Jij kent hem dus persoonlijk?quote:Op maandag 5 februari 2007 01:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ach, kijk maar eens op zijn bankrekening.![]()
I rest my case![]()
truste terugquote:Op maandag 5 februari 2007 01:04 schreef Sonique het volgende:
truste
Ik vind Huub een goede opvolger voor Beau van Erven Doorenquote:Op maandag 5 februari 2007 00:51 schreef BONG4002 het volgende:
Bart denkt dat Huub niet veel kansen krijgt in de buitenwereld
Ik heb hem nog nooit gezien, maar ik heb het idee dat ik hem al jaren ken. 5 jaar ofzo?quote:
Excuse me, wat heeft het ermee te maken dat ik nieuw ben? Eens moet de eerste keer zijn, nietwaar? Ik ken nu eenmaal weinig mensen die DGK kijken en nu kan ik er toch over lezen/praten. Daarbij heb ik niet altijd streams tot mijn beschikking.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Newbe, ik ga echt niet iedere week naar nieuwe mensen kijken hoor. Misschien jij wel, maar vele willen gewoon vertrouwde gezichten zien.
Maar ik denk dat jij ook van GTST houdt, waar ze gewoon iedere acteur vervangen.
En die is ooit ook 'nieuw' geweestquote:Op maandag 5 februari 2007 01:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Iedereen vond Huub aan het begin ook maar een eppo.![]()
Grappigquote:Op maandag 5 februari 2007 01:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit gezien, maar ik heb het idee dat ik hem al jaren ken. 5 jaar ofzo?![]()
na urenlang chatten
Da's helemaal tof toch, ik kijk daar anders tegenaan. Ze wakkeren bij mij flinke irritaties op en die geef ik graag weer. DGK_REDACTIE acht ik (net) slim genoeg de echt geïnteresserde fokkers (waaronder jijzelf) gewoon zoet te houden. Ik pas daarvoor, noem het respectloos, so be it.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het feit dat ze hier meeposten wil zeggen dat streamers wel serieus genomen worden.... maar kennelijk is dat niet meer nodig.... nou dat is ook een duidelijke boodschap.
Persoonlijk vind ik het nog steeds leuk dat ze hier posten, waardeer ik het ook, en gaat het er helemaal niet om of ze wel informatie naar voren brengen. Hoezo zouden wij daar eerder recht op hebben dan de rest? Ik zie ze gewoon als een poster, en nog leuke ook. Laat maar lekker posten.
Ik bedoel Newbe niet als belediging, maar ik kijk al 3 maanden en ik wil gewoon vertrouwde gezichten zien. Thats allquote:Op maandag 5 februari 2007 01:07 schreef Therannosaurus het volgende:
[..]
Excuse me, wat heeft het ermee te maken dat ik nieuw ben? Eens moet de eerste keer zijn, nietwaar? Ik ken nu eenmaal weinig mensen die DGK kijken en nu kan ik er toch over lezen/praten. Daarbij heb ik niet altijd streams tot mijn beschikking.
En er zijn genoeg mensen het met me eens, zoals je ziet. Let maar op hoeveel mensen blijven kijken. Die vertrouwde gezichten zijn er ook nog, we kunnen ons vast nog héél lang blijven ergeren aan Natasia.
En ik kijk ook GT/ST ja, hoewel ik dat nu wel iets minder vind. J'adore foute TV.
Wij geven toch ook geen zinvolle info.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
Denk eens na Leandra, waar zal dat nou vandaan komen he? Oh je geeft het antwoord zelf al in je tweede alinea. Van mij hoeven die lui hier niet meer te poste hoor, ze brengen toch geen zinnige informatie naar voren. Misschien vinden ze tegendraadse reacties juist wel heel erg leuk! (daar wel eens bij nagedacht?)
Zouden ze bij Huub blijven? En... heeft NL al 11 messteken gehad ?quote:Op maandag 5 februari 2007 01:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Grappig
OT: Vond het wel frappant dat er van die Security mensen waren bij de "taxi" toen Huub en NL weg moesten
Ik bedoel maar, die Noussayr kan net zo goed een hoogbegaafd persoon zijn die extreem sterk is in discussies en een gloeiende hekel heeft aan Brian en Natasia.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:08 schreef Therannosaurus het volgende:
[..]
En die is ooit ook 'nieuw' geweest
Hij bedoelt nieuwe mensen in de kooi ;-)quote:Op maandag 5 februari 2007 01:07 schreef Therannosaurus het volgende:
[..]
Excuse me, wat heeft het ermee te maken dat ik nieuw ben? Eens moet de eerste keer zijn, nietwaar? Ik ken nu eenmaal weinig mensen die DGK kijken en nu kan ik er toch over lezen/praten. Daarbij heb ik niet altijd streams tot mijn beschikking.
En er zijn genoeg mensen het met me eens, zoals je ziet. Let maar op hoeveel mensen blijven kijken. Die vertrouwde gezichten zijn er ook nog, we kunnen ons vast nog héél lang blijven ergeren aan Natasia.
En ik kijk ook GT/ST ja, hoewel ik dat nu wel iets minder vind. J'adore foute TV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |