Ik vind het reuze vervelend en ook erg dat Huub weg is hoor, maar uiteindelijk hebben ze het toch aan zichzelf te danken als ze er uit moeten..Ik vond het ook verschrikkelijk dat Nicolaas weg moest, maar ik ben toch blijven kijken. Huub zorgde wel voor actie, maar een beetje minder drinken had zeker geen kwaad gekund, dan hadden zowel hij als NL er zeker nog in gezeten. Dat gezuip zorgde er juist voor dat ze de boel niet meer onder controle hadden. Ik blijf in ieder geval gewoon kijken, misschien komen er wel 2 nieuwe spraakmakende figuren in. Het is per slot van rekening gewoon een tv programma.quote:Op maandag 5 februari 2007 06:31 schreef Kaleddis het volgende:
Men O Men O Men wat ben ik vanmorgen met een kater wakker geworden !![]()
Ik zit te hele tijd te denken wat voor een actie we kunnen uithalen om te laten merken in huis dat we het niet eens zijn met de beslissing en dat we Huub missen. (taart met Huub erop laten bezorgen ofzo, maarja taarten en kaarten kunnen ondertussen al niet meer)
Tuurlijk is de aanleiding het gezuip en als Huub er deze keer niet uit had gemoeten was er wel een ander incident gekomen met hetzelfde resultaat, maar toch voelt dit niet als een terechte beslissing.quote:Op maandag 5 februari 2007 06:52 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik vind het reuze vervelend en ook erg dat Huub weg is hoor, maar uiteindelijk hebben ze het toch aan zichzelf te danken als ze er uit moeten..Ik vond het ook verschrikkelijk dat Nicolaas weg moest, maar ik ben toch blijven kijken. Huub zorgde wel voor actie, maar een beetje minder drinken had zeker geen kwaad gekund, dan hadden zowel hij als NL er zeker nog in gezeten. Dat gezuip zorgde er juist voor dat ze de boel niet meer onder controle hadden. Ik blijf in ieder geval gewoon kijken, misschien komen er wel 2 nieuwe spraakmakende figuren in. Het is per slot van rekening gewoon een tv programma.
Dit is het!quote:Op maandag 5 februari 2007 08:21 schreef zaanhaan het volgende:
de gouden kooi
is echt een zooi
een zooitje sukkels
pubergedrag zonder pukkels
maar natanael is nu gegaan
met huubje er achteraan
en dat allemaal dankzij mijn verhoor
zodat ik straks zonder concurrentie Amanda boor
en haar daarna ook in de rug kan steken
ja, DGK is voor pro's en niet voor leken
haha, zoals mij is er verder geen
was getekend, Brian, alias Brain
quote:Op maandag 5 februari 2007 08:54 schreef Darklight het volgende:
Hoeveel nieuwe bewoners komen erbij? 3?
Foutje !quote:Op maandag 5 februari 2007 08:56 schreef Darklight het volgende:
Dan zijn het er toch 3?
Huub
Nathanael
Ilona
Ja en dan hoop ik ook dat ze alledrie tegelijk binnenkomen........quote:Op maandag 5 februari 2007 09:06 schreef CARLAK het volgende:
Amanda zit erin voor Nena. Ik hoop dat die 3 gauw komen. Dan krijgen Nathasia en Brian het nog druk met het inpalmen.
Misschien komen ze de laatste donderdag van de maand. Dan kan er meteen eentje naar huis!quote:Op maandag 5 februari 2007 09:10 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ja en dan hoop ik ook dat ze alledrie tegelijk binnenkomen........![]()
Ik hoop dat het een streamer is en weet hoe brian en nasty zijn.quote:Op maandag 5 februari 2007 09:18 schreef itsme het volgende:
Ik kan echt niet kijken zolang de 2 mensen die ik echt haat. ja erg he, NoBrain en Natasia aan de winnende hand zijn.
Dus enige hoop zijn nieuwe bewoners, maar die zijn toch te bang![]()
Fat chance. En ze kunnen toch niet tegen hen op.quote:Op maandag 5 februari 2007 09:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een streamer is en weet hoe brian en nasty zijn.![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 09:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een streamer is en weet hoe brian en nasty zijn.![]()
dream on.quote:Op maandag 5 februari 2007 09:30 schreef CARLAK het volgende:
Sylvia hoopt dat er mensen met inhoud komen.
@itsmequote:
Ik hoop juist van wel. Lijkt me wel lachen.quote:Op maandag 5 februari 2007 09:38 schreef jessie het volgende:
Als Yvonne maar geen bewoner word trouwens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |