goed punt, zie daar de toegevoegde waarde van de Huub's Latenight show. Een slim etterende talkshowquote:Op maandag 5 februari 2007 01:30 schreef mootie het volgende:
bleh jensen, meer amandaniveautje imo
k zie hem nog wel eens iets BNN-igs doen.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi idee....... ondanks zijn accent had Huub immers ook de minste spraaklessen nodig![]()
Maarre, als het een late-night talkshow wordt: wel of geen alcohol op tafel???
nog leuker zou ik het vinden als ze hier fair mee zouden gaan lezen !! er is hier tig keer gepost dat huub tegen een stoel zou hebben aangetrapt ! nattenel klaagde gelijk al na 2 minuten over een blauwe plek ( wat dus nooit kan )...en DGK heeft geen beelden van huub !! anders had huub gelijk al te horen gekregen dat hij er uit moest !quote:Op maandag 5 februari 2007 01:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het feit dat ze hier meeposten wil zeggen dat streamers wel serieus genomen worden.... maar kennelijk is dat niet meer nodig.... nou dat is ook een duidelijke boodschap.
Persoonlijk vind ik het nog steeds leuk dat ze hier posten, waardeer ik het ook, en gaat het er helemaal niet om of ze wel informatie naar voren brengen. Hoezo zouden wij daar eerder recht op hebben dan de rest? Ik zie ze gewoon als een poster, en nog leuke ook. Laat maar lekker posten.
quote:Op maandag 5 februari 2007 01:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
k zie hem nog wel eens iets BNN-igs doen.
Fuck heilige huisjes en zo, lijkt me wel wat voor Huub.
Om maar meteen te beginnen met een optreden bij Sofie van Spuiten en Slikken
Ik noem een Amanda, ga nog maar niet juichen dusquote:Op maandag 5 februari 2007 01:35 schreef Therannosaurus het volgende:
Die nieuwe bewoners morgen, die hebben DGK al uitgebreid gevolgd, lijkt me. Dan lijkt het me dat ze zich aansluiten bij Syl. Al werkt dat volgens mij heel anders als je in het huis zelf zit...
Maar de kans is wel groot toch? (Wishful thinking)
welke bedreiging?quote:Op maandag 5 februari 2007 01:36 schreef schizolientje het volgende:
En op de huichelTalpasite geen woord over de bedreigingen en beroving die Brian uitvoerde, dat mag dus gewoon blijkbaar in de villa. Handjes moet je thuis houden, maar je mag ongestraft jatten en bedreigen, dat is de conclusie van de laatste uren. Welterusten.
'Achter' kickt echt op Natasia, Brian etc., en Ilona is een lief vogeltjequote:Op maandag 5 februari 2007 01:35 schreef snetje het volgende:
nog 1 ding waar ik heel boos om ben is het feit dat er geen feetback van achter naar ilona is gegeven![]()
die meid knokt zo hard voor goede doelen en wil het concept van de gouden kooi nog goed doen ....
ilona heeft van achter te horen gekregen "je zoekt het maar uit ".............![]()
nou REDACTIE ....waar blijven jullie nu met je commentaar![]()
![]()
![]()
ja, dat vindt ik dus ook. Jatten is OK, Schelden is OK, what else?quote:Op maandag 5 februari 2007 01:36 schreef schizolientje het volgende:
En op de huichelTalpasite geen woord over de bedreigingen en beroving die Brian uitvoerde, dat mag dus gewoon blijkbaar in de villa. Handjes moet je thuis houden, maar je mag ongestraft jatten en bedreigen, dat is de conclusie van de laatste uren. Welterusten.
Maar die is een geval apartquote:Op maandag 5 februari 2007 01:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik noem een Amanda, ga nog maar niet juichen dus![]()
Tis slappe en zelfs voor talpa te simpele televisie, voorlopig, ik heb er dan weer wel vertrouwen in dat ze gaan optellen/opsommen en er een scriptje tegenaan schrijven.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:36 schreef schizolientje het volgende:
DGK heeft momenteel serieuze problemen, en het is nu hard werken voor de redaktie om het programma weer op een juist pad te sturen. Ga er dus maar van uit dat de 3 nieuwe bewoners specifieke instructies zullen mee gaan krijgen zodat er weer een balans zal plaatsvinden, tenzij ze sylvia eruit WILLEN hebben natuurlijk. Maar dat kan ik me niet voorstellen, elke producer van een real-life soap weet dat er altijd 1 persoon moet zijn die de sympathie van het publiek moet winnen, daar waar anderen (Natasia, Brian) juist irritatie moeten opwekken. Op dit moment is Sylvia de enige die de rol van Sympathy van spelen dus ik kan me niet voorstellen dat ze haar eruit willen hebben, tenminste...nog niet.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:35 schreef Therannosaurus het volgende:
Die nieuwe bewoners morgen, die hebben DGK al uitgebreid gevolgd, lijkt me. Dan lijkt het me dat ze zich aansluiten bij Syl. Al werkt dat volgens mij heel anders als je in het huis zelf zit...
Maar de kans is wel groot toch? (Wishful thinking)
Ik ben bang dat ze Sylvia er uit willen hebben. Huub's waarschuwing naar Syl toe bij z'n afscheid kwam niet voor niets.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:47 schreef Mika25 het volgende:
[..]
DGK heeft momenteel serieuze problemen, en het is nu hard werken voor de redaktie om het programma weer op een juist pad te sturen. Ga er dus maar van uit dat de 3 nieuwe bewoners specifieke instructies zullen mee gaan krijgen zodat er weer een balans zal plaatsvinden, tenzij ze sylvia eruit WILLEN hebben natuurlijk. Maar dat kan ik me niet voorstellen, elke producer van een real-life soap weet dat er altijd 1 persoon moet zijn die de sympathie van het publiek moet winnen, daar waar anderen (Natasia, Brian) juist irritatie moeten opwekken. Op dit moment is Sylvia de enige die de rol van Sympathy van spelen dus ik kan me niet voorstellen dat ze haar eruit willen hebben, tenminste...nog niet.
Doodsbedreigingen zijn ook heel normaal bij de normen en waarden van Talpa.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:39 schreef HiDiHo het volgende:
ja, dat vindt ik dus ook. Jatten is OK, Schelden is OK, what else?
quote:Op maandag 5 februari 2007 01:49 schreef Leandra het volgende:
Bewegende dekens bij Natasia en Amanda?? We weten wat dat betekent...
dus in feite komt het er op neer dat DGK de wereld in gaat als een kindermishandelend programma met allemaaldoorgedraaide gekken...... een gestoorde anitiliaan aap ...een gestoorde zuignapbart ...een gestoorde ik weethetffnietmermoeder ..........quote:Op maandag 5 februari 2007 01:39 schreef Therannosaurus het volgende:
[..]
'Achter' kickt echt op Natasia, Brian etc., en Ilona is een lief vogeltjeIk ben wel blij voor d'r dat ze gaat, ze behandelen haar echt te rot, Natasia met haar scheldpartijen jegens Ilona over haar rimpelharses en over een strijkijzer, en AmanDEL geniepig lachen.
Hmz..good point...in dat geval denk ik dat het een "iedereen tegen Sylvia" gaat worden met als resultaat dat Sylvia eruit gaat...of bij de stemming, of vrijwillig. Maar ik hoop dat de redaktie slimmer is, want laten we niet vergeten dat Nena eruit sturen een gigantische fout geweest is. Hadden ze dat beter aangepakt dan zou of NL, Huub of beide er nu nog inzitten (met een alcohol verbod).quote:Op maandag 5 februari 2007 01:48 schreef tipsch het volgende:
Ik ben bang dat ze Sylvia er uit willen hebben. Huub's waarschuwing naar Syl toe bij z'n afscheid kwam niet voor niets.
echt?quote:Op maandag 5 februari 2007 01:49 schreef Leandra het volgende:
Bewegende dekens bij Natasia en Amanda?? We weten wat dat betekent...
Het enige scenario waarbij ik MISSCHIEN weer DGK zal gaan volgen is dat die verrekte psycho van een Brainless vanaf nu stelselmatig wordt afgebroken.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:43 schreef tipsch het volgende:
Ik geloof eigenlijk ook dat de Zebra lounge een nachtmerrie voor Brian gaat worden
fantastisch hoe Huub aan het eind nog even op Briaan's homofobie inspeeldequote:Op maandag 5 februari 2007 01:52 schreef HiDiHo het volgende:
Brian dacht dat Huub hem buiten een kopstoot wou geven, hij was heel eng, zegt Brian.
en dat noemen zich milionairsquote:Op maandag 5 februari 2007 01:51 schreef snetje het volgende:
[..]
dus in feite komt het er op neer dat DGK de wereld in gaat als een kindermishandelend programma met allemaaldoorgedraaide gekken...... een gestoorde anitiliaan aap ...een gestoorde zuignapbart ...een gestoorde ik weethetffnietmermoeder ..........
Aan de kant van Natasia liggen 2 personen en aan de kant van Amanda niemand..... Amanda is dus richting Natasia geschoven.quote:
nee toch?quote:Op maandag 5 februari 2007 01:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan de kant van Natasia liggen 2 personen en aan de kant van Amanda niemand..... Amanda is dus richting Natasia geschoven.
Hij gaf ook aan bij Natasia dat hij info had, maar wat was niet meer te volgen, Natasia wel vragen aan hem wat ga je met die info doen en Huub zei dat hij er niets mee ging doenquote:Op maandag 5 februari 2007 01:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
fantastisch hoe Huub aan het eind nog even op Briaan's homofobie inspeelde
Een eeuwenoud concept...dat noemen ze een FREAK SHOW, het is nu alleen nog wachten met een vrouw met een baard...oh wacht, deed Natasia niet mee aan die snor-actie?!quote:Op maandag 5 februari 2007 01:51 schreef snetje het volgende:
[..]
dus in feite komt het er op neer dat DGK de wereld in gaat als een kindermishandelend programma met allemaaldoorgedraaide gekken...... een gestoorde anitiliaan aap ...een gestoorde zuignapbart ...een gestoorde ik
Amanda wil zich er heel erg hard inlikken (bij de harde kern)quote:Op maandag 5 februari 2007 01:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan de kant van Natasia liggen 2 personen en aan de kant van Amanda niemand..... Amanda is dus richting Natasia geschoven.
ik hoop dat er wel wat meer mensen voor sylvia bijkomen anders stop ik echt met kijkenquote:Op maandag 5 februari 2007 01:57 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Een eeuwenoud concept...dat noemen ze een FREAK SHOW, het is nu alleen nog wachten met een vrouw met een baard...oh wacht, deed Natasia niet mee aan die snor-actie?!
euh ringeling !.....om te weten hoe je over iemand moet denken ...daar hebben wij geen miljoenen voor nodig ....quote:Op maandag 5 februari 2007 01:53 schreef Ringeling het volgende:
[..]
en dat noemen zich milionairsnou ik vind dat talpa er wel eens wat anderen mensen in mag doen dan al dat asovolk
![]()
god straft onmiddelijkquote:Op maandag 5 februari 2007 02:01 schreef tipsch het volgende:
ehh, leuke grap?
quote:Op maandag 5 februari 2007 02:06 schreef tipsch het volgende:
Huub komt terug. Hij heeft de beelden gezien.
quote:Op maandag 5 februari 2007 02:05 schreef Yvet_te het volgende:
er zal wel niemand komen of wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |