sorryquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:56 schreef Black_king het volgende:
[..]
ik quote haar alléén maar letterlijk.....
quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:45 schreef Llewella het volgende:
Ik kan me zo vinden in Sylvia haar gedachtengangen! En ik ken ook veel mensen om me heen die niet snappen dat ik zo coulant onder bepaalde dingen blijfJe kan het 10 uitleggen maar het is een kwestie van zijn en voelen.
wrom?quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:00 schreef agter het volgende:
Ik vraag me af hoe Syl in bed zou zijn...
Is OK....quote:
Inderdaad, en straks zijn er nog maar 3 in verband met het Zebra Lounge gebeuren..quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:00 schreef Kaleddis het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat er vanavond IETS komt, dit is dodelijk zaaiii..
Ehm nee, en ja?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben jij stiekum Emile Ratelband , of overschat ik die vent nu?
Dus: Huub kom terugquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:42 schreef Black_king het volgende:
Lijfregel van Syl : Oneindig geduld brengt onmiddelijk resultaat.
Hier, neem een biertje van me.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:06 schreef zaadjuh het volgende:
natasia is niet goed bij dr hoofd....dat wijf is echt een supermongool....dat is dr een die dr kids ook een trauma voor hun leven aan ut geven is
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dus: Huub kom terug( en wel nu)
Die site is een fake... tel maar eens hoeveel u's er in huub staan....quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:06 schreef Ethel het volgende:
Het wordt inderdaad vreselijk saai zo als er niet iets gaat gebeuren qua nieuwe bewoners.
Maar misschien komen er wel nieuwe bewoners als Bart en Brian weg zijn, als een soort verrassing voor als ze terugkomen?
Hebben jullie trouwens op huub zijn gouden web log gelezen dat hij zijn 10.000 euro's wel terugkrijgt en dat moskovich hem helpt of is dit weer mosterd na de maaltijd?
Misschien heeft ie wel problemen met het spellen van zijn eigen naam?quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:08 schreef Black_king het volgende:
[..]
Die site is een fake... tel maar eens hoeveel u's er in huub staan....![]()
ja erg hequote:Op donderdag 8 februari 2007 20:10 schreef Kinga het volgende:
Damn, wat is het saai! Niet te harden gewoon...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |