Levert wel leuke streams op, of is dat erg gemeen gedacht?quote:Op maandag 5 februari 2007 02:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er dan echt iemand in handboeien afgevoerd gaat worden, en iemand in een lijkwagen.
Brian en Natasia flippen compleet als dat gebeurt.
correctie: Huub heeft tegen een stoelpoot getrapt.quote:Op maandag 5 februari 2007 02:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub was gewoon stom dat hij aan Brian toegaf Nathanael geschopt te hebben.
Daarom moest hij eruit, hij was gewoon niet meer te handhaven na die opmerking.
huub was zo eerlijk om toe te geven dat hij trapte !!quote:Op maandag 5 februari 2007 02:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub was gewoon stom dat hij aan Brian toegaf Nathanael geschopt te hebben.
Daarom moest hij eruit, hij was gewoon niet meer te handhaven na die opmerking.
Het maakt niet uit waar Huub tegenaan getrapt heeft, hij was in eerste instantie gevrijwaard door de redactie, maar toen hij ook nog een keer aan Brian ging toegeven dat hij Nathanael geschopt had was het niet meer mogelijk hem binnen te houden.quote:Op maandag 5 februari 2007 02:44 schreef Prospera het volgende:
correctie: Huub heeft tegen een stoelpoot getrapt.
Ik was zelf zo ongeveer de eerste die hier opmerkte dat je niet binnen zo'n termijn een blauwe plek hebt.quote:Op maandag 5 februari 2007 02:47 schreef snetje het volgende:
huub was zo eerlijk om toe te geven dat hij trapte !!
alleen wist huub op dat moment het verschil niet meer tussen een stoel en een been van nattenel !!
nattenel begon gelijk al te blehren over een blauwe plek !! nu ja ...die krijg je echt niet na een paar minuten hoor ....
ik heb verscheidende hier zien typen die er verstand van hebben ......
huub zal echt wel hebben getrapt !!! ....maar in zijn bui ...zoooooo vierkantieus MIS !!!!dat het geen uitzetting waard is ...was .....dus HUUB ....moet terug !!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij kan nu natuurljk wel zeggen dat ie het niet meer weet.quote:Op maandag 5 februari 2007 02:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was zelf zo ongeveer de eerste die hier opmerkte dat je niet binnen zo'n termijn een blauwe plek hebt.
Ik zeg dan ook niet dat Huub Nathanael wel geschopt heeft, ik zeg alleen dat hij zijn positie in de villa onmogelijk maakte toen hij aan Brian toegaf Nathanael wel geschopt te hebben.
Daarmee had de redactie geen andere keuze meer dan Huub verwijderen.
Ze hadden hem achter gewoon de beelden moeten laten zien... dan had hij geweten dat hij Nathanael niet bij zijn strot gepakt had en dat hij misgeschopt had.quote:Op maandag 5 februari 2007 02:55 schreef HiDiHo het volgende:
Hij kan nu natuurljk wel zeggen dat ie het niet meer weet.
Net als het intrekken van een verhoor/verklaring ?
Is ze er al uit dan?quote:Op maandag 5 februari 2007 03:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
Is Natasia al dood?
lieve schat ...het maakt geen poekel meer uit ! dequote:Op maandag 5 februari 2007 03:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hadden hem achter gewoon de beelden moeten laten zien... dan had hij geweten dat hij Nathanael niet bij zijn strot gepakt had en dat hij misgeschopt had.
Had hij daarna niet hoeven toegeven wat ie niet gedaan had.
Thank godquote:Op maandag 5 februari 2007 03:04 schreef snetje het volgende:
[..]
lieve schat ...het maakt geen poekel meer uit ! de
gasten die er nu nog inzitten gaan er morgen ook uit !!
dus bartje wint !!! dat was toch al het concept !!!
Nog niet, maar ik heb (ijdele) hoop dat de redactie een nieuwe bewoner stuurt die Natasia wel aankan.quote:Op maandag 5 februari 2007 03:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
Is Natasia al dood?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |