abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45996833
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:30 schreef mootie het volgende:
bleh jensen, meer amandaniveautje imo
goed punt, zie daar de toegevoegde waarde van de Huub's Latenight show. Een slim etterende talkshow
  maandag 5 februari 2007 @ 01:34:56 #102
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_45996848
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mooi idee....... ondanks zijn accent had Huub immers ook de minste spraaklessen nodig
Maarre, als het een late-night talkshow wordt: wel of geen alcohol op tafel???
k zie hem nog wel eens iets BNN-igs doen.
Fuck heilige huisjes en zo, lijkt me wel wat voor Huub.
Om maar meteen te beginnen met een optreden bij Sofie van Spuiten en Slikken
Niets is sterker dan dat ene woord!
  maandag 5 februari 2007 @ 01:35:09 #103
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_45996852
Natasia weet niet dat je allebei de kanten van een telefoongesprek hoort?
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
pi_45996853
347.3mb - vuilde masochist jij
  maandag 5 februari 2007 @ 01:35:12 #105
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_45996854
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het feit dat ze hier meeposten wil zeggen dat streamers wel serieus genomen worden.... maar kennelijk is dat niet meer nodig.... nou dat is ook een duidelijke boodschap.

Persoonlijk vind ik het nog steeds leuk dat ze hier posten, waardeer ik het ook, en gaat het er helemaal niet om of ze wel informatie naar voren brengen. Hoezo zouden wij daar eerder recht op hebben dan de rest? Ik zie ze gewoon als een poster, en nog leuke ook. Laat maar lekker posten.
nog leuker zou ik het vinden als ze hier fair mee zouden gaan lezen !! er is hier tig keer gepost dat huub tegen een stoel zou hebben aangetrapt ! nattenel klaagde gelijk al na 2 minuten over een blauwe plek ( wat dus nooit kan )...en DGK heeft geen beelden van huub !! anders had huub gelijk al te horen gekregen dat hij er uit moest !

naar mijn mening ging DGK af op de uitspraken die brian uitlokte bij huub ...de brian die het al kon doorvertellen van een dichtgeknepen luchtpijp !! amehoela !

huub was zat en wist niet meer wat hij gedaan had .....maar wij fokkers wel !!! dus zo goed lezen ze hier nu ook weer niet !

eens een beslissing genomen !! daar dan ook bij blijven en dan niet na 1 uur weer met andere info aankomen ..... no way......

als je dan echt t.v wilt... krijgt huub morgen zijn 3e kans ! al eerder hier gezien 3 keer is scheepsrecht !!

hoeveel mensen werken er daar nu 1 verkeerd nachtteam en tabee huub !!

als los van het feit dat het al bekend is dat er daar achter flink geblowd wordt ....

nog 1 ding waar ik heel boos om ben is het feit dat er geen feetback van achter naar ilona is gegeven
die meid knokt zo hard voor goede doelen en wil het concept van de gouden kooi nog goed doen ....

ilona heeft van achter te horen gekregen "je zoekt het maar uit ".............

nou REDACTIE ....waar blijven jullie nu met je commentaar
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_45996858
Die nieuwe bewoners morgen, die hebben DGK al uitgebreid gevolgd, lijkt me. Dan lijkt het me dat ze zich aansluiten bij Syl. Al werkt dat volgens mij heel anders als je in het huis zelf zit...

Maar de kans is wel groot toch? (Wishful thinking)
  maandag 5 februari 2007 @ 01:36:25 #107
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45996868
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:34 schreef PietjePuk63 het volgende:

[..]

k zie hem nog wel eens iets BNN-igs doen.
Fuck heilige huisjes en zo, lijkt me wel wat voor Huub.
Om maar meteen te beginnen met een optreden bij Sofie van Spuiten en Slikken
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_45996869
En op de huichelTalpasite geen woord over de bedreigingen en beroving die Brian uitvoerde, dat mag dus gewoon blijkbaar in de villa. Handjes moet je thuis houden, maar je mag ongestraft jatten en bedreigen, dat is de conclusie van de laatste uren. Welterusten.
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
  maandag 5 februari 2007 @ 01:37:27 #109
84524 Morwen
I got life
pi_45996877
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:35 schreef Therannosaurus het volgende:
Die nieuwe bewoners morgen, die hebben DGK al uitgebreid gevolgd, lijkt me. Dan lijkt het me dat ze zich aansluiten bij Syl. Al werkt dat volgens mij heel anders als je in het huis zelf zit...

Ik noem een Amanda, ga nog maar niet juichen dus
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  maandag 5 februari 2007 @ 01:38:33 #110
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_45996888
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:36 schreef schizolientje het volgende:
En op de huichelTalpasite geen woord over de bedreigingen en beroving die Brian uitvoerde, dat mag dus gewoon blijkbaar in de villa. Handjes moet je thuis houden, maar je mag ongestraft jatten en bedreigen, dat is de conclusie van de laatste uren. Welterusten.
welke bedreiging?
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_45996893
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:35 schreef snetje het volgende:

nog 1 ding waar ik heel boos om ben is het feit dat er geen feetback van achter naar ilona is gegeven
die meid knokt zo hard voor goede doelen en wil het concept van de gouden kooi nog goed doen ....

ilona heeft van achter te horen gekregen "je zoekt het maar uit ".............

nou REDACTIE ....waar blijven jullie nu met je commentaar
'Achter' kickt echt op Natasia, Brian etc., en Ilona is een lief vogeltje Ik ben wel blij voor d'r dat ze gaat, ze behandelen haar echt te rot, Natasia met haar scheldpartijen jegens Ilona over haar rimpelharses en over een strijkijzer, en AmanDEL geniepig lachen.
  maandag 5 februari 2007 @ 01:39:25 #112
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45996899
quote:
ja, dat vindt ik dus ook. Jatten is OK, Schelden is OK, what else?
pi_45996900
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:37 schreef Morwen het volgende:

[..]

Ik noem een Amanda, ga nog maar niet juichen dus
Maar die is een geval apart
pi_45996914
quote:
Tis slappe en zelfs voor talpa te simpele televisie, voorlopig, ik heb er dan weer wel vertrouwen in dat ze gaan optellen/opsommen en er een scriptje tegenaan schrijven.
  maandag 5 februari 2007 @ 01:40:44 #115
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45996916
Ik hoor niets gelukkig, ook Nasty niet .
pi_45996945
Ik geloof eigenlijk ook dat de Zebra lounge een nachtmerrie voor Brian gaat worden Gaat Stijn mee bij dit soort uitstapjes?
pi_45996994
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:35 schreef Therannosaurus het volgende:

DGK heeft momenteel serieuze problemen, en het is nu hard werken voor de redaktie om het programma weer op een juist pad te sturen. Ga er dus maar van uit dat de 3 nieuwe bewoners specifieke instructies zullen mee gaan krijgen zodat er weer een balans zal plaatsvinden, tenzij ze sylvia eruit WILLEN hebben natuurlijk. Maar dat kan ik me niet voorstellen, elke producer van een real-life soap weet dat er altijd 1 persoon moet zijn die de sympathie van het publiek moet winnen, daar waar anderen (Natasia, Brian) juist irritatie moeten opwekken. Op dit moment is Sylvia de enige die de rol van Sympathy van spelen dus ik kan me niet voorstellen dat ze haar eruit willen hebben, tenminste...nog niet.
pi_45997008
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:47 schreef Mika25 het volgende:

[..]

DGK heeft momenteel serieuze problemen, en het is nu hard werken voor de redaktie om het programma weer op een juist pad te sturen. Ga er dus maar van uit dat de 3 nieuwe bewoners specifieke instructies zullen mee gaan krijgen zodat er weer een balans zal plaatsvinden, tenzij ze sylvia eruit WILLEN hebben natuurlijk. Maar dat kan ik me niet voorstellen, elke producer van een real-life soap weet dat er altijd 1 persoon moet zijn die de sympathie van het publiek moet winnen, daar waar anderen (Natasia, Brian) juist irritatie moeten opwekken. Op dit moment is Sylvia de enige die de rol van Sympathy van spelen dus ik kan me niet voorstellen dat ze haar eruit willen hebben, tenminste...nog niet.
Ik ben bang dat ze Sylvia er uit willen hebben. Huub's waarschuwing naar Syl toe bij z'n afscheid kwam niet voor niets.
pi_45997009
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:39 schreef HiDiHo het volgende:

ja, dat vindt ik dus ook. Jatten is OK, Schelden is OK, what else?
Doodsbedreigingen zijn ook heel normaal bij de normen en waarden van Talpa.
  maandag 5 februari 2007 @ 01:48:36 #120
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45997012
Zit Bart nu te bedenken hoe hij Brian in zijn slaap kan laten sterven zonder dat het opvalt??
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')