Een valse nicht cq relnicht is wel goed als tegenhanger van Natasia...tot nu toe heeft niemand haar nog flink onder tafel kunnen lullen dus dat wordt de hoogste tijdquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:26 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, geen trafo hoorHet is al zo'n freakshow aan het worden...
Red je het nog?quote:
Je maakt het spannend..........welk boekquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:48 schreef Llewella het volgende:
Ze praten nu over de boeken, ik heb een paar weken geleden een boek genoteerd die wat voor sylvia zou zijn (of sylvia had het opgestuurd gekregen of hier op fok werd het gezegd), die ga ik nu denk maar voor mezelf bestellen, ben ook dol op dat soort leesvoer.
Bijna perfect. alleen de hoogte moet je op 1024 zetten en verhouding behouden.quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bijna perfect. alleen de hoogte moet je op 1024 zetten en verhouding behouden.
Dan wordt de hoogte 324 en is de verhouding weer 16:9![]()
(ja, ik ben een zeikerd, ik weet het)
quote:
Ik denk...De ondraaglijke lichtheid van het bestaan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je maakt het spannend..........welk boek![]()
Een nieuwe aarde van Eckhart Tollequote:Op donderdag 8 februari 2007 20:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je maakt het spannend..........welk boek![]()
hij probeert het in ieder geval.... is ook ietsquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:54 schreef Meneermax het volgende:
Die brian is echt bijzonder. Alle dingen die zijn trademark zijn: gitaarspelen, gedichten schrijven: in geen ervan is hij eigenlijk goed. Jongen lijdt echt aan zelfoverschatting.
Er zit wat in in wat je zegt. En normaal is dat ook lovenswaardig. Probleem met Brian is dat hij zich direct opstelt als een authoriteit in alles wat hij doet, en dat is hij gewoon niet.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:55 schreef Kinga het volgende:
[..]
hij probeert het in ieder geval.... is ook iets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |