Hier, neem een biertje van me.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:06 schreef zaadjuh het volgende:
natasia is niet goed bij dr hoofd....dat wijf is echt een supermongool....dat is dr een die dr kids ook een trauma voor hun leven aan ut geven is
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dus: Huub kom terug( en wel nu)
Die site is een fake... tel maar eens hoeveel u's er in huub staan....quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:06 schreef Ethel het volgende:
Het wordt inderdaad vreselijk saai zo als er niet iets gaat gebeuren qua nieuwe bewoners.
Maar misschien komen er wel nieuwe bewoners als Bart en Brian weg zijn, als een soort verrassing voor als ze terugkomen?
Hebben jullie trouwens op huub zijn gouden web log gelezen dat hij zijn 10.000 euro's wel terugkrijgt en dat moskovich hem helpt of is dit weer mosterd na de maaltijd?
Misschien heeft ie wel problemen met het spellen van zijn eigen naam?quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:08 schreef Black_king het volgende:
[..]
Die site is een fake... tel maar eens hoeveel u's er in huub staan....![]()
ja erg hequote:Op donderdag 8 februari 2007 20:10 schreef Kinga het volgende:
Damn, wat is het saai! Niet te harden gewoon...
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:11 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
Volgens Snollie is zdngmw donkerder op sommige plekken........antwoord van Syl. dan heeft ze daar minder gepoetst
![]()
![]()
![]()
Mooi nummertje, lekker laagquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:12 schreef BwennieBren het volgende:
OMG Brian speelt al net zo gitaar als ie draait. Ik ga de streams afzetten, tis saai... ik lees jullie wel bij
en een lekkr peukie erbij, zal wel van ons Huubke zijnquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:15 schreef Ashley1 het volgende:
zo da's een behoorlijk brief die sylvia nu leest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |