Pluk de dag?quote:
God ja, herinner me er niet aan! Braaaaaaajen is best goedquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:19 schreef Black_king het volgende:
[..]
Als Natasia het gaat zingen.....
![]()
Ben er ook redelijk sjaggo van, maar heb ook geen zin om iets anders te gaan doenquote:
JIij wel dus?quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, download het filmpje en bekijk het frame voor frame terug.
Het komt zo als het komt, en je zult zien dat de nieuwe bewoners en Huub zo voor de deur staan.quote:
Deal or no deal is spannendquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:20 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ben er ook redelijk sjaggo van, maar heb ook geen zin om iets anders te gaan doen![]()
Dat vond ik ook, maar Sylvia kan heel goed een gesprek naar een bepaald niveau tillen, viel me vanmorgen ook al op, toe nheeft ze een hele tijd met Amanda zitten praten en dat was ook een heel leuk gesprek..quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:20 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Sylvia en Bryan kunnen we op niveau een gesprekje voeren, vond hun gesprek wel ok net.
Please, laat dat ajb waar zijn, please, please pleasequote:Op donderdag 8 februari 2007 20:21 schreef blomst het volgende:
[..]
Het komt zo als het komt, en je zult zien dat de nieuwe bewoners en Huub zo voor de deur staan.
Ik ga zo écht wat anders doen,, vind het boring zo...quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:20 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ben er ook redelijk sjaggo van, maar heb ook geen zin om iets anders te gaan doen![]()
Lijkt me beter dan met zwarte tanden rond blijven lopen niet danquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:07 schreef Prospera het volgende:
Al Amanda's zenuwen van haar voortanden zijn doodgegaan na een val van een paard op haar 12de, daardoor werden al haar voortanden zwart.
Haar tanden zijn dus ook nep.
Een scenario dat die trafo bij thuiskomst van Brian en Bart in de masterbedroom ligt te slapen lijkt me wel watquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:22 schreef HiDiHo het volgende:
Please, laat dat ajb waar zijn, please, please please
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |