abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 februari 2007 @ 01:08:42 #51
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_45996492
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:06 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Ik heb hem nog nooit gezien, maar ik heb het idee dat ik hem al jaren ken. 5 jaar ofzo?
na urenlang chatten
Grappig

OT: Vond het wel frappant dat er van die Security mensen waren bij de "taxi" toen Huub en NL weg moesten
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_45996503
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het feit dat ze hier meeposten wil zeggen dat streamers wel serieus genomen worden.... maar kennelijk is dat niet meer nodig.... nou dat is ook een duidelijke boodschap.

Persoonlijk vind ik het nog steeds leuk dat ze hier posten, waardeer ik het ook, en gaat het er helemaal niet om of ze wel informatie naar voren brengen. Hoezo zouden wij daar eerder recht op hebben dan de rest? Ik zie ze gewoon als een poster, en nog leuke ook. Laat maar lekker posten.
Da's helemaal tof toch, ik kijk daar anders tegenaan. Ze wakkeren bij mij flinke irritaties op en die geef ik graag weer. DGK_REDACTIE acht ik (net) slim genoeg de echt geïnteresserde fokkers (waaronder jijzelf) gewoon zoet te houden. Ik pas daarvoor, noem het respectloos, so be it.
  maandag 5 februari 2007 @ 01:09:31 #53
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45996509
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:07 schreef Therannosaurus het volgende:

[..]

Excuse me, wat heeft het ermee te maken dat ik nieuw ben? Eens moet de eerste keer zijn, nietwaar? Ik ken nu eenmaal weinig mensen die DGK kijken en nu kan ik er toch over lezen/praten. Daarbij heb ik niet altijd streams tot mijn beschikking.

En er zijn genoeg mensen het met me eens, zoals je ziet. Let maar op hoeveel mensen blijven kijken. Die vertrouwde gezichten zijn er ook nog, we kunnen ons vast nog héél lang blijven ergeren aan Natasia.

En ik kijk ook GT/ST ja, hoewel ik dat nu wel iets minder vind. J'adore foute TV.
Ik bedoel Newbe niet als belediging, maar ik kijk al 3 maanden en ik wil gewoon vertrouwde gezichten zien. Thats all
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  maandag 5 februari 2007 @ 01:10:20 #54
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_45996518
Volgens mij manipuleren ze de klok daar ook hoe het ze goeddunkt.
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
  maandag 5 februari 2007 @ 01:10:21 #55
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_45996519
Ze gaan nu allemaal slapen
pi_45996525
J'adore foute TV. = ik hou van domme tv?
pi_45996526
quote:
Op maandag 5 februari 2007 00:58 schreef tipsch het volgende:

[..]

Denk eens na Leandra, waar zal dat nou vandaan komen he? Oh je geeft het antwoord zelf al in je tweede alinea. Van mij hoeven die lui hier niet meer te poste hoor, ze brengen toch geen zinnige informatie naar voren. Misschien vinden ze tegendraadse reacties juist wel heel erg leuk! (daar wel eens bij nagedacht?)
Wij geven toch ook geen zinvolle info.
Ik dacht dat iedereen hier welkom was zolang diegene zich gedraagd.
  maandag 5 februari 2007 @ 01:11:09 #58
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45996537
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:08 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Grappig

OT: Vond het wel frappant dat er van die Security mensen waren bij de "taxi" toen Huub en NL weg moesten
Zouden ze bij Huub blijven? En... heeft NL al 11 messteken gehad ?
  maandag 5 februari 2007 @ 01:11:12 #59
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45996538
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:08 schreef Therannosaurus het volgende:

[..]

En die is ooit ook 'nieuw' geweest
Ik bedoel maar, die Noussayr kan net zo goed een hoogbegaafd persoon zijn die extreem sterk is in discussies en een gloeiende hekel heeft aan Brian en Natasia.
pi_45996540
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:07 schreef Therannosaurus het volgende:

[..]

Excuse me, wat heeft het ermee te maken dat ik nieuw ben? Eens moet de eerste keer zijn, nietwaar? Ik ken nu eenmaal weinig mensen die DGK kijken en nu kan ik er toch over lezen/praten. Daarbij heb ik niet altijd streams tot mijn beschikking.

En er zijn genoeg mensen het met me eens, zoals je ziet. Let maar op hoeveel mensen blijven kijken. Die vertrouwde gezichten zijn er ook nog, we kunnen ons vast nog héél lang blijven ergeren aan Natasia.

En ik kijk ook GT/ST ja, hoewel ik dat nu wel iets minder vind. J'adore foute TV.
Hij bedoelt nieuwe mensen in de kooi ;-)
pi_45996541
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:09 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Ik bedoel Newbe niet als belediging, maar ik kijk al 3 maanden en ik wil gewoon vertrouwde gezichten zien. Thats all
Nee, omdat je het noemde, dan is het goed

Ik kijk al sinds de eerste aflevering, en het niet leuk dat Huub weg is, maar let op m'n woorden, 't wordt wel weer smeuïg
pi_45996547
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:11 schreef mootie het volgende:

[..]

Hij bedoelt nieuwe mensen in de kooi ;-)
Ik doelde op 'newbe', wat-'ie zei (zit nog niet zolang op dit forum)
pi_45996548
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:03 schreef Veulen het volgende:

Of 1 van de personeels leden. Ik zie Yvonne er ook wel toe instaat.
Yvonne is net als Amanda, Tamara, Natasia aandachtsgeil, dat is inmiddels wel duidelijk. Die gaat zich dan gewoon aansluiten bij Natasia en dat lost niets op, want het blijft dan een "iedereen tegen Sylvia" scenario (in ieder geval tot Sylvia er aan het eind van de maand uitgestemd wordt).

Het principe "oud" vs "nieuw" is een concept dat al vaak toegepast is bij reality programma's en dat kan werken..vooral omdat er 3 mensen TEGELIJK inkomen, dus die 3 personen zullen zich waarschijnlijk meteen gaan beschermen en Sylvia zou zich als ervaren rot bij kunnen aansluiten. Dan heb je een 4 tegen 4 situatie wat weer voor spektakel kan zorgen. Maar dit is sterk afhangkelijk van de 3 nieuwe kandidaten, als 2 van die 3 verbaal zeer sterk zijn dan kan je leuke discussies gaan krijgen tussen de 2 groepen en dan kan het wel weer leuk gaan worden. Ik vrees echter dat niemand, het tegen Natasia kan opnemen.
pi_45996550
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:08 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Grappig

De Security geeft wel aan de 'ze' rekening hielden met erger .... Kennelijk vertrouwden 'ze' het niet .
Keep the Sunny Side Up
pi_45996551
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:10 schreef ron1970 het volgende:

[..]

Wij geven toch ook geen zinvolle info.
Ik dacht dat iedereen hier welkom was zolang diegene zich gedraagd.
Mwa, ik heb hier al mening mooie voorspellingen gezien, vind ikzelf zinvol en leuk. DGK_REDACTIE zit in een positie waarin het misschien wel helemaal niet hoeft te voorspellen. Is een verschil he
pi_45996557
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het feit dat ze hier meeposten wil zeggen dat streamers wel serieus genomen worden.... maar kennelijk is dat niet meer nodig.... nou dat is ook een duidelijke boodschap.

Persoonlijk vind ik het nog steeds leuk dat ze hier posten, waardeer ik het ook, en gaat het er helemaal niet om of ze wel informatie naar voren brengen. Hoezo zouden wij daar eerder recht op hebben dan de rest? Ik zie ze gewoon als een poster, en nog leuke ook. Laat maar lekker posten.
pi_45996567
Ze manipuleren de klok daar
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_45996569
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:10 schreef tipsch het volgende:
J'adore foute TV. = ik hou van domme tv?

Ik kijk ook Temptation Island en zo
pi_45996593
brian: stelen is uit den boze..dat doen we niet...hahaha laat me niet lachen
pi_45996596
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:13 schreef Therannosaurus het volgende:

[..]

Ik kijk ook Temptation Island en zo
cool, vermakelijk! mooi ook om het er in het frans bij te zetten, -/+ :-)
  maandag 5 februari 2007 @ 01:15:20 #71
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45996597
pi_45996613
quote:
bedankee
  maandag 5 februari 2007 @ 01:16:36 #73
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_45996614
Natasia "Jij moet ook leren om je tandjes te poetsen voor je gaat slapen" (tegen Amanda)
pi_45996626
quote:
mooi wat een joekel!
pi_45996629
heeft brian al gewonnen ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')