quote:Op maandag 5 februari 2007 00:56 schreef Therannosaurus het volgende:
Ik blijf gewoon kijken, hoor. Jammer dat Huub eruit is idd., erg jammer zelfs, maar hallo. Er komen nieuwe bewoners! Drie! Dat wordt nog leuk! Ze weten heus wel wie ze uitkiezen om het spraakmakend te houden.
quote:Op maandag 5 februari 2007 00:56 schreef Therannosaurus het volgende:
Ik blijf gewoon kijken, hoor. Jammer dat Huub eruit is idd., erg jammer zelfs, maar hallo. Er komen nieuwe bewoners! Drie! Dat wordt nog leuk! Ze weten heus wel wie ze uitkiezen om het spraakmakend te houden.
Denk eens na Leandra, waar zal dat nou vandaan komen he? Oh je geeft het antwoord zelf al in je tweede alinea. Van mij hoeven die lui hier niet meer te poste hoor, ze brengen toch geen zinnige informatie naar voren. Misschien vinden ze tegendraadse reacties juist wel heel erg leuk! (daar wel eens bij nagedacht?)quote:Op maandag 5 februari 2007 00:56 schreef Leandra het volgende:
Sjezus moet dat gezeik over die paar redactieleden nou weer?
Het zijn er maar 2 van de tig en het is al genoeg lef hebben dat ze er voor uitkomen.
Waar komt dat toch vandaan dat iedereen denkt dat ie God is en ook nog een keer het recht heeft om de redactie voor te schrijven wat ze wel of niet moeten doen? Toevallig omdat ze hier posten? Wees blij dat ze dat doen, daardoor zijn er vast dingen doorgevoerd die anders wellicht niet doorgevoerd waren (kaartenactie bijvoorbeeld)
Het blijft een TV programma.... tuurlijk is het kut en onrechtvaardig dat Huub en Nathanael er allebei uit zijn, tuurlijk is het belachelijk dat Nena eruit is, maar laten we nou niet doen alsof ze daar op de redactie in 1 keer met de neuzen dezelfde kant op stonden en dat degenen die hier posten persoonlijk verantwoordelijk zijn voor die vertrekken.
Sluit me hier ook bij aanquote:Op maandag 5 februari 2007 00:56 schreef Therannosaurus het volgende:
Noussayer en die date van Brian zekerquote:Op maandag 5 februari 2007 00:58 schreef Veulen het volgende:
Tja d'r moeten even een paar leuke bewoners in. Maar de kans is dat je de nieuwe tegen de oude krijgt...
Noussayr was idd erg saai en Tamara ook dus mss wellicht toch een oud bewoner? Stephan maybe?quote:Op maandag 5 februari 2007 00:59 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Noussayer en die date van Brian zekerDaar zit ik echt niet op te wachten hoor !
![]()
Iedereen vond Huub aan het begin ook maar een eppo.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Noussayr was idd erg saai en Tamara ook dus mss wellicht toch een oud bewoner? Stephan maybe?
Newbe, ik ga echt niet iedere week naar nieuwe mensen kijken hoor. Misschien jij wel, maar vele willen gewoon vertrouwde gezichten zien.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:56 schreef Therannosaurus het volgende:
Eens! Verstandige praat na een avondje streamen dat uitmondde in een grote anti-climax.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:56 schreef Leandra het volgende:
Sjezus moet dat gezeik over die paar redactieleden nou weer?
Het zijn er maar 2 van de tig en het is al genoeg lef hebben dat ze er voor uitkomen.
Waar komt dat toch vandaan dat iedereen denkt dat ie God is en ook nog een keer het recht heeft om de redactie voor te schrijven wat ze wel of niet moeten doen? Toevallig omdat ze hier posten? Wees blij dat ze dat doen, daardoor zijn er vast dingen doorgevoerd die anders wellicht niet doorgevoerd waren (kaartenactie bijvoorbeeld)
Het blijft een TV programma.... tuurlijk is het kut en onrechtvaardig dat Huub en Nathanael er allebei uit zijn, tuurlijk is het belachelijk dat Nena eruit is, maar laten we nou niet doen alsof ze daar op de redactie in 1 keer met de neuzen dezelfde kant op stonden en dat degenen die hier posten persoonlijk verantwoordelijk zijn voor die vertrekken.
Er komen heus wel intelligente mensen!quote:Op maandag 5 februari 2007 00:59 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Noussayer en die date van Brian zekerDaar zit ik echt niet op te wachten hoor !
![]()
Het feit dat ze hier meeposten wil zeggen dat streamers wel serieus genomen worden.... maar kennelijk is dat niet meer nodig.... nou dat is ook een duidelijke boodschap.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:58 schreef tipsch het volgende:
Denk eens na Leandra, waar zal dat nou vandaan komen he? Oh je geeft het antwoord zelf al in je tweede alinea. Van mij hoeven die lui hier niet meer te poste hoor, ze brengen toch geen zinnige informatie naar voren. Misschien vinden ze tegendraadse reacties juist wel heel erg leuk! (daar wel eens bij nagedacht?)
nicequote:Op maandag 5 februari 2007 01:01 schreef Sonique het volgende:
een omgebouwde vent waar brian z'n paal in steekt?
(hey... wacht eens.....:D )
ach, kijk maar eens op zijn bankrekening.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
cool dan!maar vast wel een beetje oenig, toch?
Of 1 van de personeels leden. Ik zie Yvonne er ook wel toe instaat.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:00 schreef BONG4002 het volgende:
Noussayr was idd erg saai en Tamara ook dus mss wellicht toch een oud bewoner? Stephan maybe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |