En dan is er sex, gaat ie slapenquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:04 schreef Borga het volgende:
Het DOMSTE is wanneer je jezelf als nickname GIGAGEIL noemt
afstand moeder.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:04 schreef Black_king het volgende:
[..]
Het is ook wel een lieve moeder voor haar kinderen, denk ik hoor, maar ze zit nu wel op de verkeerde plek....![]()
vertelquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:06 schreef Black_king het volgende:
Even een grapje voor de oldbies.....
Screenshots/films maken (hoe doen jullie dat)quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:58 schreef Prospera het volgende:
Mijn snag-it is verlopen, iemand nog een idee voor een cap programma?
Brainless en Nenaquote:
gaat goed, kunnen we vanavond weer genieten,quote:
Ze hebben niet veel appeltaarten gebakken, en eentje heeft veel te kort in de oven gestaan.quote:
Niemand hoeft alleen maar goed of slecht te zijnquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:06 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik kan de gedachte dat Natasia ook een goede kant heeft niet verdragen!!
quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:09 schreef Prospera het volgende:
Met wie wil hij die gaan bakken dan?
Die ken ikquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Niemand hoeft alleen maar goed of slecht te zijn [afbeelding]
(nog eentje voor de oldbies)
LEEF ! Ook dieenebart kent dat liedje vast.....quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Niemand hoeft alleen maar goed of slecht te zijn [afbeelding]
(nog eentje voor de oldbies)
quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:09 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze hebben niet veel appeltaarten gebakken, en eentje heeft veel te kort in de oven gestaan.
Ach,.. Brainless gaat straks vast nog wel even de douche in om nieuw beslag te makenquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:09 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze hebben niet veel appeltaarten gebakken, en eentje heeft veel te kort in de oven gestaan.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:12 schreef RSie het volgende:
[..]
Ach,.. Brainless gaat straks vast nog wel even de douche in om nieuw beslag te maken![]()
Schuift Amanda hem dan in de oven?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:12 schreef RSie het volgende:
[..]
Ach,.. Brainless gaat straks vast nog wel even de douche in om nieuw beslag te maken![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:12 schreef RSie het volgende:
[..]
Nee, zij brandt haar handjes steeds.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:16 schreef blomst het volgende:
[..]
Schuift Amanda hem dan in de oven?
(ik ben er weerquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:06 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik kan de gedachte dat Natasia ook een goede kant heeft niet verdragen!!
De enige die er over praat.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:18 schreef Rens_Wilders het volgende:
Het lijkt me echt verschrikkelijk om me stiekem af te trekken in de douche met al die camera's om je heen! Is Brian de enige die dat doet?
Nou en ! Dat zuigen ze er zo weer uit hoor. Daarna kan ze WEER lekker proppen. En nu kan ik koppie paste doen op de zelfde regelquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:16 schreef Black_king het volgende:
Natasia eet ook gewoon weer ijs.....en zo stelt ze het behalen van doelen uit en uit.....
Kan iemand nasty in GTA maken? Dat zou ik pas heerlijk vinden!quote:
Nou je het zegt. Zat vannacht nog met m'n koptelefoon op en hoorde opeens kreunende geluiden uit de slaapkamer beneden. Aan het kuchje te horen was Natasia nog wakker..quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:22 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik wil niet denken aan Natasia![]()
Ik ben blij met het offciele Fok woordenboekquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:06 schreef Black_king het volgende:
Even een grapje voor de oldbies.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |