1u.56 ons laatste beetje Huubquote:
Dat krijg je, want ze is een echte moederkloekquote:Op maandag 5 februari 2007 01:16 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia "Jij moet ook leren om je tandjes te poetsen voor je gaat slapen" (tegen Amanda)
haha iddquote:Op maandag 5 februari 2007 01:18 schreef anno-i-mus het volgende:
Je zou maar naast brian moeten slapen zeg ..
Je zag Bart ook kijken ... die spoort niet
ik denk dat z'n gelaatsuitdrukking daar genoeg over verklapt, jaquote:Op maandag 5 februari 2007 01:18 schreef mootie het volgende:
Bart moet toch ook moe worden van Brian....?
is het niet BRADDAH? ;-pquote:Op maandag 5 februari 2007 01:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik denk dat z'n gelaatsuitdrukking daar genoeg over verklapt, ja
geloof niet dat hij Briaan's "BWOTHERR" wil zijn
'Maatje'quote:Op maandag 5 februari 2007 01:23 schreef mootie het volgende:
Wat is swai ? ;-( IK BEN ZO OUD realiseer ik me nu!
ik geloof dat, als een Antilliaan je een "vrind" vindt, deze je SWA zal noemen.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:23 schreef mootie het volgende:
Wat is swai ? ;-( IK BEN ZO OUD realiseer ik me nu!
ik hoop het, of Hans Teeuwen benadert hem om een te gek manisch cabaret voor 'm te schrijvenquote:Op maandag 5 februari 2007 01:24 schreef HiDiHo het volgende:
JdM zit nu vast met Huub om de tafel voor een eigen talkshow ofzo![]()
![]()
sma wist ik dan wel weer ^_^quote:Op maandag 5 februari 2007 01:25 schreef Therannosaurus het volgende:
[..]
'Maatje'
'Sma' is voor de vrouwtjes. Erg dat ik dit weet.
Mooi idee....... ondanks zijn accent had Huub immers ook de minste spraaklessen nodigquote:Op maandag 5 februari 2007 01:24 schreef HiDiHo het volgende:
JdM zit nu vast met Huub om de tafel voor een eigen talkshow ofzo![]()
![]()
Ala jensen, veel champagne !quote:Op maandag 5 februari 2007 01:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi idee....... ondanks zijn accent had Huub immers ook de minste spraaklessen nodig![]()
Maarre, als het een late-night talkshow wordt: wel of geen alcohol op tafel???
En dan komt Nathanael het programma 5 minuten voor het einde even afsluiten met een mooie samenvatting van de bagger die de gasten er uitgegooid hebben??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |