Ik zou zeggen, download het filmpje en bekijk het frame voor frame terug.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:15 schreef farceman het volgende:
Zal wel achtertlijk zijn...maar heeft iemand Huub zien schoppen net? Zelfs net een schopje tegen de stoel..? Of was dat ergens anders? (dan zou het zelfs zelfverdediging kunnen zijn?)
Ja hoorquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:17 schreef Rens_Wilders het volgende:
Kan het valser??????????????
Even geduld dat gedeelte komt zoquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:17 schreef Rens_Wilders het volgende:
Bel zijn advocaat ffquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:15 schreef farceman het volgende:
Zal wel achtertlijk zijn...maar heeft iemand Huub zien schoppen net? Zelfs net een schopje tegen de stoel..? Of was dat ergens anders? (dan zou het zelfs zelfverdediging kunnen zijn?)
hier ook hoor....verveel me doodquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:18 schreef HiDiHo het volgende:
En ja, het ligt niet aan jullie maar ik wordt gewoon sjaggo van deze saaie streams.![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:17 schreef Rens_Wilders het volgende:
Denk aan Sylvia haar advies.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:18 schreef HiDiHo het volgende:
En ja, het ligt niet aan jullie maar ik wordt gewoon sjaggo van deze saaie streams.![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |