abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 januari 2007 @ 21:54:13 #1
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_45865187
Je kan hier je vragen en/of opmerkingen kwijt aan de DGK_REDACTIE die regelmatig meepost in het DGK forum dus schroom niet om hier je vragen etc. te spuien!
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  woensdag 31 januari 2007 @ 21:56:15 #2
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45865288
Hee, je bent het puntje in de TT vergeten
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  woensdag 31 januari 2007 @ 21:57:10 #3
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_45865323
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 21:56 schreef HiDiHo het volgende:
Hee, je bent het puntje in de TT vergeten
Die zet Gert er wel ff in denk ik (jij was trouwens ook snel met het 2e deel zeg)
  woensdag 31 januari 2007 @ 21:58:40 #4
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45865391
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 21:57 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Die zet Gert er wel ff in denk ik (jij was trouwens ook snel met het 2e deel zeg)
Ik hoopte nog op een reactie van DGK_R over waarom ze niet meer mogen pokeren, vandaar
pi_45866219
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 21:58 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Ik hoopte nog op een reactie van DGK_R over waarom ze niet meer mogen pokeren, vandaar
Vanwege de chatfunctie.
Hoeveel vrijheid ben je bereid op te geven, om de ultieme vrijheid te winnen...
pi_45866281
chatfuntie kun je uitschakelen en dan zien ze niks van de chat, dus zonde
  woensdag 31 januari 2007 @ 22:21:49 #7
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45866318
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 22:19 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Vanwege de chatfunctie.
Maar die kon toch uit? of hebben jullie geen zin om hun steeds in de gaten te houden of ze hem aanzetten?
pi_45866323
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 21:50 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Jammer dat je het zo ziet... Toch geen rancune over het stoppen van de pokersite?
Nee, totaal niet. Achteraf was het wel een goede beslissing. Maar dat zal je ook wel teruglezen.

(Lees jij trouwens de post, die binnenkomt?)
pi_45866507
Wees blij dat pokeren niet meer mag, wat is er saaier dan kijken naar mensen die zitten te pokeren op pc...?
pi_45866765
hoe zit t nou met Lesley? gaat ze echt weg? wordt er dan wel geregeld dat ze bart vaker mag zien ofzo? want als zij weg gaat, dan zal bart ook snel vertrekken..

Maar komt er een nieuw iemand dan?
pi_45866780
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 22:21 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Maar die kon toch uit? of hebben jullie geen zin om hun steeds in de gaten te houden of ze hem aanzetten?
Dat ja.
pi_45866817
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 22:32 schreef stikla het volgende:
hoe zit t nou met Lesley? gaat ze echt weg? wordt er dan wel geregeld dat ze bart vaker mag zien ofzo? want als zij weg gaat, dan zal bart ook snel vertrekken..

Maar komt er een nieuw iemand dan?
Lesley neemt twee weken time-out om na te denken wat ze wil. Blijven of niet.

Bart zien? Als ze niet werkt als paardenmeisje kan dat alleen met contactpunten.
  woensdag 31 januari 2007 @ 22:35:36 #13
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45866858
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 22:26 schreef farceman het volgende:
Wees blij dat pokeren niet meer mag, wat is er saaier dan kijken naar mensen die zitten te pokeren op pc...?
Ik vond het wel leuk om tegen Huub te spelen hoor
(tot 5:30 en 7x in de tuin pissen )
pi_45866877
zo das snel (goed hoor)

Naja jammer... maar ik denk ook dat t verder saai voor haar wordt met die paarden.. Niemand heeft echt veel interesse in ze van de goudenkooi.. (ja, bart komt alleen voor haar)
Dus das begrijpelijk dan..
  woensdag 31 januari 2007 @ 22:38:38 #15
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45866995
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 22:34 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Bart zien? Als ze niet werkt als paardenmeisje kan dat alleen met contactpunten.
En wat denk jij dat ze doet ?
Lijkt me niet zo moeilijk. Zal voor die paar uurtjes ook nog wel een leuk zakcentje zijn?
pi_45867135
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 22:35 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Ik vond het wel leuk om tegen Huub te spelen hoor
(tot 5:30 )
Was ook gezellig. En vooral interactief.
En geef toe, we gaven wel een beetje té veel info weg. Ik dacht dat het juist ten goede kwam van het spel, maar de redaktie dacht daar anders over.

Maar het was gezellig. Want je voelde je er wel bij betrokken. Nu is het een BB7. En dat vind ik jammer.
pi_45867313
DGK is moby vandaag al weg gehaald ? want heb er niks van gezien maar hoorde NL daar net iets over zeggen
  woensdag 31 januari 2007 @ 22:52:41 #18
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45867590
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 22:46 schreef Missy_1974 het volgende:
DGK is moby vandaag al weg gehaald ? want heb er niks van gezien maar hoorde NL daar net iets over zeggen
ik zit net aan een lekker moby biefstukje
pi_45868256
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 22:42 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Was ook gezellig. En vooral interactief.
En geef toe, we gaven wel een beetje té veel info weg. Ik dacht dat het juist ten goede kwam van het spel, maar de redaktie dacht daar anders over.

Maar het was gezellig. Want je voelde je er wel bij betrokken. Nu is het een BB7. En dat vind ik jammer.
Kom op... Niet opgeven... Je vindt vast wel weer iets anders toch? En dan gaan we dat weer stoppen...
pi_45868267
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 22:46 schreef Missy_1974 het volgende:
Morgen en dan is Lesley er ook voor t laatst, voorlopig...
pi_45868275
niet genoeg aandacht voor de paardjes! Weg ermee dan.. Gewoon hard zijn voor die gasten. Ze gaan die paardjes echt wel missen straks.. Wat nu te doen met die loze ruimte! Exotische diertjes er in bv. alpaca`s, ezels kangeroes. Laat af en toe een school lading kinderen op bezoek komen voor de verzorging ofzo. Of maak er simpel een tennisbaan van. hah
"Grote mannen danken voor een kwart hun roem aan hun dapperheid, voor de helft aan geluk, en voor het overige kwart aan misdaad.\"
pi_45868710
Ik wil eigenlijk alleen maar even complimenten doorgeven, ik vind het een bijzondere service dat jullie zoveel feedback geven op dit forum. Voor de rest is de website spik en span, de verhaaltjes lezen lekker weg enz.
MAAR ! Er is 1 ding wat ik niet begrijp en dat is de reden dat er buiten beeld geblowed moet worden, is dat omdat dit concept nog in het buitenland verkocht moet worden, of omdat het niet chique oogt ? Alle (kut-)excuses zijn toegestaan hoor, maar ik snap niet dat er wel hoeren komen en flinke taal wordt getollereerd , maar een blow taboe is.

En ja ik heb het vorige topic gelezen

Kortom ga (in grote lijnen . ) vooral zo door.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_45868722
Ow ja en het feit dat Kasta er niet in komt is natuurlijk gewoon een misser.
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  woensdag 31 januari 2007 @ 23:25:47 #24
6941 APK
Factual, I think.
pi_45868741
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 23:10 schreef nibbieworld het volgende:

Ze gaan die paardjes echt wel missen straks.. Wat nu te doen met die loze ruimte!
Geef ze een paar crossmotoren en zet een parcours uit, zijn ze Lesley binnen 10 minuten vergeten.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_45868790
Komt de afgevallen Nusayr weer terug als er iemand vrijwillig vertrekt of hebben jullie het lef om Kasta nog een kans te geven...
  woensdag 31 januari 2007 @ 23:30:50 #26
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45868889
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 23:25 schreef elcastel het volgende:
Ow ja en het feit dat Kasta er niet in komt is natuurlijk gewoon een misser.
Dat zeker, alleen al die verhalen die hij tikt.
pi_45869094
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 23:24 schreef elcastel het volgende:
Ik wil eigenlijk alleen maar even complimenten doorgeven, ik vind het een bijzondere service dat jullie zoveel feedback geven op dit forum. Voor de rest is de website spik en span, de verhaaltjes lezen lekker weg enz.
MAAR ! Er is 1 ding wat ik niet begrijp en dat is de reden dat er buiten beeld geblowed moet worden, is dat omdat dit concept nog in het buitenland verkocht moet worden, of omdat het niet chique oogt ? Alle (kut-)excuses zijn toegestaan hoor, maar ik snap niet dat er wel hoeren komen en flinke taal wordt getollereerd , maar een blow taboe is.

Ja dat ligt gewoon gevoelig. Tis legaal maar we hebben de keuze gemaakt dat toch achter de schermen te doen.
pi_45869118
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 23:24 schreef elcastel het volgende:

Ennuh dank voor de complimenten. Graag gedaan ook!
  woensdag 31 januari 2007 @ 23:38:40 #29
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_45869151
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 23:37 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Ja dat ligt gewoon gevoelig. Tis legaal maar we hebben de keuze gemaakt dat toch achter de schermen te doen.
Ik kan me dat goed voorstellen, er zijn veel landen die daar moeilijk over kunnen gaan doen mocht dit concept verkocht worden aan het buitenland
pi_45869198
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 23:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
Komt de afgevallen Nusayr weer terug als er iemand vrijwillig vertrekt of hebben jullie het lef om Kasta nog een kans te geven...
Ach je weet t nooit he... We kunnen niet alles vertellen...
  Moderator woensdag 31 januari 2007 @ 23:41:25 #31
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45869240
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 23:25 schreef APK het volgende:

[..]

Geef ze een paar crossmotoren en zet een parcours uit, zijn ze Lesley binnen 10 minuten vergeten.
Of zet een wachttoren op elke hoek, span wat prikkeldraad en.. ach laat ook maar.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 31 januari 2007 @ 23:43:08 #32
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_45869308
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 23:41 schreef Gert het volgende:

[..]

Of zet een paar wachttorens op elke hoek, span wat prikkeldraad en.. ach laat ook maar.
De Gouden Bunker ipv de Kooi dus
pi_45869374
Ik heb een verzoek.
Ik zou heel graag willen dat Natasia's verjaardag in het teken van de bezinning komt te staan.
Ik meen oprecht dat dat het allergrootste cadeau is dat je aan iemand kunt geven. Dat als je werkelijk iets moois wil doen voor iemand die alles al heeft? Dan doe je.... NIKS. Dan geef je NIKS. Gewoon een grote doos met NIKS. Dat is NIET TE KOOP. Daar moet je over nadenken. Dat moet je he le maal tot je laten komen. Een dag van het uiterste NIETS!

Dat vergeet je nooit meer. Daar doe je iemand het meeste plezier mee. Want wat je ook geeft aan iemand die echt ALLES al heeft... een man kinderen, kleding, eten, alles wat je hebben wil. Wat ze heeft is een TEVEEL! Teveel gewicht. Teveel geluid. Teveel praatjes. Teveel verbeelding. Ze wil NIET bij haar zwarte schaapdraakjes. Niet mee met Wilgo die wel blij is met de zwarte draakjes en ze bij hun namen noemt.
Ze heeft TEVEEL.

Dus nu krijgt ze het enige dat ze nog niet heeft!

NIETS!

Lieve vindt dat het allermooiste cadeau dat je krijgen kunt als je alles al hebt! Het KAN toch niet in je vierde horloge zitten? Dat absolute geluk?

[ Bericht 0% gewijzigd door Lieve op 31-01-2007 23:45:48 (typo) ]
pi_45869400
Lieve vindt dat het allermooiste cadeau dat je krijgen kunt als je alles al hebt! Het KAN toch niet in je vierde horloge zitten? Dat absolute geluk?

[/quote]

Bij sommige mensen wel hoor...
pi_45869451
Ja echt????
Stuur mij dan ook maar een horloge! Dan mik ik boedah de deur uit hoor!
pi_45869515
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 23:41 schreef Gert het volgende:

[..]

Of zet een wachttoren op elke hoek, span wat prikkeldraad en.. ach laat ook maar.
ja dat is het Maak er een soort van Prison Break van.. Wie er het snelst levend uit komt vangt de poen. uhhm ja, laat ook maar
"Grote mannen danken voor een kwart hun roem aan hun dapperheid, voor de helft aan geluk, en voor het overige kwart aan misdaad.\"
  woensdag 31 januari 2007 @ 23:51:01 #37
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_45869542
(Natasia en interview TV-Rijnmond)

Gezondheid of Geluk?

Natasia : ik kies voor gezondheid, want geluk kan je ook kopen.
pi_45869602
  donderdag 1 februari 2007 @ 03:12:10 #39
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45872875
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 23:51 schreef tuinfluiter het volgende:
(Natasia en interview TV-Rijnmond)

Gezondheid of Geluk?

Natasia : ik kies voor gezondheid, want geluk kan je ook kopen.
Wil iemand me ff de link van de webwinkel doorgeven...... enne... wat kost dat??
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_45873398
Echt complimenten voor het leuke programma en de werkelijk fantastische screening.
Erg jammer dat er (nog) weinig mensen kijken. Maar misschien gebeurt er wel zoveel dat het bijna niet meer geloofwaardig is, een soapschrijven had het zo niet durven te bedenken.
Ga zo door! En zeker ook met de weinige censuur op de streams die jullie toepassen en de openheid hier op het forum.
Hulde!
pi_45875043
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 03:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wil iemand me ff de link van de webwinkel doorgeven...... enne... wat kost dat??
vier horloges Leandra. Geluk schijnt in het vierde horloge te zitten!

( geen idee of dat dan ook echt alle vier merkhorloges moeten zijn, of ze ook echt de tijd moeten aangeven om de beperkte houdbaarheid van geluk aan te duiden? Dure horloges, hebbedingen of alleen krijgertjes als in cadeau gekregen en dan is de vierde het horloge waar het geluk in zit? Moet je dat dan weer van mensen krijgen die van je houden - want dan ben je eigenlijk al gelukkig en doet het horloge er niet meer toe. dan is het de geste- of moeten de horloges als het ware spontaan op je pad komen? Pffff. moeilijk allemaal he? Maar Nasty is eruit! Die kan geluk laten kopen. Vandaar haar verlanglijst vol eisen)

Vragen aan (en antwoorden van) DGK_REDACTIE #2 hier staat het!
pi_45875194
MOOI CADEAU VOOR NASTY:

Als niets als groot cadeau nu niet kan en ze alles al heeft, van het meeste heeft ze zelfs teveel
( er moeten mensen vertrekken, haar kindjes waren teveel, de doktersbezoeken waren teveel, Wilgo is teveel, Huub en Nena en Natte Nel en Ilona en Sylvia en zelfs Boer bart zijn teveel, gewicht teveel )
kan ze dan niet een vreselijke ziektecadeau krijgen en dat we haar dan medicijnen geven?

Dan geven we haar als het ware haar gezondheid ( heel langzaam liefst) terug?
Want daar kiest ze voor! Gezondheid! Boven alles! Dat staat bovenaan haar verlanglijstje toch? En wie wil haar wensen nu niet inwilligen?
pi_45883117
quote:
Vandaag werd ik helemaal para brother, ik ben getrapt door Nena en ik was kankerboos.
dit staat op brian zijn weblog, en ik wil bij deze verzoeken het vetgedrukte woord weg te halen, want ik vind het niet kunnen. Ben er echt pissig om ook (mijn moeder zit in de terminale fase), wat nou excuus aan kankerstichting.
  donderdag 1 februari 2007 @ 14:56:49 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45883355
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:49 schreef Missy_1974 het volgende:
dit staat op brian zijn weblog, en ik wil bij deze verzoeken het vetgedrukte woord weg te halen, want ik vind het niet kunnen. Ben er echt pissig om ook (mijn moeder zit in de terminale fase), wat nou excuus aan kankerstichting.
Dat staat niet op Brian zijn weblog, dat staat op de fake weblog.....
Daar zal DGK-Redactie dus helemaal niets aan kunnen doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_45883394
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 22:34 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Maar weet bart dat ook.
Hij zelf zit namelijk gisteren aan ilona te vertellen dat het hem geen contactpunten kost om hij dan gewoon haar als oud personeel uitnodigt
pi_45883514
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 23:45 schreef Lieve het volgende:
Ik heb een verzoek.
Ik zou heel graag willen dat Natasia's verjaardag in het teken van de bezinning komt te staan.
Ik meen oprecht dat dat het allergrootste cadeau is dat je aan iemand kunt geven. Dat als je werkelijk iets moois wil doen voor iemand die alles al heeft? Dan doe je.... NIKS. Dan geef je NIKS. Gewoon een grote doos met NIKS. Dat is NIET TE KOOP. Daar moet je over nadenken. Dat moet je he le maal tot je laten komen. Een dag van het uiterste NIETS!

Dat vergeet je nooit meer. Daar doe je iemand het meeste plezier mee. Want wat je ook geeft aan iemand die echt ALLES al heeft... een man kinderen, kleding, eten, alles wat je hebben wil. Wat ze heeft is een TEVEEL! Teveel gewicht. Teveel geluid. Teveel praatjes. Teveel verbeelding. Ze wil NIET bij haar zwarte schaapdraakjes. Niet mee met Wilgo die wel blij is met de zwarte draakjes en ze bij hun namen noemt.
Ze heeft TEVEEL.

Dus nu krijgt ze het enige dat ze nog niet heeft!

NIETS!

Mag het ook geen enkeltj almere zijn?? ipv niets
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:01:51 #47
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45883539
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 09:48 schreef Lieve het volgende:

vier horloges Leandra. Geluk schijnt in het vierde horloge te zitten!
Oh... dan moet ik wel zielsgelukkig zijn....... ik heb er wel een stuk of 4 (en gebruik ze nooit)
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:03:13 #48
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45883574
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:01 schreef monique.t het volgende:

Mag het ook geen enkeltj almere zijn?? ipv niets
In het kader van haar dieet en strakke fitness-schema bied ik haar een voettocht naar Almere aan.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_45884311
Natasia "tikt"niet goed dus wie weet helpt een goed en vooral duur horloge
Wat betreft Lesley ik ben er van overtuigd dat dat verzonnen is door redactie en ga er dan ook vanuit dat ze straks "gewoon"weer terug komt, wat mij betreft jammer want ik mis die prietpraat absoluut niet tussen die 2.
pi_45885428
Waarom mogen bewoners in een andere taal praten?
Natasia en Brian praten regelmatig in die conjo-taal van hun. Erg vervelend als streamer.

Overigens zou ik het onterecht vinden als Nena eruit zou moeten. Tuurlijk vind ik dat ze een straf verdiend maar Brainless was wel degelijk aan het uitlokken getuigen zijn reactie na de schop "eindelijk, eindelijk"
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_45891936
http://www.youtube.com/watch?v=9fGHjmZHWsE

Laten jullie dit filmpje zien aan Nena? Alsjeblieft?????
Zodat jullie straks nog mannelijke kijkers overhouden?

En laat alsjeblieft de onzin zien, want dit trappen noemen is net zo belachelijk als niets doen aan de familieverdoeming en het geestelijk geweld van dat braajentje. _ Ik zou echt op mijn ziel getrapt zijn als iemand me puta naschreeuwt! Misschien had ze beter kunnen zeggen dat zijn moeder een puta is en dat hij het bastaard product van één van de klanten is!_ Kijk, dat HAD ze kunnen zeggen, dan had ze gedaan wat Nasty en braajen ook doen. Daar krijgt niemand straf voor duidelijk! ( ja, Huub krijgt daar straf voor, maar brainless braajen niet! Nasty niet!)
Maar als ze dat had gezegd... had ze een doodstrap in haar rug gekregen. Zoveel had hij alle bewoners al wel duidelijk gemaakt! Dus.... wegsturen of weg laten gaan? Is een groot verlies voor het programma. Voor jullie werk! Helaazzzzz
pi_45892711
Een vraagje
Waar blijft de brief voor brian??
Dit is het geen waar hij bart nl en natasia weken mee bezig zijn geweest en dikwijls besproken hebben.
Dit is uitlokken en daar stond toch een gele kaart op ??
En 2 gele kaarten was toch rood??
Dus brian ook eruit
pi_45893180
Beste DGK-Redactie,

Wat weerhoudt jullie ervan om Brian ook eruit te gooien? Hij was psychisch medeschuldig aan het voorvalletje en bovendien heeft hij zoveel op zijn kerfstok dat hij minstens dezelfde sanctie verdient als Nena. Dus... ook eruit met Brian !!!
  donderdag 1 februari 2007 @ 20:19:18 #54
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45894822
Hé Redactie... waar zijn jullie mee bezig? Op de site suggereren dat Brian net zoveel schuld heeft, maar daarvan niets laten merken in de villa? Nena is stout geweest en moet eruit? En dan als klap op de vuurpijl haar ook - volkomen zinloos - nog even 50 contactpunten afhandig maken?
Zijn jullie wel helemaal lekker daarboven?
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_45895162
Jammer veel kijkers zullen jullie nu verliezen. Nena exit is kijkcijferdaling. Smijt die Brain het hek over en ze koffers erachteraan. P.S Geven jullie ff me brief aan haar mee
pi_45895853
Ik wil zoveel zeggen, maar ik ben met stomheid geslagen van wat er gaande is.
Een klein trapje heeft blijkbaar grote gevolgen en Nena heeft nooit iets misdaan.
Die Brian rat gaat in alles vrijuit, terwijl hij de aanstichter is cq uitlokken.
Als niks met Brian wordt gedaan dan heb ik het helemaal gehad met dit programma.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
  donderdag 1 februari 2007 @ 20:49:34 #57
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_45895955
De redaktie heeft slappe knieen. Zeker bang dat de heren weer gingen dreigen met een exit. Slappe hap daar in die kooi. Jullie beginnen zowaar op Hummie van de Tonnekreek te lijken. Op het moment dat je kan doorpakken doe je het niet. Volgens mij laten jullie de geen met het grootste sygologisch probleem in het huis zitten. Brian deugt van geen kant. Natuurlijk regiseren jullie feitelijk een soap en heeft iedere soap zijn bad guy nodig alleen deze bad guy is er een met een probleem en aan bad guy NL hebben we al genoeg bad guy. Eruit met glibber Brian. Ik zou zeggen verzin iets om die gast te lozen.
pi_45896328
Ik vind dit echt schandalig. Die Brian heeft zich al zo vaak misdragen. Het rode wijn incident , het uitschelden. Ik dacht dat het geen pest programma zou worden?

Hij heeft continu lopen zuigen, en nu speelt die eikel de vermoorde onschuld en krijgt hij zijn zin?
pi_45896706
Ik ben er iig klaar mee, het enige vrolijke lichtpuntje dat echt was is notabene weggestuurd....

En die Brian.....laat maar. Hoop dat er veel medelanders kijken voor jullie
pi_45896944
Dreigen. Agressief, over the top agressie. Zinloos geestelijk geweld! BELACHELIJK! het is al misdadig om mensen te laten leven naast deze geesteszieke brain en de zo mogelijk nog criminelere natasia. Ze SLAPEN daarnaast! LEVENSGEVAARLIJK! En dan moet negentiejarige Nena eruit?

WOW! Hulde zou ik zo zeggen!

( heb je zeker jullie lievelingskind Nasty niet gehoord daarstraks? Ik persoonlijk krijg daar angstzweet van! Hoge bloeddruk en moordneigingen. Geloof me, ik ben een zeer zachtaardig persoon.... eigenlijk!)
pi_45897492
( of zit er bij DGK ook een puta in de redactie? Dat dit als een normale benaming wordt gezien??????)Kutkinderen en kankerhoeren en puta's..... en voor de rest? heb ik geen taalcursus waardoor ik de bewoners kan verstaan of volgen!
pi_45897782
Jammer dat er door DGK_REDACTIE niet wordt gereageerd nu. Waarom niet? Wij zijn toch die laatste paar kijkers? Die wil je dan toch tevreden stellen?
pi_45897872
Lieve ook ik ben zeer kwaad en verdrietig, wie snapt hier nu nog iets van. Brian die vrijuit gaat.
Wat me wel steeds duidelijker is dat het geen Gouden Kooi is maar een TBS-kliniek en de winnaar hoort daar thuis.
Brian dus met als bijstand Natasia, want zij kan ook niet meer functioneren in de normale wereld.

[ Bericht 15% gewijzigd door noucky op 01-02-2007 21:55:54 ]
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_45898445
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 21:34 schreef Rens_Wilders het volgende:
Jammer dat er door DGK_REDACTIE niet wordt gereageerd nu. Waarom niet? Wij zijn toch die laatste paar kijkers? Die wil je dan toch tevreden stellen?
Die hebben het te rdruk met het filmen van Nena's vertrek en misschien het regelen van een nieuwe bewoner?
pi_45898648
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 19:25 schreef monique.t het volgende:
Een vraagje
Waar blijft de brief voor brian??
Dit is het geen waar hij bart nl en natasia weken mee bezig zijn geweest en dikwijls besproken hebben.
Dit is uitlokken en daar stond toch een gele kaart op ??
En 2 gele kaarten was toch rood??
Dus brian ook eruit
Ik denk dat brian nog niet sterk genoeg is voor de buitenwereld. Daarom mag hij blijven.
Goedemorgen :W
pi_45898959
DGK, besteden jullie je geld eens wat beter! Lucifer is al naar bed want ze is fucking moe seg, niet normaahaal. Lekker in je milijonairs kleren je bed in duiken!

Daar hebben jullie een cursus etikette en goede manieren op los gelaten? Dat is toch geld over de balk smijten?
Wiens geld? NOU... HET KOMT UITEINDELIJK VAN DE KIJKER dus GEMEENSCHAPSGELD!
  donderdag 1 februari 2007 @ 22:24:59 #67
6941 APK
Factual, I think.
pi_45900068
Lieve, neem effe een pilletje.
pi_45900133
pi_45900392
@REDACTIE

Wilde Nena weg en was dit gewoon een mooi moment om op te stappen?

Hoe zijn precies de regels? Iemand verbaal en 'en groupe' in de hoek zetten valt zonder twijfel onder (lichte) geestelijke mishandeling, met voorbedachte rade. Is dat strafbaar volgens de DGK-regelementen?
Als dat namelijk zo is, kunnen we dat dan niet wegstrepen tegen (lichte) lichamelijke mishandeling? Of, zoals velen reeds opperden, beiden wegsturen?

En balen jullie ook? (als er 170+ mensen aan werken zullen sommigen wel hun voorkeur hebben, dus niet iedereen zou Nena weggestuurd hebben. Iemand op top-niveau maakt die beslissing. Nena niet pijpen? Roddels?)
pi_45903514
Het staat in ieder geval vast dat DGK nu kijkers gaat verliezen. Veel mensen hebben het gehad met die Natasia en Brian. Bij Big Brother had je nog voor en tegenstanders bij bewoners maar nu zijn er alleen nog maar tegenstanders.
*This is the end, beautiful friend - This is the end, my only friend
*The end of our elaborate plans - The end of everything that stands
*The End
pi_45904125
DGK, hadden jullie dit programma niet beter speciaal voor onze overzeese medemens kunnen maken? Curacao achtergrond? Zijn er nu echt geen authentieke nederlanders te vinden?

Het programma spint hier niet bij. Teveel inlands taalgebruik is voor mij niet te volgen. Teveel onderlinge relatie problemen blijven onherkenbaar of wezensvreemd voor puur in nederland levende mensen ( misschien niet als je in Amsterdam woont, maar niet iedereen woont in Amsterdan)
  Moderator vrijdag 2 februari 2007 @ 00:16:25 #72
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45904312
Hoi,
Wat doet de broer van Huub nou weer bij jullie?

-edit- lamaar, al duidelijk geworden.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 2 februari 2007 @ 01:12:13 #73
6941 APK
Factual, I think.
pi_45905539
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 00:09 schreef Lieve het volgende:
DGK, hadden jullie dit programma niet beter speciaal voor onze overzeese medemens kunnen maken? Curacao achtergrond? Zijn er nu echt geen authentieke nederlanders te vinden?

Het programma spint hier niet bij. Teveel inlands taalgebruik is voor mij niet te volgen. Teveel onderlinge relatie problemen blijven onherkenbaar of wezensvreemd voor puur in nederland levende mensen ( misschien niet als je in Amsterdam woont, maar niet iedereen woont in Amsterdan)
pi_45905809
Potverdikkie mis ik ook een x een hele dag de gouden kooi!!
Is Nena weg!! snik snik!

De slechten winnen weer eens!
Vloeken mag dus bijdeze onbeperkt in huize de gouden kooi! Anders zou brain toch ook wel weg zijn gestuurd!
Om na zo een gebeurtenis nog met veel plezier naar de gouden kooi (websites only) te gaan kijken!
Ik dacht het niet!
pi_45905980
Hoi DGK_REDACTIE,

Misschien is het erg leuk voor ons streamers als huub op dit soort momenten als ie alleen is een soort eigen versie van zijn kijk op zijn goudenkooi leven verteld in een camera ?
pi_45906513
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 00:09 schreef Lieve het volgende:

Huub komt uit Oldenzaal, Brian en Natasia komen uit Almere, Nena uit Landsmeer, alleen Ferry Naf en Ilona zijn Amsterdammers. Bart woont wel sinds een paar jaar in Amsterdam, maar komt uit Hoofddorp.

Wat typeer jij als een authentieke Nederlander?
Voor een goeie nachtrust mag je mij wakker maken, want ik slaap nogal slecht....
  vrijdag 2 februari 2007 @ 03:11:14 #77
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45906614
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 02:39 schreef Hanekrooi het volgende:

Huub komt uit Oldenzaal, Brian en Natasia komen uit Almere, Nena uit Landsmeer, alleen Ferry Naf en Ilona zijn Amsterdammers. Bart woont wel sinds een paar jaar in Amsterdam, maar komt uit Hoofddorp.
Persoonlijk vind ik die overdosis Noord-Holland nu wel genoeg geweest (Almere is een Vinex-wijk van Amsterdam, dus al heet het daar Flevoland, het wijkt verder weinig af van Noord-Holland)

Zet er maar een pittige boeren deerne in.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 2 februari 2007 @ 07:33:20 #78
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_45907315
Raar.. Nena weg en die Brian zit er nog steeds in..

Wat is het verschil tussen uitschelden en glazen wijn (kapot)gooien en als meisje een jongen een schop te geven?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_45907582
Dit was het dan.
Ik ga het in ieder geval niet meer kijken.
Het werd de laatste weken al steeds moeilijker om te kiezen tussen "DGK en De wereld draait door"
Maar vanaf nu kijk ik gewoon iedere dag naar de wereld daait door.

Nena wa nog 1 van de reden om wel te kijken.Dit in tegenstelling tot die meer gepigmenteerde kansloze Nederlanders . Waarvan die die vrouwelijke pigmentvlek gewoon niet helemaal goed in haar bovenkamer is, en per direct uit de ouderlijkemacht ontzecht moet worden.
En die Mannelijke Droplul een Mietje is met een moedercomplex.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  vrijdag 2 februari 2007 @ 08:37:08 #80
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_45907836
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 07:33 schreef avotar het volgende:
Raar.. Nena weg en die Brian zit er nog steeds in..

Wat is het verschil tussen uitschelden en glazen wijn (kapot)gooien en als meisje een jongen een schop te geven?
Wat nog veel raarder is is dat Brian door de producent vreselijk de hand boven het lege hoofd wordt gehouden.
pi_45908836
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 02:39 schreef Hanekrooi het volgende:

[..]

Wat typeer jij als een authentieke Nederlander?
Misschien heb je het gevoel dat ik hier probeer een discriminerende toon te zetten, maar dat is absoluut niet het geval.

Ik constateer bij de keuze van de selctie van de deelnemers een emotionele betrokkenheid met de bovenwindse eilanden en Suriname ook wel aangeduid als Su.

Dat me dat verbaasd omdat ik dat geen afspiegeling vind van de nederlandse samenleving als geheel ( waarin ik meer kleuren en smaken en achtergronden om mij heen zie dan nu het geval is) en ook geen afspiegeling van een programma dat zich in eerste instantie richt op ' de nederlandse kijker' in het algemeen ( daar horen mijns inziens alle bewoners van dit land bij, ook de van origine spaanse, franse, polynesische, belgische, duitse, turkse, griekse, sudanese, roemeense, bulgaarse......... etc etc medemens bij.)
Dat zie ik niet terug als het procentueel groot deel van de bewoners een van buiten dit land komen taalgebruik als voertaal handteerd bij emotionele zaken als ruzie of liefdesuitingen.

Kennelijk weet iedereen wat doeschie betekend? Ik weet dat niet. Dat is niet slecht van mij, dat heb ik gewoon nooit geleerd in dit land. Ik weet in principe niet wat Puta betekend, dat hoorde niet bij mijn algemeen talenpakket op school. Ik constateer dat. dat is alles.

Als bij binenkomst van een nieuwe bewoonster meteen een achtergrond van de antillen naar boven komt dan vind ik dat vreemd en constateer een eenzijdige casting vanwaaruit ik emotionele betrokkenheid bij de makers van het programma vermoed. Dit niet omdat ik graag negatief denk of daar negatief in wil zijn. het maakt het programma voor mij minder herkenbaar en boeiend omdat daar voor mij (en met mij zullen er zeker meer kijkers zijn) geen directe relatie ligt. Geen hekel aan ( alhoewel ik wel minder voor een vakantie in de antillen ga voelen en ik eerlijk gezegd wel vind dat Natasia de surinamers in dit land geen goed doet. )

Mocht het zo zijn dat er een greep uit de samenleving is genomen dat verbaasd het me dat er geen bewoner zit met een van huis uit turkse of marokaanse achtergrond. Want procentueel is dat ook een groot gedeelte van onze samenleving toch?

Dus als je je probeert te profileren binnen het gegeven discriminatie dan is dat een onjuiste constatering.
Als je wil begrijpen dat het voor sommige mensen minder boeiend is als er een grote nadruk komt te liggen op een bevolkingsgroep die hopenlijk zelf ook niet zo blij is met de wijze waarop ze nu worden geprofileerd dan heb je mijn punt gesnapt oké? Voor die televisie invulling hebben we Raymann is laat. Daar krijg ik toch een positievere kijk op achtergrond en cultuur door.

En ik wist inderdaad niet dat Bart uit hoofddorp kwam. Zijn accent is dus een aangeleerd aapjes accent. Vandaar!
Daar heb ik ook ooit eens een aantal jaren gewoond. De meeste mensen uit dat omhoog gevallen dorp hebben inderdaad een overtrokken kijk op de werkelijkheid en een hoge eigendunk. Daar ben ik snel weggevlucht toen ik kinderen kreeg. Ik had geen zin om ze een puntenslijper voor de ellebogen cadeau te doen bij de geboorte.
pi_45909196
Het één is fysiek en het ander is 'psychologisch'. Dat iedereen hier andere zwaarte in legt is m.i. volstrekt logisch maar op een gegeven moment moet een lijn getrokken worden. Dat er in 'spellen' als de DGK en BB veel psychisch gebeurt is logisch en mij lijkt dat dit van te voren ook bedacht is.

Daarom kijkt iedereen toch, het is voer voor psychologen, het is het leven, het is vechten en jezelf profileren en plaatsen in een groep, dat het er smerig aan toe kan gaan hoort erbij maar dat er een lijn overschreden wordt wanneer men fysiek gaat worden en daar is makkelijk een lijn te trekken.

Jammer is dat met 100% zekerheid te zeggen is dat wanneer Natasia geschopt had ipv Nena en dus Natasia eruit gehaald was de reacties hier precies tegenovergesteld zou zijn geweest dan nu het geval is.

DGK_redactie kan niet reageren want dat leidt alleen maar meer tot discussie en het gaat om persoonlijke gevoelens.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 10:04:53 #83
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_45909289
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 09:59 schreef opgebaarde het volgende:
Het één is fysiek en het ander is 'psychologisch'. Dat iedereen hier andere zwaarte in legt is m.i. volstrekt logisch maar op een gegeven moment moet een lijn getrokken worden. Dat er in 'spellen' als de DGK en BB veel psychisch gebeurt is logisch en mij lijkt dat dit van te voren ook bedacht is.

Daarom kijkt iedereen toch, het is voer voor psychologen, het is het leven, het is vechten en jezelf profileren en plaatsen in een groep, dat het er smerig aan toe kan gaan hoort erbij maar dat er een lijn overschreden wordt wanneer men fysiek gaat worden en daar is makkelijk een lijn te trekken.

Jammer is dat met 100% zekerheid te zeggen is dat wanneer Natasia geschopt had ipv Nena en dus Natasia eruit gehaald was de reacties hier precies tegenovergesteld zou zijn geweest dan nu het geval is.

DGK_redactie kan niet reageren want dat leidt alleen maar meer tot discussie en het gaat om persoonlijke gevoelens.
Ik vraag me af of Natasia eruit zou zijn gezet door de redaktie als die dit had gedaan.
pi_45909325
Ik geef de redactie groot gelijk dat ze Nena eruit hebben gehaald, ze hadden geen keuze, hoezeer het me ook aan het hart gaat.

Wat ik NIET snap, is dat er ten opzichte van het gedrag van Brian geen statement wordt gemaakt. Hij heeft niet voor niets de bijnaam 'loverboy'. Het gedrag jegens Nena en ook achter haar rug om en het aggresieve en het bespelen, mogen best eens benadrukt worden.

Zo'n stukje als in de Telegraaf stond vanmorgen, daar zakt dan dus echt mijn broek vanaf. Brian vind ik echt een gevaarlijk mannetje die nu het gevoel krijgt, samen met Natasia dat ze het goed gedaan hebben.
pi_45909335
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 10:04 schreef marky het volgende:

[..]

Ik vraag me af of Natasia eruit zou zijn gezet door de redaktie als die dit had gedaan.
Waarom zou Natasia er niet uitgekickt zijn?
Nena had toch ook al een gele kaart op zak, Natasia ook?
pi_45909921
Omdat er klaarblijkelijk grote belangen zijn om Natasia en Brain erin te houden.

Dit is een constatering van een feitelijk gegeven.
Weken geleden begon bij mij ( toen pas?) te dagen dat er verschil was in de toelaarbaarheid van zaken. En de tijd heeft dit gevoel tot een feitelijke constatering gemaakt.

Er is een verschil in uitgescholden te worden door Bart, Natasia, Brian of Natanael of een tegenwoord van Huub die daarvoor wekenlang door een goep mensen is uitgedaagd en van wie constant zelfs de familie te schande wordt gemaakt.Huub krijgt voor het belasteren van de moeder van Satanael een sanctie..... Brain komt met Lucifer met alles weg! Echt met alles! Dat is een hele vreemde gewaarwording. En daar zijn steeds meer mensen terecht boos over.

In real life kun je iemand aanpakken over dit soort gedrag. Kennelijk ziet de redactie redenen om verschillen op te werpen en in stand te houden.

Wat een echt gegeven is is dat er om mij heen geen medekijkers meer over zijn en dat zelfs mijn gezin heeft afgehaakt. Dus zitten we vaak nog aan tafel tijdens de uitzending en kraait er ( op mij na tot nu toe) geen haan meer na. Als ik al zeg dat DGK op TV is dan krijg ik echt negatief commentaar. Dat is waar het programma naar toe gaat. Geen kijker over
pi_45910417
Mooi verhaal lieve, heb dat beidewaj al vaker gelezen en ben geen DGK expert maar ik krijg zelden antwoorden op mijn vragen hier, dus is het misschien een gevoelskwestie die ik als niet-die-hard kijker gewoon niet kan begrijpen? Dat men kotst op het psycholische en gemene spelletje dat is logisch en dat heb ik ook maar dat is net het programma en dat wist iedereen van te voren. Anders kan je bijna net zo goed GTST kijken

Ik kan niet geloven dat dat de redactie expres een gemeen spelletje speelt met de kijkers, zelfs wanneer de kijkers alleen al het gevoel krijgen is dit funest voor het programma en met die streams is het al lastig om te manipuleren. Er zullen vast voorbeelden zijn dat kijkers terecht vinden dat de regulieren uitzendingen geen getrouw beeld geven maar als dat zoals veel aangegeven klopt dat er gemanipuleerd wordt dan slopen ze het programma 100% zeker dus ik kan mij echt niet voorstellen dat er zo'n dom spel gespeeld zou worden.

Edit: als Nena er in gebleven was na deze fysieke actie, dan was het pas oneerlijk geweest en zou de DGK redactie helemaal geen duidelijke scheidslijn meer kunnen trekken tussen toelaatbaar en niet toelaatbaar
pi_45913026
Het is na het gesprek van brian en natasia toch duidelijk nu dat dit geheel met nena opgezet was.
Ze hebben het er over om eventueel bart eruit te stemmen omdat hij niet gelukkig is
Natasia zegt bart eruit dan zijn er nog 7 dan creeren we gewoon een situatie en dan zijn het er nog maar 6 gaat lekker snel zo
pi_45915571
Dat is toch ook een beetje het spel?
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
  vrijdag 2 februari 2007 @ 14:35:47 #90
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_45916895
Natasia had er al a la minute uitgekickt moeten worden op het moment dat ze Nena aanrandde. Aanranding is sowieso strafbaar voor de wet, daar kan een DGK redactie niets aan veranderen. Maar zelfs daar werd niet ingegrepen. Ik betwijfel ten zeerste of er een rechter in Nederland bestaat die ooit een vonnis heeft moeten vellen over een schopje (itt aanrandingen).
  vrijdag 2 februari 2007 @ 15:24:24 #91
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_45918355
Zeg blijft dat arme paardje nu helemaal alleen daar in die grote stal? Beetje sneu vind ik dat wel.

Enne hoe zit het eigenlijk met die oproep van nieuw personeel, gaat daar nog wat mee gebeuren? Of blijft het bij het oude met personeel wat meer kletst dan werkt...
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
  vrijdag 2 februari 2007 @ 15:46:17 #92
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_45918960
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 22:24 schreef APK het volgende:
Lieve, neem effe een pilletje.
. .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_45919246
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 01:41 schreef anno-i-mus het volgende:
Hoi DGK_REDACTIE,

Misschien is het erg leuk voor ons streamers als huub op dit soort momenten als ie alleen is een soort eigen versie van zijn kijk op zijn goudenkooi leven verteld in een camera ?
Een FOK-momentje zeg maar...
pi_45919371
Een vraag aan de DGK redactie:

Bij het verschaffen van de updates op de website van worden met name 2 bewoners(Natasia en Brian) steeds benoemt bij hun afkomst. Bijvoorbeeld de Antiliaan deed dit en de Surinaamse deed dat...

Waarom kunnen jullie de betreffende bewoners niet gewoon bij hun naam noemen?
Wat is de meerwaarde van het constant benadrukken van iemands achtergrond?

Ik meen dat Amanda zelf heeft verteld dat haar vader Portugees en Antiliaans bloed heeft, maar om een of andere reden, zie ik de redactie van DGK er niet voor aan bij het geven van updates omtrent Amanda haar constant te beschrijven als de 'Portugees-Antiliaans-Australische'.
Ik meen dat Nena ook Indische invloeden heeft...desondanks werd zij nooit als ze Indische schone bestempeld of er werd daar nooit aan gerefereerd.

Ik ben verre van overgevoelig maar op mij komt het over alsof het CONSTANT benoemen van iemands achtergrond 'prettig' aansluit bij de vooroordelen die onder mensen (niet alle mensen) leven. Gevolg hiervan is dat de karakters een polariserend effect hebben.

Ik weet niet of ik jullie moet feliciteren of dat jullie met de neus in de boter zijn gevallen, want Brian valt natuurlijk mooi onder het stereotiep 'de agressieve Antiliaan' met al zijn intimiderende scheldpartijen en Natasia voldeed bijna alle negatieve vooroordelen van de zwarte vrouw. En enigzins begrijp ik wel dat jullie bepaalde type karakters nodig hebben om het programma interessant te houden, maar voor de beeldvorming is het jammer.
Ik impliceer nu niet dat er alleen maar heilige boontjes geselecteerd moeten worden, maar het zou prettig zijn om mensen met een andere achtergrond te selecteren die wat gebalanceerder zijn. Het lijkt wel alsof je in Hilversum aan alle of bepaalde negatieve vooroordelen moet voldoen of dat je een bounty moeten zijn.
pi_45919566
Hebben jullie aan het idee gedacht om Bart en Brian tegen elkaar te laten vechten (zonder bokshandschoenen)?
Of is dit te ordinair en niet echt miljonairswaardig?
pi_45920294
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 16:09 schreef farceman het volgende:
Hebben jullie aan het idee gedacht om Bart en Brian tegen elkaar te laten vechten (zonder bokshandschoenen)?
Of is dit te ordinair en niet echt miljonairswaardig?
Past precies in het concept! Laat ze zich eerst afbeulen bij de kickbokskampioen gorilla en dan elkaar de kooi uitvechten. Zet een echte kooi op het paardenveldje! Plaats genoeg. En je weet het: twee man erin, maar alleen één man levend eruit. Dat verkoopt wel in Texas Amerika John! Kun je rijk van worden!

Jammer genoeg ben ik er klaar mee. Al ben ik geen miljonair, dit programma is mij te onwaardig.
pi_45920393
Klopt het dat het uitzetten van Nena afgesproken is? De reden had ook al voor anderen kunnen gelden, in het telefoongesprek met haar ex zei ze dat ze zo snel mogelijk naar huis kwam, ze was er niet boos over, maar zelfs blij om naar huis te gaan. Amanda was klaar om haar af te lossen. Lijkt mij een duidelijke zaak, toch?
  vrijdag 2 februari 2007 @ 23:12:02 #98
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_45930041
Beste redaktie hebben jullie een 24 uur verbinding met Parnassia? Staat de wagen met de mannen met witte jassen al klaar? Brian moet er voor zijn eige bestwil uitgehaald worden. Kijk eens rond in uw eigen redaktie. Er zit er vast wel een tussen die tijdens BB3 ook in de redaktie zat. Daar werd ene Aldrico om veel minder uit het programma verwijderd.
pi_45931023
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 09:44 schreef Lieve het volgende:

Daar heb ik ook ooit eens een aantal jaren gewoond. De meeste mensen uit dat omhoog gevallen dorp hebben inderdaad een overtrokken kijk op de werkelijkheid en een hoge eigendunk. Daar ben ik snel weggevlucht toen ik kinderen kreeg. Ik had geen zin om ze een puntenslijper voor de ellebogen cadeau te doen bij de geboorte.
Doe jij eens even leuk 70.000 mensen over 1 kam scheren...
  vrijdag 2 februari 2007 @ 23:39:22 #100
6941 APK
Factual, I think.
pi_45931142
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 23:12 schreef marky het volgende:
Beste redaktie hebben jullie een 24 uur verbinding met Parnassia? Staat de wagen met de mannen met witte jassen al klaar?
Kijken wij naar hetzelfde programma

Stel je niet zo aan, Libelle-muts.
pi_45934677
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 16:01 schreef Pulu het volgende:

Bij het verschaffen van de updates op de website van worden met name 2 bewoners(Natasia en Brian) steeds benoemt bij hun afkomst. Bijvoorbeeld de Antiliaan deed dit en de Surinaamse deed dat...

Ik meen dat Amanda zelf heeft verteld dat haar vader Portugees en Antiliaans bloed heeft, maar om een of andere reden, zie ik de redactie van DGK er niet voor aan bij het geven van updates omtrent Amanda haar constant te beschrijven als de 'Portugees-Antiliaans-Australische'.
Ik meen dat Nena ook Indische invloeden heeft...desondanks werd zij nooit als ze Indische schone bestempeld of er werd daar nooit aan gerefereerd.

Ik ben verre van overgevoelig maar op mij komt het over alsof het CONSTANT benoemen van iemands achtergrond 'prettig' aansluit bij de vooroordelen die onder mensen (niet alle mensen) leven. Gevolg hiervan is dat de karakters een polariserend effect hebben.

Ik weet niet of ik jullie moet feliciteren of dat jullie met de neus in de boter zijn gevallen, want Brian valt natuurlijk mooi onder het stereotiep 'de agressieve Antiliaan' met al zijn intimiderende scheldpartijen en Natasia voldeed bijna alle negatieve vooroordelen van de zwarte vrouw. En enigzins begrijp ik wel dat jullie bepaalde type karakters nodig hebben om het programma interessant te houden, maar voor de beeldvorming is het jammer.
Ik impliceer nu niet dat er alleen maar heilige boontjes geselecteerd moeten worden, maar het zou prettig zijn om mensen met een andere achtergrond te selecteren die wat gebalanceerder zijn. Het lijkt wel alsof je in Hilversum aan alle of bepaalde negatieve vooroordelen moet voldoen of dat je een bounty moeten zijn.
Maar ook met 'de Amsterdammer', bijvoorbeeld. Bijna met alle updates inderdaad
pi_45935088
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 23:36 schreef Xenia het volgende:

[..]

Doe jij eens even leuk 70.000 mensen over 1 kam scheren...
Wonen daar inmiddels 70.000 mensen? Weet je dat dat ooit echt een dorp is geweest? Waar je bij de groenteboer achterom ging na sluitingstijd? Nou, dan is er nog meer import bijgekomen. Kan natuurlijk dat dat de 69.998 leuke overgebleven mensen zijn? ( Bart weg, ik weg, knapt zo'n dorp enorm van op kennelijk Vooral Barts vertrek zal gevierd zijn mag ik hopen? ) Dus mijn excuus aan de 69.998 overgebleven dorpelingen.
pi_45957527
Redactie:
worden de bewoners vrij gelaten in wat ze wel en niet doen ? Of krijgen ze spelaanwijzingen ?
  zaterdag 3 februari 2007 @ 23:35:54 #104
158227 AutumnTears
Fan van Stijn!
pi_45958068
Kan ik een date met stijn krijgen?
Ik stond op het dak van de wereld,
In afwachting tot ik mijn vleugels kreeg.
2004
pi_45958499
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 09:44 schreef Lieve het volgende:

[..]

KNIP (hele hoop bladibladibla)

Kennelijk weet iedereen wat doeschie betekend? Ik weet dat niet. Dat is niet slecht van mij, dat heb ik gewoon nooit geleerd in dit land. Ik weet in principe niet wat Puta betekend, dat hoorde niet bij mijn algemeen talenpakket op school. Ik constateer dat. dat is alles.
Het woord dushi zou je ook niet moeten kennen want dat zal iemand niet snel tegen jouw type zeggen...puta daarentegen....
pi_45971465
Over ruzie NL - Huub:

Gaan jullie nou ook beelden tonen aan bewoners?
pi_45987979
Wat een trieste Redactie trouwens. Jullie hebben toch beelden? Trap was niet raak..was tegen de stoel. Daarnaast als ie raak was (was ie niet) was ie niet harder dan dat een kind van 2 trapt.

Succes verder
pi_45988881
Ik heb nog even een vraagje.
Hebben jullie ook kijkcijfers van de streams. Ik vraag me wel af hoeveel mensen eigelijk wel naar de streams kijken.
pi_45989242
mute: Natas aan het woord !!!
  Moderator zondag 4 februari 2007 @ 22:06:14 #110
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45990025
Hoe vaak hebben jullie "godverdomme" geroepen, toen Huub jullie opzetje verknalde en zichzelf verlulde over die schop?
pi_45990600
quote:
Op zondag 4 februari 2007 22:06 schreef Gert het volgende:
Hoe vaak hebben jullie "godverdomme" geroepen, toen Huub jullie opzetje verknalde en zichzelf verlulde over die schop?
Goeie vraag
Audite et alteram partem
pi_45991443
maar kijk you tube hij heeft niet geschopt beslissing moet terug genomen worden
pi_45991499
quote:
Op zondag 4 februari 2007 22:34 schreef lady1 het volgende:
Durven ze niet...zijn lafbekken.
Redactie blijft Brian en Natasia steunen
pi_45991586
doe huub terug in dgk stelletje lafbekken. een tikkie en je ligt eruit wat een onzin zeg, als het nu harder ging maar nee hoor
BS dit
  zondag 4 februari 2007 @ 22:40:19 #115
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45991714
quote:
Op zondag 4 februari 2007 22:06 schreef Gert het volgende:
  zondag 4 februari 2007 @ 23:17:21 #116
2018 PC eend
relativist
pi_45993316
quote:
Op zondag 4 februari 2007 22:34 schreef lady1 het volgende:
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zondag 4 februari 2007 @ 23:25:21 #117
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_45993613
-verkeerde topic-
  zondag 4 februari 2007 @ 23:29:29 #118
6941 APK
Factual, I think.
pi_45993785
quote:
Op zondag 4 februari 2007 22:37 schreef nilus2 het volgende:
doe huub terug in dgk stelletje lafbekken. een tikkie en je ligt eruit wat een onzin zeg, als het nu harder ging maar nee hoor
BS dit
Straks gaan emotionele / labiele Fokkers de redactie bedreigen.
pi_45993941
DGK_REDACTIE ..... Pull the plug of doe iets aan het gedrag en uitspraken van BAN {niet zozeer bart}
  zondag 4 februari 2007 @ 23:34:09 #120
2018 PC eend
relativist
pi_45993946
Heeft die psycholoog geen last van beroepsgeheim
Wel interessant hoor, heb altijd al zo een gesprek willen horen
pi_45994328
quote:
Op zondag 4 februari 2007 21:28 schreef Eppie_NL het volgende:
Trap was niet raak..was tegen de stoel.
Als dat zo is (en 100% onomstotelijk bewezen kan worden uit alle gemaakte beelden dat er geen andere trappen zijn gedaan), dan zou een latere terugkeer van Huub misschien nog tot de mogelijkheden behoren.

Wat betreft mijn persoonlijke blijven volgen van DGK, hangt dit af van het verblijf van mensen die tegen Brian en Natasia in kunnen gaan. Nu Huub weg is, blijf ik alleen kijken als er miljonairs komen die zo gescreend zijn, dat Brian en Natasia het moeilijk kunnen krijgen.
  zondag 4 februari 2007 @ 23:55:07 #122
164869 icekube
The story of my life...
pi_45994633
L.S,

Waarom wordt Nena na 1 trap uitgezet?
Waarom moeten Nathanael en huub de Gouden Kooi verlaten na een handgemeen?

Maar waarom mag Brain blijven met zijn dreigementen?
Wie van jullie neemt hierover de verantwoording op zich als dit escaleert?

Een trouwe fan van Sylvia die zeer bezorgd is over hoe jullie met mensen omgaan.
pi_45996439
Huub wist dat hij getrapt had maar dat was tegen de bank, dat zei hij direct. Vele streamers zouden toch echt zeer graag willen zien waartegen Huub schopte EN ZEKER HOREN, want wij geloven er niks van en dat zeggen de beelden ook niet.
Waar zijn jullie bewijzen ? Wij en jullie hebben de beelden neem ik aan ook tot in den treure bekeken EN BELUISTERD en Huub deed geen fysiek geweld. Hoezo ineens deze ommekeer.

[ Bericht 3% gewijzigd door noucky op 05-02-2007 01:28:26 ]
pi_45996480
misschien heeft huub vandaag wel ernstige info gekregen en wil ie daarom pleite.
pi_45996483
Jullie krijgen hier toch geen antwoord.

Even terzijde, ik heb het idee dat de redactie van DGK op dit moment een crisiscentrum is en dat ze daar wel wat anders te doen hebben dan dit forum bekijken. Vooralsnog lijkt mij, dat ze alles goed hebben opgelost. Ik verwacht veel publiciteit aan het begin van deze week, en dat is goed voor de kijkcijfers. Wees niet bang, er komen zeker weer nieuwe spraakmakende bewoners in.
Audite et alteram partem
pi_45996556
toch denk ik dat ik nok, want ik vind dat de bedreigingen echt niet door de beugel kunnen.
Dat moet toch ook bestraft worden???
pi_45996579
Het is toch niet zo'n gek idee dat de kijkers een beetje worden geïnformeerd?

Zonder kijkers geen programma hoor...
pi_45996605
natuurlijk krijg je die info niet .... gaat ons ook niets aan.
pi_45996688
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:13 schreef My_ het volgende:
Het is toch niet zo'n gek idee dat de kijkers een beetje worden geïnformeerd?

Zonder kijkers geen programma hoor...
Ben ik helemaal met je eens, maar hoeveel van de in dit topic gestelde vragen zie jij tot nu toe beantwoord?
Audite et alteram partem
pi_45996806
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:21 schreef Roy_vdm het volgende:

[..]

Ben ik helemaal met je eens, maar hoeveel van de in dit topic gestelde vragen zie jij tot nu toe beantwoord?
~

We zijn ff niet in staat geweest me te posten. Te druk. We hebben wel alles gelezen.

Geloof ons. We vinden het ontzettend jammer dat we Nena, Nathanael en Huub hebben moeten laten gaan.

En uiteraard gaat iedereen zeggen, had het dan niet gedaan. Het kon niet anders. We hebben de regel fysiek geweld opgenomen in het regelboek en alle 3 de gevallen vallen hieronder. Zoals wij het al noemde, het zijn voor ons 2 zwarte dagen in De Gouden Kooi geschiedenis.

We gaan uiteraard weer spraakmakende nieuwe kandidaten in de Villa zetten. We hopen ook dat jullie het blijven volgen. We snappen dat het enorm ruk is dat deze Miljonairs weg zijn en wij gaan ons best doen om toch een goede show neer te blijven zetten.

Wij balen hier net zo erg als jullie.

We kunnen overigens niet alle vragen hier steeds beantwoorden omdat we vaak te druk zijn met ons werk maar we doen ons best.
pi_45996822
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:05 schreef noucky het volgende:
Huub wist dat hij getrapt had maar dat was tegen de bank, dat zei hij direct. Vele streamers zouden toch echt zeer graag willen zien waartegen Huub schopte EN ZEKER HOREN, want wij geloven er niks van en dat zeggen de beelden ook niet.
Waar zijn jullie bewijzen ? Wij en jullie hebben de beelden neem ik aan ook tot in den treure bekeken EN BELUISTERD en Huub deed geen fysiek geweld. Hoezo ineens deze ommekeer.
Huub heeft het zelf ook bevestigd. Wij hadden ook liever gehad dat het tegen de stoel was...
  maandag 5 februari 2007 @ 01:33:12 #132
84524 Morwen
I got life
pi_45996824
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

~

We zijn ff niet in staat geweest me te posten. Te druk. We hebben wel alles gelezen.

Geloof ons. We vinden het ontzettend jammer dat we Nena, Nathanael en Huub hebben moeten laten gaan.

En uiteraard gaat iedereen zeggen, had het dan niet gedaan. Het kon niet anders. We hebben de regel fysiek geweld opgenomen in het regelboek en alle 3 de gevallen vallen hieronder. Zoals wij het al noemde, het zijn voor ons 2 zwarte dagen in De Gouden Kooi geschiedenis.

We gaan uiteraard weer spraakmakende nieuwe kandidaten in de Villa zetten. We hopen ook dat jullie het blijven volgen. We snappen dat het enorm ruk is dat deze Miljonairs weg zijn en wij gaan ons best doen om toch een goede show neer te blijven zetten.

We kunnen overigens niet alle vragen hier steeds beantwoorden omdat we vaak te druk zijn met ons werk maar we doen ons best.
Sorry, moest er even uit
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  maandag 5 februari 2007 @ 01:39:53 #133
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_45996904
DGK_REDACTIE thanks voor de reactie

Mja.. ik hoop eigenlijk wel dat er wat "leukere" personen inkomen.. alsin wat meer gezellig/vrolijkheid in het huis, want dat kemphaan gezeur elke keer kennen we nu wel
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_45996909
quote:

[..]

~

Ik ben de enige hier op het forum volgens mij, maar ik vind dat jullie het slim hebben opgelost. Degenen die mij nu een slijmerd denken te kunnen vinden, moeten zich herinneren dat ik het lang niet altijd met DGK_REDACTIE eens was. Voor zover dat wat uitmaakt.

Ik denk dat het programma broodnodige publiciteit heeft gekregen & deze week nog te wachten zal staan. Ik ben er ten volle van overtuigd dat de nieuwe kandidaten ook weer voor veel kijkplezier zullen zorgen. En ik vind het verrassend en goed dat jullie consequent zijn geweest in jullie 'uitzetbeleid'. Betere keuze was volgens mij geweest alledrie erin houden, maar voor alledrie eruit is ook wat te zeggen. Hoe dan ook, alles beter dan de een wel / de ander niet.
Audite et alteram partem
  maandag 5 februari 2007 @ 01:42:23 #135
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45996933
quote:

[..]

~

Ik voel me geroepen om hier toch nog een keer op te reageren. Het is gelul dat jullie zogenaamd 'niet anders konden'. Laat de bewoners dan de film zien, dan was duidelijk geworden dat Huub tegen de stoel aantrapt. Dat was voor iedereen overduidelijk. Huub heeft het zelf niet goed meer door (hij denkt zelfs ook dat hij Nathanael bij de keel pakte, wat niet zo was) en door het gelul van anderen is hij zelf ook gaan geloven dat hij Nathanael heeft getrapt. Jullie hebben heel vaak de band gekeken en besloten hem erin te houden. Later, toen Huub zei dat hij Nathanael wel geschopt had, moest hij er opeens uit. Jullie hebben zomaar jullie eigen mening en observatie blijkbaar aan de kant geschoven voor een opmerking van iemand die op het moment van de trap niet helemaal meer 100% was. Héél vreemd. Jullie hadden het HEEL SIMPEL kunnen ontkrachten door de film te laten zien. Ik ben er dan ook van overtuigd dat er iets anders speelt. Jullie hapten veel te gretig toe, toen Huub stamelde dat hij Nathanael wel had getrapt. Daar zit overduidelijk een soort van luchtje aan, dat kan niet anders. Hadden jullie het idee dat het niet meer veilig was bij die andere idioten? Ik bedoel, Natasia wilde al hete olie over hem heen gooien en de andere noemden Huub een psychopatisch monster. Had dat er misschien iets mee te maken? Want om nu te gaan roepen dat jullie niet anders konden is natuurlijk volkomen flauwekul. De film had alle twijfels weggenomen, ook bij de medebewoners.
Hoe dan ook... voor velen en ook voor mij is door die actie DGK geeindigd. En zonder al te dramatisch te willen doen, mag je gerust geloven dat dat wat mij betreft donders jammer is. Je gooit niet de held uit een programma. Huub was al weken de smaakmaker. Door hem is FOK zelfs massaal een kaartje gaan sturen. Dat heb ik nog nooit meegemaakt. En die jongen gooien jullie er zomaar even uit omdat hij DENKT dat hij Nathanael heeft getrapt. Dat stinkt toch... dat kan echt niet anders. Het maakt me ook niet meer uit wat voor types er in komen straks. De scheldende en tierende en bedreigingen uitende randdebielen in dat huis hebben gewonnen en Huub eruit gewerkt. Dat is wat mij betreft niet meer goed te maken door welke nieuwe bewoners dan ook.
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:32 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Huub heeft het zelf ook bevestigd. Wij hadden ook liever gehad dat het tegen de stoel was...
Alsof huub dat nog wist. Kom op zeg! Die jongen was redelijk ver heen. Hij lulde gewoon bart en Nathanael en Brian na. Hij weet absoluut niet meer wat hij geraakt heeft.
Er staan zelfs captures ergens waarop je ZIET dat hij de stoel raakt.

En nog iets anders.. Toen hij vanavond bij jullie was geweest (half uurtje ofzo) kwam hij terug en zei letterlijk : "Ik heb Nathanael NIET geschopt". Dat rijmt al helemaal niet met wat jullie zeggen.
  maandag 5 februari 2007 @ 01:44:02 #136
84524 Morwen
I got life
pi_45996946
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:40 schreef Roy_vdm het volgende:

[..]

Ik ben de enige hier op het forum volgens mij, maar ik vind dat jullie het slim hebben opgelost. Degenen die mij nu een slijmerd denken te kunnen vinden, moeten zich herinneren dat ik het lang niet altijd met DGK_REDACTIE eens was. Voor zover dat wat uitmaakt.

Ik denk dat het programma broodnodige publiciteit heeft gekregen & deze week nog te wachten zal staan. Ik ben er ten volle van overtuigd dat de nieuwe kandidaten ook weer voor veel kijkplezier zullen zorgen. En ik vind het verrassend en goed dat jullie consequent zijn geweest in jullie 'uitzetbeleid'. Betere keuze was volgens mij geweest alledrie erin houden, maar voor alledrie eruit is ook wat te zeggen. Hoe dan ook, alles beter dan de een wel / de ander niet.

Als Huub niks gezegd had zat ie er gewoon nog in. "We hebben de beelden zorgvuldig bekeken" Sure
Only Human
pi_45996962
Hoe zit het met dat telegraaf bericht?
Moest er weer ff tv gemaakt worden?
pi_45996969
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:42 schreef scanman01 het volgende:

(...) zonder al te dramatisch te willen doen (...)
Nou ja, je komt dicht in de buurt
Audite et alteram partem
  maandag 5 februari 2007 @ 01:55:08 #139
6941 APK
Factual, I think.
pi_45997096
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:39 schreef MissHobje het volgende:

Mja.. ik hoop eigenlijk wel dat er wat "leukere" personen inkomen.. alsin wat meer gezellig/vrolijkheid in het huis, want dat kemphaan gezeur elke keer kennen we nu wel
www.tros.nl
quote:

Hoe dan ook... voor velen en ook voor mij is door die actie DGK geeindigd.
Hoe vaak heb jij in de loop der jaren dit soort dingen gezegd?
En dan de geloofwaardigheid van de redactie in twijfel trekken.
  maandag 5 februari 2007 @ 01:56:55 #140
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_45997115
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:55 schreef APK het volgende:

[..]

www.tros.nl
[..]

Ohh please
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_45997132
quote:

Dit keer is hij al terug voordat ik een scanman-kom-terug-topic kon openen
  maandag 5 februari 2007 @ 01:58:52 #142
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45997141
quote:

[..]

www.tros.nl
[..]

Dit is wat mij betreft een heel ander geval. Maar je hoeft het niet te geloven hoor. Wel 'leuk' dat je toch weer even het verleden erbij moet halen. Is een plekje in die villa niets voor jou?
Maar nu ga ik wel echt wat anders doen. Misschien tot BB7 Ik wilde alleen nog even op DGK REDACTIE reageren. Verder niet meer.
  maandag 5 februari 2007 @ 02:01:49 #143
84524 Morwen
I got life
pi_45997178
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:58 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dit is wat mij betreft een heel ander geval. Maar je hoeft het niet te geloven hoor. Wel 'leuk' dat je toch weer even het verleden erbij moet halen. Is een plekje in die villa niets voor jou?
Maar nu ga ik wel echt wat anders doen. Misschien tot BB7 Ik wilde alleen nog even op DGK REDACTIE reageren. Verder niet meer.
Laat je toch niet zo opnaaien man Tis maar tievie
Only Human
  maandag 5 februari 2007 @ 02:01:52 #144
6941 APK
Factual, I think.
pi_45997182
quote:

Maar nu ga ik wel echt wat anders doen. Misschien tot BB7
Doe doei.
pi_45997210
hallo allemaal , ik ben nieuw, ik ben niet huurb natte net of nena, maar gewoon iemand die voor het eerst beoefte voelt om echt te reageren.

ik heb gisternacht de ruzie live op de stream gezien, en de filmpjes talloze keren bekeken, ik denk echt dat huub te veel drank ophad om zich goed te herinneren dat hij natte nel NIET geschopt heeft en ook niet bij de keel gegrepen.

ik wil aan de redactie vragen om de film aan de bewoneres te tonen en toe te geven dat ze bij nader inzien toch fout zaten en dat huub geen fysiek geweld heeft gebruikt, maar door het inpraten van brian en natasia (die er niet eens bij waren !) is gaan twijfelen aan wat er nu precies is gebeurd.

Ik vind echt dat Huub er opnieuw ingezet moet worden, hij was echt de leukste en de beste bewoner ooit, brian daarintegen is echt wel de grootste rat die je kunt bedenken.

als kijker is het écht niet leuk om naar brian, natasia, amanda en bart te kijken, dat zijn echt gewoon geen leuke mensen, naar, leugenachtig en nog heel veel meer.

voor mij was huub echt DE reden om te kijken, die is nu dus weg, en dat stukje in de telegraaf zet huub echt neer als en crimineel, dat moet echt gerectificeerd worden vind ik.

brian, natanael , en natasia hebben ook zeer grove bedreigingen geuit, laat die dan ook zien en horen.

zo dit moest ik even kwijt, ik ben benieuwd of jullie het morgen op één of andere manier recht kunnen trekken, ik weet als jullie dat willen dat dat kan, dus redt het programma en doe dat dan ook, de waarheid komt vroeg of laat toch uit.
  maandag 5 februari 2007 @ 03:50:57 #146
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_45997853
Ben het volkomen met de vorige 'niet postende fokker' eens dat Huub gewoon terug moet komen. Ik ben ook meer een lezer dan een schrijver.

Hij is door jullie -DGK redactie- echt in de maling genomen. NL komt er vanaf als het slachtoffer en Huub is de grote dader. Jullie kunnen nu absoluut niet je handen in onschuld gaan wassen!
quote:

[..]

scanman, maakt niet uit hoevaak je zegt dat je weggaat, als je maar terugkomt. Laat je niet opnaaien door anderen, juist jouw reacties verwoorden vaak wat ik denk, en het zou mij niets verbazen dat meerdere niet postende maar meer zeg maar lezende fokkers dat ook vinden, je schrijft gewoon lekker met je gevoel, niks mis mee!!! !
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
pi_45997995
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 16:01 schreef Pulu het volgende:

Leef gewoon een keer in Nederland, en als je het niet leuk vind hier, ga je gewoon naar je roots ;-)
Maar daar is het al geen steek beter zoniet slechter
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
  maandag 5 februari 2007 @ 05:25:43 #148
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_45997997
quote:
- knip -
Ik zou zeggen open er een topic over, o.a. ik snap er geen hol meer van. Zeker niet als Huub zelf ook beweerd dat hij die trap heeft gegeven en dat N. een blauwe plek heeft. En een Amanda die alles schijnt te hebben gezien (okay, dat laatste is discutabel ja).
pi_45998000
Scan come Back
pi_45998002
quote:

[..]

Je hebt mensen die alleen maar in het verleden leven, en APK is er een van.
Ik heb daar nooit een vernieuwing gezien (geeneens een nieuw bankstel, kan je nagaan wat een loser met een grote bek)

Groetjes henk
  maandag 5 februari 2007 @ 07:21:42 #151
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_45998219
De stream-filmpjes van 'de trap van Huub in de private-room' en 'de trap van Nathanael in de game-room' heb ik nog eens heel goed bekeken
Zonder enige twijfel heeft de redactie (niet DGK-Redactie als persoon) de beide momenten veel beter in beeld -hogere resolutie) en kunnen ze dat veel beter zien. Desondanks kan ik me helemaal NIET voorstellen dat Nathanael binnen 1 seconde in de private-room een blauwe plek kan laten zien van de trap van Huub. Het lijkt mij heel veel op het gevolg van zijn eigen trap naar Huub, die daarvoor was in de game-room.

Vraag aan DGK_Redactie : Welke trap van Huub heeft jullie doen besluiten hem weg te sturen ?
Keep the Sunny Side Up
  maandag 5 februari 2007 @ 07:53:19 #152
135273 tukkera
`T geet erbie...`
pi_45998359
quote:

We gaan uiteraard weer spraakmakende nieuwe kandidaten in de Villa zetten. We hopen ook dat jullie het blijven volgen.
Spraakmakend in de vorm van Amanda zeker,lui die in de pas gaan lopen bij onze Surinaamse vriendin en haar dreigende Antilliaanse schoothondje!
Jullie krijgen wat mij betreft even het voordeel van de twijfel,dus kom ook echt met mensen die het nodige kunnen inbrengen daar in huis,anders wordt het een lachwekkende vertoning!
ie kent mie nie,maar ik oe wa.....
pi_45998383
In een opwelling Huub wegsturen is fout en een hele domme zet van een control-freak
Echt doodzonde dat Huub in een opwelling is weggestuurd...

[ Bericht 9% gewijzigd door ilona-scuderia op 05-02-2007 08:07:31 ]
pi_45998400
Ik snap niet dat jullie honderden keren een oproepje doen op televisie voor nieuwe kandidaten en dan zo'n ordinair nep persoon als Amanda het huis in gooien. Ik kijk al tijden de live uitzending niet meer omdat het rondom natasia en die dief Brian gewoon 1 en al nepheid en negativiteit is. Ook vind ik de uitzending echt geen goede weergave van de streams, sorry maar zo zie ik het nu eenmaal.
Verder vind ik het wel heel tof dat jullie hier posten.

BTW het lijkt mij eigenlijk heel leuk om bij een programma als de gouden kooi te werken (lol bij voorkeur bij de selectie van kandidaten, dan was die ordinaire slet er niet doorgekomen)...hebben jullie nog openstaande vacatures?:)
pi_45998431
quote:
Op maandag 5 februari 2007 08:01 schreef LoveProfusion het volgende:
hebben jullie nog openstaande vacatures?:)
Er staat nog een stal leeg
pi_45998444
quote:
Op maandag 5 februari 2007 08:06 schreef PC eend het volgende:

[..]

Er staat nog een stal leeg
Ik wil geen paardenjongen zijn:)
Liefst iets achter de schermen enzo..het zou voor de kandidaten natuurlijk niet leuk worden als ik de grootste ster zou worden.
  maandag 5 februari 2007 @ 09:33:31 #157
14746 k_i_m
pi_45999419
quote:

[..]

Ga je nou in elk reality programma halverwege huilend afhaken? .
In my life
Why do I smile
pi_45999638
Beste Gouden Kooi Redactie,

Dit was het cijfer van afgelopen Vrijdag 2 Februari 2007;
1929 GOUDEN KOOI 2.3 6.2 350.000

Dit lijkt mij vrijwel volledig debet aan Huub,Natha en Hena want de
andere bewoners hebben nu niet echt kijkcijferpotentieeel in zich.

Mijn vraag; denken jullie niet dat de kijkcijfers NA vandaag en morgen
tot een dieptepunt gaat zakken? Daar er heel veel kijkers nu zullen afhaken?
Of gaan jullie over tot een verassende wending? Zou wel op erg korte termijn moeten
gebeuren, want het gros van de kijkers zullen vanaf Woensdag pleiten zijn, in my opinion.
  maandag 5 februari 2007 @ 10:05:07 #159
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_46000056
Beste redactie, ook ik stop met kijken.

Huub was ook mijn favoriet en ik ben echt blij dat jullie hem uit de show hebben gehaald. Scheelt me namelijk een hoop tijd, ik was ernstig verslaafd aan de streams en aan die verslaving is abrupt een einde gekomen. Een strip zonder Superman en dus alleen de figuranten is ook niet interessant, dat leest niemand lijkt mij.

En ik ben het volledig eens met de commentaren die zeggen dat jullie hem er uit hebben gehaald. Hij heeft namelijk Nel niet geschopt en dat weten jullie. Het feit dat hij heeft gezegd dat hij het wel heeft gedaan verandert daar niets aan.

Goed, dat was DGK en voor mij ook FOK. Dank voor de leuke tijd iedereen.
Gegroet.
Er kan er maar één de domste zijn
pi_46000367
Vinden jullie het zelf niet vreemd.
Dat nadat jullie de beelden hebben bekeken en tot de conclusie kwamen dat NL 2x geweld gebruikt had en huub niet .
Om ineens terug te komen op die beslising aan de hand van een uitspraak van huub die eigenlijk door brian in de mond gelegt is??
Huub heeft tijdens dat gesprek meerderen malen gezegt dat hij geen geweld gebruikt heeft.
Brian ging er op door en had het steeds maar over die schop en blauwe plek van NL (die schop kwam trouwens tegen de bank)
Daar door ging huub twijfelen maar die jongen was dronken en weet niet eens wat hij gedaan heeft.
En die trut amanda kun je niet geloven want die zegt dat NL niks gedaan heeft terwijl de beelden voor zich spreken
Vind het jammer dat jullie huub eruit hebben gehaald terwijl hij de uitspraak deed die in door brian in d mond gelegt is
Ik stop daarom ook met kijken .
Alle stream kijkers komen uit op 1 ding huub trapte tegen de bank en jullie geloofde het zelf ook
pi_46000388
Van mij geen voordeel van de twijfel meer.
Ik noem de gebeurtenissen een gevolg, actie en reactie waarbij het een grote schande blijft dat insiders de familie (en een ex is netzozeer familie) mogen 'meenemen' in hun criminele uitingen.

Het gebrek aan dicipline van 'achter', het gebrek aan inzicht en daadkracht heeft nu aan zeker twee, maar waarschijnlijk drie bewoners daadwerkelijk veel geld gekost. Nena is daarbij ook buiten onheus aangevallen waarbij de werkelijkheid volstrekt voorbij is gegaan aan de pers. Dat is verwijtbaar aan de programmamakers!
Dat is dus ook mijn verwijt! Mijn verwijt aan de programma makers. Mijn verwijt aan de personen die ook psychisch de boel in de gaten hadden moeten hebben en tijdig hadden moeten ingrijpen. Je kunt niet een geestelijke mishandeling laten plaatsvinden zonder dat de persoon in kwestie zich kan of mag verdedigen. Zo dwing je mee en doe je mee. Ilona laat zich niet verlagen en Nena en Huub deden dat (iets minder bewust wellicht) ook niet. Schandelijk dat het falen van de leiding aan deze mensen 10.000 euro kost!

Huub had teveel intellect en was daardoor niet te sturen door 'achter' . Angst gedreven is er gekozen voor een afwachtende houding en de boel de boel laten. Dingen op zijn beloop zijn niet op zijn beloop.
Normen en waarden zijn met voeten getreden en er is niets tegen gedaan.
De opgevoede mensen blijken de uitspattingen van Natasia te moeten bekostigen. Stond dat in de voorwaarden? Als je een wet schrijft hoort dat er toch ook in?

Als kijker is DGK mij kwijt.
Als kijker is Talpa mij kwijt.
Wat betreft vertrouwen en respect heb ik terug gezien wat ik niet wil zien. De zwarte kant van sommige mensen. Ontdaan van iedere vorm van positieve opbouw. Afbraak om de afbraak, vies om het vuilmaken, smerig door de bevuiling. Niet meer om aan te zien.

Ik hoop dat er ook bij de makers het besef is dat wie zijn ziel zo bevuilt ook vuil zal terugkrijgen.

Huub heeft dat haarfijn door. Ga altijd en overal op zoek naar het mooie en benoem het positieve. Alleen zo hou je je wereld schoon!

Jammer DGK. Jammer.
  maandag 5 februari 2007 @ 10:26:25 #162
6941 APK
Factual, I think.
pi_46000489
quote:
Op maandag 5 februari 2007 05:30 schreef henk.jansen het volgende:

Je hebt mensen die alleen maar in het verleden leven, en APK is er een van (wat een loser met een grote bek)
Wie leeft er nou in het verleden?
Mensen die jankend weglopen -en zeggen niet meer te gaan kijken en posten omdat een bewoner (uit het verleden) niet meer in het huis zit- of iemand die het relativeert en vooralsnog gewoon blijft kijken?

Admin maandag 5 februari 2007 @ 10:29:10 #163
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46000541
quote:

En uiteraard gaat iedereen zeggen, had het dan niet gedaan. Het kon niet anders.
Wat een complete BULLSHIT. Natuurlijk kon het wel anders. Dat hebben jullie zelf in eerste instantie gedaan. Het enige dat daarna hoefde te gebeuren was het laten zien van de beelden aan de bewoners.
Maar nee, we flikkeren gewoon alsnog Huub eruit. Hoe grote flater wil je in godsnaam slaan dan
quote:
We hebben de regel fysiek geweld opgenomen in het regelboek en alle 3 de gevallen vallen hieronder. Zoals wij het al noemde, het zijn voor ons 2 zwarte dagen in De Gouden Kooi geschiedenis
2x is er fysiek geweld gebruikt en 2x door NL. Jullie hebben de beelden uitvoerig bestudeerd en kwamen tot die conclusie. En dan 10 minuten later heeft Huub ineens wél fysiek geweld gebruikt. Zien jullie nu echt niet zelf in hoe belachelijk en ongeloofwaardig dat overkomt, zeker als half Nederland de beelden heeft gezien en duidelijk ziet dat Huub de stoel raakt en zijn hand op de schouder van NL heeft liggen (en niet om zijn keel)
quote:
We gaan uiteraard weer spraakmakende nieuwe kandidaten in de Villa zetten
Toch niet net zo spraakmakend als die Amanda he? Sjezus, hoe DURVEN jullie zo'n misbaksel te vergelijken met Nena
quote:
We hopen ook dat jullie het blijven volgen
Ach, hoop doet leven he. Ik hoop persoonlijk dat iedereen het programma volledig links laat liggen. Het ging al niet eerlijk toen Natasia de hand boven het hoofd werd gehouden en toen Brian de hand boven het hoofd werd gehouden, maar nu volledig onterecht Huub er wordt uitgeflikkerd moet maar eens duidelijk worden dat de kijkers niet meer hetzelfde zijn als het klapvee van 20 jaar geleden en dat je die niet moet fucken.
quote:
We snappen dat het enorm ruk is dat deze Miljonairs weg zijn en wij gaan ons best doen om toch een goede show neer te blijven zetten.
Doe geen moeite. Een tweede Huub ga je niet vinden. Dan krijg je van die Huub wannabe's. Flauwe aftreksels van het origineel. Kun je beter niet doen. Ilona vertrekt vandaag, Sylvia wordt er over 3 weken uitgestemd en dan hebben we een hecht knuffelgroepje en een paar nieuwe die niemand moet.
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:32 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

Huub heeft ook bevestigd dat hij NL bij z'n strot heeft gegrepen en tegen de muur aan heeft geduwd en dat klopt ook niet. Kom op, de beelden spreken toch voor zich mensen? Je had ze ALLEEN maar aan de bewoners hoeven laten zien en dan was de kous af geweest. Maar nee, Brian en Amanda hebben iedereen zo gek gekregen dat ze de waanbeelden gingen geloven die NL ze voorspiegelde.
En trouwens, bekijk dat schopje van Huub nog eens goed. Mijn zoontje van 2 schopt harder en zelfs al ZOU hij raak geweest zijn (wat hij duidelijk niet was), dan nog is dat met de beste wil van de wereld niet als geweld te zien.

Jullie houden consequent de verkeerde mensen een hand boven het hoofd en proberen hier vervolgens het slachtoffer uit te hangen. Onvoor-fucking-stelbaar
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin maandag 5 februari 2007 @ 10:32:34 #164
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46000601
ow, en verklaar eens hoe het kan dat gisterMORGEN om 8 uur al bekend was dat BEIDE heren het huis uit moesten? (stond op de site van de Telegraaf)
pi_46000719
Ik vind dat de redactie de enige juiste beslissing heeft genomen. Op het filmpje is niet goed te zien of Huub het been van NL raakt; Huub draait er eerst wat omheen maar komt dan toch met een stellige bekentenis. Dit, en zijn 'Ik heb nog goed helder voor ogen wat er is gebeurt.' geeft de redactie geen andere keus. Al heeft Huub NL's been maar geschampt, dat valt al onder fysiek geweld.
In de hectiek en na veel verwarrende posts dacht ik gisteravond ook dat we werden genaaid, maar daar kom ik dus op terug.

Wat me wel tegenvalt: dat er niet is opgetreden tegen het dreigende cq. agressieve gedrag van Brian tegen Sylvia mbt de punten van NL, en dat Ilona geen gesprek met jullie werd gegund. Ok, ze zal geen 'speler van het spel' zijn, en wellicht denken jullie: bedenk zelf nieuwe bezigheden in het huis, maar vertel haar dat dan gewoon.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_46000741
quote:
Op maandag 5 februari 2007 10:32 schreef Danny het volgende:
ow, en verklaar eens hoe het kan dat gisterMORGEN om 8 uur al bekend was dat BEIDE heren het huis uit moesten? (stond op de site van de Telegraaf)
O ja, dát begrijp ik ook niet.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_46000928
Ik sluit me grotendeels aan bij mijn voorgangers zoals Danny, Scanman1 en Lieve maar ook de vele anderen. Ook in mijn ogen is wat hier gebeurt ontoelaatbaar. Huub verdient het niet om eruit gestuurd te worden: na wekenlang pyschisch afgezeikt te zijn... Hij zou het het bijna verdienen om fysiek geweld toe te passen op een stel van die aso knakkers in het huis. Maar zover is het nooit gekomen. Huub zijn kans op het huis en de bonus mag hem niet op deze manier afgenomen worden.

Ik spreek mijn bewondering uit voor Huub die steeds redelijk goed zijn kalmte wist te bewaren. Hij was een ware speler van het spel. Daar wil ik nog aan toevoegen dat DGK m.i. steeds meer op de Grote Aso Show begint te lijken met figuren als Brian, Natasia en Amanda.

[edited]
Zou het kunnen dat DGK eigenlijk een mislukt experiment is waar angstvallig een passend eind voor wordt gezocht? Van mij mag het in ieder geval eindigen want het lijkt erop dat de redactie/programmamakers het publiek niet voor vol aanzien.

[ Bericht 8% gewijzigd door SmeerCaas op 05-02-2007 11:02:55 ]
  Admin maandag 5 februari 2007 @ 10:58:04 #168
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46001114
quote:
Op maandag 5 februari 2007 10:40 schreef CartWOman het volgende:

O ja, dát begrijp ik ook niet.
Maar daar gaan we natuurlijk geen antwoord op krijgen, evenals op de vraag hoe het kan dat ze heel de dag zogenaamd die beelden hebben teruggekeken en tot de conclusie kwamen dat huub geen geweld heeft gebruikt, om vervolgens tot de conclusie te komen dat ze met hun neus hebben gekeken en we gaan ook geen antwoord krijgen op de vraag hoe wij en de bewoners ze ooit nog serieus moeten nemen en wat ze gaan doen als bij elke beslissing die ze nemen de bewoners uitgebreid gaan roepen dat er verkeerd moet zijn gekeken door de redactie (want dat is nu immers aantoonbaar voor hen - want impliciet toegegeven door de redactie - gebeurd).
Och, en zo zijn er nog wel meer dingen te bedenken die van op z'n minst dubieus niveau zijn.
pi_46001322
quote:
Op maandag 5 februari 2007 10:58 schreef Danny het volgende:

[..] Maar daar gaan we natuurlijk geen antwoord op krijgen... [knip]
Uiteraard niet. Topics hier worden slechts zelden beantwoord en ook alleen die vragen die men wil beanwoorden. Enige vorm van verantwoording afleggen naar het publiek kunnen we vergeten. Hoe heet dat ook al weer? O, ja.... wij zijn zgn. Klapvee
  maandag 5 februari 2007 @ 11:08:22 #170
55011 HunterSThompson
Buy the ticket, take the ride
pi_46001350
Ik ga ook stoppen met kijken. Nu Huub op een dergelijke manier het programma moet verlaten is voor mij de maat vol. Dezelfde geluiden hoor ik overigens ook in mijn directe omgeving, heel veel mensen gaan stoppen met kijken.
"When the going gets weird, the weird turn pro."
pi_46001456
quote:
Op maandag 5 februari 2007 10:58 schreef Danny het volgende:

[..]

Maar daar gaan we natuurlijk geen antwoord op krijgen, evenals op de vraag hoe het kan dat ze heel de dag zogenaamd die beelden hebben teruggekeken en tot de conclusie kwamen dat huub geen geweld heeft gebruikt, om vervolgens tot de conclusie te komen dat ze met hun neus hebben gekeken en we gaan ook geen antwoord krijgen op de vraag hoe wij en de bewoners ze ooit nog serieus moeten nemen en wat ze gaan doen als bij elke beslissing die ze nemen de bewoners uitgebreid gaan roepen dat er verkeerd moet zijn gekeken door de redactie (want dat is nu immers aantoonbaar voor hen - want impliciet toegegeven door de redactie - gebeurd).
Och, en zo zijn er nog wel meer dingen te bedenken die van op z'n minst dubieus niveau zijn.

Het is allemaal heel vaag.
  maandag 5 februari 2007 @ 11:13:10 #172
159989 PokerJoker
The Meek Shall Inherit Nothin
pi_46001487
quote:
Op maandag 5 februari 2007 10:05 schreef IkWeetNiets het volgende:
Beste redactie, ook ik stop met kijken.

Huub was ook mijn favoriet en ik ben echt blij dat jullie hem uit de show hebben gehaald. Scheelt me namelijk een hoop tijd, ik was ernstig verslaafd aan de streams en aan die verslaving is abrupt een einde gekomen. Een strip zonder Superman en dus alleen de figuranten is ook niet interessant, dat leest niemand lijkt mij.

En ik ben het volledig eens met de commentaren die zeggen dat jullie hem er uit hebben gehaald. Hij heeft namelijk Nel niet geschopt en dat weten jullie. Het feit dat hij heeft gezegd dat hij het wel heeft gedaan verandert daar niets aan.

Goed, dat was DGK en voor mij ook FOK. Dank voor de leuke tijd iedereen.
Gegroet.
Beetje non-discussie dit. Het is klaar, jammer. Ben wel bang dat je, gezien huub's maar ook nicolaas' kwaliteiten, die het beide niet redden, niemand zult vinden die tegen de grote vuilbekken opkan. Er wordt nml niet meer gepraat, zie Syl gisteravond. "Niets praten, ik ga nu je spullen overhoop halen". En tegen zoveel oneerlijkheid redt niemand het. Tot overmaat van ramp dan ook nog een golddiger erin die al helemaal niet in haar eerste leugentje gestikt is, en ook nog een helemaal geen scrupules heeft. Dat wordt hem niet ben ik bang. Ongetwijfeld mooie TV, zoals Jerry Springer nog steeds is. Je kijkt er met veel vervangende schaamte naar. Maar nu even niet. Syl ff volhouden tot de laatste donderdag meid.

Pretty Sick: Gus Hansen en Daniel Negreanu met een leuk handje poker
-- http://www.youtube.com/watch?v=ojeRwWIdQBM --
  maandag 5 februari 2007 @ 11:25:10 #173
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46001806
Benieuwd of de redactie antwoord geeft op de vragen die er niet om liegen, dankzij de beelden en de Telegraaf ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Admin maandag 5 februari 2007 @ 11:31:31 #174
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46001957
De enige manier waarop de normale mensen het ooit van de Tokkie-aso's die er nu nog inzitten (Brian, Natasia, Amanda en ook meeloper Bart) kunnen 'winnen' (of er überhaupt tegen opgewassen zijn) is als ze een groepje van 3 echte vrienden (niet het Nena/Amanda soort, maar ECHTE) neerzetten die verbaal sterk zijn, emotioneel superieur aan de mensen die er nu nog zitten, die over voldoende mensenkennis beschikken en die een IQ hoger hebben dan 100 (het totale IQ van voornoemde groepje).

Maar goed, een beetje intelligent persoon wil dat huis helemaal niet meer in na gezien te hebben hoe makkelijk je aan de kant wordt gezet voor iets dat helemaal niet heeft plaatsgevonden (de schop van Huub) en hoe makkelijk de aso's de hand boven het hoofd wordt gehouden (brian's asociale, agressieve gedrag, het vootrekken van Natasia etc).

Ik zie het somber in voor het programma en ben voorlopig blij dat ik het gewoon heb afgesloten. Ik kan alleen maar hopen dat velen het voobeeld zullen volgen en dat we snel van het wangedrocht gouden kooi af zijn.
Het was leuk, maar na al 2x eerder het concept te hebben verneukt en nu op compleet ongeloofwaardige en onrechtvaardige wijze de enige echt oprechte en positief spraakmakende persoon eruit te hebben gegooid is de lol er gewoon vanaf. Je weet op deze manier als kijker eenvoudigweg niet meer waar je aan toe bent en als je maandenlang dag in dag uit een groep mensen volgt dan ga je als kijker nou eenmaal met ze meeleven.
Jammer dat de redactie dat niet beseft en dat die er bewust voor hebben gekozen blind te zijn voor de feiten en het woord aan te nemen van iemand die zich dat woord door anderen heeft laten aanpraten.

De aso's winnen en dat is niet slim. Iedereen was al een tijdje op de tokkies uitgekeken namelijk.
  Admin maandag 5 februari 2007 @ 11:32:26 #175
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46001982
quote:
Op maandag 5 februari 2007 11:25 schreef Copycat het volgende:
Benieuwd of de redactie antwoord geeft op de vragen die er niet om liegen, dankzij de beelden en de Telegraaf ...
Heb je ze ooit antwoord zien geven op moeilijke vragen? (en zo ja, was dat een duidelijk antwoord of voornamelijk bullshit zoals hun eerdere post in dit topic?)
  maandag 5 februari 2007 @ 11:46:51 #176
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_46002341
Beetje triest om Huub er alsnog uit te gooien
In eerste instantie hadden jullie de beelden toch goed bekeken? en was het .lul die geweld gebruikte
Ik kijk ook niet meer, tot ziens
  Admin maandag 5 februari 2007 @ 11:50:51 #177
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46002445
quote:
Op maandag 5 februari 2007 11:46 schreef Darklight het volgende:

pi_46002571
quote:
In eerste instantie hadden jullie de beelden toch goed bekeken? en was het .lul die geweld gebruikte
Je KAN de 3 nieuwe bewoners natuurlijk een kans geven, misschien hebben ze ballen en kunnen ze die flokkies tegenspel bieden. Ikzelf ga het 2 dagen proberen, en als de 3 nieuwe me niet bevallen kan ik altijd nog stoppen...
pi_46002790
quote:
Ook ik kijk niet meer.
kan die koppen van die tokkies niet meer zien.
Huub had er niet uit gemoeten,was een onterechte beslissing.
Hij heeft tegen de stoel geschopt.
En de redactie had zaterdagavond gehoor moeten geven toen Huub belde.
maar ja het was Huub maar die belde.
  maandag 5 februari 2007 @ 12:04:04 #180
14746 k_i_m
pi_46002817
Nou, dan maar een positieve noot; Gezien het feit dat ik gek ben op schandalen, zal ik vanaf nu zeker naar DGK gaan kijken. En dat na mijn BB-moeheid waardoor ik dacht dat ik algeheel reality moe was, maar dit blijkt toch niet het geval te zijn .
In my life
Why do I smile
pi_46002887
quote:
Op maandag 5 februari 2007 12:04 schreef k_i_m het volgende:
Nou, dan maar een positieve noot; Gezien het feit dat ik gek ben op schandalen, zal ik vanaf nu zeker naar DGK gaan kijken. En dat na mijn BB-moeheid waardoor ik dacht dat ik algeheel reality moe was, maar dit blijkt toch niet het geval te zijn .
De 2 personen die alle schandalen veroorzaakten zijn weggestuurd, dus eigenlijk wil je dus zeggen dat je juist NIET gaat kijken nu...
  Moderator maandag 5 februari 2007 @ 12:06:40 #182
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46002899
Ik blijf wél kijken.
Ik ben namelijk razend benieuwd wat er nu gaat gebeuren.

Dat Huub er net als NL uit is gezet, vind ik jammer, en het is te impulsief gebeurd. Echter: ik geloof wél in de integriteit van de redactie. Waarom zouden ze in godsnaam de met afstand populairste bewoner, die bijna elke dag wel voor een nieuw verhaaltje zorgt, er uit willen hebben.

Mocht het zo zijn dat de nieuwe bewoners van hetzelfde "niveau" zijn als Amanda, Sylvia er eind van de maand worden uitgestemd waarna de kliek van de walgelijke Brian&Natasia overblijft, dan haak ik alsnog af.

Er moét geselecteerd worden op TEGENGAS , tegen het stelletje asociale terroristen dat nu de touwtjes in handen heeft.
  maandag 5 februari 2007 @ 12:12:02 #183
14746 k_i_m
pi_46003015
quote:
Op maandag 5 februari 2007 12:06 schreef Mika25 het volgende:

[..]

De 2 personen die alle schandalen veroorzaakten zijn weggestuurd, dus eigenlijk wil je dus zeggen dat je juist NIET gaat kijken nu...
Jij denkt dat het bij 1 schandaal blijft? Ik heb er nu al 2 geteld, dit was nog maar het begin .
In my life
Why do I smile
  maandag 5 februari 2007 @ 12:18:08 #184
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46003171
quote:
Op maandag 5 februari 2007 11:32 schreef Danny het volgende:
Heb je ze ooit antwoord zien geven op moeilijke vragen? (en zo ja, was dat een duidelijk antwoord of voornamelijk bullshit zoals hun eerdere post in dit topic?)

Zulks een retorische vraag op de maandagochtend.
  Admin maandag 5 februari 2007 @ 12:18:10 #185
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46003174
quote:
Op maandag 5 februari 2007 12:06 schreef Gert het volgende:
Ik blijf wél kijken.

Dat Huub er net als NL uit is gezet, vind ik jammer, en het is te impulsief gebeurd. Echter: ik geloof wél in de integriteit van de redactie. Waarom zouden ze in godsnaam de met afstand populairste bewoner, die bijna elke dag wel voor een nieuw verhaaltje zorgt, er uit willen hebben.
Gezien dat er gistermorgen al een persbericht de deur uit is gegaan is het gewoon een manier om publiciteit te genereren. Er is weer gevochten in de kooi en mensen zijn eruit gezet. Sensatie én ze geven aan 'integer' (*proest*) te zijn. Nieuwe kijkers die ze hopen te scoren met dit soort publiciteit kennen heel Huub niet, noch de voortrekkerij van Natasia, noch de andere bedenkelijke beslissingen (die sowieso op tv netjes worden gefiltert).
quote:
Er moét geselecteerd worden op TEGENGAS , tegen het stelletje asociale terroristen dat nu de touwtjes in handen heeft.
Ik weiger dan ook pertinent naar die asociale terroristen te kijken.
pi_46003331
quote:
Ik blijf wél kijken.

Mocht het zo zijn dat de nieuwe bewoners van hetzelfde "niveau" zijn als Amanda, Sylvia er eind van de maand worden uitgestemd waarna de kliek van de walgelijke Brian&Natasia overblijft, dan haak ik alsnog af.

eens
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_46003345
Kan er misschien wat tegenpubliciteit geboden worden? Pro-Huub Bericht op frontpage van Fok? De altijd voor een geintje te vangen mannen van Geenstijl erbij halen? Of zijn dat de concullega's?
pi_46003466
quote:

Uhmz...integriteit? De redaktie was bereid om de zaak in de doofpot te stoppen en Huub erin te laten, maar zoals altijd ging Huub weer te ver en praatte hij z`n mond voorbij zodat hij alsnog weg moest. Dus van enige integriteit van deze redaktie is absoluut geen spraken.
  Admin maandag 5 februari 2007 @ 12:32:50 #189
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46003516
quote:
Op maandag 5 februari 2007 12:30 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Uhmz...integriteit? De redaktie was bereid om de zaak in de doofpot te stoppen en Huub erin te laten, maar zoals altijd ging Huub weer te ver en praatte hij z`n mond voorbij zodat hij alsnog weg moest. Dus van enige integriteit van deze redaktie is absoluut geen spraken.
Niks doofpot. Hadden ze de beelden aan de bewoners laten zien was de kous afgeweest. Huub gebruikte geen geweld. Iedereen die zijn bril opheeft als ie de beelden bekijkt ziet dat met z'n ogen dicht
Buiten dat gistermorgen al op de site van de telegraaf een verklaring stond van een producent dat BEIDEN eruit moesten. Dat hele 'hij mag erin blijven en moest eruit omdat hij zijn mond voorbij praatte' slaat dus al sowieso nergens op.
  Moderator maandag 5 februari 2007 @ 12:45:43 #190
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46003812
Het Telegraaf-artikel is inderdaad gedateerd op 4 februari 08:01 uur.
Kan iemand bevestigen dat toén ook al werd vermeld dat ook Huub de kooi zou moeten verlaten?
Verderop in het artikel wordt namelijk geschreven dat de bewoners "gisteravond de villa moesten verlaten". Dit kan nooit op zondagochtend geschreven en geplaatst zijn. Het stuk is dus later bijgewerkt. Ik vermoed dat in de eerste versie, die van 08:01 's ochtends, alleen de vechtpartij nog maar werd vermeld.

Zo niet, dan hebben ze een enorme blunder begaan.
pi_46003853
Het is al een paar keer gezegd maar toch nog een keer

NL zat meteen te wijzen naar zijn rechterbeen en de zogenaamde blauwe plek. OP de beelden is de zien dat huub tegen het middenstuk van de stoel aantrapt. Dus wat nou rechterbeen ?

huub was dusdanig dronken dat hij zich veel niet kan herinneren, dus hem op zijn woord vertrouwen is onzin, want brian heeft het idd in zijn mond gelegd.

Dus bekijk de beelden nog maar eens een keer goed, want alle verhalen zijn verdraaid, aangevuld noem het maar op.

de beelden moeten ook gezien worden door de anderen, want de overigen trekken de verkeerde conclusies, en ik vind dat ze recht hebben op de waarheid.

Als jullie de beelden bekijken en zien dat het de stoel was MOET huub gewoon terug.

Ik hoop dat de nieuwe bewoners van beter niveau zijn als amoebe, want dat is geen aanvulling maar een meeloper, en dommer kan je ze niet vinden denk ik.

ach dit verhaal zal wel geen nut hebben, maar ook het laatste filmpje van huub klopt niet omdat hij dingen verteld die niet gebeurd zijn, omdat hij het zich gewoon niet herinnerd.
pi_46003868
Vraag aan DGK_REDACTIE: waarom laten jullie het toe dat er zoveel info van achter besproken wordt tussen de bewoners?
  Moderator maandag 5 februari 2007 @ 12:47:46 #193
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46003876
quote:
Op maandag 5 februari 2007 12:30 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Ik bedoelde integriteit in de zin van dat er geen geheime motieven waren om Huub die villa uit te werken. Je gaat je populairste bewoner er niet uitgooien.
pi_46003942
Misschien dat jullie opheldering kunnen geven over de vraag of het uberhaupt mogelijk is dat een ex-bewoner terug de villa in gaat en hem ook kan winnen...
Het zou een hoop speculatie kunnenn uitsluiten of juist niet..
pi_46004033
quote:
Op maandag 5 februari 2007 12:47 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik bedoelde integriteit in de zin van dat er geen geheime motieven waren om Huub die villa uit te werken. Je gaat je populairste bewoner er niet uitgooien.
Tenzij Huub zelf weg wilde.
pi_46004067
quote:
Op maandag 5 februari 2007 12:53 schreef Maria44 het volgende:

[..]

Tenzij Huub zelf weg wilde.
Huub wilde zeker niet weg, dat was gister ook zichtbaar
pi_46004354
DGK_REDACTIE: Jullie moeten even die geweldsinstructie iets oprekken vind ik. Zo houden jullie geen mensen over en zo verliezen jullie kijkers.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_46004770
quote:
Op maandag 5 februari 2007 12:54 schreef Missy_1974 het volgende:

[..]

Huub wilde zeker niet weg, dat was gister ook zichtbaar
Hij hoefde ook niet weg. Na het gesprek met achter heeft hij ook in eerste instantie aangegeven .NL niet geschopt te hebben. Later die dag kwam toch aarzelend de mededeling dat hij wel geschopt had. Ik geloof daar niet in.
Tijdens het nachtelijk handgemeen keek ik de streams en in de keuken heeft Huub zich met handen in de lucht door .NL in de houtgreep laten nemen en buiten laten gooien. Hij deed niks terug. Heeft later tegen de stoel geschopt en tegen de muur. Dat doet hij vaker als hij boos is over iets, dat heeft hij meerder malen verteld. Hij is niet gek en was niet dronken genoeg om niks meer te weten gezien het feit dat hij met handen omhoog op beeld staat. Dat doe je niet als je strontlazerus bent, dus hij was er nog volop 'bij'.

Daarom denk ik dat er die zondagmiddag nog iets is gebeurd of gezegd waardoor Huub heeft besloten de handdoek in de ring te gooien. Protesten van andere bewoners bijvoorbeeld... die kennen nog steeds de ware toedracht niet.
pi_46004800
Er is een mooi filmpje gemaakt waar duidelijk op staat dat huub niet tegen de been schopte van NL en helemaal niet tegen het linkerbeen waar de blauweplek zit waarvan NL al wist dat ie er zat
http://www.youtube.com/watch?v=bpHYpC2hH9c
pi_46004821
dus heeft er iemand blauwen ogen of blauwe plekken?? NEE!

Doorgaan niks aan de hand. Het gaat wel om miljoenen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_46004930
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:19 schreef Maria44 het volgende:

[..]

Hij hoefde ook niet weg. Na het gesprek met achter heeft hij ook in eerste instantie aangegeven .NL niet geschopt te hebben. Later die dag kwam toch aarzelend de mededeling dat hij wel geschopt had. Ik geloof daar niet in.
Tijdens het nachtelijk handgemeen keek ik de streams en in de keuken heeft Huub zich met handen in de lucht door .NL in de houtgreep laten nemen en buiten laten gooien. Hij deed niks terug. Heeft later tegen de stoel geschopt en tegen de muur. Dat doet hij vaker als hij boos is over iets, dat heeft hij meerder malen verteld. Hij is niet gek en was niet dronken genoeg om niks meer te weten gezien het feit dat hij met handen omhoog op beeld staat. Dat doe je niet als je strontlazerus bent, dus hij was er nog volop 'bij'.

Daarom denk ik dat er die zondagmiddag nog iets is gebeurd of gezegd waardoor Huub heeft besloten de handdoek in de ring te gooien. Protesten van andere bewoners bijvoorbeeld... die kennen nog steeds de ware toedracht niet.
ik heb ook al aangegeven dat ze de beelden nog maar eens goed moeten bekijken omdat huub niet eens weet wat hij wel of niet gedaan heeft, het is overduidelijk datt huub niet schopt, en NL blaat over zijn rechterbeen.

justice needs to be done, let him back in
  maandag 5 februari 2007 @ 13:27:03 #202
8898 Darklight
pi_46004994
Laat de bewoners maar het filmpje zien en beslissen of Huub terug mag komen
  Admin maandag 5 februari 2007 @ 13:27:13 #203
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46004999
De enige reden dat Huub uiteindelijk het huis uit moest is omdat de redactie het kennelijk vertikte de beelden te laten zien. De belachelijk overdreven verhalen over Huub's agressiviteit en hoe hij NL dood wilde wurgen, met z'n kop tegen de muur sloeg en vervolgens half dood schopte mogen kennelijk gewoon doorgang hebben. Er wordt niet eens een poging ondernomen de mensen de waarheid te geven, want dat zou wederom betekenen dat er enorme blunders aan het licht komen.

Blunder 1: Huub geeft aan dat NL te ver gaat, maar daar wordt niets mee gedaan
Blunder 2: Na de escalatie wordt er een persbericht de deur uitgedaan die om 8:01 al meldt dat beiden het huis uit moeten
Blunder 3: Uit de beelden blijkt dat Huub helemaal niets heeft gedaan, en dus mag hij in eerste instantie zogenaamd blijven
Blunder 4: Ondanks goed bestuderen van de beelden door niet alleen de redactie, maar ook honderden kijkers waaruit blijkt dat Huub niets deed wordt hij er alsnog uitgebonjourd in plaats van dat men de beelden gewoon aan de bewoners toont
Blunder 5: Men denkt nu dat iedereen het gewoon gaat vergeten.
pi_46005013
Er is gisteren gezegt dat jullie het niet aan de kijker konden verkopen dat huub erin bleef omdat hij "geschopt" zou hebben.
Maar ben nu eigenlijk wel benieuwd hoe jullie dit nu willen verkopen
Iedereen zal zien dat huub niet geschopt heeft en dat de schop tegen de bank kwam
  Admin maandag 5 februari 2007 @ 13:30:04 #205
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46005063
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:27 schreef monique.t het volgende:
Er is gisteren gezegt dat jullie het niet aan de kijker konden verkopen dat huub erin bleef omdat hij "geschopt" zou hebben.
Maar ben nu eigenlijk wel benieuwd hoe jullie dit nu willen verkopen
Iedereen zal zien dat huub niet geschopt heeft en dat de schop tegen de bank kwam
Nee hoor, dat gaan ze gewoon heel erg hendig monteren. Let maar op. Straks op tv lijkt het echt alsof hij NL keihard schopt. Kwestie van beelden slomo en op het juiste moment stoppen zodat je niet ziet dat zijn voet de stoel raakt. Ander geluid erbij en klaar.
Zelfde voor het bij de keel grijpen. Onduidelijke camerahoek, dat monteren met de 'ooggetuigenverslagen' van Amanda en uiteindelijk Huub's bekentenis (oftewel; waar hij vertelt wat anderen hem aangepraat hebben).
Huub gaat na zijn onterechte vertrek echt NOG een keer genaaid worden op landelijke televisie.
pi_46005083
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:27 schreef Darklight het volgende:
Laat de bewoners maar het filmpje zien en beslissen of Huub terug mag komen
De bewoners op silvia na zijn allemaal bang voor huub hij is te sterk en te populair dus die zullen hem nooit terug willen hebben.
En die gasten geloven aleen hun eigen waarheid .
De Amanda snol zei dat NL niks gedaan heeft maar wie was de eerste die de brief kreeg waarin stond dat hij exit moest
  maandag 5 februari 2007 @ 13:31:32 #207
159989 PokerJoker
The Meek Shall Inherit Nothin
pi_46005093
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:19 schreef Maria44 het volgende:

[..]

Volgens mij is dat niet waar DGK op handelde, maar op het feit dat huub tegen rattekop zei dat ie "NL bij de keel greep met z'n kop tegen de muur". Op de foto van de zikant lijkt het toch echt dat ie de schouder beet had, zn kop kan idd best wel tegen de muur gekomen zijn, zat er maar 5cm vanaf. Maar als huub dat zegt (en denkt), tja dan zou ik als redactie ook zo reageren. Dan kun je niet anders meer, of je moet zelf de foto's/video's toch anders interpreteren.
Pretty Sick: Gus Hansen en Daniel Negreanu met een leuk handje poker
-- http://www.youtube.com/watch?v=ojeRwWIdQBM --
  Admin maandag 5 februari 2007 @ 13:34:31 #208
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46005158
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:31 schreef PokerJoker het volgende:

[..]

Volgens mij is dat niet waar DGK op handelde, maar op het feit dat huub tegen rattekop zei dat ie "NL bij de keel greep met z'n kop tegen de muur". Op de foto van de zikant lijkt het toch echt dat ie de schouder beet had, zn kop kan idd best wel tegen de muur gekomen zijn, zat er maar 5cm vanaf. Maar als huub dat zegt (en denkt), tja dan zou ik als redactie ook zo reageren. Dan kun je niet anders meer, of je moet zelf de foto's/video's toch anders interpreteren.
Vergeet niet dat wij kutkwaliteit beelden hebben en dat daarop al duidelijk te zien is dat Huub Satanaël helemaal niet bij z'n keel pakt. Die HD kwaliteit beelden die ze zelf hebben laten echt geen twijfel hoor.
Huub moest het veld ruimen. Waarom zullen we nooit weten.
  maandag 5 februari 2007 @ 13:34:55 #209
10793 DainBramage
Voor de dorst
pi_46005171
Ik stop er ook mee.....

Je kunt een show manipuleren, maar mij niet.
:: Wookie, wookie, wookie :: <a href="http://Masselink.net" rel="nofollow" target="_blank">Koffie en meer...</a> ::
  Admin maandag 5 februari 2007 @ 13:36:41 #210
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46005216
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:34 schreef DainBramage het volgende:
Ik stop er ook mee.....

Je kunt een show manipuleren, maar mij niet
pi_46005369
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:34 schreef Danny het volgende:

[..]

Vergeet niet dat wij kutkwaliteit beelden hebben en dat daarop al duidelijk te zien is dat Huub Satanaël helemaal niet bij z'n keel pakt. Die HD kwaliteit beelden die ze zelf hebben laten echt geen twijfel hoor.
Huub moest het veld ruimen. Waarom zullen we nooit weten.
klopt alleen huub weet zelf niet eens wat er exact was gebeurd en heeft het overgenomen van de bewoners, woorden zijn hem in de mond gelegd. (voorbeeld wurging wat niet gebeurd is)
tevens grijpt NL naar het rechterbeen, en wijst op een ouwe blauwe plek, comclusie, grote BS en huub is er alsnog ingenaaid

ik hoop dat huub hierop fok komt en kan lezen hoe het gegaan is en ook de beelden ziet en daarop handeld.

want DGK maakt hier een fout
  maandag 5 februari 2007 @ 13:43:16 #212
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46005427
Huub zou DGK nu eigenlijk moeten aanklagen, voor laster ende smaad .
  maandag 5 februari 2007 @ 13:44:57 #213
6941 APK
Factual, I think.
pi_46005483
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:20 schreef monique.t het volgende:
Er is een mooi filmpje gemaakt waar duidelijk op staat dat huub niet tegen de been schopte van NL en helemaal niet tegen het linkerbeen waar de blauweplek zit waarvan NL al wist dat ie er zat
http://www.youtube.com/watch?v=bpHYpC2hH9c
Dat is een filmpje van het afscheid van Huub.
pi_46005824
Sinds gister bufferen mijn streams als een gek terwijl de rest van mn internet gewoon op en top gaat....
Hoe?
  Admin maandag 5 februari 2007 @ 14:00:34 #215
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46005970
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:55 schreef n1ek het volgende:
Sinds gister bufferen mijn streams als een gek terwijl de rest van mn internet gewoon op en top gaat....
Hoe?
dat zal zijn omdat het opeens enorm druk is op de streams

pi_46006345
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:27 schreef Danny het volgende:
De enige reden dat Huub uiteindelijk het huis uit moest is omdat de redactie het kennelijk vertikte de beelden te laten zien. De belachelijk overdreven verhalen over Huub's agressiviteit en hoe hij NL dood wilde wurgen, met z'n kop tegen de muur sloeg en vervolgens half dood schopte mogen kennelijk gewoon doorgang hebben. Er wordt niet eens een poging ondernomen de mensen de waarheid te geven, want dat zou wederom betekenen dat er enorme blunders aan het licht komen.

Blunder 1: Huub geeft aan dat NL te ver gaat, maar daar wordt niets mee gedaan
Blunder 2: Na de escalatie wordt er een persbericht de deur uitgedaan die om 8:01 al meldt dat beiden het huis uit moeten
Blunder 3: Uit de beelden blijkt dat Huub helemaal niets heeft gedaan, en dus mag hij in eerste instantie zogenaamd blijven
Blunder 4: Ondanks goed bestuderen van de beelden door niet alleen de redactie, maar ook honderden kijkers waaruit blijkt dat Huub niets deed wordt hij er alsnog uitgebonjourd in plaats van dat men de beelden gewoon aan de bewoners toont
Blunder 5: Men denkt nu dat iedereen het gewoon gaat vergeten.
Mee eens!

Huub heeft het spel goed gespeeld in de gameroom. Schouder vast houden, hand erbij en uitlokken. Dat is toegestaan in het spel want .NL kreeg geen waarschuwing na het telefoontje van Huub om ong. half zeven.
.NL Gaf al een paar keer eerder de laatste weken aan dat hij er best uit wilde, heel subtiel dat wel.
Gezien dat feit, denk ik dat .NL besloot dat een duwtje ook nog best kon omdat hij nog geen waarschuwing had gehad voor het uitlokken en beledigen. Hij was speltechnisch bezig om Huub tot fysiek geweld aan te zetten, gezien de 'speltechnische' gesprekken van hem de laatste tijd met BBN hierover.

Huub wist het echter prima om te draaien OF en dat kan ook: .NL zag zijn kans om alsnog die exit-waarschuwing te krijgen door Huub te duwen, te schoppen en daarna nog eens buiten te gooien. Hij reageerde namelijk niet primair, maar na een aantal seconden. Bart en Amanda zaten erbij en keken ernaar.
De eerste reactie van Bart buiten tegen Huub was: je hebt gelijk Huub! Naderhand leugens vertellen tegen de rest. (script?)

De beelden moeten m.i. aan de bewoners getoond worden, de juiste beelden wel te verstaan.
(niet nog een keer naspelen of monteren)

Dat dit niet gebeurd is, kan de reden zijn dat Huub uiteindelijk niet kon leven met de leugens en uiteindelijk zelf weg wilde gaan. Volgens mij zat hij er nu nog als de waarheid getoond was aan de bewoners. Huub is namelijk te eerlijk en gezien zijn ego, wilde hij graag dat iedereen zou zien dat hij niet gewelddadig was en is. De redactie heeft dit om een of andere reden geweigerd.

Hij kan zichzelf niet recht in de ogen kijken als hij met deze leugen moet leven. Hij vertelde aan Ilona dat hij het toegegeven heeft, van de schop (=leugen want er is niet door hem geschopt), omat hij niet met zichzelf kon leven als hij daarover moest liegen. Ik denk dat het over dat andere ging, namelijk de waarheid ten aanzien van het fysiek geweld wat hij niet gebruikt heeft.

Er wordt naar mijn mening teveel gescript en sommige mensen kunnen/willen dat niet en die moeten dan exit.
pi_46006513
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:00 schreef Danny het volgende:

[..]

dat zal zijn omdat het opeens enorm druk is op de streams

=) had het gister nacht ook kan me niet voorstellen dat het toen druk was
Nee maar zonder gein ik verander helemaal niks en ineens werkt het amper meer... hoe dan? ;}
pi_46006619
We kunnen er lang of kort overpraten..... het zijn gewoon een stelletje kneuzen bij elkaar. Meteen bellen, provoceren, maar niemand ging lopen hakken. Beetje zwak.

Ze moeten gewoon van beide de 10 ruggen afpakken en er nog 2 gestoordere mensen in die Kooi zetten.
We willen vuurwerk zien!

En jullie weten het heh Redactie! Stapjes terug in real-life-soaps, betekent kijkers verliezen, jullie moeten wel steeds verder gaan, want anders raken wij verveeld......
(BigBrother hoeven jullie in ieder geval aan mij niet meer te vertonen.....)
pi_46006640
quote:
Op maandag 5 februari 2007 05:22 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

Leef gewoon een keer in Nederland, en als je het niet leuk vind hier, ga je gewoon naar je roots ;-)
Maar daar is het al geen steek beter zoniet slechter
Kijk van zo'n reactie zakt echt mijn broek af! Aan de ene kant heb ik zin om heel hooghartig te reageren en de andere kant weet ik niet of ik sowieso wel moet reageren, omdat ik betwijfel of ik wel een zinvolle reactie krijg.

Ten eerste mijn vragen waren gericht aan de DGK redactie (en zover ik weet maak je daar geen deel van uit).
Ten tweede uit je reactie opmakende snap je mijn vragen niet. Het betitelen van de bewoners op hun achtergond viel me op en vroeg me af waarom dat gebeurde. Ik heb mijn vragen en mijn ideeën hierover proberen te onderbouwen.

Omdat ik mijn inziens redelijke vragen stel, stel jij voor om terug naar mijn roots te gaan. Mijn vader komt uit Suriname en ik heb een nederlandse moeder dus wat zijn volgens jouw mijn roots. Hoewel veel kinderen van gemengde afkomst zich gedwongen voelen om positie (m.b.t. hun afkomst) in te nemen, voel ik die noodzaak totaal niet. Dus ik hoef niet terug naar mijn roots.

Ik heb zo'n sterk vermoeden (but prove me otherwise) dat dit weer zo'n reactie is van iemand die lekker heult met 'eng rechts'...."als het je niet bevalt, ga je toch lekker terug niveau".....heb ik ergens mijn reactie kritiek op Nederland of de nederlandse samenleving? Daarnaast mag ik aangezien ik in Nederland ben geboren en de nederlandse nationaliteit bezit kritiek hebben op Nederland.

Als je al besluit of te reageren, neem dan a.u.b. te de moeite om mijn post te lezen, want als je reactie hetzelfde niveau en dus onzinnigheid bevat als je vorige reactie, kan je net zo goed niet reageren of je reageert met een leuke kinderlijke reactie zoals 'poep in je broek'!
pi_46006704
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:18 schreef n1ek het volgende:

[..]

Nee maar zonder gein ik verander helemaal niks en ineens werkt het amper meer... hoe dan? ;}
is gewoon een teken....dat je moet stoppen met kijken.
Is toch geen fuck meer aan......
  maandag 5 februari 2007 @ 14:32:34 #221
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_46006946
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:43 schreef Copycat het volgende:
Huub zou DGK nu eigenlijk moeten aanklagen, voor laster ende smaad .
En 10.000 euro terug, omdat hij onterecht uit de villa gezet is.
pi_46007078
het zal me niks verbazen als ze die 10 ruggen gewoon terug hebben gekregen achter de schermen zonder dat ze daar met iemand over mogen praten.
Talpa wordt ook niet rijker of armer met 10 ruggen meer of minder, maar voor een bewoner is dat veel geld.....
  maandag 5 februari 2007 @ 14:38:14 #223
6941 APK
Factual, I think.
pi_46007120
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:13 schreef Maria44 het volgende:

De beelden moeten m.i. aan de bewoners getoond worden, de juiste beelden wel te verstaan.
(niet nog een keer naspelen of monteren)
pi_46007312
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:18 schreef n1ek het volgende:

[..]

Had ik ook vannacht. Bart 3 x naar de gameroom zien lopen, 3x hetzelfde gesprek tussen Natasia en Amanda en nog meer van die herhalingen gezien.

Bart zegt dat het half 2 is als het 10 over 1 is???

Krijgen we nu ook al gecensureerde streams?
pi_46007342
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:38 schreef APK het volgende:

[..]

Ja is er ook een hoop nagespeeld?

(want ik heb wel een aantal keer het gevoel gehad dat de bewoners gecoached werden door een psycholoog(buiten de camera's). Sommige handelingen van bepaalde mensen klopten in ieder geval niet, met de handelingen van de dagen er voor....)
pi_46007371
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:32 schreef Pool het volgende:

En 10.000 euro terug, omdat hij onterecht uit de villa gezet is.
Ik heb m`n twijfels of Huub en Amanda die 10k wel betaald hebben, ze doen daar veels te vaag over. Ik vondt dat gesprek met Joris aardig verdacht toen er over geld gepraat werd. Hetzelfde voor Amanda. "Oh, dat heeft m`n moeder betaald". Die uitspraak kwam pas na een paar seconden nadenken. Vergeet niet dat Huub en Amanda gevraagd zijn om het huis in te gaan. Waarom zouden ze 10k betalen omdat ze gevraagd worden om aan het programma deel te nemen. Het is eerder zo dat ze net als acteurs uitbetaald worden.

Ik heb Huub ook nog gehoord dat die 10k een probleem is. Hij is 25, is pas in z`n na-studie dagen en hij is meteen bereid om 10k weg te gooien voor een onzeker programma?!? Dat gaat er bij mij niet in...
pi_46007397
zullen we het trouwens 10 ruggen noemen ipv 10k (sorrie dat ik zit te miereneuken, maar het klinkt zo lomp).
pi_46007500
10k is op "het internet" een normale naam voor 10.000 dollar, of 10.000 euro op nederlandse fora, dat is allang ingeburgert.
pi_46007538
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:38 schreef APK het volgende:

[..]

Precies zoals ik het zeg.
pi_46007687
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:50 schreef Mika25 het volgende:
10k is op "het internet" een normale naam voor 10.000 dollar, of 10.000 euro op nederlandse fora, dat is allang ingeburgert.
Ik ben een Hollander, ik denk in ruggen.
  maandag 5 februari 2007 @ 15:19:19 #231
6941 APK
Factual, I think.
pi_46008415
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:51 schreef Maria44 het volgende:

Precies zoals ik het zeg.
Dus jij denkt dat ze die ruzie een paar keer gespeeld en in verschillende takes opgenomen hebben?
pi_46008795
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:22 schreef Pulu het volgende:

[..]

Kijk van zo'n reactie zakt echt mijn broek af! Aan de ene kant heb ik zin om heel hooghartig te reageren en de andere kant weet ik niet of ik sowieso wel moet reageren, omdat ik betwijfel of ik wel een zinvolle reactie krijg.

etc. etc.
Voor iemand die eigenlijk niet wil reageren, toch nog een behoorlijk lange reactie geworden.
pi_46009039
kom op redactie HAAL HUUB TERUG !!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_46009085
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:19 schreef APK het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat ze die ruzie een paar keer gespeeld en in verschillende takes opgenomen hebben?
Nee, ik denk dat de kritische momenten vanaf nu niet meer op de streams komen om herhaling van zondagnacht te voorkomen. Het moet volgens mij gaan zoals redactie wil, met bijpassend beeldmateriaal en niet met bewijzen van streamers die in voorkomende gevallen het tegendeel kunnen aantonen.

Evt. door betrokken bewoners nagespeeld voor de TV uitzending. Wat streamers zien is niet belangrijk. Alleen de door de redactie bedachte verhaallijn telt namelijk en dat is mijn visie.

Wel is belangrijk hoe streamers over de bewoners denken, daarmee heeft de red. feedback of het type klopt wat ze neer willen zetten. Dat dan weer wel.
pi_46009531
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:30 schreef Bontekoe het volgende:

[..]

Voor iemand die eigenlijk niet wil reageren, toch nog een behoorlijk lange reactie geworden.
Ook 'eng rechts'?
pi_46009696
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
kom op redactie HAAL HUUB TERUG !!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat dacht ik met Nicolaas ook..... Geloof mij nou maar, ze vinden vast wel een gestoorder iemand die voor meer vuurwerk gaat zorgen.....
pi_46009834
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:58 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat dacht ik met Nicolaas ook..... Geloof mij nou maar, ze vinden vast wel een gestoorder iemand die voor meer vuurwerk gaat zorgen.....
Als ze voor een gestoorde waren gegaan was het de toenmalige vriend van mijn huisgenote wel geworden, die zat bij de laatste 12
pi_46009919
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:58 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat vraag ik me dus af. Wie wil er nu nog in dat programma als je weet dat je bijna niet kunt winnen.
Dan kom je automatisch uti op camerageile figuren zoals Amanda en niet meer op semi intellectuele zoals Nicolaas en .NL
pi_46010084
Snap trouwens niet waarom Huub gewoon niet ontkent geschopt te hebben...
pi_46010130
quote:
Op maandag 5 februari 2007 16:10 schreef farceman het volgende:
Snap trouwens niet waarom Huub gewoon niet ontkent geschopt te hebben...
Alsof hij weet hoe het allemaal precies opgenomen was en hij probeerde wel degelijk zijn beste vrind met zijn voet te toucheren En de rest staat in een paar postings hierboven
  maandag 5 februari 2007 @ 16:16:42 #241
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_46010282
quote:
Op maandag 5 februari 2007 10:32 schreef Danny het volgende:
Telegraaf... televaag bedoel je zeker
Net zoals dat bericht over die trap van Nena in Brian's maag aldus de televaag.
Terwijl dat toch duidelijk zijn been was..
Ja zo verzin ik de nieuwtjes ook wel tot een smeuig verhaal
Zo werkt die krant nu eenmaal dus niet zo gek dat ze alvast wat melden, terwijl op dat moment de boel nog niet eens duidelijk is.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Admin maandag 5 februari 2007 @ 16:20:13 #242
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46010411
quote:
Op maandag 5 februari 2007 16:16 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Telegraaf... televaag bedoel je zeker
Net zoals dat bericht over die trap van Nena in Brian's maag aldus de televaag.
Terwijl dat toch duidelijk zijn been was..
Ja zo verzin ik de nieuwtjes ook wel tot een smeuig verhaal
Zo werkt die krant nu eenmaal dus niet zo gek dat ze alvast wat melden, terwijl op dat moment de boel nog niet eens duidelijk is.
In het bericht staat ook dat de producente van het programma dat heeft gezegd.
pi_46010459
quote:
Op maandag 5 februari 2007 16:20 schreef Danny het volgende:

[..]

Bronvermeldingen als :grote linkerduim doen het tegenwoordig klote
pi_46010546
quote:
Op maandag 5 februari 2007 16:05 schreef farceman het volgende:

[..]

Dat vraag ik me dus af. Wie wil er nu nog in dat programma als je weet dat je bijna niet kunt winnen.
Dan kom je automatisch uti op camerageile figuren zoals Amanda en niet meer op semi intellectuele zoals Nicolaas en .NL
Genoeg mensen zijn er camerageil en laten we zeggen dat er ongeveer nog een stuk of 40 mensen het huis in gaan door de tijd heen, dat moet wel lukken in een land van 16 miljoen mensen dunkt mij....

Die Gouden Kooi is zo'n succes op dit moment
  maandag 5 februari 2007 @ 16:24:37 #245
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_46010576
quote:
Op maandag 5 februari 2007 16:20 schreef Danny het volgende:

[..]

En dat verbaasd me dus ook niet...het blijft een krant.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_46010634
Het zal vast wel een 1-2-tje tussen de Talpa en de Telegraaf geweest zijn..... Hoe erger de zaak wordt opgeblazen, hoe meer hits talpa om 19uur30 krijgt.

Naar mijn mening was er helemaal niks gebeurd, ik vond die lowkick van nena wel iets zoets hebben....
pi_46010660
Zo redactie, krijgen we nog een réactie?
pi_46011065
quote:
Op maandag 5 februari 2007 16:05 schreef farceman het volgende:

[..]

Precies. Hoeveel vrijheid ben je bereid op te geven.... vul maar in. Meningsuiting.
pi_46011111
quote:
Op maandag 5 februari 2007 16:26 schreef Rens_Wilders het volgende:
één reactie van de GDK redactie en we hebben binnen 3 uur 6 topics vol
Maar nog geen nieuwe bewoners, waar zijn ze mee bezig...? Of zouden ze er een groepje in gaan gooien, Gert en Germien?
pi_46011137
quote:
Op maandag 5 februari 2007 16:26 schreef Rens_Wilders het volgende:
ja ik zit ook de hele dag al te wachten, heb nog geen streams aangehad vandaag.......

wat een saai stel zo

en natasia, amanda, bart en brian zijn té erg om naar te kijken

brian met STIP op één
pi_46011159
Het zou leuk zijn als de vriendin van silvia erin komt :-)
pi_46011172
Prop Tanja in dat huis, dat zou nog eens wat worden tussen haar en Natasia. En Linda voor de feestjes
pi_46011318
er is geen 1 die in zijn/haar eentje tegen die clan opkan.

Vanavond bekend maken dat ze er mee stoppen?
Of komt die ene Marokaan. Lijkt me ook nog niet interessant
pi_46011357
quote:
Op maandag 5 februari 2007 16:45 schreef itsme het volgende:
er is geen 1 die in zijn/haar eentje tegen die clan opkan.

Vanavond bekend maken dat ze er mee stoppen?
Of komt die ene Marokaan. Lijkt me ook nog niet interessant
Die zou er van mij juist wel in mogen volgens mij vond brian hem helemaal niks :-)
pi_46011384
ik vind het maar allemaal heel toevallig na het lange overleg van vorige week dat eropeens zoveel gebeurt??? toeval of script
pi_46011399
quote:
Op maandag 5 februari 2007 16:47 schreef lady1 het volgende:
ik vind het maar allemaal heel toevallig na het lange overleg van vorige week dat eropeens zoveel gebeurt??? toeval of script
In geval van het laatste... wat een klote script.
  † In Memoriam † maandag 5 februari 2007 @ 17:08:34 #257
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_46012194
Ach, ik zit deze week nog ff uit, kijken of er nog wat sensatie uit te peuren is, en dan ben ik weer ff een paar maandjes pleite bij TIEN. Of er moeten meer kwaliteitsprogramma's met halfvolle glazen komen, dan ga ik mijn standpunt nog eens heroverwegen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † maandag 5 februari 2007 @ 17:09:19 #258
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_46012222
Oh ja, ik heb niks te vragen aan de redactie. Die hebben ons nu wel genoeg geholpen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Admin maandag 5 februari 2007 @ 18:44:16 #259
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46015171
Kwam op VOL trouwens deze link tegen:
http://www.youtube.com/watch?v=NDDyIffxOlI
Als DIE nog niet duidelijk maakt dat Huub geen enkele vorm van fysiek geweld heeft gebruikt...
Kortom; de redactie lult en is nu te laf om daar hier uitleg over te geven
pi_46015451
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:44 schreef Danny het volgende:
Als DIE nog niet duidelijk maakt dat Huub geen enkele vorm van fysiek geweld heeft gebruikt...
Heb je RTL boulevard gezien.
Huub denkt dat hij geschopt heeft.
Maar er was een dooie hoek op de camera.
Dus Huub is er onterecht uitgezet.
  maandag 5 februari 2007 @ 18:55:12 #261
8898 Darklight
pi_46015551
Wanneer komen de niewue bewoners?
Kan ik de streams weer aanzetten
  Admin maandag 5 februari 2007 @ 19:00:22 #262
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46015730
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:52 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Heb je RTL boulevard gezien.
Huub denkt dat hij geschopt heeft.
Maar er was een dooie hoek op de camera.
Dus Huub is er onterecht uitgezet.
Dat huub er onterecht is uitgezet is algemeen bekend bij iedereen (inclusief de redactie). De vraag is alleen waarom ze dat gedaan hebben, maar ik voorspel dat ze hier toch niets meer durven te komen posten en al zeker niet met een eerlijk antwoord. Als ze al komen zal het het 'we konden niet anders, huub gaf zelf aan dat hij ook geschopt heeft' bullshitverhaal zijn. Wat mij betreft prima, ik kijk toch niet meer, maar voor Huub ontzettend lullig. Kost 'm 10 ruggen en hij staat ook nog eens onterecht bekend als vechtersbaas. Laffe actie van de redactie om de rest van de groep tevreden te stellen. Nou prima, maar het is het begin van het einde. Veel mensen zijn al afgehaakt en met de huidige groep zie ik dat niet snel veranderen.
Kan het mis hebben en hier dingen lezen die mijn aandacht weer trekken, maar ik acht de kans zo goed als nihil.
  maandag 5 februari 2007 @ 19:02:25 #263
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_46015808
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:00 schreef Danny het volgende:

[..]

Dat huub er onterecht is uitgezet is algemeen bekend bij iedereen (inclusief de redactie). De vraag is alleen waarom ze dat gedaan hebben, maar ik voorspel dat ze hier toch niets meer durven te komen posten en al zeker niet met een eerlijk antwoord. Als ze al komen zal het het 'we konden niet anders, huub gaf zelf aan dat hij ook geschopt heeft' bullshitverhaal zijn. Wat mij betreft prima, ik kijk toch niet meer, maar voor Huub ontzettend lullig. Kost 'm 10 ruggen en hij staat ook nog eens onterecht bekend als vechtersbaas. Laffe actie van de redactie om de rest van de groep tevreden te stellen. Nou prima, maar het is het begin van het einde. Veel mensen zijn al afgehaakt en met de huidige groep zie ik dat niet snel veranderen.
Kan het mis hebben en hier dingen lezen die mijn aandacht weer trekken, maar ik acht de kans zo goed als nihil.
nah vechtersbaas kon er nog wel bij toch? bij hoerenloper, alcoholist en cokesnuiver
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_46015848
nee de redactie reageerde op het feit dat huub tegen brian zei dat hij geschopt had, woorden zijn hem in de mond gelegt en huub weet het zelf niet aangezien hij aardig dronken was.

REDACTIE: beeld is duidelijk huub heeft NL niet geschopt en dus is zijn exit onterecht, en dus moet huub terug in het huis, als hij niet wil oke, maar geef hem dan de 10K terug.

Ik weet dat jullie gek worden van ons, maar geef aub antwoord
pi_46015932
quote:

[..]

Omdat Huub het zegt.
Maar Huub denkt ook dat hij NL heeft gewurgd
had hij van Brian.
Dus snap niet dat de redactie dat nou echt niet snapt.
Ik lees hier gewoon mee,maar ook geen streams voor mij.
  maandag 5 februari 2007 @ 19:06:23 #266
8898 Darklight
pi_46015955
Snap ook niet waarom ze de beelden niet hebben laten zien aan de rest
Beetje zielig
  Admin maandag 5 februari 2007 @ 19:14:09 #267
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46016228
Mijn idee:
De redactie heeft het in eerste instantie goed gezien (duh) en dus alleen NL eruitgetieft.
De bewoners begonnen te zeikviolen en een of andere mongool bij de redactie kwam op het lumineuze idee om huub er ook uit te gooien, want dat zou natuurlijk sensationeel nieuws zijn. De nr 1 eruit, oeeeeee.. Nu gaat opeens heel nederland kijken.
Dat plan blijkt te backfiren en mensen zappen massaal weg, maar nu toegeven dat ze fout zaten zou teveel gezichtsverlies zijn. Dus heeft Huub gewoon pech en is 'ie 10k lichter. So what. Casualty of war. Dis is tievie men en dat er dan onschuldige slachtoffers vallen so what. De kijkcijfers zijn belangrijker.
Ze komen hier echt niet met een geloofwaardig verhaal aan over waarom huub eruit moest, eenvoudigweg omdat http://www.youtube.com/watch?v=NDDyIffxOlI niet liegt.
pi_46016244
quote:

[..]

Niet helemaal onterecht he, hij heeft vertelt dat hij zelf ook vond dat hij een probleem met agressie heeft...
En dat hij een paar keer was opgepakt omdat hij iemand op z'n bek had geslagen.

Of is dat hem ook allemaal aangepraat?
pi_46016314
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:03 schreef Missy_1974 het volgende:
nee de redactie reageerde op het feit dat huub tegen brian zei dat hij geschopt had, woorden zijn hem in de mond gelegt en huub weet het zelf niet aangezien hij aardig dronken was.
Voordat gesprek met brian had hij het achter ook al verteld dat hij zelf ook geschopt had, de redactie wist het dus al voor het gesprek met brian.
pi_46016385
Een opmerking voor DGK:
Zou het niet een keer tijd worden om Brian en Amanda een spreekverbod over Nena te geven?
Nena had er voor gekozen om niets over haar ex te zeggen omdat hij zich niet kon verdedigen.
En nu hoor ik dagelijks info over hem. En inmiddels is alles wat er door Amanda over Nena gezegd wordt echt triest.
Nena gaf Brian een trap..................maar jullie trappen haar nog veel harder na.
eigenwijs is ook wijs (wear)
pi_46016469
Het zijn nu vooral vragen aan de redactie... Ze zullen wel sprakeloos zijn
pi_46016481
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:16 schreef PC eend het volgende:

[..]

Voordat gesprek met brian had hij het achter ook al verteld dat hij zelf ook geschopt had, de redactie wist het dus al voor het gesprek met brian.
goed punt. Dat klopt. Hij dacht dat hij raak had geschopt.
daarna hebben ze de beelden kunnen zien en niets gevonden.

er klopt iets niet
pi_46016509
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:14 schreef Danny het volgende:
Mijn idee:
De redactie heeft het in eerste instantie goed gezien (duh) en dus alleen NL eruitgetieft.
De bewoners begonnen te zeikviolen en een of andere mongool bij de redactie kwam op het lumineuze idee om huub er ook uit te gooien, want dat zou natuurlijk sensationeel nieuws zijn. De nr 1 eruit, oeeeeee.. Nu gaat opeens heel nederland kijken.
Dat plan blijkt te backfiren en mensen zappen massaal weg, maar nu toegeven dat ze fout zaten zou teveel gezichtsverlies zijn. Dus heeft Huub gewoon pech en is 'ie 10k lichter. So what. Casualty of war. Dis is tievie men en dat er dan onschuldige slachtoffers vallen so what. De kijkcijfers zijn belangrijker.
Ze komen hier echt niet met een geloofwaardig verhaal aan over waarom huub eruit moest, eenvoudigweg omdat http://www.youtube.com/watch?v=NDDyIffxOlI niet liegt.
Had dat filmpje nog geen eens gezien.
Heb het net uitgeprobeerd hier bij me gezin.
Als ik tegen hun been tikt vliegt been omhoog.
Hoe gek kan je zijn he
En NL kan nooit op dat andere been die plek hebben.
Verdorie nu word ik nog kwaaier.
pi_46016539
Ik heb het helemaal gehad met De Gouden Kooi. Eerst Nena om niets het huis uit. Nu heel onterecht Huub eruit geknikkerd. En schreeuwlelijk Natasia mag blijven met haar debiele gedrag.
Hoe jaag je de kijkers weg? Zo dus!
  maandag 5 februari 2007 @ 19:24:01 #275
6941 APK
Factual, I think.
pi_46016582
quote:

Dat plan blijkt te backfiren en mensen zappen massaal weg
Tja, dat moet nog blijken....
pi_46016782
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:21 schreef itsme het volgende:

[..]

goed punt. Dat klopt. Hij dacht dat hij raak had geschopt.
daarna hebben ze de beelden kunnen zien en niets gevonden.
Tewijl ze zeiden dat na de beelden voor een tweede keer zorgvuldig bekeken te hebben het wel hadden gezien volgens mij
En nu is het ineens in een 'dode hoek' geweest en hadden ze het dus helemaal niet kunnen zien...
quote:
er klopt iets niet
  maandag 5 februari 2007 @ 19:32:46 #277
8898 Darklight
pi_46016936
Zet Huub er weer in, en haal die hoer eruit, met die criminele connecties van haar
pi_46017385
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:14 schreef PC eend het volgende:

[..]

Niet helemaal onterecht he, hij heeft vertelt dat hij zelf ook vond dat hij een probleem met agressie heeft...
En dat hij een paar keer was opgepakt omdat hij iemand op z'n bek had geslagen.

Of is dat hem ook allemaal aangepraat?
Dat is 2x gebeurt als je goed geluisterd heeft.
En heel eerlijk heb jij nooit gevochten??
Jij heb mischien aleen mazzel gehad dat je nooit opgepakt bent
pi_46017759
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:44 schreef monique.t het volgende:

[..]

Dat is 2x gebeurt als je goed geluisterd heeft.
En heel eerlijk heb jij nooit gevochten??
Jij heb mischien aleen mazzel gehad dat je nooit opgepakt bent
Een paar keer is toch heel toepasselijk bij 2x?
Maar daar gaat het niet om, hij vond zelf dat hij zichzelf in bepaalde situaties niet onder controle had.
Dat kon je ook al een paar keer zien, als bv iemand negatief over zijn ex sprak, dan was hij helemaal van slag.
Daar komt nog bij dat hij zich untouchable voelde, en 'het andere kamp' er ook zo over dacht toen hij in eerste instantie mocht blijven...
Volgens mij zijn dat de redenen om voor de redactie te denken dat het beter zou zijn om hem er ook maar uit te halen.
  Admin maandag 5 februari 2007 @ 20:13:48 #280
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46018537
dat 'dooie hoek' verhaal is natuurlijk een 'dooddoener'
Crisis Management heet dat. Ze lezen hier uitgebreid mee en weten heus wel dat er bericht naar boulevard is gegaan. Dus laten ze huub even opdraven (zal ongetwijfeld een contractuele verplichting zijn) om zijn (aangelulde) verhaal te doen. Vervolgens roepen ze gewoon 'dooie hoek' et voila. Doofpot compleet.
Eigenlijk zouden ze de reactie om een debiele reden moeten ontslaan en vervolgens doen of het normaal is en echt niet anders kon. Kijken of ze dan nog zo onverschillig zijn.
  maandag 5 februari 2007 @ 20:36:33 #281
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_46019542
Beste redactie,

Naar aanleiding van het gesprek tussen Huub en Natasia, vlak voor het vertrek van Huub uit de villa en naar aanleiding van een artikel op zijonline.nl ben ik een beetje gaan googelen en kwam tot de volgende ontdekking.

Huub had het met Natasia over haar ex en de Endstra-tapes kwamen ter sprake. Volgens het artikel in zijonline zou Natasia een relatie hebben gehad met een kickbokser die betrokken was bij de Endstra-affaire. Na een paar zoektermen in google te hebben ingevoerd kwam er een aantal namen van kickboksers naar boven die in de Endstra-tapes worden genoemd: Hans Nijman, Dick Vrij en Dino Soerel. Ik neem aan dat een van deze heren de ex van Natasia is.

Via google kwam ik er ook achter dat Hans Nijman (dezelfde als die van de Endstra-tapes) de bewoners van DGK Thai boksles geeft. Uit dezelfde Endstra-tapes kwam onder andere naar voren dat John de Mol door o.a. Holleeder werd bedreigd. Wat vind hij ervan dat één van de 'vriendjes' van zijn bedreiger nu regelmatig rondloopt in DGK? Medewerking aan het programma door criminelen lijkt me niet bijdragen aan het toch al niet te beste imago wat het programma nu heeft.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_46019768
Max..dat moet je rondsturen naar boulevard en dat soort dingen..:) doe ik ook al de hele tijd.
pi_46019823
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:36 schreef m@x het volgende:
Medewerking aan het programma door criminelen lijkt me niet bijdragen aan het toch al niet te beste imago wat het programma nu heeft.
Hoe werkt de ex van natasia dan mee aan het programma

Ik denk maximaal aan het eventueel sponseren van de 10K
  maandag 5 februari 2007 @ 20:43:48 #284
3142 m@x
pi_46019847
Wat dacht je van Peter R. de Vries? Die is toch Holleederfan? Maar goed, iedereen kan het vinden zo moeilijk is het niet. Als de dames en heren journalisten het interessant genoeg vinden kunnen ze er vast zelf ook wel achter komen.
  maandag 5 februari 2007 @ 20:47:08 #285
3142 m@x
pi_46019983
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:43 schreef PC eend het volgende:

[..]

Hoe werkt de ex van natasia dan mee aan het programma

Ik denk maximaal aan het eventueel sponseren van de 10K
Ik schrijf niet dat die ex aan het programma meewerkt want ik weet de naam van de ex niet. Ik schrijf alleen dat één van de kickboksers waar op de Endstra-tapes over wordt gesproken ook Thai boksles geeft aan de bewoners van DGK. Kijk maar eens hier en dan CTRL-F "Hans Nijman".
  Moderator maandag 5 februari 2007 @ 20:51:40 #286
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46020154
quote:

Het is veel logischer om te veronderstellen dat ze Huub er niét uit wilden, juist omdát hij nummer 1 is. En omdat de beelden geen 100%-waterdicht bewijs gaven dat Huub geweld heeft gebruikt, stuurden ze in eerste instantie alleen NL weg.

Toen Huub zijn mond voorbij begon te lullen, werd er ook op FOK! meteen gereageerd van: houd je kop nou, sukkel, je verpest het opzetje. Huub heeft de redactie met zijn handicap (zijn smoel nooit eens kunnen houden) dermate in verlegenheid gebracht, dat ze een tikkeltje impulsief besloten om Huub alsnog naar huis te sturen. Waarschijnlijk zagen ze al voor zich hoe Nathanael hier meteen werk van zou gaan maken: ik naar huis, en Huub, die nota bene beként, mag blijven zitten? Dacht 't niet, effe m'n advocaat bellen.
pi_46020382
Danny, goed dat berichtje op de FP. Zo wordt het misschien sneller opgepikt.
  maandag 5 februari 2007 @ 20:58:43 #288
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_46020442
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:51 schreef Gert het volgende:
een tikkeltje impulsief besloten om Huub alsnog naar huis te sturen.
Daar zijn ze de fout ingegaan.
Redactie had de tijd genomen, waarom zoiets beslissen in 10 minuten.
pi_46020453
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:47 schreef m@x het volgende:

[..]

Ik schrijf niet dat die ex aan het programma meewerkt want ik weet de naam van de ex niet. Ik schrijf alleen dat één van de kickboksers waar op de Endstra-tapes over wordt gesproken ook Thai boksles geeft aan de bewoners van DGK. Kijk maar eens hier en dan CTRL-F "Hans Nijman".
Mijn fout
Maar ik heb het even gelezen, zijn naam wordt wel genoemd ja, maar endstra weet niet of hij nou Nijman of Vrij bedoelde...
Terwijl die twee niet echt op elkaar lijken
  maandag 5 februari 2007 @ 21:01:14 #290
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_46020536
DGK was toch een afval-spel?
Waarom worden er mensen vervangen?
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
  maandag 5 februari 2007 @ 21:01:48 #291
3142 m@x
pi_46020554
Ik heb foto's zitten zoeken en volgens mij hebben ze allebei een varkenskop, om meneer Endstra maar even te citeren
pi_46020892
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:51 schreef Gert het volgende:

[..]

Het is veel logischer om te veronderstellen dat ze Huub er niét uit wilden, juist omdát hij nummer 1 is. En omdat de beelden geen 100%-waterdicht bewijs gaven dat Huub geweld heeft gebruikt, stuurden ze in eerste instantie alleen NL weg.

Toen Huub zijn mond voorbij begon te lullen, werd er ook op FOK! meteen gereageerd van: houd je kop nou, sukkel, je verpest het opzetje. Huub heeft de redactie met zijn handicap (zijn smoel nooit eens kunnen houden) dermate in verlegenheid gebracht, dat ze een tikkeltje impulsief besloten om Huub alsnog naar huis te sturen. Waarschijnlijk zagen ze al voor zich hoe Nathanael hier meteen werk van zou gaan maken: ik naar huis, en Huub, die nota bene beként, mag blijven zitten? Dacht 't niet, effe m'n advocaat bellen.
Maar hij had dat dus ook al tegen hun gezegd....
Dat hij 'zijn mond voorbij lulde' had ook als spel afgedaan kunnen worden, want hij zat al de hele tijd te verkondigen dat ze hem er nooit uit zouden sturen.

En als hij dan tegen brian bekend dat hij ook schopte en het onterecht vond dat hij niet hoefde te gaan, dat had een spel kunnen zijn, een mooi opzetje om de anderen schrik aan te jagen.... hij kan alles maken en blijft toch gewoon.
Die schrik zag je ook
Er werd zelfs al gesproken over de voorbestemde winnaar.
Hij werd zo een gevaar voor het het hele programma...

Tot zover mijn theorie
pi_46021337
quote:
Op maandag 5 februari 2007 21:01 schreef m@x het volgende:
Ik heb foto's zitten zoeken en volgens mij hebben ze allebei een varkenskop, om meneer Endstra maar even te citeren
Volgens mij zei die rechercheur dat en niet endstra.
Ik denk dat ze met varkenskop tochwel Nijman bedoelde
Maar Endstra wist zelf niet over wie hij het nou had, ze zaten hem gewoon te voeren met namen.
  Moderator maandag 5 februari 2007 @ 21:23:13 #294
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46021342
quote:
Op maandag 5 februari 2007 21:10 schreef PC eend het volgende:
Maar hij had dat dus ook al tegen hun gezegd....
Niet voor de camera's dacht ik. Daarom deed Brian ook zo trots dat hij dit aan Huub ontfutseld had , met zijn siegologische ontvragingstechnieken.

Huub zelf beweerde dat hij "achter" al wel had toegegeven dat hij zelf ook geschopt had. Blijkbaar gingen ze er daar vanuit, dat Huub wel zou snappen dat hij daar niet over moest gaan lullen zodra ze NL eruit gingen wippen. Inschattingsfoutje.
quote:
Er werd zelfs al gesproken over de voorbestemde winnaar.
Hij werd zo een gevaar voor het het hele programma...
En dat zouden ze bij achter ineens met een schok beseft hebben?
Trouwens, de bovenstaande theorie kan goed samengaan met de aanname dat Huub er 'dankzij' zijn bekentenis uit moest.
  maandag 5 februari 2007 @ 21:31:46 #295
3142 m@x
pi_46021673
quote:
Op maandag 5 februari 2007 21:23 schreef PC eend het volgende:

[..]

Volgens mij zei die rechercheur dat en niet endstra.
Ik denk dat ze met varkenskop tochwel Nijman bedoelde
Maar Endstra wist zelf niet over wie hij het nou had, ze zaten hem gewoon te voeren met namen.
Mijn fout Maar goed, varkenskop of geen varkenskop, zijn naam wordt genoemd dus ik neem aan dat hij niet helemaal onbekend is in het criminele circuit. Waar rook is is vuur enzo. Zou er voldoende stof zijn voor een topic in 'Truth'?
pi_46022210
quote:
Op maandag 5 februari 2007 21:23 schreef Gert het volgende:
En dat zouden ze bij achter ineens met een schok beseft hebben?
Dat zou zo maar kunnen hoor, als de anderen echt gaan denken dat alles om de kijkcijfers draait en dat huub daarom mocht blijven en dus alles maar kan maken (en daar hadden ze het dus ook over).
Dan kunnen ze zomaar besluiten dat het dus voor hun weinig zin heeft nog langer te blijven en komt het programma in gevaar (nog meer exits).
quote:
Trouwens, de bovenstaande theorie kan goed samengaan met de aanname dat Huub er 'dankzij' zijn bekentenis uit moest.
Dan zou je er dus zoals je al zegt vanuit moeten gaan dat ze het stil wilde houden, maar dit niet expliciet tegen hem gezegd hebben.
Dat lijkt me onwaarschijnlijk.
  Moderator maandag 5 februari 2007 @ 22:01:54 #297
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46022914
quote:
Op maandag 5 februari 2007 21:45 schreef PC eend het volgende:

Dan zou je er dus zoals je al zegt vanuit moeten gaan dat ze het stil wilde houden, maar dit niet expliciet tegen hem gezegd hebben. Dat lijkt me onwaarschijnlijk.
Dat lijkt mij dan juist weer een stuk minder onwaarschijnlijk.dan dat de redactie "ineens" door paniek overvallen wordt omdat ze denken dat iedereen nu het huis uitloopt. Maar goed, daar gaan we niet uitkomen.
  maandag 5 februari 2007 @ 22:27:55 #298
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_46024001
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:44 schreef Danny het volgende:
Aan de redactie van DGK

Heeft U dit filmpje nou al bekenen? Gisteren binnen 10 minuten besloten dat Huub weg moest, vandaag binnen 5 minuten beslissen dat hij terug kan komen (filmpie duurt 5 minuten) Kom op, niet zo flauw doen, en stop dat joch terug naast Sil waar hij gewoon hoort! Alcohol verbodje voor Huub, Sil lekker laten motorrijden, en voor de rest een dropping organiseren ergens in uhm,.... nou prik eens een plek in de stille oceaan.
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
  maandag 5 februari 2007 @ 23:10:59 #299
2651 svann
night-hawk
pi_46025819
tvp
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_46025874
hum jammer nog steeds geen antwoord
  Admin maandag 5 februari 2007 @ 23:13:05 #301
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46025918
quote:
Op maandag 5 februari 2007 23:12 schreef Gollemrulez het volgende:
hum jammer nog steeds geen antwoord