quote:
Op maandag 5 februari 2007 06:52 schreef Elounda het volgende:[..]
Ik vind het reuze vervelend en ook erg dat Huub weg is hoor, maar uiteindelijk hebben ze het toch aan zichzelf te danken als ze er uit moeten..Ik vond het ook verschrikkelijk dat Nicolaas weg moest, maar ik ben toch blijven kijken. Huub zorgde wel voor actie, maar een beetje minder drinken had zeker geen kwaad gekund, dan hadden zowel hij als NL er zeker nog in gezeten. Dat gezuip zorgde er juist voor dat ze de boel niet meer onder controle hadden. Ik blijf in ieder geval gewoon kijken, misschien komen er wel 2 nieuwe spraakmakende figuren in. Het is per slot van rekening gewoon een tv programma.
Tuurlijk is de aanleiding het gezuip en als Huub er deze keer niet uit had gemoeten was er wel een ander incident gekomen met hetzelfde resultaat, maar toch voelt dit niet als een terechte beslissing.
Nicolaas eruit was ook een kleine ramp, maar alles was toen nog relatief nieuw en er waren nog voldoende interessante bewoners over. Er moet nu toch heel wat gebeuren wil het nog interessant blijven. Natasia, Brian en zelfs al Amanda mute ik nu al zodra ik ze hoor, Bart hoor of zie ik niet en Sylvia in haar eentje zonder Ilona en Huub is ook niet veel lol aan te beleven.
Maar goed, ben benieuwd wat er gaat gebeuren en of ik volgende week nog kijk...