dus dat! vind het nog steeds een raar verhaal alle wazigheid van dat kreng je kinderen achter laten triester kan toch nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als zij genomineerd wordt hoef je gelijk niemand anders meer te nomineren.. ieder ander is dan kansloos.
Ja, dat kofferbak-gevalletje is al weer enige tijd terug hè..quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als zij genomineerd wordt hoef je gelijk niemand anders meer te nomineren.. ieder ander is dan kansloos.
In de Zebra Lounge mag op donderdag gedraaid worden door verschillende beginnende DJ's nadat ze eerst een demo hebben afgegeven. Draaien ze naar mening van publiek en organisatie goed, dan mogen zo op vrijdag en zaterdag een set draaien. Volk zijn meestal dus beginnende DJ's en aanhang. Ik zou bijna willen gaan vanaaf, ware het niet dat ik het retekoud vind buitenquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is de donderdag voor dag daar? Wat voor volk?
Wordt-ie afgefikt als het niks is?![]()
Of vinden mensen het al snel best, zo lang ze maar snel geholpen worden aan de bar?
Krijgt Brian pillenquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had de indruk dat het ging over het in slaap vallen van Brian gisteren.
Het leek wel alsof hij niet tevreden was met de middelen die hij kreeg (om rustig te worden ??) In ieder geval hadden ze hem vandaag iets homeopathisch beloofd dat maakte ik wel op
Je kan je verlagen aan het Natsia niveauquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:46 schreef Sporti het volgende:
Gaat er hier nog iemand, met een paar kilo tomaten, naar de Zebra vanavond?![]()
Komt dat goed uit, is ie na 10 min uitgedraaid.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:47 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
In de Zebra Lounge mag op donderdag gedraaid worden door verschillende beginnende DJ's nadat ze eerst een demo hebben afgegeven. Draaien ze naar mening van publiek en organisatie goed, dan mogen zo op vrijdag en zaterdag een set draaien. Volk zijn meestal dus beginnende DJ's en aanhang. Ik zou bijna willen gaan vanaaf, ware het niet dat ik het retekoud vind buiten
Als hij zo draait als ik zonet heb gehoord, is daar zeker grote kans op dat hij uit de DJ booth wordt gebonjourd door de organisatie... en er idd binnen 15 minuten een ander staat te draaien.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Komt dat goed uit, is ie na 10 min uitgedraaid.
Had je hogere verwachtingen dan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:50 schreef Kaleddis het volgende:
Die Amanda heeft echt geen tafelmanieren geleerd he![]()
Hoe ze net de wijn inschonk (fles beetpakken bovenaan de hals, glas ook vol in hand) en hoe ze nu ook haar vork vast houd![]()
Dat is volgens mij niet naar voren gekomen op die manier.quote:
waaaaauw, lijken de struiken wel als Zdngmw staat te schreeuwenquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:52 schreef blomst het volgende:
Het ziet er wel mooi uit ja.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
waaaaauw, lijken de struiken wel als Zdngmw staat te schreeuwen![]()
Dat is geen snorretje, dat is een ringbaardje.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:54 schreef blomst het volgende:
Moet dit snorretje geld op brengen?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:54 schreef blomst het volgende:
Moet dit snorretje geld op brengen?
[afbeelding]
Inderdaad, moet ie daar geen sponsors voor zoeken?quote:
Op Sylvia naquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:58 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Bart is gewoon chill man echt de normaalste verre van alle bewoners wie is het daar mee eens?!
nu even goed geschreven:quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:40 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Brian is een wanna be nigger als ie dat niet inzich had was ie nog wel normaal laat em dan een keertje helemaal surinaams praten met ze bek
Als je saai bedoelt ben ik het met je eens...quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:58 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Bart is gewoon chill man echt de normaalste verre van alle bewoners wie is het daar mee eens?!
quote:
surinaams praten met je bek lijkt me ook niet helemaal correct ^_^quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:00 schreef Gigageil het volgende:
[..]
nu even goed geschreven:
Brian is een wanna be-nigger. Als hij dat niet in zich had, was hij nog wel normaal. Laat hem dan een keertje helemaal Surinaams praten met z'n bek.
1 streepje ( wanna be heeft betrekking op nigger )
punt
nieuwe zin ( hoofdletter)
ie = hij
, ( comma tussen twee werkwoorden)
inzich = in zich (los geschreven)
ie = hij
. punt
nieuwe zin ( hoofdletter)
em = hem (em bestaat niet)
surinaams = Surinaams (hoofdletter)
ze = z'n of zijn (ze is geen bezittelijk voornaamwoord)
Ik weet niet wat beroerder is, een accentje of 11 fouten in 1 zin![]()
![]()
Volgens mij juist wel. Normale mensen maken tv op een ander niveau.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:00 schreef farceman het volgende:
[..]
Als je saai bedoelt ben ik het met je eens...
Met normale en chille figuren kun je geen tv maken
Hoezo werd hij boos?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:03 schreef RSie het volgende:
ik heb het gevoel dat Brian zojuist te horen kreeg dat het niet door gaat vanwege risico's o.i.d.!
Het is ook wel een lieve moeder voor haar kinderen, denk ik hoor, maar ze zit nu wel op de verkeerde plek....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |