quote:Op maandag 5 februari 2007 01:49 schreef Leandra het volgende:
Bewegende dekens bij Natasia en Amanda?? We weten wat dat betekent...
dus in feite komt het er op neer dat DGK de wereld in gaat als een kindermishandelend programma met allemaaldoorgedraaide gekken...... een gestoorde anitiliaan aap ...een gestoorde zuignapbart ...een gestoorde ik weethetffnietmermoeder ..........quote:Op maandag 5 februari 2007 01:39 schreef Therannosaurus het volgende:
[..]
'Achter' kickt echt op Natasia, Brian etc., en Ilona is een lief vogeltjeIk ben wel blij voor d'r dat ze gaat, ze behandelen haar echt te rot, Natasia met haar scheldpartijen jegens Ilona over haar rimpelharses en over een strijkijzer, en AmanDEL geniepig lachen.
Hmz..good point...in dat geval denk ik dat het een "iedereen tegen Sylvia" gaat worden met als resultaat dat Sylvia eruit gaat...of bij de stemming, of vrijwillig. Maar ik hoop dat de redaktie slimmer is, want laten we niet vergeten dat Nena eruit sturen een gigantische fout geweest is. Hadden ze dat beter aangepakt dan zou of NL, Huub of beide er nu nog inzitten (met een alcohol verbod).quote:Op maandag 5 februari 2007 01:48 schreef tipsch het volgende:
Ik ben bang dat ze Sylvia er uit willen hebben. Huub's waarschuwing naar Syl toe bij z'n afscheid kwam niet voor niets.
echt?quote:Op maandag 5 februari 2007 01:49 schreef Leandra het volgende:
Bewegende dekens bij Natasia en Amanda?? We weten wat dat betekent...
Het enige scenario waarbij ik MISSCHIEN weer DGK zal gaan volgen is dat die verrekte psycho van een Brainless vanaf nu stelselmatig wordt afgebroken.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:43 schreef tipsch het volgende:
Ik geloof eigenlijk ook dat de Zebra lounge een nachtmerrie voor Brian gaat worden
fantastisch hoe Huub aan het eind nog even op Briaan's homofobie inspeeldequote:Op maandag 5 februari 2007 01:52 schreef HiDiHo het volgende:
Brian dacht dat Huub hem buiten een kopstoot wou geven, hij was heel eng, zegt Brian.
en dat noemen zich milionairsquote:Op maandag 5 februari 2007 01:51 schreef snetje het volgende:
[..]
dus in feite komt het er op neer dat DGK de wereld in gaat als een kindermishandelend programma met allemaaldoorgedraaide gekken...... een gestoorde anitiliaan aap ...een gestoorde zuignapbart ...een gestoorde ik weethetffnietmermoeder ..........
Aan de kant van Natasia liggen 2 personen en aan de kant van Amanda niemand..... Amanda is dus richting Natasia geschoven.quote:
nee toch?quote:Op maandag 5 februari 2007 01:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan de kant van Natasia liggen 2 personen en aan de kant van Amanda niemand..... Amanda is dus richting Natasia geschoven.
Hij gaf ook aan bij Natasia dat hij info had, maar wat was niet meer te volgen, Natasia wel vragen aan hem wat ga je met die info doen en Huub zei dat hij er niets mee ging doenquote:Op maandag 5 februari 2007 01:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
fantastisch hoe Huub aan het eind nog even op Briaan's homofobie inspeelde
Een eeuwenoud concept...dat noemen ze een FREAK SHOW, het is nu alleen nog wachten met een vrouw met een baard...oh wacht, deed Natasia niet mee aan die snor-actie?!quote:Op maandag 5 februari 2007 01:51 schreef snetje het volgende:
[..]
dus in feite komt het er op neer dat DGK de wereld in gaat als een kindermishandelend programma met allemaaldoorgedraaide gekken...... een gestoorde anitiliaan aap ...een gestoorde zuignapbart ...een gestoorde ik
Amanda wil zich er heel erg hard inlikken (bij de harde kern)quote:Op maandag 5 februari 2007 01:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan de kant van Natasia liggen 2 personen en aan de kant van Amanda niemand..... Amanda is dus richting Natasia geschoven.
ik hoop dat er wel wat meer mensen voor sylvia bijkomen anders stop ik echt met kijkenquote:Op maandag 5 februari 2007 01:57 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Een eeuwenoud concept...dat noemen ze een FREAK SHOW, het is nu alleen nog wachten met een vrouw met een baard...oh wacht, deed Natasia niet mee aan die snor-actie?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |