Ze komen toch nooit met volledige antwoorden, van mij mogen ze ver weg blijven. Hoewel het wel een lekker gevoel geeft om te weten dat sommige mooie maar vooral mindere mooie toewensingen daar gelezen worden/quote:Op maandag 5 februari 2007 00:47 schreef Kaleddis het volgende:
Spontaan lezen "ZE" ook niet meer mee![]()
nousayir of zoiets, kwam tegelijk met huub en sylvia binnen.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:44 schreef Mika25 het volgende:
Hmz...hoeveel ex-bewoners zijn er eigenlijk, ik zie steeds vreemde namen, ik volg het pas sinds het einde van BB6, en de namen eveline, angelique, nicolaas en stephan ken ik wel...maar die marocaan, oddy?!?! zijn er nog meer?
Oddy is zo'n oenige slaaf bij DGK_REDACTIE of zo?quote:Op maandag 5 februari 2007 00:52 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
nousayir of zoiets, kwam tegelijk met huub en sylvia binnen.
van die drie mocht er uiteindelijk 1 blijven, en dat werd sylvia.
huub kwam later alsnog terug, kort na het vertrek van eveline.
oddy ken ik ook niet.
Dat valt wel mee, ik denk juist dat Huub heel goed heeft laten zien dat hij heel erg gedreven is, en tot het uiterste durft te gaan..quote:Op maandag 5 februari 2007 00:51 schreef BONG4002 het volgende:
Bart denkt dat Huub niet veel kansen krijgt in de buitenwereld
Die komen pas morgen toch ?quote:Op maandag 5 februari 2007 00:53 schreef Inca het volgende:
w88 op de nieuwe bewoners
Wen er maar aanquote:Op maandag 5 februari 2007 00:52 schreef Dogga het volgende:
Het is niet meer leuk
ik luister maar het is niet leuk
Al zijn de meeste bewoners van het niveau 'clown' trouwens...quote:Op maandag 5 februari 2007 00:54 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Wen er maar aan(Of juist niet), maar de sfeer daar is nu zo vijandig dat het onmogelijk wordt om nog enige vorm van humor in het programma terug te stoppen.
Nee, Oddy is juist relaxt !quote:Op maandag 5 februari 2007 00:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
Oddy is zo'n oenige slaaf bij DGK_REDACTIE of zo?
quote:Op maandag 5 februari 2007 00:56 schreef Therannosaurus het volgende:
Ik blijf gewoon kijken, hoor. Jammer dat Huub eruit is idd., erg jammer zelfs, maar hallo. Er komen nieuwe bewoners! Drie! Dat wordt nog leuk! Ze weten heus wel wie ze uitkiezen om het spraakmakend te houden.
quote:Op maandag 5 februari 2007 00:56 schreef Therannosaurus het volgende:
Ik blijf gewoon kijken, hoor. Jammer dat Huub eruit is idd., erg jammer zelfs, maar hallo. Er komen nieuwe bewoners! Drie! Dat wordt nog leuk! Ze weten heus wel wie ze uitkiezen om het spraakmakend te houden.
Denk eens na Leandra, waar zal dat nou vandaan komen he? Oh je geeft het antwoord zelf al in je tweede alinea. Van mij hoeven die lui hier niet meer te poste hoor, ze brengen toch geen zinnige informatie naar voren. Misschien vinden ze tegendraadse reacties juist wel heel erg leuk! (daar wel eens bij nagedacht?)quote:Op maandag 5 februari 2007 00:56 schreef Leandra het volgende:
Sjezus moet dat gezeik over die paar redactieleden nou weer?
Het zijn er maar 2 van de tig en het is al genoeg lef hebben dat ze er voor uitkomen.
Waar komt dat toch vandaan dat iedereen denkt dat ie God is en ook nog een keer het recht heeft om de redactie voor te schrijven wat ze wel of niet moeten doen? Toevallig omdat ze hier posten? Wees blij dat ze dat doen, daardoor zijn er vast dingen doorgevoerd die anders wellicht niet doorgevoerd waren (kaartenactie bijvoorbeeld)
Het blijft een TV programma.... tuurlijk is het kut en onrechtvaardig dat Huub en Nathanael er allebei uit zijn, tuurlijk is het belachelijk dat Nena eruit is, maar laten we nou niet doen alsof ze daar op de redactie in 1 keer met de neuzen dezelfde kant op stonden en dat degenen die hier posten persoonlijk verantwoordelijk zijn voor die vertrekken.
Sluit me hier ook bij aanquote:Op maandag 5 februari 2007 00:56 schreef Therannosaurus het volgende:
Noussayer en die date van Brian zekerquote:Op maandag 5 februari 2007 00:58 schreef Veulen het volgende:
Tja d'r moeten even een paar leuke bewoners in. Maar de kans is dat je de nieuwe tegen de oude krijgt...
Noussayr was idd erg saai en Tamara ook dus mss wellicht toch een oud bewoner? Stephan maybe?quote:Op maandag 5 februari 2007 00:59 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Noussayer en die date van Brian zekerDaar zit ik echt niet op te wachten hoor !
![]()
Iedereen vond Huub aan het begin ook maar een eppo.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Noussayr was idd erg saai en Tamara ook dus mss wellicht toch een oud bewoner? Stephan maybe?
Newbe, ik ga echt niet iedere week naar nieuwe mensen kijken hoor. Misschien jij wel, maar vele willen gewoon vertrouwde gezichten zien.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:56 schreef Therannosaurus het volgende:
Eens! Verstandige praat na een avondje streamen dat uitmondde in een grote anti-climax.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:56 schreef Leandra het volgende:
Sjezus moet dat gezeik over die paar redactieleden nou weer?
Het zijn er maar 2 van de tig en het is al genoeg lef hebben dat ze er voor uitkomen.
Waar komt dat toch vandaan dat iedereen denkt dat ie God is en ook nog een keer het recht heeft om de redactie voor te schrijven wat ze wel of niet moeten doen? Toevallig omdat ze hier posten? Wees blij dat ze dat doen, daardoor zijn er vast dingen doorgevoerd die anders wellicht niet doorgevoerd waren (kaartenactie bijvoorbeeld)
Het blijft een TV programma.... tuurlijk is het kut en onrechtvaardig dat Huub en Nathanael er allebei uit zijn, tuurlijk is het belachelijk dat Nena eruit is, maar laten we nou niet doen alsof ze daar op de redactie in 1 keer met de neuzen dezelfde kant op stonden en dat degenen die hier posten persoonlijk verantwoordelijk zijn voor die vertrekken.
Er komen heus wel intelligente mensen!quote:Op maandag 5 februari 2007 00:59 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Noussayer en die date van Brian zekerDaar zit ik echt niet op te wachten hoor !
![]()
Het feit dat ze hier meeposten wil zeggen dat streamers wel serieus genomen worden.... maar kennelijk is dat niet meer nodig.... nou dat is ook een duidelijke boodschap.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:58 schreef tipsch het volgende:
Denk eens na Leandra, waar zal dat nou vandaan komen he? Oh je geeft het antwoord zelf al in je tweede alinea. Van mij hoeven die lui hier niet meer te poste hoor, ze brengen toch geen zinnige informatie naar voren. Misschien vinden ze tegendraadse reacties juist wel heel erg leuk! (daar wel eens bij nagedacht?)
nicequote:Op maandag 5 februari 2007 01:01 schreef Sonique het volgende:
een omgebouwde vent waar brian z'n paal in steekt?
(hey... wacht eens.....:D )
ach, kijk maar eens op zijn bankrekening.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
cool dan!maar vast wel een beetje oenig, toch?
Of 1 van de personeels leden. Ik zie Yvonne er ook wel toe instaat.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:00 schreef BONG4002 het volgende:
Noussayr was idd erg saai en Tamara ook dus mss wellicht toch een oud bewoner? Stephan maybe?
Jij kent hem dus persoonlijk?quote:Op maandag 5 februari 2007 01:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ach, kijk maar eens op zijn bankrekening.![]()
I rest my case![]()
truste terugquote:Op maandag 5 februari 2007 01:04 schreef Sonique het volgende:
truste
Ik vind Huub een goede opvolger voor Beau van Erven Doorenquote:Op maandag 5 februari 2007 00:51 schreef BONG4002 het volgende:
Bart denkt dat Huub niet veel kansen krijgt in de buitenwereld
Ik heb hem nog nooit gezien, maar ik heb het idee dat ik hem al jaren ken. 5 jaar ofzo?quote:
Excuse me, wat heeft het ermee te maken dat ik nieuw ben? Eens moet de eerste keer zijn, nietwaar? Ik ken nu eenmaal weinig mensen die DGK kijken en nu kan ik er toch over lezen/praten. Daarbij heb ik niet altijd streams tot mijn beschikking.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Newbe, ik ga echt niet iedere week naar nieuwe mensen kijken hoor. Misschien jij wel, maar vele willen gewoon vertrouwde gezichten zien.
Maar ik denk dat jij ook van GTST houdt, waar ze gewoon iedere acteur vervangen.
En die is ooit ook 'nieuw' geweestquote:Op maandag 5 februari 2007 01:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Iedereen vond Huub aan het begin ook maar een eppo.![]()
Grappigquote:Op maandag 5 februari 2007 01:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit gezien, maar ik heb het idee dat ik hem al jaren ken. 5 jaar ofzo?![]()
na urenlang chatten
Da's helemaal tof toch, ik kijk daar anders tegenaan. Ze wakkeren bij mij flinke irritaties op en die geef ik graag weer. DGK_REDACTIE acht ik (net) slim genoeg de echt geïnteresserde fokkers (waaronder jijzelf) gewoon zoet te houden. Ik pas daarvoor, noem het respectloos, so be it.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het feit dat ze hier meeposten wil zeggen dat streamers wel serieus genomen worden.... maar kennelijk is dat niet meer nodig.... nou dat is ook een duidelijke boodschap.
Persoonlijk vind ik het nog steeds leuk dat ze hier posten, waardeer ik het ook, en gaat het er helemaal niet om of ze wel informatie naar voren brengen. Hoezo zouden wij daar eerder recht op hebben dan de rest? Ik zie ze gewoon als een poster, en nog leuke ook. Laat maar lekker posten.
Ik bedoel Newbe niet als belediging, maar ik kijk al 3 maanden en ik wil gewoon vertrouwde gezichten zien. Thats allquote:Op maandag 5 februari 2007 01:07 schreef Therannosaurus het volgende:
[..]
Excuse me, wat heeft het ermee te maken dat ik nieuw ben? Eens moet de eerste keer zijn, nietwaar? Ik ken nu eenmaal weinig mensen die DGK kijken en nu kan ik er toch over lezen/praten. Daarbij heb ik niet altijd streams tot mijn beschikking.
En er zijn genoeg mensen het met me eens, zoals je ziet. Let maar op hoeveel mensen blijven kijken. Die vertrouwde gezichten zijn er ook nog, we kunnen ons vast nog héél lang blijven ergeren aan Natasia.
En ik kijk ook GT/ST ja, hoewel ik dat nu wel iets minder vind. J'adore foute TV.
Wij geven toch ook geen zinvolle info.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
Denk eens na Leandra, waar zal dat nou vandaan komen he? Oh je geeft het antwoord zelf al in je tweede alinea. Van mij hoeven die lui hier niet meer te poste hoor, ze brengen toch geen zinnige informatie naar voren. Misschien vinden ze tegendraadse reacties juist wel heel erg leuk! (daar wel eens bij nagedacht?)
Zouden ze bij Huub blijven? En... heeft NL al 11 messteken gehad ?quote:Op maandag 5 februari 2007 01:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Grappig
OT: Vond het wel frappant dat er van die Security mensen waren bij de "taxi" toen Huub en NL weg moesten
Ik bedoel maar, die Noussayr kan net zo goed een hoogbegaafd persoon zijn die extreem sterk is in discussies en een gloeiende hekel heeft aan Brian en Natasia.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:08 schreef Therannosaurus het volgende:
[..]
En die is ooit ook 'nieuw' geweest
Hij bedoelt nieuwe mensen in de kooi ;-)quote:Op maandag 5 februari 2007 01:07 schreef Therannosaurus het volgende:
[..]
Excuse me, wat heeft het ermee te maken dat ik nieuw ben? Eens moet de eerste keer zijn, nietwaar? Ik ken nu eenmaal weinig mensen die DGK kijken en nu kan ik er toch over lezen/praten. Daarbij heb ik niet altijd streams tot mijn beschikking.
En er zijn genoeg mensen het met me eens, zoals je ziet. Let maar op hoeveel mensen blijven kijken. Die vertrouwde gezichten zijn er ook nog, we kunnen ons vast nog héél lang blijven ergeren aan Natasia.
En ik kijk ook GT/ST ja, hoewel ik dat nu wel iets minder vind. J'adore foute TV.
Nee, omdat je het noemde, dan is het goedquote:Op maandag 5 februari 2007 01:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik bedoel Newbe niet als belediging, maar ik kijk al 3 maanden en ik wil gewoon vertrouwde gezichten zien. Thats all
Ik doelde op 'newbe', wat-'ie zei (zit nog niet zolang op dit forum)quote:Op maandag 5 februari 2007 01:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij bedoelt nieuwe mensen in de kooi ;-)
Yvonne is net als Amanda, Tamara, Natasia aandachtsgeil, dat is inmiddels wel duidelijk. Die gaat zich dan gewoon aansluiten bij Natasia en dat lost niets op, want het blijft dan een "iedereen tegen Sylvia" scenario (in ieder geval tot Sylvia er aan het eind van de maand uitgestemd wordt).quote:Op maandag 5 februari 2007 01:03 schreef Veulen het volgende:
Of 1 van de personeels leden. Ik zie Yvonne er ook wel toe instaat.
De Security geeft wel aan de 'ze' rekening hielden met erger .... Kennelijk vertrouwden 'ze' het niet .quote:Op maandag 5 februari 2007 01:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Grappig
OT: Vond het wel frappant dat er van die Security mensen waren bij de "taxi" toen Huub en NL weg moesten
Mwa, ik heb hier al mening mooie voorspellingen gezien, vind ikzelf zinvol en leuk. DGK_REDACTIE zit in een positie waarin het misschien wel helemaal niet hoeft te voorspellen. Is een verschil hequote:Op maandag 5 februari 2007 01:10 schreef ron1970 het volgende:
[..]
Wij geven toch ook geen zinvolle info.
Ik dacht dat iedereen hier welkom was zolang diegene zich gedraagd.
quote:Op maandag 5 februari 2007 01:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het feit dat ze hier meeposten wil zeggen dat streamers wel serieus genomen worden.... maar kennelijk is dat niet meer nodig.... nou dat is ook een duidelijke boodschap.
Persoonlijk vind ik het nog steeds leuk dat ze hier posten, waardeer ik het ook, en gaat het er helemaal niet om of ze wel informatie naar voren brengen. Hoezo zouden wij daar eerder recht op hebben dan de rest? Ik zie ze gewoon als een poster, en nog leuke ook. Laat maar lekker posten.
quote:Op maandag 5 februari 2007 01:10 schreef tipsch het volgende:
J'adore foute TV. = ik hou van domme tv?
cool, vermakelijk! mooi ook om het er in het frans bij te zetten, -/+ :-)quote:Op maandag 5 februari 2007 01:13 schreef Therannosaurus het volgende:
[..]
![]()
Ik kijk ook Temptation Island en zo![]()
Thnxquote:
1u.56 ons laatste beetje Huubquote:
Dat krijg je, want ze is een echte moederkloekquote:Op maandag 5 februari 2007 01:16 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia "Jij moet ook leren om je tandjes te poetsen voor je gaat slapen" (tegen Amanda)
haha iddquote:Op maandag 5 februari 2007 01:18 schreef anno-i-mus het volgende:
Je zou maar naast brian moeten slapen zeg ..
Je zag Bart ook kijken ... die spoort niet
ik denk dat z'n gelaatsuitdrukking daar genoeg over verklapt, jaquote:Op maandag 5 februari 2007 01:18 schreef mootie het volgende:
Bart moet toch ook moe worden van Brian....?
is het niet BRADDAH? ;-pquote:Op maandag 5 februari 2007 01:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik denk dat z'n gelaatsuitdrukking daar genoeg over verklapt, ja
geloof niet dat hij Briaan's "BWOTHERR" wil zijn
'Maatje'quote:Op maandag 5 februari 2007 01:23 schreef mootie het volgende:
Wat is swai ? ;-( IK BEN ZO OUD realiseer ik me nu!
ik geloof dat, als een Antilliaan je een "vrind" vindt, deze je SWA zal noemen.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:23 schreef mootie het volgende:
Wat is swai ? ;-( IK BEN ZO OUD realiseer ik me nu!
ik hoop het, of Hans Teeuwen benadert hem om een te gek manisch cabaret voor 'm te schrijvenquote:Op maandag 5 februari 2007 01:24 schreef HiDiHo het volgende:
JdM zit nu vast met Huub om de tafel voor een eigen talkshow ofzo![]()
![]()
sma wist ik dan wel weer ^_^quote:Op maandag 5 februari 2007 01:25 schreef Therannosaurus het volgende:
[..]
'Maatje'
'Sma' is voor de vrouwtjes. Erg dat ik dit weet.
Mooi idee....... ondanks zijn accent had Huub immers ook de minste spraaklessen nodigquote:Op maandag 5 februari 2007 01:24 schreef HiDiHo het volgende:
JdM zit nu vast met Huub om de tafel voor een eigen talkshow ofzo![]()
![]()
Ala jensen, veel champagne !quote:Op maandag 5 februari 2007 01:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi idee....... ondanks zijn accent had Huub immers ook de minste spraaklessen nodig![]()
Maarre, als het een late-night talkshow wordt: wel of geen alcohol op tafel???
En dan komt Nathanael het programma 5 minuten voor het einde even afsluiten met een mooie samenvatting van de bagger die de gasten er uitgegooid hebben??quote:
goed punt, zie daar de toegevoegde waarde van de Huub's Latenight show. Een slim etterende talkshowquote:Op maandag 5 februari 2007 01:30 schreef mootie het volgende:
bleh jensen, meer amandaniveautje imo
k zie hem nog wel eens iets BNN-igs doen.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi idee....... ondanks zijn accent had Huub immers ook de minste spraaklessen nodig![]()
Maarre, als het een late-night talkshow wordt: wel of geen alcohol op tafel???
nog leuker zou ik het vinden als ze hier fair mee zouden gaan lezen !! er is hier tig keer gepost dat huub tegen een stoel zou hebben aangetrapt ! nattenel klaagde gelijk al na 2 minuten over een blauwe plek ( wat dus nooit kan )...en DGK heeft geen beelden van huub !! anders had huub gelijk al te horen gekregen dat hij er uit moest !quote:Op maandag 5 februari 2007 01:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 februari 2007 01:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
k zie hem nog wel eens iets BNN-igs doen.
Fuck heilige huisjes en zo, lijkt me wel wat voor Huub.
Om maar meteen te beginnen met een optreden bij Sofie van Spuiten en Slikken
Ik noem een Amanda, ga nog maar niet juichen dusquote:Op maandag 5 februari 2007 01:35 schreef Therannosaurus het volgende:
Die nieuwe bewoners morgen, die hebben DGK al uitgebreid gevolgd, lijkt me. Dan lijkt het me dat ze zich aansluiten bij Syl. Al werkt dat volgens mij heel anders als je in het huis zelf zit...
Maar de kans is wel groot toch? (Wishful thinking)
welke bedreiging?quote:Op maandag 5 februari 2007 01:36 schreef schizolientje het volgende:
En op de huichelTalpasite geen woord over de bedreigingen en beroving die Brian uitvoerde, dat mag dus gewoon blijkbaar in de villa. Handjes moet je thuis houden, maar je mag ongestraft jatten en bedreigen, dat is de conclusie van de laatste uren. Welterusten.
'Achter' kickt echt op Natasia, Brian etc., en Ilona is een lief vogeltjequote:Op maandag 5 februari 2007 01:35 schreef snetje het volgende:
nog 1 ding waar ik heel boos om ben is het feit dat er geen feetback van achter naar ilona is gegeven![]()
die meid knokt zo hard voor goede doelen en wil het concept van de gouden kooi nog goed doen ....
ilona heeft van achter te horen gekregen "je zoekt het maar uit ".............![]()
nou REDACTIE ....waar blijven jullie nu met je commentaar![]()
![]()
![]()
ja, dat vindt ik dus ook. Jatten is OK, Schelden is OK, what else?quote:Op maandag 5 februari 2007 01:36 schreef schizolientje het volgende:
En op de huichelTalpasite geen woord over de bedreigingen en beroving die Brian uitvoerde, dat mag dus gewoon blijkbaar in de villa. Handjes moet je thuis houden, maar je mag ongestraft jatten en bedreigen, dat is de conclusie van de laatste uren. Welterusten.
Maar die is een geval apartquote:Op maandag 5 februari 2007 01:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik noem een Amanda, ga nog maar niet juichen dus![]()
Tis slappe en zelfs voor talpa te simpele televisie, voorlopig, ik heb er dan weer wel vertrouwen in dat ze gaan optellen/opsommen en er een scriptje tegenaan schrijven.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:36 schreef schizolientje het volgende:
DGK heeft momenteel serieuze problemen, en het is nu hard werken voor de redaktie om het programma weer op een juist pad te sturen. Ga er dus maar van uit dat de 3 nieuwe bewoners specifieke instructies zullen mee gaan krijgen zodat er weer een balans zal plaatsvinden, tenzij ze sylvia eruit WILLEN hebben natuurlijk. Maar dat kan ik me niet voorstellen, elke producer van een real-life soap weet dat er altijd 1 persoon moet zijn die de sympathie van het publiek moet winnen, daar waar anderen (Natasia, Brian) juist irritatie moeten opwekken. Op dit moment is Sylvia de enige die de rol van Sympathy van spelen dus ik kan me niet voorstellen dat ze haar eruit willen hebben, tenminste...nog niet.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:35 schreef Therannosaurus het volgende:
Die nieuwe bewoners morgen, die hebben DGK al uitgebreid gevolgd, lijkt me. Dan lijkt het me dat ze zich aansluiten bij Syl. Al werkt dat volgens mij heel anders als je in het huis zelf zit...
Maar de kans is wel groot toch? (Wishful thinking)
Ik ben bang dat ze Sylvia er uit willen hebben. Huub's waarschuwing naar Syl toe bij z'n afscheid kwam niet voor niets.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:47 schreef Mika25 het volgende:
[..]
DGK heeft momenteel serieuze problemen, en het is nu hard werken voor de redaktie om het programma weer op een juist pad te sturen. Ga er dus maar van uit dat de 3 nieuwe bewoners specifieke instructies zullen mee gaan krijgen zodat er weer een balans zal plaatsvinden, tenzij ze sylvia eruit WILLEN hebben natuurlijk. Maar dat kan ik me niet voorstellen, elke producer van een real-life soap weet dat er altijd 1 persoon moet zijn die de sympathie van het publiek moet winnen, daar waar anderen (Natasia, Brian) juist irritatie moeten opwekken. Op dit moment is Sylvia de enige die de rol van Sympathy van spelen dus ik kan me niet voorstellen dat ze haar eruit willen hebben, tenminste...nog niet.
Doodsbedreigingen zijn ook heel normaal bij de normen en waarden van Talpa.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:39 schreef HiDiHo het volgende:
ja, dat vindt ik dus ook. Jatten is OK, Schelden is OK, what else?
quote:Op maandag 5 februari 2007 01:49 schreef Leandra het volgende:
Bewegende dekens bij Natasia en Amanda?? We weten wat dat betekent...
dus in feite komt het er op neer dat DGK de wereld in gaat als een kindermishandelend programma met allemaaldoorgedraaide gekken...... een gestoorde anitiliaan aap ...een gestoorde zuignapbart ...een gestoorde ik weethetffnietmermoeder ..........quote:Op maandag 5 februari 2007 01:39 schreef Therannosaurus het volgende:
[..]
'Achter' kickt echt op Natasia, Brian etc., en Ilona is een lief vogeltjeIk ben wel blij voor d'r dat ze gaat, ze behandelen haar echt te rot, Natasia met haar scheldpartijen jegens Ilona over haar rimpelharses en over een strijkijzer, en AmanDEL geniepig lachen.
Hmz..good point...in dat geval denk ik dat het een "iedereen tegen Sylvia" gaat worden met als resultaat dat Sylvia eruit gaat...of bij de stemming, of vrijwillig. Maar ik hoop dat de redaktie slimmer is, want laten we niet vergeten dat Nena eruit sturen een gigantische fout geweest is. Hadden ze dat beter aangepakt dan zou of NL, Huub of beide er nu nog inzitten (met een alcohol verbod).quote:Op maandag 5 februari 2007 01:48 schreef tipsch het volgende:
Ik ben bang dat ze Sylvia er uit willen hebben. Huub's waarschuwing naar Syl toe bij z'n afscheid kwam niet voor niets.
echt?quote:Op maandag 5 februari 2007 01:49 schreef Leandra het volgende:
Bewegende dekens bij Natasia en Amanda?? We weten wat dat betekent...
Het enige scenario waarbij ik MISSCHIEN weer DGK zal gaan volgen is dat die verrekte psycho van een Brainless vanaf nu stelselmatig wordt afgebroken.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:43 schreef tipsch het volgende:
Ik geloof eigenlijk ook dat de Zebra lounge een nachtmerrie voor Brian gaat worden
fantastisch hoe Huub aan het eind nog even op Briaan's homofobie inspeeldequote:Op maandag 5 februari 2007 01:52 schreef HiDiHo het volgende:
Brian dacht dat Huub hem buiten een kopstoot wou geven, hij was heel eng, zegt Brian.
en dat noemen zich milionairsquote:Op maandag 5 februari 2007 01:51 schreef snetje het volgende:
[..]
dus in feite komt het er op neer dat DGK de wereld in gaat als een kindermishandelend programma met allemaaldoorgedraaide gekken...... een gestoorde anitiliaan aap ...een gestoorde zuignapbart ...een gestoorde ik weethetffnietmermoeder ..........
Aan de kant van Natasia liggen 2 personen en aan de kant van Amanda niemand..... Amanda is dus richting Natasia geschoven.quote:
nee toch?quote:Op maandag 5 februari 2007 01:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan de kant van Natasia liggen 2 personen en aan de kant van Amanda niemand..... Amanda is dus richting Natasia geschoven.
Hij gaf ook aan bij Natasia dat hij info had, maar wat was niet meer te volgen, Natasia wel vragen aan hem wat ga je met die info doen en Huub zei dat hij er niets mee ging doenquote:Op maandag 5 februari 2007 01:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
fantastisch hoe Huub aan het eind nog even op Briaan's homofobie inspeelde
Een eeuwenoud concept...dat noemen ze een FREAK SHOW, het is nu alleen nog wachten met een vrouw met een baard...oh wacht, deed Natasia niet mee aan die snor-actie?!quote:Op maandag 5 februari 2007 01:51 schreef snetje het volgende:
[..]
dus in feite komt het er op neer dat DGK de wereld in gaat als een kindermishandelend programma met allemaaldoorgedraaide gekken...... een gestoorde anitiliaan aap ...een gestoorde zuignapbart ...een gestoorde ik
Amanda wil zich er heel erg hard inlikken (bij de harde kern)quote:Op maandag 5 februari 2007 01:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan de kant van Natasia liggen 2 personen en aan de kant van Amanda niemand..... Amanda is dus richting Natasia geschoven.
ik hoop dat er wel wat meer mensen voor sylvia bijkomen anders stop ik echt met kijkenquote:Op maandag 5 februari 2007 01:57 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Een eeuwenoud concept...dat noemen ze een FREAK SHOW, het is nu alleen nog wachten met een vrouw met een baard...oh wacht, deed Natasia niet mee aan die snor-actie?!
euh ringeling !.....om te weten hoe je over iemand moet denken ...daar hebben wij geen miljoenen voor nodig ....quote:Op maandag 5 februari 2007 01:53 schreef Ringeling het volgende:
[..]
en dat noemen zich milionairsnou ik vind dat talpa er wel eens wat anderen mensen in mag doen dan al dat asovolk
![]()
god straft onmiddelijkquote:Op maandag 5 februari 2007 02:01 schreef tipsch het volgende:
ehh, leuke grap?
quote:Op maandag 5 februari 2007 02:06 schreef tipsch het volgende:
Huub komt terug. Hij heeft de beelden gezien.
quote:Op maandag 5 februari 2007 02:05 schreef Yvet_te het volgende:
er zal wel niemand komen of wel
Volhoudenquote:Op maandag 5 februari 2007 02:10 schreef MissHobje het volgende:
Auto komt eraan nu echt
Ohnee toch niet![]()
Tief op, kut grapje nivo IQ 30quote:
Niet jij hoorquote:
Tsja.... ze hebben Bonnie nog onder contract natuurlijk maar Viola wil niet meer samen op stap.quote:
Wie weet zit ie nog wel de boel op te fokken daar, en dat dit geintje uit zijn hersenpan kwam....quote:Op maandag 5 februari 2007 02:13 schreef Mika25 het volgende:
Misschien moeten ze Huub een baan aanbieden voor achter de schermen. Geef hem toegang tot al die electronica en dan zien we misschien wat echte humor.![]()
Truste tipschquote:Op maandag 5 februari 2007 02:21 schreef tipsch het volgende:
okido, bedtijd hier - groets en goeds, welterusten!
Huub wie ?quote:Op maandag 5 februari 2007 02:22 schreef PC eend het volgende:
Euh hadden we het hier niet over huub?![]()
Toepasselijke nieuwe titel voor je streams-page. Gok dat dat slaat op de gemiddelde herseninhoud van de resterende 'miljonairs'?quote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 02:24 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Toepasselijke nieuwe titel voor voor je streams-page. Gok dat dat slaat op de gemiddelde herseninhoud van de resterende 'miljonairs'?
Huub is een zak dat hij tegen Brainles zei dat hij getrapt heeft.quote:Op maandag 5 februari 2007 02:22 schreef PC eend het volgende:
Euh hadden we het hier niet over huub?![]()
Huub was gewoon stom dat hij aan Brian toegaf Nathanael geschopt te hebben.quote:Op maandag 5 februari 2007 02:36 schreef snetje het volgende:
slappe hap ! die hele redactie ......
ik wil bewijs zien dat huub trapte !!! hebben ze niet !!!
dus huub mag er weer in !! ole ole !!! begin de dag met een dansje !!!![]()
En dan.. nooit meer naar huis, nooit meer naar huis ole olequote:Op maandag 5 februari 2007 02:36 schreef snetje het volgende:
slappe hap ! die hele redactie ......
ik wil bewijs zien dat huub trapte !!! hebben ze niet !!!
dus huub mag er weer in !! ole ole !!! begin de dag met een dansje !!!![]()
Ik vermoed dat er dan echt iemand in handboeien afgevoerd gaat worden, en iemand in een lijkwagen.quote:Op maandag 5 februari 2007 02:40 schreef snetje het volgende:
leuke stunt !! huupert sluipt heel sneaky weer naar binnen ......en wordt daar morgen gewoon wakker met de rest van de crew !!!
of ben ik dan te creapy !!!![]()
![]()
![]()
Levert wel leuke streams op, of is dat erg gemeen gedacht?quote:Op maandag 5 februari 2007 02:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er dan echt iemand in handboeien afgevoerd gaat worden, en iemand in een lijkwagen.
Brian en Natasia flippen compleet als dat gebeurt.
correctie: Huub heeft tegen een stoelpoot getrapt.quote:Op maandag 5 februari 2007 02:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub was gewoon stom dat hij aan Brian toegaf Nathanael geschopt te hebben.
Daarom moest hij eruit, hij was gewoon niet meer te handhaven na die opmerking.
huub was zo eerlijk om toe te geven dat hij trapte !!quote:Op maandag 5 februari 2007 02:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub was gewoon stom dat hij aan Brian toegaf Nathanael geschopt te hebben.
Daarom moest hij eruit, hij was gewoon niet meer te handhaven na die opmerking.
Het maakt niet uit waar Huub tegenaan getrapt heeft, hij was in eerste instantie gevrijwaard door de redactie, maar toen hij ook nog een keer aan Brian ging toegeven dat hij Nathanael geschopt had was het niet meer mogelijk hem binnen te houden.quote:Op maandag 5 februari 2007 02:44 schreef Prospera het volgende:
correctie: Huub heeft tegen een stoelpoot getrapt.
Ik was zelf zo ongeveer de eerste die hier opmerkte dat je niet binnen zo'n termijn een blauwe plek hebt.quote:Op maandag 5 februari 2007 02:47 schreef snetje het volgende:
huub was zo eerlijk om toe te geven dat hij trapte !!
alleen wist huub op dat moment het verschil niet meer tussen een stoel en een been van nattenel !!
nattenel begon gelijk al te blehren over een blauwe plek !! nu ja ...die krijg je echt niet na een paar minuten hoor ....
ik heb verscheidende hier zien typen die er verstand van hebben ......
huub zal echt wel hebben getrapt !!! ....maar in zijn bui ...zoooooo vierkantieus MIS !!!!dat het geen uitzetting waard is ...was .....dus HUUB ....moet terug !!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij kan nu natuurljk wel zeggen dat ie het niet meer weet.quote:Op maandag 5 februari 2007 02:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was zelf zo ongeveer de eerste die hier opmerkte dat je niet binnen zo'n termijn een blauwe plek hebt.
Ik zeg dan ook niet dat Huub Nathanael wel geschopt heeft, ik zeg alleen dat hij zijn positie in de villa onmogelijk maakte toen hij aan Brian toegaf Nathanael wel geschopt te hebben.
Daarmee had de redactie geen andere keuze meer dan Huub verwijderen.
Ze hadden hem achter gewoon de beelden moeten laten zien... dan had hij geweten dat hij Nathanael niet bij zijn strot gepakt had en dat hij misgeschopt had.quote:Op maandag 5 februari 2007 02:55 schreef HiDiHo het volgende:
Hij kan nu natuurljk wel zeggen dat ie het niet meer weet.
Net als het intrekken van een verhoor/verklaring ?
Is ze er al uit dan?quote:Op maandag 5 februari 2007 03:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
Is Natasia al dood?
lieve schat ...het maakt geen poekel meer uit ! dequote:Op maandag 5 februari 2007 03:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hadden hem achter gewoon de beelden moeten laten zien... dan had hij geweten dat hij Nathanael niet bij zijn strot gepakt had en dat hij misgeschopt had.
Had hij daarna niet hoeven toegeven wat ie niet gedaan had.
Thank godquote:Op maandag 5 februari 2007 03:04 schreef snetje het volgende:
[..]
lieve schat ...het maakt geen poekel meer uit ! de
gasten die er nu nog inzitten gaan er morgen ook uit !!
dus bartje wint !!! dat was toch al het concept !!!
Nog niet, maar ik heb (ijdele) hoop dat de redactie een nieuwe bewoner stuurt die Natasia wel aankan.quote:Op maandag 5 februari 2007 03:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
Is Natasia al dood?
De meeste mensen die naar zo'n screening gaan zeggen dat ze Natasia wel een lesje zullen leren en zo, maar in de prakijk komt daar weinig van terecht. Hoop idd. dat er nu wel zo iemand komt! Iemand die haar geestelijk kapot gaat maken (ze roept zelf immers ook altijd dat ze hier zo goed in is etc.), en haar verteld hoe de buitenwereld over haar denktquote:Op maandag 5 februari 2007 03:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik heb (ijdele) hoop dat de redactie een nieuwe bewoner stuurt die Natasia wel aankan.
Ze hoeft van mij niet dood, ze mag ook gewoon zelf besluiten de villa te verlaten.....
Ik weet niet wat mensen op zo'n screening roepen, maar volgens mij hoef je haar helemaal niet op een verschrikkelijk nare manier onderuit te halen (dus niet over Wilgo of de kids beginnen)quote:Op maandag 5 februari 2007 03:10 schreef Therannosaurus het volgende:
De meeste mensen die naar zo'n screening gaan zeggen dat ze Natasia wel een lesje zullen leren en zo, maar in de prakijk komt daar weinig van terecht. Hoop idd. dat er nu wel zo iemand komt! Iemand die haar geestelijk kapot gaat maken (ze roept zelf immers ook altijd dat ze hier zo goed in is etc.), en haar verteld hoe de buitenwereld over haar denktWant ze denkt dat ze fans heeft...
![]()
Ze wil sex, keiharde sex. Ga maar schatjequote:Op maandag 5 februari 2007 03:14 schreef Yvet_te het volgende:
zalze nog twijfelen?
ik keek om haar ook niet. Heb dgk nog nooit op tv gezien, alleen toevallig in de streams en blijven plakkenquote:Op maandag 5 februari 2007 03:12 schreef HiDiHo het volgende:
ik zou haar 100% negeren![]()
(lukt me nu ook aardig)
Bijna iedereen die ik spreek, kijkt geen DGK vanwege Nasty.![]()
Ja, als ze het echt zeker wist was ze al gegaan lijkt me.quote:Op maandag 5 februari 2007 03:14 schreef Yvet_te het volgende:
zalze nog twijfelen?
ik dacht dat dat niet mochtquote:Op maandag 5 februari 2007 03:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, als ze het echt zeker wist was ze al gegaan lijkt me.
En kennelijk was er rond een uur of 8, nog voor het de bewoners bekend was gemaakt dus, al een telegraafbericht waarin stond dat ze er beiden uitmoesten, en is deze manier en volgorde van exits waarschijnlijk om het iets meer drama mee te geven...quote:Op maandag 5 februari 2007 02:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het maakt niet uit waar Huub tegenaan getrapt heeft, hij was in eerste instantie gevrijwaard door de redactie, maar toen hij ook nog een keer aan Brian ging toegeven dat hij Nathanael geschopt had was het niet meer mogelijk hem binnen te houden.
Fysiek geweld is exit, Huub zei nota bene zelf dat hij fysiek geweld had gebruikt, dat dit niet de waarheid is maakt niet uit, hij had zijn mond moeten houden tegen Brian, hij maakte zijn positie in het huis daarmee onhoudbaar.
ja dat is ook zo...of je geeft iemand een schop.quote:Op maandag 5 februari 2007 03:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is nu haar 10.000 ook kwijt, als je echt weg wilt dan ga je ---> Nicolaas?!
Ze zeiden vannacht nog, maar het zal wel overdag worden denk ik.quote:Op maandag 5 februari 2007 03:19 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
ja dat is ook zo...of je geeft iemand een schop.
maar komt er vnnacht nou nog iemand denk je of morgen?
Dat Telegraafbericht is volgens de gegevens van de Telegraaf zelf al van zondagmorgen 08.01 uur!!!!quote:Op maandag 5 februari 2007 03:19 schreef PC eend het volgende:
En kennelijk was er rond een uur of 8, nog voor het de bewoners bekend was gemaakt dus, al een telegraafbericht waarin stond dat ze er beiden uitmoesten, en is deze manier en volgorde van exits waarschijnlijk om het iets meer drama mee te geven...![]()
Terwijl het voor de anderen natuurlijk zalig is als zij ze zou negeren. Wat ze niet kan, natuurlijkquote:Op maandag 5 februari 2007 03:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet wat mensen op zo'n screening roepen, maar volgens mij hoef je haar helemaal niet op een verschrikkelijk nare manier onderuit te halen (dus niet over Wilgo of de kids beginnen)
Je moet gewoon een grotere air hebben dan zij heeft en haar duidelijk maken dat ze gewoon niet goed genoeg voor je is, vertel haar tig keer dat ze een pauper is die gewoon te min voor jou is.
En verder negeren uiteraard... zij roept keer op keer dat dat de ultieme straf is: voor haar kennelijk wel.
Jakkes, heeft ze nou mascara op in bed??quote:Op maandag 5 februari 2007 03:22 schreef HiDiHo het volgende:
Waarschuwing: deze post kan schokkende afbeeldingen bevatten.
[afbeelding]
Ah gossiequote:Op maandag 5 februari 2007 03:28 schreef HiDiHo het volgende:
Toepasselijk, luister ik 538.
Owner of a lonely hart
We zullen het niet weten denk ikquote:Op maandag 5 februari 2007 03:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat Telegraafbericht is volgens de gegevens van de Telegraaf zelf al van zondagmorgen 08.01 uur!!!!
Ik vermoed dat daar dus iets over het gebeuren van zaterdagnacht heeft gestaan maar dat de berichtgeving door de exit gelijk is aangepast. Op die manier krijgt het artikel echter wel op een hele vreemde manier een verkeerd tijdstip mee.
Tja, ik douche ook elke morgen, maar daar hebben hun ook nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 5 februari 2007 03:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jakkes, heeft ze nou mascara op in bed??![]()
De eerste reacties op het artikel waren overigens van 22.45 uur, dus ik denk dat dat tijdstip bij het artikel (in de huidige vorm) gewoon echt niet klopt.quote:Op maandag 5 februari 2007 03:29 schreef PC eend het volgende:
We zullen het niet weten denk ik
Maar huub zei ook al dat hij het achter ook al aangegeven had, dat hij geschopt had...
Ze wisten het dus al voordat hij het tegen brian zei.
Ik douche me ook iedere ochtend, maar ik haal 's avonds wel de mascara van m'n wimpers.quote:Op maandag 5 februari 2007 03:30 schreef HiDiHo het volgende:
Tja, ik douche ook elke morgen, maar daar hebben hun ook nog nooit van gehoord.
(en ga me ajb niet wijsmaken dat dat slecht is)
Zou een beetje vreemd zijn als ik dat zou doen.quote:Op maandag 5 februari 2007 03:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik douche me ook iedere ochtend, maar ik haal 's avonds wel de mascara van m'n wimpers.![]()
Wat? Als jij de mascara van mijn wimpers zou halen??quote:Op maandag 5 februari 2007 03:38 schreef HiDiHo het volgende:
Zou een beetje vreemd zijn als ik dat zou doen.![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 03:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat? Als jij de mascara van mijn wimpers zou halen??![]()
Tuurlijkquote:Op maandag 5 februari 2007 03:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi moment om naar bed te gaan![]()
Kom je m'n mascara ff verwijderen HiDiHo?!![]()
Wat moet ik doen??quote:Op maandag 5 februari 2007 03:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou een beetje vreemd zijn als ik dat zou doen.![]()
(misschien duckie ?)
Hmm ok dan zou dat artikel later wel zijn aangepast...quote:Op maandag 5 februari 2007 03:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
De eerste reacties op het artikel waren overigens van 22.45 uur, dus ik denk dat dat tijdstip bij het artikel (in de huidige vorm) gewoon echt niet klopt.
Hij heeft natuurlijk ook geschopt, maar hij heeft misgeschopt en dat wist men achter natuurlijk wel, vandaar dat hij in eerste instantie ook mocht blijven met een alcoholverbod.
Toen hij echter zelf aan Brian toegaf Nathanael te hebben geschopt hadden ze geen keuze meer. Ze hadden hem gewoon de beelden moeten laten zien.
Brianquote:Op maandag 5 februari 2007 06:23 schreef Kaleddis het volgende:
Looser Brian is ondertussen al een tijdje wat Huub zendtijd aan het inpikken door op dit tijdstip aan het sporten te zijn.
Boeiend hoor![]()
Overigens erg jammer dat er vannacht geen nieuwe bewoners zijn gekomen, of ze moeten nu sneaky beneden in de slaapkamer liggen zodat Nasty straks met een hartverlamming wakker wordt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |