Jakkes, heeft ze nou mascara op in bed??quote:Op maandag 5 februari 2007 03:22 schreef HiDiHo het volgende:
Waarschuwing: deze post kan schokkende afbeeldingen bevatten.
[afbeelding]
Ah gossiequote:Op maandag 5 februari 2007 03:28 schreef HiDiHo het volgende:
Toepasselijk, luister ik 538.
Owner of a lonely hart
We zullen het niet weten denk ikquote:Op maandag 5 februari 2007 03:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat Telegraafbericht is volgens de gegevens van de Telegraaf zelf al van zondagmorgen 08.01 uur!!!!
Ik vermoed dat daar dus iets over het gebeuren van zaterdagnacht heeft gestaan maar dat de berichtgeving door de exit gelijk is aangepast. Op die manier krijgt het artikel echter wel op een hele vreemde manier een verkeerd tijdstip mee.
Tja, ik douche ook elke morgen, maar daar hebben hun ook nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 5 februari 2007 03:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jakkes, heeft ze nou mascara op in bed??![]()
De eerste reacties op het artikel waren overigens van 22.45 uur, dus ik denk dat dat tijdstip bij het artikel (in de huidige vorm) gewoon echt niet klopt.quote:Op maandag 5 februari 2007 03:29 schreef PC eend het volgende:
We zullen het niet weten denk ik
Maar huub zei ook al dat hij het achter ook al aangegeven had, dat hij geschopt had...
Ze wisten het dus al voordat hij het tegen brian zei.
Ik douche me ook iedere ochtend, maar ik haal 's avonds wel de mascara van m'n wimpers.quote:Op maandag 5 februari 2007 03:30 schreef HiDiHo het volgende:
Tja, ik douche ook elke morgen, maar daar hebben hun ook nog nooit van gehoord.
(en ga me ajb niet wijsmaken dat dat slecht is)
Zou een beetje vreemd zijn als ik dat zou doen.quote:Op maandag 5 februari 2007 03:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik douche me ook iedere ochtend, maar ik haal 's avonds wel de mascara van m'n wimpers.![]()
Wat? Als jij de mascara van mijn wimpers zou halen??quote:Op maandag 5 februari 2007 03:38 schreef HiDiHo het volgende:
Zou een beetje vreemd zijn als ik dat zou doen.![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 03:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat? Als jij de mascara van mijn wimpers zou halen??![]()
Tuurlijkquote:Op maandag 5 februari 2007 03:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi moment om naar bed te gaan![]()
Kom je m'n mascara ff verwijderen HiDiHo?!![]()
Wat moet ik doen??quote:Op maandag 5 februari 2007 03:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou een beetje vreemd zijn als ik dat zou doen.![]()
(misschien duckie ?)
Hmm ok dan zou dat artikel later wel zijn aangepast...quote:Op maandag 5 februari 2007 03:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
De eerste reacties op het artikel waren overigens van 22.45 uur, dus ik denk dat dat tijdstip bij het artikel (in de huidige vorm) gewoon echt niet klopt.
Hij heeft natuurlijk ook geschopt, maar hij heeft misgeschopt en dat wist men achter natuurlijk wel, vandaar dat hij in eerste instantie ook mocht blijven met een alcoholverbod.
Toen hij echter zelf aan Brian toegaf Nathanael te hebben geschopt hadden ze geen keuze meer. Ze hadden hem gewoon de beelden moeten laten zien.
Brianquote:Op maandag 5 februari 2007 06:23 schreef Kaleddis het volgende:
Looser Brian is ondertussen al een tijdje wat Huub zendtijd aan het inpikken door op dit tijdstip aan het sporten te zijn.
Boeiend hoor![]()
Overigens erg jammer dat er vannacht geen nieuwe bewoners zijn gekomen, of ze moeten nu sneaky beneden in de slaapkamer liggen zodat Nasty straks met een hartverlamming wakker wordt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |