Zij voelt zich er alleen maar minder door, haalt zichzelf naar beneden in haar hoofd, daar kan ze niet tegen waarna er weer woede en onvrede onstaat en ze dat weer naar buiten zal afreageren.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:39 schreef Black_king het volgende:
Natasia herkent de sterke kant van Syl, de innerlijke kracht van een vrouw. Jammer dat Natas er zo anders mee omgaat....
Sorry,maar is ''Pluk de dag'' ik weet ik ben een zeikerdquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:42 schreef Black_king het volgende:
Carpe Diem, geniet van het moment.
Lijfregel van Syl : Oneindig geduld brengt onmiddelijk resultaat.
Ze is wel in beeld en dat weet ze, dus maakt zdngmw niet veel uit.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:44 schreef Freeloader het volgende:
Dit is niet Natasia haar niveau aan haar kop te zien. Ze staat zeker niet in het middelpunt van de belangstelling...
Heb jij wat met die bitch ofzo ?quote:
Ik ook, waarom druk maken als je niet echt druk hoeft te maken?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:45 schreef Llewella het volgende:
Ik kan me zo vinden in Sylvia haar gedachtengangen! En ik ken ook veel mensen om me heen die niet snappen dat ik zo coulant onder bepaalde dingen blijfJe kan het 10 uitleggen maar het is een kwestie van zijn en voelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |