Je zult wel een slaaptekortje opbouwen, er is er altijd wel 1 wakker.quote:
Het is nu precies dat Pony-kamp waar Sylvia het eerder over hadquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:32 schreef tipsch het volgende:
umm, ik hou helemaal niet van dit soort televisie - gezapig samen singen, wat zijn we toch gezelig, en ondertussen - kan dit stoppen, please?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:32 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Je zult wel een slaaptekortje opbouwen, er is er altijd wel 1 wakker.
Sylvia als katalysator. Ik ben moe, moe van Sylvia na die laatste stemming over de "vliegtickets".quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Het is nu precies dat Pony-kamp waar Sylvia het eerder over had![]()
Ja, ik ook wel een beetje. Ze is sterk, ze is stabiel, maar er is geen reet aanquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Sylvia als katalysator. Ik ben moe, moe van Sylvia na die laatste stemming over de "vliegtickets".
Dan heb jij vandaag geen Cossen gelezen, sorry hoorquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Sylvia als katalysator. Ik ben moe, moe van Sylvia na die laatste stemming over de "vliegtickets".
Wat is er mis met 560?quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:35 schreef HiDiHo het volgende:
@blomst, doe mij ff een lol en zet je breedte even op 576
bvbd
Nee geen Huub vanavond, die gaat stappen met Nena zei hij in de chat.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:21 schreef blomst het volgende:
[..]
Het komt zo als het komt, en je zult zien dat de nieuwe bewoners en Huub zo voor de deur staan.
Nah, dan zien ze er allemaal hetzelfde uit. En aangezien 580 het maximum is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |