quote:
Op donderdag 8 februari 2007 19:48 schreef Meneermax het volgende:Sylvia zou een goede trainer zijn. Je kent dat wel, van die bedrijfstrainingen. Omgaan met lastige clienten, timemanagement enzovoort.
Ik vind het zooooo grappig om de smoel van Natas te zien als iemand anders aan het woord is. Na 3,3 seconden trekt ze het niet meer en wordt ze zo onrustig. Ogen schieten alle kanten op. Ik vraag me echt af wat er op zo'n moment door haar heen gaat.
Negatieve gedachtengangen. Onrust. Onzekerheid.
Als er ook maar blijkt dat een ander ook maar enigzins positief in de aandacht komt, of leuk doet, of verstandige dingen zegt, dan zou het weleens kunnen dat natasia zichzelf naar beneden haalt, zichzelf zwart praat, onzekerheid opspeelt in haar hoofd.
Daarom wordt ze zo snel boos; want uit angst of onzekerheid kun je jezelf sterker maken door boosheid te creeeren.
En dat zijn dan weer de momenten waarop ze fel uithaalt naar anderen, gaat schreeuwen tot regelrecht kleineren, waarop ze zichzelf weer beter voelt; en vervolgens weer lief en leuk en aardig kan zijn omdat ze zichzelf weer op een plateautje heeft gezet en zichzelf weer sterker voelt.
Een cyclus wat zich steeds weer herhaalt.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae