ffquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:15 schreef farceman het volgende:
Zal wel achtertlijk zijn...maar heeft iemand Huub zien schoppen net? Zelfs net een schopje tegen de stoel..? Of was dat ergens anders? (dan zou het zelfs zelfverdediging kunnen zijn?)
hier ook hoor....verveel me doodquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:18 schreef HiDiHo het volgende:
En ja, het ligt niet aan jullie maar ik wordt gewoon sjaggo van deze saaie streams.![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:17 schreef Rens_Wilders het volgende:
Denk aan Sylvia haar advies.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:18 schreef HiDiHo het volgende:
En ja, het ligt niet aan jullie maar ik wordt gewoon sjaggo van deze saaie streams.![]()
quote:
Pluk de dag?quote:
God ja, herinner me er niet aan! Braaaaaaajen is best goedquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:19 schreef Black_king het volgende:
[..]
Als Natasia het gaat zingen.....
![]()
Ben er ook redelijk sjaggo van, maar heb ook geen zin om iets anders te gaan doenquote:
JIij wel dus?quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, download het filmpje en bekijk het frame voor frame terug.
Het komt zo als het komt, en je zult zien dat de nieuwe bewoners en Huub zo voor de deur staan.quote:
Deal or no deal is spannendquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:20 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ben er ook redelijk sjaggo van, maar heb ook geen zin om iets anders te gaan doen![]()
Dat vond ik ook, maar Sylvia kan heel goed een gesprek naar een bepaald niveau tillen, viel me vanmorgen ook al op, toe nheeft ze een hele tijd met Amanda zitten praten en dat was ook een heel leuk gesprek..quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:20 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Sylvia en Bryan kunnen we op niveau een gesprekje voeren, vond hun gesprek wel ok net.
Please, laat dat ajb waar zijn, please, please pleasequote:Op donderdag 8 februari 2007 20:21 schreef blomst het volgende:
[..]
Het komt zo als het komt, en je zult zien dat de nieuwe bewoners en Huub zo voor de deur staan.
Ik ga zo écht wat anders doen,, vind het boring zo...quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:20 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ben er ook redelijk sjaggo van, maar heb ook geen zin om iets anders te gaan doen![]()
Lijkt me beter dan met zwarte tanden rond blijven lopen niet danquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:07 schreef Prospera het volgende:
Al Amanda's zenuwen van haar voortanden zijn doodgegaan na een val van een paard op haar 12de, daardoor werden al haar voortanden zwart.
Haar tanden zijn dus ook nep.
Een scenario dat die trafo bij thuiskomst van Brian en Bart in de masterbedroom ligt te slapen lijkt me wel watquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:22 schreef HiDiHo het volgende:
Please, laat dat ajb waar zijn, please, please please
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |