ik zie het helemaal voor mequote:Op donderdag 8 februari 2007 20:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een scenario dat die trafo bij thuiskomst van Brian en Bart in de masterbedroom ligt te slapen lijkt me wel wat![]()
Trafoquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een scenario dat die trafo bij thuiskomst van Brian en Bart in de masterbedroom ligt te slapen lijkt me wel wat![]()
nou ja vergeleken met wat er de afgelopen 2 uur is gebeurd....quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:23 schreef Kinga het volgende:
ho wacht eens......is sylvia tv aant maken ?
Ja en vanmiddag werd al een stille hint gegeven..........quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:10 schreef Kaleddis het volgende:
Natasia voert Amoebe dronken ? De jongens zijn er vanavond toch niet zegt ze.... (oh oh)
Nee, geen trafo hoorquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
das toch iets met electriciteit of zoquote:
No DEAL !quote:
das toch zoiets van een electrische trein enzoquote:
whoehahahahahaa... veeg me op...kun je nagaan wat een vies spook het eigenlijk is..quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:26 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ja en vanmiddag werd al een stille hint gegeven..........![]()
===> onderbroek
Hupert was wel van plan om met Nena naar de Zebra te gaanquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Please, laat dat ajb waar zijn, please, please please
De bedden herverdeeld, lijkt me mooi - Travo of liefst Huub! met Sylvia in de masterbedroom.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |