Truste tipschquote:Op maandag 5 februari 2007 02:21 schreef tipsch het volgende:
okido, bedtijd hier - groets en goeds, welterusten!
Huub wie ?quote:Op maandag 5 februari 2007 02:22 schreef PC eend het volgende:
Euh hadden we het hier niet over huub?![]()
Toepasselijke nieuwe titel voor je streams-page. Gok dat dat slaat op de gemiddelde herseninhoud van de resterende 'miljonairs'?quote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 02:24 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Toepasselijke nieuwe titel voor voor je streams-page. Gok dat dat slaat op de gemiddelde herseninhoud van de resterende 'miljonairs'?
Huub is een zak dat hij tegen Brainles zei dat hij getrapt heeft.quote:Op maandag 5 februari 2007 02:22 schreef PC eend het volgende:
Euh hadden we het hier niet over huub?![]()
Huub was gewoon stom dat hij aan Brian toegaf Nathanael geschopt te hebben.quote:Op maandag 5 februari 2007 02:36 schreef snetje het volgende:
slappe hap ! die hele redactie ......
ik wil bewijs zien dat huub trapte !!! hebben ze niet !!!
dus huub mag er weer in !! ole ole !!! begin de dag met een dansje !!!![]()
En dan.. nooit meer naar huis, nooit meer naar huis ole olequote:Op maandag 5 februari 2007 02:36 schreef snetje het volgende:
slappe hap ! die hele redactie ......
ik wil bewijs zien dat huub trapte !!! hebben ze niet !!!
dus huub mag er weer in !! ole ole !!! begin de dag met een dansje !!!![]()
Ik vermoed dat er dan echt iemand in handboeien afgevoerd gaat worden, en iemand in een lijkwagen.quote:Op maandag 5 februari 2007 02:40 schreef snetje het volgende:
leuke stunt !! huupert sluipt heel sneaky weer naar binnen ......en wordt daar morgen gewoon wakker met de rest van de crew !!!
of ben ik dan te creapy !!!![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |