abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45997019
was bart nou zo bang voor die huub?!
pi_45997020
Drama zeg...

Storm in een glas water...
Audite et alteram partem
  maandag 5 februari 2007 @ 01:49:54 #123
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45997027
Bewegende dekens bij Natasia en Amanda?? We weten wat dat betekent...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 5 februari 2007 @ 01:51:03 #124
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45997044
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:49 schreef Leandra het volgende:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  maandag 5 februari 2007 @ 01:51:33 #125
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_45997051
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:39 schreef Therannosaurus het volgende:

[..]

'Achter' kickt echt op Natasia, Brian etc., en Ilona is een lief vogeltje Ik ben wel blij voor d'r dat ze gaat, ze behandelen haar echt te rot, Natasia met haar scheldpartijen jegens Ilona over haar rimpelharses en over een strijkijzer, en AmanDEL geniepig lachen.
dus in feite komt het er op neer dat DGK de wereld in gaat als een kindermishandelend programma met allemaaldoorgedraaide gekken...... een gestoorde anitiliaan aap ...een gestoorde zuignapbart ...een gestoorde ik weethetffnietmermoeder ..........

ach wat zielig ....bart zegt nu ook eens wat ....huuubie naar huis ole .......
nou bart !! sta jij morgen fff fucking raar te kijken dat huub morgen weer terrugkomt !!! ( foutje regie ...sorry !!! )
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_45997054
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:48 schreef tipsch het volgende:

Ik ben bang dat ze Sylvia er uit willen hebben. Huub's waarschuwing naar Syl toe bij z'n afscheid kwam niet voor niets.
Hmz..good point...in dat geval denk ik dat het een "iedereen tegen Sylvia" gaat worden met als resultaat dat Sylvia eruit gaat...of bij de stemming, of vrijwillig. Maar ik hoop dat de redaktie slimmer is, want laten we niet vergeten dat Nena eruit sturen een gigantische fout geweest is. Hadden ze dat beter aangepakt dan zou of NL, Huub of beide er nu nog inzitten (met een alcohol verbod).
pi_45997055
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:49 schreef Leandra het volgende:
echt?
  maandag 5 februari 2007 @ 01:52:07 #128
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45997060
Brian dacht dat Huub hem buiten een kopstoot wou geven, hij was heel eng, zegt Brian.
pi_45997069
En gelijk staat alles vast
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
  maandag 5 februari 2007 @ 01:53:18 #130
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_45997071
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:43 schreef tipsch het volgende:
Ik geloof eigenlijk ook dat de Zebra lounge een nachtmerrie voor Brian gaat worden
Het enige scenario waarbij ik MISSCHIEN weer DGK zal gaan volgen is dat die verrekte psycho van een Brainless vanaf nu stelselmatig wordt afgebroken.
Eigenlijk moet de programmaleiding eens gaan nadenken over de optelsom die te maken is van de laagbijdegrondse acties van deze ras-imbeciel, en hem wegens onophoudelijk laf- en laaghartig gedrag een 2e officiële waarschuwing geven, waarop dan dus een intens tranentrekkend afscheid zal gaan volgen.

Hmmm... eigenlijk ben ik gewoon nog steeds erg pissed over Neentjes exit, en stunned over Huubs zelfvernietigende eerlijkheid. Ik wil, als romanticus zijnde, gewoon dat het goede zegeviert, en dat het slechte uitgeroeid wordt.
Tunnelvisie of niet, Brainless is toch wel dé verpersoonlijking van al het slechte wat in een mens kan zitten.

Laat in hemelsnaam het groepje nieuwkomers afgestemd zijn op de afslachting van dat psychotische mormel!
Stijn, Frans: Please!
Niets is sterker dan dat ene woord!
pi_45997072
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:52 schreef HiDiHo het volgende:
Brian dacht dat Huub hem buiten een kopstoot wou geven, hij was heel eng, zegt Brian.
fantastisch hoe Huub aan het eind nog even op Briaan's homofobie inspeelde
pi_45997075
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:51 schreef snetje het volgende:

[..]

dus in feite komt het er op neer dat DGK de wereld in gaat als een kindermishandelend programma met allemaaldoorgedraaide gekken...... een gestoorde anitiliaan aap ...een gestoorde zuignapbart ...een gestoorde ik weethetffnietmermoeder ..........
en dat noemen zich milionairs nou ik vind dat talpa er wel eens wat anderen mensen in mag doen dan al dat asovolk
  maandag 5 februari 2007 @ 01:54:52 #133
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45997091
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:51 schreef Yvet_te het volgende:

echt?
Aan de kant van Natasia liggen 2 personen en aan de kant van Amanda niemand..... Amanda is dus richting Natasia geschoven.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_45997108
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Aan de kant van Natasia liggen 2 personen en aan de kant van Amanda niemand..... Amanda is dus richting Natasia geschoven.
nee toch? amanda is gewoon heel klein
  maandag 5 februari 2007 @ 01:56:43 #135
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45997112
Heeft toevallig iemand de tune van Giel Beelen, begin de dag met een dansje ?
pi_45997114
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:53 schreef tipsch het volgende:

[..]

fantastisch hoe Huub aan het eind nog even op Briaan's homofobie inspeelde
Hij gaf ook aan bij Natasia dat hij info had, maar wat was niet meer te volgen, Natasia wel vragen aan hem wat ga je met die info doen en Huub zei dat hij er niets mee ging doen
pi_45997119
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:51 schreef snetje het volgende:

[..]

dus in feite komt het er op neer dat DGK de wereld in gaat als een kindermishandelend programma met allemaaldoorgedraaide gekken...... een gestoorde anitiliaan aap ...een gestoorde zuignapbart ...een gestoorde ik
Een eeuwenoud concept...dat noemen ze een FREAK SHOW, het is nu alleen nog wachten met een vrouw met een baard...oh wacht, deed Natasia niet mee aan die snor-actie?!
pi_45997124
stream 2 staat bij mij op lock
pi_45997135
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Amanda wil zich er heel erg hard inlikken (bij de harde kern)
Eng meisje volgens mij
pi_45997137
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:57 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Een eeuwenoud concept...dat noemen ze een FREAK SHOW, het is nu alleen nog wachten met een vrouw met een baard...oh wacht, deed Natasia niet mee aan die snor-actie?!
ik hoop dat er wel wat meer mensen voor sylvia bijkomen anders stop ik echt met kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')