Op Sylvia naquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:58 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Bart is gewoon chill man echt de normaalste verre van alle bewoners wie is het daar mee eens?!
nu even goed geschreven:quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:40 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Brian is een wanna be nigger als ie dat niet inzich had was ie nog wel normaal laat em dan een keertje helemaal surinaams praten met ze bek
Als je saai bedoelt ben ik het met je eens...quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:58 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Bart is gewoon chill man echt de normaalste verre van alle bewoners wie is het daar mee eens?!
quote:
surinaams praten met je bek lijkt me ook niet helemaal correct ^_^quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:00 schreef Gigageil het volgende:
[..]
nu even goed geschreven:
Brian is een wanna be-nigger. Als hij dat niet in zich had, was hij nog wel normaal. Laat hem dan een keertje helemaal Surinaams praten met z'n bek.
1 streepje ( wanna be heeft betrekking op nigger )
punt
nieuwe zin ( hoofdletter)
ie = hij
, ( comma tussen twee werkwoorden)
inzich = in zich (los geschreven)
ie = hij
. punt
nieuwe zin ( hoofdletter)
em = hem (em bestaat niet)
surinaams = Surinaams (hoofdletter)
ze = z'n of zijn (ze is geen bezittelijk voornaamwoord)
Ik weet niet wat beroerder is, een accentje of 11 fouten in 1 zin![]()
![]()
Volgens mij juist wel. Normale mensen maken tv op een ander niveau.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:00 schreef farceman het volgende:
[..]
Als je saai bedoelt ben ik het met je eens...
Met normale en chille figuren kun je geen tv maken
Hoezo werd hij boos?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:03 schreef RSie het volgende:
ik heb het gevoel dat Brian zojuist te horen kreeg dat het niet door gaat vanwege risico's o.i.d.!
Het is ook wel een lieve moeder voor haar kinderen, denk ik hoor, maar ze zit nu wel op de verkeerde plek....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |