oke als ik dit ook bij de buren neerzet? vol dus? vind het een topidee!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:20 schreef anno-i-mus het volgende:
Het doel is om zoveel mogelijk valentijnskaarten op 14 februari in het huis te krijgen voor sylvia en daarmee Satan en mini-me vreselijk jalours te maken.
Talpa Productiesquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:31 schreef Hardrebel het volgende:
Waat moet je de kaart heen sturen dan
Dat dus.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:34 schreef Copycat het volgende:
Misschien ga ik zelfs wel meedoen met deze actie.
prima hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:32 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
oke als ik dit ook bij de buren neerzet? vol dus? vind het een topidee!![]()
kaartenhuis.nl en ook je mobiele operator, tenminste bij t-mob kan je je mms in een kaartje laten omzettenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:11 schreef Gert het volgende:
Waar kun je ook alweer via internet een "analoog" kaartje laten sturen?
Die zocht ik ja: http://www.kaartenhuis.nl/quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:20 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
kaartenhuis.nl en ook je mobiele operator, tenminste bij t-mob kan je je mms in een kaartje laten omzetten
Hoeveel kost het via kh? Want kan het nergens vinden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Die zocht ik ja: http://www.kaartenhuis.nl/![]()
1,30quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:06 schreef nlboy het volgende:
[..]
Hoeveel kost het via kh? Want kan het nergens vinden.
ik laat hem maandag de 12e versturen ... mocht ie te vroeg komen dan houd de redactie hem wel een dagje langer denk ikquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:40 schreef droomkoningin het volgende:
ik doe ook mee :-)
wanneer kan je zo'n kaartt beste op de bus doen? 1 dag van te voren.. gaat dat zo snel dat ze m de 14e krijgt? of an je beter wat eerder opsturen ivm screening enzo?
Ik heb hem net verstuurd. De redactie maakt hem open en denkt dat die hem eventueel wel achterhoudquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:40 schreef droomkoningin het volgende:
ik doe ook mee :-)
wanneer kan je zo'n kaartt beste op de bus doen? 1 dag van te voren.. gaat dat zo snel dat ze m de 14e krijgt? of an je beter wat eerder opsturen ivm screening enzo?
Volgens mij kun je beter eerder versturen, redactie moet ze allemaal nog doorsnuffelen, en dan moeten ze nog met de postkoets van hillywood naar eemnesquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:48 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
ik laat hem maandag de 12e versturen ... mocht ie te vroeg komen dan houd de redactie hem wel een dagje langer denk ik
Zo, die kaart gaat zo op de post.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:34 schreef Copycat het volgende:
Misschien ga ik ga zelfs wel meedoen met deze actie.
Zet je adres hier maar ff neer danquote:
Je kan je edit knop ook gebruikenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:43 schreef Borga het volgende:
sorry ik wilde niet zo schreeuwen
email kan niet .... gewoon postkaartje kan naar:quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:12 schreef hanos het volgende:
Weet iemand het email adres van Sylvia ?
Gelukkig duurt dat nog evenquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:06 schreef Darklight het volgende:
Die gaat met kerst de pan in
Zijn het nu al meerdere konijnen geworden?quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:57 schreef partyyboyy het volgende:ik kreeg net een mailtje van Tien dat mijn konijnen vandaag al bezorg gaan worden
![]()
![]()
Komt omdat ik dit bericht net ervoor terug had gelezen dat ik het verkeerd heb getyptquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Zijn het nu al meerdere konijnen geworden?
Ik wist dat het snel ging bij die beestjes, maar dit..
Ontzettend leuk idee zeg. Hoe kwam je daar zo bij?quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:57 schreef partyyboyy het volgende:ik kreeg net een mailtje van Tien dat mijn konijnen vandaag al bezorg gaan worden
![]()
![]()
Omdat Sylvia geen maatje meer heeft dacht ik: laat ik haar een konijntje sturen, zodat ze daarmee kan knuffelenquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:37 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Ontzettend leuk idee zeg. Hoe kwam je daar zo bij?
Geweldigquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:43 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Omdat Sylvia geen maatje meer heeft dacht ik: laat ik haar een konijntje sturen, zodat ze daarmee kan knuffelen
Konijntje heet ook Huub (staat op het hokje).
Ik weet ook nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:49 schreef anno-i-mus het volgende:
waar blijft het konijntje?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:43 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Omdat Sylvia geen maatje meer heeft dacht ik: laat ik haar een konijntje sturen, zodat ze daarmee kan knuffelen
Konijntje heet ook Huub (staat op het hokje).
Ja, vanmorgen vroeg, stuk of zes.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:09 schreef Darklight het volgende:
Ze had toch al een paar kaarten gekeregern vandaag?
Oooo nee he? weer een dood dier om Amanda der al dooie neekie : )quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:04 schreef partyyboyy het volgende:
Ik heb een konijntje gekocht en een hokje en opgestuurd naar DGK voor Sylvia
Hopelijk wordt het toegelaten.
Gek ! Die hangt morgen om Amandel der nek ! Ziek hoor mafkeesquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:04 schreef partyyboyy het volgende:
Ik heb een konijntje gekocht en een hokje en opgestuurd naar DGK voor Sylvia
Hopelijk wordt het toegelaten.
Hehe...natuurlijk niet. Heb je als afzender je FOK! naam gedaan?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:07 schreef Lieve het volgende:
Ik heb een kaart van Lieve met PATRICK erop gestuurd. Ja, dan is toch duidelijk dat ik geen pot ben? Ze snapt een lief geintje echt wel hoor! ( denk ik, dat denk ik)
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:20 schreef My_ het volgende:
Kaartje zojuist verstuurd, nou ja, hij wordt dinsdag op de post gedaan.
Partick zal zeker van zich laten horen de komende dagen....quote:Op zondag 11 februari 2007 22:07 schreef Lieve het volgende:
Ik heb een kaart van Lieve met PATRICK erop gestuurd. Ja, dan is toch duidelijk dat ik geen pot ben? Ze snapt een lief geintje echt wel hoor! ( denk ik, dat denk ik)
Hij bedoeld dat hij toen heeft betaald voor kaartenhuis.nl en de opdracht heeft gegeven dat de kaart op 13 feb. moet worden verstuurd.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:42 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]is i nou wel of niet verstuurd
Zijn ze daar zo streng in dan?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:05 schreef Lieve het volgende:
Laat ze er deze keer bijzitten ALSJEBLIEFT! ( ik heb er neits verkeerds op staan. Geen enkele verkeerde zin! Nu wil ik hem ook bezorgd zien)
Weet ik niet, maar ik heb de vorige keer mijn kaart niet voorbij zien komen. ( niet dat dat nou perse moet hoor! Ik wil liever een postzak vol kaarten binnen zien komen. Zoveel dat er een busje aangerukt moet worden, steekkarretje on de kaarten naar binnen te dragen!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:14 schreef Sense het volgende:
[..]
Zijn ze daar zo streng in dan?
Ik heb erop gezet dat ik het geen week tussen die slangen uit zou houden![]()
me 2...jammer dat ik de streams niet kan zien op mijn werkquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:33 schreef nlboy het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer ze alle kaartjes aan Sylvia gaan geven.
Had je nou maar eerder in het Valentijnskaartenkastje gekeken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:03 schreef itsme het volgende:
Ik was te laat. Vond gisteren een lege valentijns kaart die ik had kunnen gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |