oke als ik dit ook bij de buren neerzet? vol dus? vind het een topidee!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:20 schreef anno-i-mus het volgende:
Het doel is om zoveel mogelijk valentijnskaarten op 14 februari in het huis te krijgen voor sylvia en daarmee Satan en mini-me vreselijk jalours te maken.
Talpa Productiesquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:31 schreef Hardrebel het volgende:
Waat moet je de kaart heen sturen dan
Dat dus.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:34 schreef Copycat het volgende:
Misschien ga ik zelfs wel meedoen met deze actie.
prima hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:32 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
oke als ik dit ook bij de buren neerzet? vol dus? vind het een topidee!![]()
kaartenhuis.nl en ook je mobiele operator, tenminste bij t-mob kan je je mms in een kaartje laten omzettenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:11 schreef Gert het volgende:
Waar kun je ook alweer via internet een "analoog" kaartje laten sturen?
Die zocht ik ja: http://www.kaartenhuis.nl/quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:20 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
kaartenhuis.nl en ook je mobiele operator, tenminste bij t-mob kan je je mms in een kaartje laten omzetten
Hoeveel kost het via kh? Want kan het nergens vinden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Die zocht ik ja: http://www.kaartenhuis.nl/![]()
1,30quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:06 schreef nlboy het volgende:
[..]
Hoeveel kost het via kh? Want kan het nergens vinden.
ik laat hem maandag de 12e versturen ... mocht ie te vroeg komen dan houd de redactie hem wel een dagje langer denk ikquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:40 schreef droomkoningin het volgende:
ik doe ook mee :-)
wanneer kan je zo'n kaartt beste op de bus doen? 1 dag van te voren.. gaat dat zo snel dat ze m de 14e krijgt? of an je beter wat eerder opsturen ivm screening enzo?
Ik heb hem net verstuurd. De redactie maakt hem open en denkt dat die hem eventueel wel achterhoudquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:40 schreef droomkoningin het volgende:
ik doe ook mee :-)
wanneer kan je zo'n kaartt beste op de bus doen? 1 dag van te voren.. gaat dat zo snel dat ze m de 14e krijgt? of an je beter wat eerder opsturen ivm screening enzo?
Volgens mij kun je beter eerder versturen, redactie moet ze allemaal nog doorsnuffelen, en dan moeten ze nog met de postkoets van hillywood naar eemnesquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:48 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
ik laat hem maandag de 12e versturen ... mocht ie te vroeg komen dan houd de redactie hem wel een dagje langer denk ik
Zo, die kaart gaat zo op de post.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:34 schreef Copycat het volgende:
Misschien ga ik ga zelfs wel meedoen met deze actie.
Zet je adres hier maar ff neer danquote:
Je kan je edit knop ook gebruikenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:43 schreef Borga het volgende:
sorry ik wilde niet zo schreeuwen
email kan niet .... gewoon postkaartje kan naar:quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:12 schreef hanos het volgende:
Weet iemand het email adres van Sylvia ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |