abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 februari 2007 @ 06:26:11 #1
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45998071
verder
Begin de dag met een dansje , begin de dag met een lach !
Want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag.

(als eerbetoon aan Huub)

[ Bericht 52% gewijzigd door HiDiHo op 05-02-2007 10:33:42 ]
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_45998083
Men O Men O Men wat ben ik vanmorgen met een kater wakker geworden !

Ik zit te hele tijd te denken wat voor een actie we kunnen uithalen om te laten merken in huis dat we het niet eens zijn met de beslissing en dat we Huub missen. (taart met Huub erop laten bezorgen ofzo, maarja taarten en kaarten kunnen ondertussen al niet meer)
Reality is nothing but a collective hunch.
  maandag 5 februari 2007 @ 06:52:58 #3
137158 Elounda
the world is yours!
pi_45998137
quote:
Op maandag 5 februari 2007 06:31 schreef Kaleddis het volgende:
Men O Men O Men wat ben ik vanmorgen met een kater wakker geworden !

Ik zit te hele tijd te denken wat voor een actie we kunnen uithalen om te laten merken in huis dat we het niet eens zijn met de beslissing en dat we Huub missen. (taart met Huub erop laten bezorgen ofzo, maarja taarten en kaarten kunnen ondertussen al niet meer)
Ik vind het reuze vervelend en ook erg dat Huub weg is hoor, maar uiteindelijk hebben ze het toch aan zichzelf te danken als ze er uit moeten..Ik vond het ook verschrikkelijk dat Nicolaas weg moest, maar ik ben toch blijven kijken. Huub zorgde wel voor actie, maar een beetje minder drinken had zeker geen kwaad gekund, dan hadden zowel hij als NL er zeker nog in gezeten. Dat gezuip zorgde er juist voor dat ze de boel niet meer onder controle hadden. Ik blijf in ieder geval gewoon kijken, misschien komen er wel 2 nieuwe spraakmakende figuren in. Het is per slot van rekening gewoon een tv programma.
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_45998163
quote:
Op maandag 5 februari 2007 06:52 schreef Elounda het volgende:

[..]

Ik vind het reuze vervelend en ook erg dat Huub weg is hoor, maar uiteindelijk hebben ze het toch aan zichzelf te danken als ze er uit moeten..Ik vond het ook verschrikkelijk dat Nicolaas weg moest, maar ik ben toch blijven kijken. Huub zorgde wel voor actie, maar een beetje minder drinken had zeker geen kwaad gekund, dan hadden zowel hij als NL er zeker nog in gezeten. Dat gezuip zorgde er juist voor dat ze de boel niet meer onder controle hadden. Ik blijf in ieder geval gewoon kijken, misschien komen er wel 2 nieuwe spraakmakende figuren in. Het is per slot van rekening gewoon een tv programma.
Tuurlijk is de aanleiding het gezuip en als Huub er deze keer niet uit had gemoeten was er wel een ander incident gekomen met hetzelfde resultaat, maar toch voelt dit niet als een terechte beslissing.

Nicolaas eruit was ook een kleine ramp, maar alles was toen nog relatief nieuw en er waren nog voldoende interessante bewoners over. Er moet nu toch heel wat gebeuren wil het nog interessant blijven. Natasia, Brian en zelfs al Amanda mute ik nu al zodra ik ze hoor, Bart hoor of zie ik niet en Sylvia in haar eentje zonder Ilona en Huub is ook niet veel lol aan te beleven.
Maar goed, ben benieuwd wat er gaat gebeuren en of ik volgende week nog kijk...
  maandag 5 februari 2007 @ 07:11:34 #5
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_45998192
Volgende week komt Huub als 'echte' mijonair het huis binnen stappen (verdient met het schnabbelwerk, en als manager van Nena die nu toch de billen bloot geeft voor Playboy) en deelt heel cool & collect mee dat ze 24 uur de tijd hebben om op te rotten, hij heeft namelijk JdM producties overgekocht, en heeft besloten van de villa zijn schijthuisje te maken.

Ach ja, het is natuurlijk ver en hoog gegrepen, maar goed aangezien het feit dat Natasia en Brian er nog steeds inzitten zijn wonderen de wereld nog niet uit!
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
pi_45998217
De stream-filmpjes van 'de trap van Huub in de private-room' en 'de trap van Nathanael in de game-room' heb ik nog eens heel goed bekeken
Zonder enige twijfel heeft de redactie (niet DGK-Redactie als persoon) de beide momenten veel beter in beeld -hogere resolutie) en kunnen ze dat veel beter zien. Desondanks kan ik me helemaal NIET voorstellen dat Nathanael binnen 1 seconde in de private-room een blauwe plek kan laten zien van de trap van Huub. Het lijkt mij heel veel op het gevolg van zijn eigen trap naar Huub, die daarvoor was in de game-room.

Vraag aan DGK_Redactie : Welke trap van Huub heeft jullie doen besluiten hem weg te sturen ?
Keep the Sunny Side Up
pi_45998245
Wat bagger zeg dat Huub weg is..
heb je mij proberen te bellen zaterdagnacht?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
LOL @ Pietverdriet --> Wat spreek jij vloeiend...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
pi_45998306
Zucht, kunnen we ondertussen weer kijken naar een Brian rattekop die gedichtjes probeert te schrijven
pi_45998350
Ik hoop dat er wel leuke nieuwe mensen in de kooi komen en die dan silvia gaan back-uppen
Want als die ook nog is weggaat...
pi_45998450
Een voordeeltje heeft het wel nu het zo is afgelopen, ik heb weer tijd om andere dingen te doen dan alleen maar achter de pc te zitten. Zijn ze hier thuis ook weer blij.

[ Bericht 0% gewijzigd door john6 op 05-02-2007 08:49:41 ]
pi_45998514
Weet je wat zo grappig is..niet 1 iemand vind het erg dat die nazi NL weg is. lol..toch denk ik dat NL gewoon in een normale situatie wel aardig is maar zich nu een soort maffiosi personage had aangemeten...dan zie je hem hinkend naar de stoel lopen. Ik vond hem toen wel erm..schattig, maaar voor de rest is het een klootzak zoals hij in het huis was..en dan die nepverliefdheid op die kapster...die van DGK opeens heel vaak mocht langskomen onder het mom van Natasia's haar..whatever. Afijn ik zie je wel een keer in de strano in Rotterdam NL..lol

Huub is echt een held.die gaf het programma echt een boost en voor streamers was hij geweldig.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_45998548
de gouden kooi
is echt een zooi
een zooitje sukkels
pubergedrag zonder pukkels
maar natanael is nu gegaan
met huubje er achteraan
en dat allemaal dankzij mijn verhoor
zodat ik straks zonder concurrentie Amanda boor
en haar daarna ook in de rug kan steken
ja, DGK is voor pro's en niet voor leken
haha, zoals mij is er verder geen
was getekend, Brian, alias Brain
pi_45998564
Het ergste van dit alles is dat de 2 grootste kutten in dit huis, brain en nasty, er nog steeds zijn. Ik moet er ECHT niet aan denken dat 1 van die 2 wint.......brrrrr.
pi_45998572
quote:
Op maandag 5 februari 2007 08:21 schreef zaanhaan het volgende:
de gouden kooi
is echt een zooi
een zooitje sukkels
pubergedrag zonder pukkels
maar natanael is nu gegaan
met huubje er achteraan
en dat allemaal dankzij mijn verhoor
zodat ik straks zonder concurrentie Amanda boor
en haar daarna ook in de rug kan steken
ja, DGK is voor pro's en niet voor leken
haha, zoals mij is er verder geen
was getekend, Brian, alias Brain
Dit is het!
  maandag 5 februari 2007 @ 08:47:32 #15
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45998822
Ilona gaat definitief weg, aldus nasty.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  maandag 5 februari 2007 @ 08:50:58 #16
159989 PokerJoker
The Meek Shall Inherit Nothin
pi_45998855
Braindead in aan antwoord op een privebericht op zijn site http://www.brianspoetry.com/

Reply: Hoe gaat het Bankier! We gaan die toko een keer overvallen. Dan is er meer doekoes voor ons om uit te geven. Zo helpen we de economie ook nog eens een handje! Hou de site in de gaten, binnenkort staan alle nieuwe poems online.

Waarom verbaasd me dat niet.....[tis natuurlijk een geintje, maar toch]
Wie heeft die antecedentencheck gedaan bij Tien?
Pretty Sick: Gus Hansen en Daniel Negreanu met een leuk handje poker
-- http://www.youtube.com/watch?v=ojeRwWIdQBM --
  maandag 5 februari 2007 @ 08:53:54 #17
159989 PokerJoker
The Meek Shall Inherit Nothin
pi_45998882
Opnieuw vechten in de gouden kooi
door Wilma Nanninga

AMSTERDAM -

In de miljonairsvilla de Gouden Kooi is gisternacht opnieuw een vechtpartij uitgebroken. Oldenzaler Huub (25) werd aangevallen door de gescheiden intellectueel Nathanael (34). De gevolgen waren weer rampzalig...

Huub had zijn medebewoner met ettelijke doodsbedreigingen uitgelokt. „Als we uit de villa zijn, ruk ik je ogen eruit, geef ik je elf messteken en dan pis ik in je schedel”, voegde Huub de projectontwikkelaar toe. Ook sprong hij rond in het huis onder het roepen van ’pak me dan, pak me dan’. Getergd greep Nathanael Huub uiteindelijk bij de nek om hem te vloeren. Huub trapte Nathaneal en kreeg daarop een schop terug. Villabewoner Bart kwam tussenbeiden en zette Huub tijdelijk buiten het huis.

intellectueeeeeeeel
Pretty Sick: Gus Hansen en Daniel Negreanu met een leuk handje poker
-- http://www.youtube.com/watch?v=ojeRwWIdQBM --
  maandag 5 februari 2007 @ 08:54:42 #18
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_45998888
Hoeveel nieuwe bewoners komen erbij? 3?
  maandag 5 februari 2007 @ 08:55:10 #19
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45998895