Ja, ik ook wel een beetje. Ze is sterk, ze is stabiel, maar er is geen reet aanquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Sylvia als katalysator. Ik ben moe, moe van Sylvia na die laatste stemming over de "vliegtickets".
Dan heb jij vandaag geen Cossen gelezen, sorry hoorquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Sylvia als katalysator. Ik ben moe, moe van Sylvia na die laatste stemming over de "vliegtickets".
Wat is er mis met 560?quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:35 schreef HiDiHo het volgende:
@blomst, doe mij ff een lol en zet je breedte even op 576
bvbd
Nee geen Huub vanavond, die gaat stappen met Nena zei hij in de chat.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:21 schreef blomst het volgende:
[..]
Het komt zo als het komt, en je zult zien dat de nieuwe bewoners en Huub zo voor de deur staan.
Nah, dan zien ze er allemaal hetzelfde uit. En aangezien 580 het maximum is.quote:
Volgens mij nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:41 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Weet Brian dat Huub en Nena vanavond ook komen?
Zo lijkt het zeker. maar sinds ze bij de vliegticketronde met een tomaatrode kop haar stemmingstwist door haar strot duwde, krijg ik toch steeds meer de indruk dat ze een vrij eenvoudig doorgeslagen pacificist is.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:36 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel een beetje. Ze is sterk, ze is stabiel, maar er is geen reet aan![]()
576 niet 578quote:
Eensquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:41 schreef beequeen het volgende:
Heerlijk om Syl te horen praten ipv die schreeuwlelijk, echt een toppertje die Syl, ik kan het niet vaak genoeg zeggen![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |