Die zet Gert er wel ff in denk ikquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:56 schreef HiDiHo het volgende:
Hee, je bent het puntje in de TT vergeten![]()
Ik hoopte nog op een reactie van DGK_R over waarom ze niet meer mogen pokeren, vandaarquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die zet Gert er wel ff in denk ik(jij was trouwens ook snel met het 2e deel zeg)
Vanwege de chatfunctie.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hoopte nog op een reactie van DGK_R over waarom ze niet meer mogen pokeren, vandaar![]()
Maar die kon toch uit? of hebben jullie geen zin om hun steeds in de gaten te houden of ze hem aanzetten?quote:
Nee, totaal niet. Achteraf was het wel een goede beslissing. Maar dat zal je ook wel teruglezen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:50 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Jammer dat je het zo ziet... Toch geen rancune over het stoppen van de pokersite?![]()
Dat ja.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar die kon toch uit? of hebben jullie geen zin om hun steeds in de gaten te houden of ze hem aanzetten?
Lesley neemt twee weken time-out om na te denken wat ze wil. Blijven of niet.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:32 schreef stikla het volgende:
hoe zit t nou met Lesley? gaat ze echt weg? wordt er dan wel geregeld dat ze bart vaker mag zien ofzo? want als zij weg gaat, dan zal bart ook snel vertrekken..
Maar komt er een nieuw iemand dan?
Ik vond het wel leuk om tegen Huub te spelen hoorquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:26 schreef farceman het volgende:
Wees blij dat pokeren niet meer mag, wat is er saaier dan kijken naar mensen die zitten te pokeren op pc...?
En wat denk jij dat ze doet ?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:34 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Lesley neemt twee weken time-out om na te denken wat ze wil. Blijven of niet.
Bart zien? Als ze niet werkt als paardenmeisje kan dat alleen met contactpunten.
Was ook gezellig. En vooral interactief.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk om tegen Huub te spelen hoor![]()
(tot 5:30)
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:46 schreef Missy_1974 het volgende:
DGK is moby vandaag al weg gehaald ? want heb er niks van gezien maar hoorde NL daar net iets over zeggen
Kom op... Niet opgeven... Je vindt vast wel weer iets anders toch? En dan gaan we dat weer stoppen...quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was ook gezellig. En vooral interactief.
En geef toe, we gaven wel een beetje té veel info weg. Ik dacht dat het juist ten goede kwam van het spel, maar de redaktie dacht daar anders over.
Maar het was gezellig. Want je voelde je er wel bij betrokken. Nu is het een BB7. En dat vind ik jammer.
Morgen en dan is Lesley er ook voor t laatst, voorlopig...quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:46 schreef Missy_1974 het volgende:
DGK is moby vandaag al weg gehaald ? want heb er niks van gezien maar hoorde NL daar net iets over zeggen
Geef ze een paar crossmotoren en zet een parcours uit, zijn ze Lesley binnen 10 minuten vergeten.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:10 schreef nibbieworld het volgende:
Ze gaan die paardjes echt wel missen straks.. Wat nu te doen met die loze ruimte!
Dat zeker, alleen al die verhalen die hij tikt.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:25 schreef elcastel het volgende:
Ow ja en het feit dat Kasta er niet in komt is natuurlijk gewoon een misser.
Ja dat ligt gewoon gevoelig. Tis legaal maar we hebben de keuze gemaakt dat toch achter de schermen te doen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:24 schreef elcastel het volgende:
Ik wil eigenlijk alleen maar even complimenten doorgeven, ik vind het een bijzondere service dat jullie zoveel feedback geven op dit forum. Voor de rest is de website spik en span, de verhaaltjes lezen lekker weg enz.
MAAR ! Er is 1 ding wat ik niet begrijp en dat is de reden dat er buiten beeld geblowed moet worden, is dat omdat dit concept nog in het buitenland verkocht moet worden, of omdat het niet chique oogt ? Alle (kut-)excuses zijn toegestaan hoor, maar ik snap niet dat er wel hoeren komen en flinke taal wordt getollereerd , maar een blow taboe is.
En ja ik heb het vorige topic gelezen
Kortom ga (in grote lijnen. ) vooral zo door.
Ennuh dank voor de complimenten. Graag gedaan ook!quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:24 schreef elcastel het volgende:
Ik wil eigenlijk alleen maar even complimenten doorgeven, ik vind het een bijzondere service dat jullie zoveel feedback geven op dit forum. Voor de rest is de website spik en span, de verhaaltjes lezen lekker weg enz.
MAAR ! Er is 1 ding wat ik niet begrijp en dat is de reden dat er buiten beeld geblowed moet worden, is dat omdat dit concept nog in het buitenland verkocht moet worden, of omdat het niet chique oogt ? Alle (kut-)excuses zijn toegestaan hoor, maar ik snap niet dat er wel hoeren komen en flinke taal wordt getollereerd , maar een blow taboe is.
En ja ik heb het vorige topic gelezen
Kortom ga (in grote lijnen. ) vooral zo door.
Ik kan me dat goed voorstellen, er zijn veel landen die daar moeilijk over kunnen gaan doen mocht dit concept verkocht worden aan het buitenlandquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:37 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja dat ligt gewoon gevoelig. Tis legaal maar we hebben de keuze gemaakt dat toch achter de schermen te doen.
Ach je weet t nooit he... We kunnen niet alles vertellen...quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
Komt de afgevallen Nusayr weer terug als er iemand vrijwillig vertrekt of hebben jullie het lef om Kasta nog een kans te geven...
Of zet een wachttoren op elke hoek, span wat prikkeldraad en.. ach laat ook maar.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:25 schreef APK het volgende:
[..]
Geef ze een paar crossmotoren en zet een parcours uit, zijn ze Lesley binnen 10 minuten vergeten.![]()
De Gouden Bunker ipv de Kooi dusquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Of zet een paar wachttorens op elke hoek, span wat prikkeldraad en.. ach laat ook maar.![]()
ja dat is hetquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Of zet een wachttoren op elke hoek, span wat prikkeldraad en.. ach laat ook maar.![]()
Wil iemand me ff de link van de webwinkel doorgeven...... enne... wat kost dat??quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:51 schreef tuinfluiter het volgende:
(Natasia en interview TV-Rijnmond)
Gezondheid of Geluk?
Natasia : ik kies voor gezondheid, want geluk kan je ook kopen.![]()
vier horloges Leandra. Geluk schijnt in het vierde horloge te zitten!quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wil iemand me ff de link van de webwinkel doorgeven...... enne... wat kost dat??
dit staat op brian zijn weblog, en ik wil bij deze verzoeken het vetgedrukte woord weg te halen, want ik vind het niet kunnen. Ben er echt pissig om ook (mijn moeder zit in de terminale fase), wat nou excuus aan kankerstichting.quote:Vandaag werd ik helemaal para brother, ik ben getrapt door Nena en ik was kankerboos.
Dat staat niet op Brian zijn weblog, dat staat op de fake weblog.....quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:49 schreef Missy_1974 het volgende:
dit staat op brian zijn weblog, en ik wil bij deze verzoeken het vetgedrukte woord weg te halen, want ik vind het niet kunnen. Ben er echt pissig om ook (mijn moeder zit in de terminale fase), wat nou excuus aan kankerstichting.
Maar weet bart dat ook.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:34 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Lesley neemt twee weken time-out om na te denken wat ze wil. Blijven of niet.
Bart zien? Als ze niet werkt als paardenmeisje kan dat alleen met contactpunten.
Mag het ook geen enkeltj almere zijn?? ipv nietsquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:45 schreef Lieve het volgende:
Ik heb een verzoek.
Ik zou heel graag willen dat Natasia's verjaardag in het teken van de bezinning komt te staan.
Ik meen oprecht dat dat het allergrootste cadeau is dat je aan iemand kunt geven. Dat als je werkelijk iets moois wil doen voor iemand die alles al heeft? Dan doe je.... NIKS. Dan geef je NIKS. Gewoon een grote doos met NIKS. Dat is NIET TE KOOP. Daar moet je over nadenken. Dat moet je he le maal tot je laten komen. Een dag van het uiterste NIETS!
Dat vergeet je nooit meer. Daar doe je iemand het meeste plezier mee. Want wat je ook geeft aan iemand die echt ALLES al heeft... een man kinderen, kleding, eten, alles wat je hebben wil. Wat ze heeft is een TEVEEL! Teveel gewicht. Teveel geluid. Teveel praatjes. Teveel verbeelding. Ze wil NIET bij haar zwarte schaapdraakjes. Niet mee met Wilgo die wel blij is met de zwarte draakjes en ze bij hun namen noemt.
Ze heeft TEVEEL.
Dus nu krijgt ze het enige dat ze nog niet heeft!
NIETS!
Lieve vindt dat het allermooiste cadeau dat je krijgen kunt als je alles al hebt! Het KAN toch niet in je vierde horloge zitten? Dat absolute geluk?
Oh... dan moet ik wel zielsgelukkig zijn....... ik heb er wel een stuk of 4 (en gebruik ze nooit)quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:48 schreef Lieve het volgende:
vier horloges Leandra. Geluk schijnt in het vierde horloge te zitten!
In het kader van haar dieet en strakke fitness-schema bied ik haar een voettocht naar Almere aan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:01 schreef monique.t het volgende:
Mag het ook geen enkeltj almere zijn?? ipv niets
Die hebben het te rdruk met het filmen van Nena's vertrek en misschien het regelen van een nieuwe bewoner?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:34 schreef Rens_Wilders het volgende:
Jammer dat er door DGK_REDACTIE niet wordt gereageerd nu. Waarom niet? Wij zijn toch die laatste paar kijkers? Die wil je dan toch tevreden stellen?![]()
Ik denk dat brian nog niet sterk genoeg is voor de buitenwereld. Daarom mag hij blijven.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:25 schreef monique.t het volgende:
Een vraagje
Waar blijft de brief voor brian??
Dit is het geen waar hij bart nl en natasia weken mee bezig zijn geweest en dikwijls besproken hebben.
Dit is uitlokken en daar stond toch een gele kaart op ??
En 2 gele kaarten was toch rood??
Dus brian ook eruit
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:09 schreef Lieve het volgende:
DGK, hadden jullie dit programma niet beter speciaal voor onze overzeese medemens kunnen maken? Curacao achtergrond? Zijn er nu echt geen authentieke nederlanders te vinden?
Het programma spint hier niet bij. Teveel inlands taalgebruik is voor mij niet te volgen. Teveel onderlinge relatie problemen blijven onherkenbaar of wezensvreemd voor puur in nederland levende mensen ( misschien niet als je in Amsterdam woont, maar niet iedereen woont in Amsterdan)
Huub komt uit Oldenzaal, Brian en Natasia komen uit Almere, Nena uit Landsmeer, alleen Ferry Naf en Ilona zijn Amsterdammers. Bart woont wel sinds een paar jaar in Amsterdam, maar komt uit Hoofddorp.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:09 schreef Lieve het volgende:
DGK, hadden jullie dit programma niet beter speciaal voor onze overzeese medemens kunnen maken? Curacao achtergrond? Zijn er nu echt geen authentieke nederlanders te vinden?
Het programma spint hier niet bij. Teveel inlands taalgebruik is voor mij niet te volgen. Teveel onderlinge relatie problemen blijven onherkenbaar of wezensvreemd voor puur in nederland levende mensen ( misschien niet als je in Amsterdam woont, maar niet iedereen woont in Amsterdan)
Persoonlijk vind ik die overdosis Noord-Holland nu wel genoeg geweest (Almere is een Vinex-wijk van Amsterdam, dus al heet het daar Flevoland, het wijkt verder weinig af van Noord-Holland)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:39 schreef Hanekrooi het volgende:
Huub komt uit Oldenzaal, Brian en Natasia komen uit Almere, Nena uit Landsmeer, alleen Ferry Naf en Ilona zijn Amsterdammers. Bart woont wel sinds een paar jaar in Amsterdam, maar komt uit Hoofddorp.
Wat nog veel raarder is is dat Brian door de producent vreselijk de hand boven het lege hoofd wordt gehouden.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 07:33 schreef avotar het volgende:
Raar.. Nena weg en die Brian zit er nog steeds in..
Wat is het verschil tussen uitschelden en glazen wijn (kapot)gooien en als meisje een jongen een schop te geven?
Misschien heb je het gevoel dat ik hier probeer een discriminerende toon te zetten, maar dat is absoluut niet het geval.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:39 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Huub komt uit Oldenzaal, Brian en Natasia komen uit Almere, Nena uit Landsmeer, alleen Ferry Naf en Ilona zijn Amsterdammers. Bart woont wel sinds een paar jaar in Amsterdam, maar komt uit Hoofddorp.
Wat typeer jij als een authentieke Nederlander?
Ik vraag me af of Natasia eruit zou zijn gezet door de redaktie als die dit had gedaan.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:59 schreef opgebaarde het volgende:
Het één is fysiek en het ander is 'psychologisch'. Dat iedereen hier andere zwaarte in legt is m.i. volstrekt logisch maar op een gegeven moment moet een lijn getrokken worden. Dat er in 'spellen' als de DGK en BB veel psychisch gebeurt is logisch en mij lijkt dat dit van te voren ook bedacht is.
Daarom kijkt iedereen toch, het is voer voor psychologen, het is het leven, het is vechten en jezelf profileren en plaatsen in een groep, dat het er smerig aan toe kan gaan hoort erbij maar dat er een lijn overschreden wordt wanneer men fysiek gaat worden en daar is makkelijk een lijn te trekken.
Jammer is dat met 100% zekerheid te zeggen is dat wanneer Natasia geschopt had ipv Nena en dus Natasia eruit gehaald was de reacties hier precies tegenovergesteld zou zijn geweest dan nu het geval is.
DGK_redactie kan niet reageren want dat leidt alleen maar meer tot discussie en het gaat om persoonlijke gevoelens.
Waarom zou Natasia er niet uitgekickt zijn?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:04 schreef marky het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Natasia eruit zou zijn gezet door de redaktie als die dit had gedaan.
Een FOK-momentje zeg maar...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:41 schreef anno-i-mus het volgende:
Hoi DGK_REDACTIE,
Misschien is het erg leuk voor ons streamers als huub op dit soort momenten als ie alleen is een soort eigen versie van zijn kijk op zijn goudenkooi leven verteld in een camera ?
Past precies in het concept! Laat ze zich eerst afbeulen bij de kickbokskampioen gorilla en dan elkaar de kooi uitvechten. Zet een echte kooi op het paardenveldje! Plaats genoeg. En je weet het: twee man erin, maar alleen één man levend eruit. Dat verkoopt wel in Texas Amerika John! Kun je rijk van worden!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:09 schreef farceman het volgende:
Hebben jullie aan het idee gedacht om Bart en Brian tegen elkaar te laten vechten (zonder bokshandschoenen)?
Of is dit te ordinair en niet echt miljonairswaardig?
Doe jij eens even leuk 70.000 mensen over 1 kam scheren...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:44 schreef Lieve het volgende:
Daar heb ik ook ooit eens een aantal jaren gewoond. De meeste mensen uit dat omhoog gevallen dorp hebben inderdaad een overtrokken kijk op de werkelijkheid en een hoge eigendunk. Daar ben ik snel weggevlucht toen ik kinderen kreeg. Ik had geen zin om ze een puntenslijper voor de ellebogen cadeau te doen bij de geboorte.
Kijken wij naar hetzelfde programmaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:12 schreef marky het volgende:
Beste redaktie hebben jullie een 24 uur verbinding met Parnassia? Staat de wagen met de mannen met witte jassen al klaar?
Maar ook met 'de Amsterdammer', bijvoorbeeld. Bijna met alle updates inderdaadquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:01 schreef Pulu het volgende:
Een vraag aan de DGK redactie:
Bij het verschaffen van de updates op de website van worden met name 2 bewoners(Natasia en Brian) steeds benoemt bij hun afkomst. Bijvoorbeeld de Antiliaan deed dit en de Surinaamse deed dat...
Waarom kunnen jullie de betreffende bewoners niet gewoon bij hun naam noemen?
Wat is de meerwaarde van het constant benadrukken van iemands achtergrond?
Ik meen dat Amanda zelf heeft verteld dat haar vader Portugees en Antiliaans bloed heeft, maar om een of andere reden, zie ik de redactie van DGK er niet voor aan bij het geven van updates omtrent Amanda haar constant te beschrijven als de 'Portugees-Antiliaans-Australische'.
Ik meen dat Nena ook Indische invloeden heeft...desondanks werd zij nooit als ze Indische schone bestempeld of er werd daar nooit aan gerefereerd.
Ik ben verre van overgevoelig maar op mij komt het over alsof het CONSTANT benoemen van iemands achtergrond 'prettig' aansluit bij de vooroordelen die onder mensen (niet alle mensen) leven. Gevolg hiervan is dat de karakters een polariserend effect hebben.
Ik weet niet of ik jullie moet feliciteren of dat jullie met de neus in de boter zijn gevallen, want Brian valt natuurlijk mooi onder het stereotiep 'de agressieve Antiliaan' met al zijn intimiderende scheldpartijen en Natasia voldeed bijna alle negatieve vooroordelen van de zwarte vrouw. En enigzins begrijp ik wel dat jullie bepaalde type karakters nodig hebben om het programma interessant te houden, maar voor de beeldvorming is het jammer.
Ik impliceer nu niet dat er alleen maar heilige boontjes geselecteerd moeten worden, maar het zou prettig zijn om mensen met een andere achtergrond te selecteren die wat gebalanceerder zijn. Het lijkt wel alsof je in Hilversum aan alle of bepaalde negatieve vooroordelen moet voldoen of dat je een bounty moeten zijn.
Wonen daar inmiddels 70.000 mensen? Weet je dat dat ooit echt een dorp is geweest? Waar je bij de groenteboer achterom ging na sluitingstijd? Nou, dan is er nog meer import bijgekomen. Kan natuurlijk dat dat de 69.998 leuke overgebleven mensen zijn? ( Bart weg, ik weg, knapt zo'n dorp enorm van op kennelijkquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:36 schreef Xenia het volgende:
[..]
Doe jij eens even leuk 70.000 mensen over 1 kam scheren...![]()
Het woord dushi zou je ook niet moeten kennen want dat zal iemand niet snel tegen jouw type zeggen...puta daarentegen....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:44 schreef Lieve het volgende:
[..]
KNIP (hele hoop bladibladibla)
Kennelijk weet iedereen wat doeschie betekend? Ik weet dat niet. Dat is niet slecht van mij, dat heb ik gewoon nooit geleerd in dit land. Ik weet in principe niet wat Puta betekend, dat hoorde niet bij mijn algemeen talenpakket op school. Ik constateer dat. dat is alles.
Goeie vraagquote:Op zondag 4 februari 2007 22:06 schreef Gert het volgende:
Hoe vaak hebben jullie "godverdomme" geroepen, toen Huub jullie opzetje verknalde en zichzelf verlulde over die schop?![]()
Durven ze niet...zijn lafbekken.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:34 schreef lady1 het volgende:
maar kijk you tube hij heeft niet geschopt beslissing moet terug genomen worden
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:06 schreef Gert het volgende:
Hoe vaak hebben jullie "godverdomme" geroepen, toen Huub jullie opzetje verknalde en zichzelf verlulde over die schop?![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:34 schreef lady1 het volgende:
maar kijk you tube hij heeft niet geschopt beslissing moet terug genomen worden
Straks gaan emotionele / labiele Fokkers de redactie bedreigen.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:37 schreef nilus2 het volgende:
doe huub terug in dgk stelletje lafbekken. een tikkie en je ligt eruit wat een onzin zeg, als het nu harder ging maar nee hoor
BS dit
Als dat zo is (en 100% onomstotelijk bewezen kan worden uit alle gemaakte beelden dat er geen andere trappen zijn gedaan), dan zou een latere terugkeer van Huub misschien nog tot de mogelijkheden behoren.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:28 schreef Eppie_NL het volgende:
Trap was niet raak..was tegen de stoel.
Ben ik helemaal met je eens, maar hoeveel van de in dit topic gestelde vragen zie jij tot nu toe beantwoord?quote:Op maandag 5 februari 2007 01:13 schreef My_ het volgende:
Het is toch niet zo'n gek idee dat de kijkers een beetje worden geïnformeerd?
Zonder kijkers geen programma hoor...
~quote:Op maandag 5 februari 2007 01:21 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens, maar hoeveel van de in dit topic gestelde vragen zie jij tot nu toe beantwoord?
Huub heeft het zelf ook bevestigd. Wij hadden ook liever gehad dat het tegen de stoel was...quote:Op maandag 5 februari 2007 01:05 schreef noucky het volgende:
Huub wist dat hij getrapt had maar dat was tegen de bank, dat zei hij direct. Vele streamers zouden toch echt zeer graag willen zien waartegen Huub schopte EN ZEKER HOREN, want wij geloven er niks van en dat zeggen de beelden ook niet.
Waar zijn jullie bewijzen ? Wij en jullie hebben de beelden neem ik aan ook tot in den treure bekeken EN BELUISTERD en Huub deed geen fysiek geweld. Hoezo ineens deze ommekeer.
quote:Op maandag 5 februari 2007 01:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
~
We zijn ff niet in staat geweest me te posten. Te druk. We hebben wel alles gelezen.
Geloof ons. We vinden het ontzettend jammer dat we Nena, Nathanael en Huub hebben moeten laten gaan.
En uiteraard gaat iedereen zeggen, had het dan niet gedaan. Het kon niet anders. We hebben de regel fysiek geweld opgenomen in het regelboek en alle 3 de gevallen vallen hieronder. Zoals wij het al noemde, het zijn voor ons 2 zwarte dagen in De Gouden Kooi geschiedenis.![]()
We gaan uiteraard weer spraakmakende nieuwe kandidaten in de Villa zetten. We hopen ook dat jullie het blijven volgen. We snappen dat het enorm ruk is dat deze Miljonairs weg zijn en wij gaan ons best doen om toch een goede show neer te blijven zetten.
Wij balen hier net zo erg als jullie.
We kunnen overigens niet alle vragen hier steeds beantwoorden omdat we vaak te druk zijn met ons werk maar we doen ons best.
Ik ben de enige hier op het forum volgens mij, maar ik vind dat jullie het slim hebben opgelost. Degenen die mij nu een slijmerd denken te kunnen vinden, moeten zich herinneren dat ik het lang niet altijd met DGK_REDACTIE eens was. Voor zover dat wat uitmaakt.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
~
We zijn ff niet in staat geweest me te posten. Te druk. We hebben wel alles gelezen.
Geloof ons. We vinden het ontzettend jammer dat we Nena, Nathanael en Huub hebben moeten laten gaan.
En uiteraard gaat iedereen zeggen, had het dan niet gedaan. Het kon niet anders. We hebben de regel fysiek geweld opgenomen in het regelboek en alle 3 de gevallen vallen hieronder. Zoals wij het al noemde, het zijn voor ons 2 zwarte dagen in De Gouden Kooi geschiedenis.![]()
We gaan uiteraard weer spraakmakende nieuwe kandidaten in de Villa zetten. We hopen ook dat jullie het blijven volgen. We snappen dat het enorm ruk is dat deze Miljonairs weg zijn en wij gaan ons best doen om toch een goede show neer te blijven zetten.
We kunnen overigens niet alle vragen hier steeds beantwoorden omdat we vaak te druk zijn met ons werk maar we doen ons best.
Ik voel me geroepen om hier toch nog een keer op te reageren. Het is gelul dat jullie zogenaamd 'niet anders konden'. Laat de bewoners dan de film zien, dan was duidelijk geworden dat Huub tegen de stoel aantrapt. Dat was voor iedereen overduidelijk. Huub heeft het zelf niet goed meer door (hij denkt zelfs ook dat hij Nathanael bij de keel pakte, wat niet zo was) en door het gelul van anderen is hij zelf ook gaan geloven dat hij Nathanael heeft getrapt. Jullie hebben heel vaak de band gekeken en besloten hem erin te houden. Later, toen Huub zei dat hij Nathanael wel geschopt had, moest hij er opeens uit. Jullie hebben zomaar jullie eigen mening en observatie blijkbaar aan de kant geschoven voor een opmerking van iemand die op het moment van de trap niet helemaal meer 100% was. Héél vreemd. Jullie hadden het HEEL SIMPEL kunnen ontkrachten door de film te laten zien. Ik ben er dan ook van overtuigd dat er iets anders speelt. Jullie hapten veel te gretig toe, toen Huub stamelde dat hij Nathanael wel had getrapt. Daar zit overduidelijk een soort van luchtje aan, dat kan niet anders. Hadden jullie het idee dat het niet meer veilig was bij die andere idioten? Ik bedoel, Natasia wilde al hete olie over hem heen gooien en de andere noemden Huub een psychopatisch monster. Had dat er misschien iets mee te maken? Want om nu te gaan roepen dat jullie niet anders konden is natuurlijk volkomen flauwekul. De film had alle twijfels weggenomen, ook bij de medebewoners.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
~
Alsof huub dat nog wist. Kom op zeg! Die jongen was redelijk ver heen. Hij lulde gewoon bart en Nathanael en Brian na. Hij weet absoluut niet meer wat hij geraakt heeft.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:32 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Huub heeft het zelf ook bevestigd. Wij hadden ook liever gehad dat het tegen de stoel was...
quote:Op maandag 5 februari 2007 01:40 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Ik ben de enige hier op het forum volgens mij, maar ik vind dat jullie het slim hebben opgelost. Degenen die mij nu een slijmerd denken te kunnen vinden, moeten zich herinneren dat ik het lang niet altijd met DGK_REDACTIE eens was. Voor zover dat wat uitmaakt.
Ik denk dat het programma broodnodige publiciteit heeft gekregen & deze week nog te wachten zal staan. Ik ben er ten volle van overtuigd dat de nieuwe kandidaten ook weer voor veel kijkplezier zullen zorgen. En ik vind het verrassend en goed dat jullie consequent zijn geweest in jullie 'uitzetbeleid'. Betere keuze was volgens mij geweest alledrie erin houden, maar voor alledrie eruit is ook wat te zeggen. Hoe dan ook, alles beter dan de een wel / de ander niet.
Nou ja, je komt dicht in de buurtquote:Op maandag 5 februari 2007 01:42 schreef scanman01 het volgende:
(...) zonder al te dramatisch te willen doen (...)
www.tros.nlquote:Op maandag 5 februari 2007 01:39 schreef MissHobje het volgende:
Mja.. ik hoop eigenlijk wel dat er wat "leukere" personen inkomen.. alsin wat meer gezellig/vrolijkheid in het huis, want dat kemphaan gezeur elke keer kennen we nu wel![]()
Hoe vaak heb jij in de loop der jaren dit soort dingen gezegd?quote:Op maandag 5 februari 2007 01:42 schreef scanman01 het volgende:
Hoe dan ook... voor velen en ook voor mij is door die actie DGK geeindigd.
Ohh pleasequote:Op maandag 5 februari 2007 01:55 schreef APK het volgende:
[..]
www.tros.nl![]()
[..]
Hoe vaak heb jij in de loop der jaren dit soort dingen gezegd?
En dan de geloofwaardigheid van de redactie in twijfel trekken.![]()
Dit keer is hij al terug voordat ik een scanman-kom-terug-topic kon openenquote:Op maandag 5 februari 2007 01:55 schreef APK het volgende:
Dit is wat mij betreft een heel ander geval. Maar je hoeft het niet te geloven hoor. Wel 'leuk' dat je toch weer even het verleden erbij moet halen. Is een plekje in die villa niets voor jou?quote:Op maandag 5 februari 2007 01:55 schreef APK het volgende:
[..]
www.tros.nl![]()
[..]
En dan de geloofwaardigheid van de redactie in twijfel trekken.![]()
Laat je toch niet zo opnaaien manquote:Op maandag 5 februari 2007 01:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit is wat mij betreft een heel ander geval. Maar je hoeft het niet te geloven hoor. Wel 'leuk' dat je toch weer even het verleden erbij moet halen. Is een plekje in die villa niets voor jou?
Maar nu ga ik wel echt wat anders doen. Misschien tot BB7Ik wilde alleen nog even op DGK REDACTIE reageren. Verder niet meer.
Doe doei.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:58 schreef scanman01 het volgende:
Dit is wat mij betreft een heel ander geval. Maar je hoeft het niet te geloven hoor. Wel 'leuk' dat je toch weer even het verleden erbij moet halen. Is een plekje in die villa niets voor jou?
Maar nu ga ik wel echt wat anders doen. Misschien tot BB7
scanman, maakt niet uit hoevaak je zegt dat je weggaat, als je maar terugkomt.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar nu ga ik wel echt wat anders doen. Misschien tot BB7Ik wilde alleen nog even op DGK REDACTIE reageren. Verder niet meer.
Leef gewoon een keer in Nederland, en als je het niet leuk vind hier, ga je gewoon naar je roots ;-)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:01 schreef Pulu het volgende:
Een vraag aan de DGK redactie:
Bij het verschaffen van de updates op de website van worden met name 2 bewoners(Natasia en Brian) steeds benoemt bij hun afkomst. Bijvoorbeeld de Antiliaan deed dit en de Surinaamse deed dat...
Waarom kunnen jullie de betreffende bewoners niet gewoon bij hun naam noemen?
Wat is de meerwaarde van het constant benadrukken van iemands achtergrond?
Ik zou zeggen open er een topic over, o.a. ik snap er geen hol meer van. Zeker niet als Huub zelf ook beweerd dat hij die trap heeft gegeven en dat N. een blauwe plek heeft. En een Amanda die alles schijnt te hebben gezien (okay, dat laatste is discutabel ja).quote:Op maandag 5 februari 2007 01:42 schreef scanman01 het volgende:
- knip -
Je hebt mensen die alleen maar in het verleden leven, en APK is er een van.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Spraakmakend in de vorm van Amanda zeker,lui die in de pas gaan lopen bij onze Surinaamse vriendin en haar dreigende Antilliaanse schoothondje!quote:Op maandag 5 februari 2007 01:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
We gaan uiteraard weer spraakmakende nieuwe kandidaten in de Villa zetten. We hopen ook dat jullie het blijven volgen.
Er staat nog een stal leegquote:Op maandag 5 februari 2007 08:01 schreef LoveProfusion het volgende:
hebben jullie nog openstaande vacatures?:)
quote:
Ga je nou in elk reality programma halverwege huilend afhaken?quote:Op maandag 5 februari 2007 01:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wie leeft er nou in het verleden?quote:Op maandag 5 februari 2007 05:30 schreef henk.jansen het volgende:
Je hebt mensen die alleen maar in het verleden leven, en APK is er een van (wat een loser met een grote bek)
Wat een complete BULLSHIT. Natuurlijk kon het wel anders. Dat hebben jullie zelf in eerste instantie gedaan. Het enige dat daarna hoefde te gebeuren was het laten zien van de beelden aan de bewoners.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
En uiteraard gaat iedereen zeggen, had het dan niet gedaan. Het kon niet anders.
2x is er fysiek geweld gebruikt en 2x door NL. Jullie hebben de beelden uitvoerig bestudeerd en kwamen tot die conclusie. En dan 10 minuten later heeft Huub ineens wél fysiek geweld gebruikt. Zien jullie nu echt niet zelf in hoe belachelijk en ongeloofwaardig dat overkomt, zeker als half Nederland de beelden heeft gezien en duidelijk ziet dat Huub de stoel raakt en zijn hand op de schouder van NL heeft liggen (en niet om zijn keel)quote:We hebben de regel fysiek geweld opgenomen in het regelboek en alle 3 de gevallen vallen hieronder. Zoals wij het al noemde, het zijn voor ons 2 zwarte dagen in De Gouden Kooi geschiedenis
Toch niet net zo spraakmakend als die Amanda he? Sjezus, hoe DURVEN jullie zo'n misbaksel te vergelijken met Nenaquote:We gaan uiteraard weer spraakmakende nieuwe kandidaten in de Villa zetten
Ach, hoop doet leven he. Ik hoop persoonlijk dat iedereen het programma volledig links laat liggen. Het ging al niet eerlijk toen Natasia de hand boven het hoofd werd gehouden en toen Brian de hand boven het hoofd werd gehouden, maar nu volledig onterecht Huub er wordt uitgeflikkerd moet maar eens duidelijk worden dat de kijkers niet meer hetzelfde zijn als het klapvee van 20 jaar geleden en dat je die niet moet fucken.quote:We hopen ook dat jullie het blijven volgen
Doe geen moeite. Een tweede Huub ga je niet vinden. Dan krijg je van die Huub wannabe's. Flauwe aftreksels van het origineel. Kun je beter niet doen. Ilona vertrekt vandaag, Sylvia wordt er over 3 weken uitgestemd en dan hebben we een hecht knuffelgroepje en een paar nieuwe die niemand moet.quote:We snappen dat het enorm ruk is dat deze Miljonairs weg zijn en wij gaan ons best doen om toch een goede show neer te blijven zetten.
Huub heeft ook bevestigd dat hij NL bij z'n strot heeft gegrepen en tegen de muur aan heeft geduwd en dat klopt ook niet. Kom op, de beelden spreken toch voor zich mensen? Je had ze ALLEEN maar aan de bewoners hoeven laten zien en dan was de kous af geweest. Maar nee, Brian en Amanda hebben iedereen zo gek gekregen dat ze de waanbeelden gingen geloven die NL ze voorspiegelde.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:32 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Huub heeft het zelf ook bevestigd. Wij hadden ook liever gehad dat het tegen de stoel was...
O ja, dát begrijp ik ook niet.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:32 schreef Danny het volgende:
ow, en verklaar eens hoe het kan dat gisterMORGEN om 8 uur al bekend was dat BEIDE heren het huis uit moesten? (stond op de site van de Telegraaf)
Maar daar gaan we natuurlijk geen antwoord op krijgen, evenals op de vraag hoe het kan dat ze heel de dag zogenaamd die beelden hebben teruggekeken en tot de conclusie kwamen dat huub geen geweld heeft gebruikt, om vervolgens tot de conclusie te komen dat ze met hun neus hebben gekeken en we gaan ook geen antwoord krijgen op de vraag hoe wij en de bewoners ze ooit nog serieus moeten nemen en wat ze gaan doen als bij elke beslissing die ze nemen de bewoners uitgebreid gaan roepen dat er verkeerd moet zijn gekeken door de redactie (want dat is nu immers aantoonbaar voor hen - want impliciet toegegeven door de redactie - gebeurd).quote:
Uiteraard niet. Topics hier worden slechts zelden beantwoord en ook alleen die vragen die men wil beanwoorden. Enige vorm van verantwoording afleggen naar het publiek kunnen we vergeten. Hoe heet dat ook al weer? O, ja.... wij zijn zgn. Klapveequote:Op maandag 5 februari 2007 10:58 schreef Danny het volgende:
[..] Maar daar gaan we natuurlijk geen antwoord op krijgen... [knip]
quote:Op maandag 5 februari 2007 10:58 schreef Danny het volgende:
[..]
Maar daar gaan we natuurlijk geen antwoord op krijgen, evenals op de vraag hoe het kan dat ze heel de dag zogenaamd die beelden hebben teruggekeken en tot de conclusie kwamen dat huub geen geweld heeft gebruikt, om vervolgens tot de conclusie te komen dat ze met hun neus hebben gekeken en we gaan ook geen antwoord krijgen op de vraag hoe wij en de bewoners ze ooit nog serieus moeten nemen en wat ze gaan doen als bij elke beslissing die ze nemen de bewoners uitgebreid gaan roepen dat er verkeerd moet zijn gekeken door de redactie (want dat is nu immers aantoonbaar voor hen - want impliciet toegegeven door de redactie - gebeurd).
Och, en zo zijn er nog wel meer dingen te bedenken die van op z'n minst dubieus niveau zijn.
Beetje non-discussie dit. Het is klaar, jammer. Ben wel bang dat je, gezien huub's maar ook nicolaas' kwaliteiten, die het beide niet redden, niemand zult vinden die tegen de grote vuilbekken opkan. Er wordt nml niet meer gepraat, zie Syl gisteravond. "Niets praten, ik ga nu je spullen overhoop halen". En tegen zoveel oneerlijkheid redt niemand het. Tot overmaat van ramp dan ook nog een golddiger erin die al helemaal niet in haar eerste leugentje gestikt is, en ook nog een helemaal geen scrupules heeft. Dat wordt hem niet ben ik bang. Ongetwijfeld mooie TV, zoals Jerry Springer nog steeds is. Je kijkt er met veel vervangende schaamte naar. Maar nu even niet. Syl ff volhouden tot de laatste donderdag meid.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:05 schreef IkWeetNiets het volgende:
Beste redactie, ook ik stop met kijken.
Huub was ook mijn favoriet en ik ben echt blij dat jullie hem uit de show hebben gehaald. Scheelt me namelijk een hoop tijd, ik was ernstig verslaafd aan de streams en aan die verslaving is abrupt een einde gekomen. Een strip zonder Superman en dus alleen de figuranten is ook niet interessant, dat leest niemand lijkt mij.
En ik ben het volledig eens met de commentaren die zeggen dat jullie hem er uit hebben gehaald. Hij heeft namelijk Nel niet geschopt en dat weten jullie. Het feit dat hij heeft gezegd dat hij het wel heeft gedaan verandert daar niets aan.
Goed, dat was DGK en voor mij ook FOK. Dank voor de leuke tijd iedereen.
Gegroet.
Heb je ze ooit antwoord zien geven op moeilijke vragen? (en zo ja, was dat een duidelijk antwoord of voornamelijk bullshit zoals hun eerdere post in dit topic?)quote:Op maandag 5 februari 2007 11:25 schreef Copycat het volgende:
Benieuwd of de redactie antwoord geeft op de vragen die er niet om liegen, dankzij de beelden en de Telegraaf ...
Je KAN de 3 nieuwe bewoners natuurlijk een kans geven, misschien hebben ze ballen en kunnen ze die flokkies tegenspel bieden. Ikzelf ga het 2 dagen proberen, en als de 3 nieuwe me niet bevallen kan ik altijd nog stoppen...quote:Op maandag 5 februari 2007 11:46 schreef Darklight het volgende:
Beetje triest om Huub er alsnog uit te gooien
In eerste instantie hadden jullie de beelden toch goed bekeken? en was het .lul die geweld gebruikte
Ik kijk ook niet meer, tot ziens
Ook ik kijk niet meer.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:46 schreef Darklight het volgende:
Beetje triest om Huub er alsnog uit te gooien
In eerste instantie hadden jullie de beelden toch goed bekeken? en was het .lul die geweld gebruikte
Ik kijk ook niet meer, tot ziens
De 2 personen die alle schandalen veroorzaakten zijn weggestuurd, dus eigenlijk wil je dus zeggen dat je juist NIET gaat kijken nu...quote:Op maandag 5 februari 2007 12:04 schreef k_i_m het volgende:
Nou, dan maar een positieve noot; Gezien het feit dat ik gek ben op schandalen, zal ik vanaf nu zeker naar DGK gaan kijken. En dat na mijn BB-moeheid waardoor ik dacht dat ik algeheel reality moe was, maar dit blijkt toch niet het geval te zijn.
Jij denkt dat het bij 1 schandaal blijft? Ik heb er nu al 2 geteld, dit was nog maar het beginquote:Op maandag 5 februari 2007 12:06 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De 2 personen die alle schandalen veroorzaakten zijn weggestuurd, dus eigenlijk wil je dus zeggen dat je juist NIET gaat kijken nu...
quote:Op maandag 5 februari 2007 11:32 schreef Danny het volgende:
Heb je ze ooit antwoord zien geven op moeilijke vragen? (en zo ja, was dat een duidelijk antwoord of voornamelijk bullshit zoals hun eerdere post in dit topic?)
Gezien dat er gistermorgen al een persbericht de deur uit is gegaan is het gewoon een manier om publiciteit te genereren. Er is weer gevochten in de kooi en mensen zijn eruit gezet. Sensatie én ze geven aan 'integer' (*proest*) te zijn. Nieuwe kijkers die ze hopen te scoren met dit soort publiciteit kennen heel Huub niet, noch de voortrekkerij van Natasia, noch de andere bedenkelijke beslissingen (die sowieso op tv netjes worden gefiltert).quote:Op maandag 5 februari 2007 12:06 schreef Gert het volgende:
Ik blijf wél kijken.
Ik ben namelijk razend benieuwd wat er nu gaat gebeuren.
Dat Huub er net als NL uit is gezet, vind ik jammer, en het is te impulsief gebeurd. Echter: ik geloof wél in de integriteit van de redactie. Waarom zouden ze in godsnaam de met afstand populairste bewoner, die bijna elke dag wel voor een nieuw verhaaltje zorgt, er uit willen hebben.
Ik weiger dan ook pertinent naar die asociale terroristen te kijken.quote:Er moét geselecteerd worden op TEGENGAS , tegen het stelletje asociale terroristen dat nu de touwtjes in handen heeft.
eensquote:Op maandag 5 februari 2007 12:06 schreef Gert het volgende:
Ik blijf wél kijken.
Ik ben namelijk razend benieuwd wat er nu gaat gebeuren.
Dat Huub er net als NL uit is gezet, vind ik jammer, en het is te impulsief gebeurd. Echter: ik geloof wél in de integriteit van de redactie. Waarom zouden ze in godsnaam de met afstand populairste bewoner, die bijna elke dag wel voor een nieuw verhaaltje zorgt, er uit willen hebben.
Mocht het zo zijn dat de nieuwe bewoners van hetzelfde "niveau" zijn als Amanda, Sylvia er eind van de maand worden uitgestemd waarna de kliek van de walgelijke Brian&Natasia overblijft, dan haak ik alsnog af.
Er moét geselecteerd worden op TEGENGAS , tegen het stelletje asociale terroristen dat nu de touwtjes in handen heeft.
Uhmz...integriteit? De redaktie was bereid om de zaak in de doofpot te stoppen en Huub erin te laten, maar zoals altijd ging Huub weer te ver en praatte hij z`n mond voorbij zodat hij alsnog weg moest. Dus van enige integriteit van deze redaktie is absoluut geen spraken.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:06 schreef Gert het volgende:
Niks doofpot. Hadden ze de beelden aan de bewoners laten zien was de kous afgeweest. Huub gebruikte geen geweld. Iedereen die zijn bril opheeft als ie de beelden bekijkt ziet dat met z'n ogen dichtquote:Op maandag 5 februari 2007 12:30 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Uhmz...integriteit? De redaktie was bereid om de zaak in de doofpot te stoppen en Huub erin te laten, maar zoals altijd ging Huub weer te ver en praatte hij z`n mond voorbij zodat hij alsnog weg moest. Dus van enige integriteit van deze redaktie is absoluut geen spraken.
Ik bedoelde integriteit in de zin van dat er geen geheime motieven waren om Huub die villa uit te werken. Je gaat je populairste bewoner er niet uitgooien.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:30 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Uhmz...integriteit? De redaktie was bereid om de zaak in de doofpot te stoppen en Huub erin te laten, maar zoals altijd ging Huub weer te ver en praatte hij z`n mond voorbij zodat hij alsnog weg moest. Dus van enige integriteit van deze redaktie is absoluut geen spraken.
Tenzij Huub zelf weg wilde.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik bedoelde integriteit in de zin van dat er geen geheime motieven waren om Huub die villa uit te werken. Je gaat je populairste bewoner er niet uitgooien.
Hij hoefde ook niet weg. Na het gesprek met achter heeft hij ook in eerste instantie aangegeven .NL niet geschopt te hebben. Later die dag kwam toch aarzelend de mededeling dat hij wel geschopt had. Ik geloof daar niet in.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:54 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
Huub wilde zeker niet weg, dat was gister ook zichtbaar
ik heb ook al aangegeven dat ze de beelden nog maar eens goed moeten bekijken omdat huub niet eens weet wat hij wel of niet gedaan heeft, het is overduidelijk datt huub niet schopt, en NL blaat over zijn rechterbeen.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:19 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Hij hoefde ook niet weg. Na het gesprek met achter heeft hij ook in eerste instantie aangegeven .NL niet geschopt te hebben. Later die dag kwam toch aarzelend de mededeling dat hij wel geschopt had. Ik geloof daar niet in.
Tijdens het nachtelijk handgemeen keek ik de streams en in de keuken heeft Huub zich met handen in de lucht door .NL in de houtgreep laten nemen en buiten laten gooien. Hij deed niks terug. Heeft later tegen de stoel geschopt en tegen de muur. Dat doet hij vaker als hij boos is over iets, dat heeft hij meerder malen verteld. Hij is niet gek en was niet dronken genoeg om niks meer te weten gezien het feit dat hij met handen omhoog op beeld staat. Dat doe je niet als je strontlazerus bent, dus hij was er nog volop 'bij'.
Daarom denk ik dat er die zondagmiddag nog iets is gebeurd of gezegd waardoor Huub heeft besloten de handdoek in de ring te gooien. Protesten van andere bewoners bijvoorbeeld... die kennen nog steeds de ware toedracht niet.
Nee hoor, dat gaan ze gewoon heel erg hendig monteren. Let maar op. Straks op tv lijkt het echt alsof hij NL keihard schopt. Kwestie van beelden slomo en op het juiste moment stoppen zodat je niet ziet dat zijn voet de stoel raakt. Ander geluid erbij en klaar.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:27 schreef monique.t het volgende:
Er is gisteren gezegt dat jullie het niet aan de kijker konden verkopen dat huub erin bleef omdat hij "geschopt" zou hebben.
Maar ben nu eigenlijk wel benieuwd hoe jullie dit nu willen verkopen
Iedereen zal zien dat huub niet geschopt heeft en dat de schop tegen de bank kwam
De bewoners op silvia na zijn allemaal bang voor huub hij is te sterk en te populair dus die zullen hem nooit terug willen hebben.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:27 schreef Darklight het volgende:
Laat de bewoners maar het filmpje zien en beslissen of Huub terug mag komen
Volgens mij is dat niet waar DGK op handelde, maar op het feit dat huub tegen rattekop zei dat ie "NL bij de keel greep met z'n kop tegen de muur". Op de foto van de zikant lijkt het toch echt dat ie de schouder beet had, zn kop kan idd best wel tegen de muur gekomen zijn, zat er maar 5cm vanaf. Maar als huub dat zegt (en denkt), tja dan zou ik als redactie ook zo reageren. Dan kun je niet anders meer, of je moet zelf de foto's/video's toch anders interpreteren.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:19 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Hij hoefde ook niet weg. Na het gesprek met achter heeft hij ook in eerste instantie aangegeven .NL niet geschopt te hebben. Later die dag kwam toch aarzelend de mededeling dat hij wel geschopt had. Ik geloof daar niet in.
Tijdens het nachtelijk handgemeen keek ik de streams en in de keuken heeft Huub zich met handen in de lucht door .NL in de houtgreep laten nemen en buiten laten gooien. Hij deed niks terug. Heeft later tegen de stoel geschopt en tegen de muur. Dat doet hij vaker als hij boos is over iets, dat heeft hij meerder malen verteld. Hij is niet gek en was niet dronken genoeg om niks meer te weten gezien het feit dat hij met handen omhoog op beeld staat. Dat doe je niet als je strontlazerus bent, dus hij was er nog volop 'bij'.
Daarom denk ik dat er die zondagmiddag nog iets is gebeurd of gezegd waardoor Huub heeft besloten de handdoek in de ring te gooien. Protesten van andere bewoners bijvoorbeeld... die kennen nog steeds de ware toedracht niet.
Vergeet niet dat wij kutkwaliteit beelden hebben en dat daarop al duidelijk te zien is dat Huub Satanaël helemaal niet bij z'n keel pakt. Die HD kwaliteit beelden die ze zelf hebben laten echt geen twijfel hoor.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:31 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet waar DGK op handelde, maar op het feit dat huub tegen rattekop zei dat ie "NL bij de keel greep met z'n kop tegen de muur". Op de foto van de zikant lijkt het toch echt dat ie de schouder beet had, zn kop kan idd best wel tegen de muur gekomen zijn, zat er maar 5cm vanaf. Maar als huub dat zegt (en denkt), tja dan zou ik als redactie ook zo reageren. Dan kun je niet anders meer, of je moet zelf de foto's/video's toch anders interpreteren.
quote:Op maandag 5 februari 2007 13:34 schreef DainBramage het volgende:
Ik stop er ook mee.....
Je kunt een show manipuleren, maar mij niet
klopt alleen huub weet zelf niet eens wat er exact was gebeurd en heeft het overgenomen van de bewoners, woorden zijn hem in de mond gelegd. (voorbeeld wurging wat niet gebeurd is)quote:Op maandag 5 februari 2007 13:34 schreef Danny het volgende:
[..]
Vergeet niet dat wij kutkwaliteit beelden hebben en dat daarop al duidelijk te zien is dat Huub Satanaël helemaal niet bij z'n keel pakt. Die HD kwaliteit beelden die ze zelf hebben laten echt geen twijfel hoor.
Huub moest het veld ruimen. Waarom zullen we nooit weten.
Dat is een filmpje van het afscheid van Huub.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:20 schreef monique.t het volgende:
Er is een mooi filmpje gemaakt waar duidelijk op staat dat huub niet tegen de been schopte van NL en helemaal niet tegen het linkerbeen waar de blauweplek zit waarvan NL al wist dat ie er zat
http://www.youtube.com/watch?v=bpHYpC2hH9c
dat zal zijn omdat het opeens enorm druk is op de streamsquote:Op maandag 5 februari 2007 13:55 schreef n1ek het volgende:
Sinds gister bufferen mijn streams als een gek terwijl de rest van mn internet gewoon op en top gaat....
Hoe?
Mee eens!quote:Op maandag 5 februari 2007 13:27 schreef Danny het volgende:
De enige reden dat Huub uiteindelijk het huis uit moest is omdat de redactie het kennelijk vertikte de beelden te laten zien. De belachelijk overdreven verhalen over Huub's agressiviteit en hoe hij NL dood wilde wurgen, met z'n kop tegen de muur sloeg en vervolgens half dood schopte mogen kennelijk gewoon doorgang hebben. Er wordt niet eens een poging ondernomen de mensen de waarheid te geven, want dat zou wederom betekenen dat er enorme blunders aan het licht komen.
Blunder 1: Huub geeft aan dat NL te ver gaat, maar daar wordt niets mee gedaan
Blunder 2: Na de escalatie wordt er een persbericht de deur uitgedaan die om 8:01 al meldt dat beiden het huis uit moeten
Blunder 3: Uit de beelden blijkt dat Huub helemaal niets heeft gedaan, en dus mag hij in eerste instantie zogenaamd blijven
Blunder 4: Ondanks goed bestuderen van de beelden door niet alleen de redactie, maar ook honderden kijkers waaruit blijkt dat Huub niets deed wordt hij er alsnog uitgebonjourd in plaats van dat men de beelden gewoon aan de bewoners toont
Blunder 5: Men denkt nu dat iedereen het gewoon gaat vergeten.
=) had het gister nacht ook kan me niet voorstellen dat het toen druk wasquote:Op maandag 5 februari 2007 14:00 schreef Danny het volgende:
[..]
dat zal zijn omdat het opeens enorm druk is op de streams
Kijk van zo'n reactie zakt echt mijn broek af! Aan de ene kant heb ik zin om heel hooghartig te reageren en de andere kant weet ik niet of ik sowieso wel moet reageren, omdat ik betwijfel of ik wel een zinvolle reactie krijg.quote:Op maandag 5 februari 2007 05:22 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Leef gewoon een keer in Nederland, en als je het niet leuk vind hier, ga je gewoon naar je roots ;-)
Maar daar is het al geen steek beter zoniet slechter
is gewoon een teken....dat je moet stoppen met kijken.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:18 schreef n1ek het volgende:
[..]
=) had het gister nacht ook kan me niet voorstellen dat het toen druk was
Nee maar zonder gein ik verander helemaal niks en ineens werkt het amper meer... hoe dan? ;}
En 10.000 euro terug, omdat hij onterecht uit de villa gezet is.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:43 schreef Copycat het volgende:
Huub zou DGK nu eigenlijk moeten aanklagen, voor laster ende smaad.
quote:Op maandag 5 februari 2007 14:13 schreef Maria44 het volgende:
De beelden moeten m.i. aan de bewoners getoond worden, de juiste beelden wel te verstaan.
(niet nog een keer naspelen of monteren)
Had ik ook vannacht. Bart 3 x naar de gameroom zien lopen, 3x hetzelfde gesprek tussen Natasia en Amanda en nog meer van die herhalingen gezien.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:18 schreef n1ek het volgende:
[..]
=) had het gister nacht ook kan me niet voorstellen dat het toen druk was
Nee maar zonder gein ik verander helemaal niks en ineens werkt het amper meer... hoe dan? ;}
Ja is er ook een hoop nagespeeld?quote:
Ik heb m`n twijfels of Huub en Amanda die 10k wel betaald hebben, ze doen daar veels te vaag over. Ik vondt dat gesprek met Joris aardig verdacht toen er over geld gepraat werd. Hetzelfde voor Amanda. "Oh, dat heeft m`n moeder betaald". Die uitspraak kwam pas na een paar seconden nadenken. Vergeet niet dat Huub en Amanda gevraagd zijn om het huis in te gaan. Waarom zouden ze 10k betalen omdat ze gevraagd worden om aan het programma deel te nemen. Het is eerder zo dat ze net als acteurs uitbetaald worden.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:32 schreef Pool het volgende:
En 10.000 euro terug, omdat hij onterecht uit de villa gezet is.![]()
Ik ben een Hollander, ik denk in ruggen.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:50 schreef Mika25 het volgende:10k is op "het internet" een normale naam voor 10.000 dollar, of 10.000 euro op nederlandse fora, dat is allang ingeburgert.
Dus jij denkt dat ze die ruzie een paar keer gespeeld en in verschillende takes opgenomen hebben?quote:
Voor iemand die eigenlijk niet wil reageren, toch nog een behoorlijk lange reactie geworden.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:22 schreef Pulu het volgende:
[..]
Kijk van zo'n reactie zakt echt mijn broek af! Aan de ene kant heb ik zin om heel hooghartig te reageren en de andere kant weet ik niet of ik sowieso wel moet reageren, omdat ik betwijfel of ik wel een zinvolle reactie krijg.
etc. etc.
Nee, ik denk dat de kritische momenten vanaf nu niet meer op de streams komen om herhaling van zondagnacht te voorkomen. Het moet volgens mij gaan zoals redactie wil, met bijpassend beeldmateriaal en niet met bewijzen van streamers die in voorkomende gevallen het tegendeel kunnen aantonen.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:19 schreef APK het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat ze die ruzie een paar keer gespeeld en in verschillende takes opgenomen hebben?
Ook 'eng rechts'?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:30 schreef Bontekoe het volgende:
[..]
Voor iemand die eigenlijk niet wil reageren, toch nog een behoorlijk lange reactie geworden.
Dat dacht ik met Nicolaas ook..... Geloof mij nou maar, ze vinden vast wel een gestoorder iemand die voor meer vuurwerk gaat zorgen.....quote:Op maandag 5 februari 2007 15:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
kom op redactie HAAL HUUB TERUG !!!!!!!!!!!!!!!!!
Als ze voor een gestoorde waren gegaan was het de toenmalige vriend van mijn huisgenote wel geworden, die zat bij de laatste 12quote:Op maandag 5 februari 2007 15:58 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat dacht ik met Nicolaas ook..... Geloof mij nou maar, ze vinden vast wel een gestoorder iemand die voor meer vuurwerk gaat zorgen.....
Dat vraag ik me dus af. Wie wil er nu nog in dat programma als je weet dat je bijna niet kunt winnen.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:58 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat dacht ik met Nicolaas ook..... Geloof mij nou maar, ze vinden vast wel een gestoorder iemand die voor meer vuurwerk gaat zorgen.....
Alsof hij weet hoe het allemaal precies opgenomen was en hij probeerde wel degelijk zijn beste vrind met zijn voet te toucherenquote:Op maandag 5 februari 2007 16:10 schreef farceman het volgende:
Snap trouwens niet waarom Huub gewoon niet ontkent geschopt te hebben...
Telegraaf... televaag bedoel je zekerquote:Op maandag 5 februari 2007 10:32 schreef Danny het volgende:
ow, en verklaar eens hoe het kan dat gisterMORGEN om 8 uur al bekend was dat BEIDE heren het huis uit moesten? (stond op de site van de Telegraaf)
In het bericht staat ook dat de producente van het programma dat heeft gezegd.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:16 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Telegraaf... televaag bedoel je zeker
Net zoals dat bericht over die trap van Nena in Brian's maagaldus de televaag.
Terwijl dat toch duidelijk zijn been was..
Ja zo verzin ik de nieuwtjes ook wel tot een smeuig verhaal
Zo werkt die krant nu eenmaal dus niet zo gek dat ze alvast wat melden, terwijl op dat moment de boel nog niet eens duidelijk is.
Bronvermeldingen als :grote linkerduim doen het tegenwoordig klotequote:Op maandag 5 februari 2007 16:20 schreef Danny het volgende:
[..]
In het bericht staat ook dat de producente van het programma dat heeft gezegd.
Genoeg mensen zijn er camerageil en laten we zeggen dat er ongeveer nog een stuk of 40 mensen het huis in gaan door de tijd heen, dat moet wel lukken in een land van 16 miljoen mensen dunkt mij....quote:Op maandag 5 februari 2007 16:05 schreef farceman het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus af. Wie wil er nu nog in dat programma als je weet dat je bijna niet kunt winnen.
Dan kom je automatisch uti op camerageile figuren zoals Amanda en niet meer op semi intellectuele zoals Nicolaas en .NL
En dat verbaasd me dus ook niet...het blijft een krant.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:20 schreef Danny het volgende:
[..]
In het bericht staat ook dat de producente van het programma dat heeft gezegd.
Precies. Hoeveel vrijheid ben je bereid op te geven.... vul maar in. Meningsuiting.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:05 schreef farceman het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus af. Wie wil er nu nog in dat programma als je weet dat je bijna niet kunt winnen.
Dan kom je automatisch uti op camerageile figuren zoals Amanda en niet meer op semi intellectuele zoals Nicolaas en .NL
één reactie van de GDK redactie en we hebben binnen 3 uur 6 topics volquote:Op maandag 5 februari 2007 16:26 schreef Rens_Wilders het volgende:
Zoredactie, krijgen we nog een réactie?
ja ik zit ook de hele dag al te wachten, heb nog geen streams aangehad vandaag.......quote:Op maandag 5 februari 2007 16:26 schreef Rens_Wilders het volgende:
Zoredactie, krijgen we nog een réactie?
Die zou er van mij juist wel in mogen volgens mij vond brian hem helemaal niks :-)quote:Op maandag 5 februari 2007 16:45 schreef itsme het volgende:
er is geen 1 die in zijn/haar eentje tegen die clan opkan.
Vanavond bekend maken dat ze er mee stoppen?![]()
Of komt die ene Marokaan. Lijkt me ook nog niet interessant
In geval van het laatste... wat een klote script.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:47 schreef lady1 het volgende:
ik vind het maar allemaal heel toevallig na het lange overleg van vorige week dat eropeens zoveel gebeurt??? toeval of script
Heb je RTL boulevard gezien.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:44 schreef Danny het volgende:
Kwam op VOL trouwens deze link tegen:
http://www.youtube.com/watch?v=NDDyIffxOlI
Als DIE nog niet duidelijk maakt dat Huub geen enkele vorm van fysiek geweld heeft gebruikt...
Kortom; de redactie lult en is nu te laf om daar hier uitleg over te geven
Dat huub er onterecht is uitgezet is algemeen bekend bij iedereen (inclusief de redactie). De vraag is alleen waarom ze dat gedaan hebben, maar ik voorspel dat ze hier toch niets meer durven te komen posten en al zeker niet met een eerlijk antwoord. Als ze al komen zal het het 'we konden niet anders, huub gaf zelf aan dat hij ook geschopt heeft' bullshitverhaal zijn. Wat mij betreft prima, ik kijk toch niet meer, maar voor Huub ontzettend lullig. Kost 'm 10 ruggen en hij staat ook nog eens onterecht bekend als vechtersbaas. Laffe actie van de redactie om de rest van de groep tevreden te stellen. Nou prima, maar het is het begin van het einde. Veel mensen zijn al afgehaakt en met de huidige groep zie ik dat niet snel veranderen.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb je RTL boulevard gezien.
Huub denkt dat hij geschopt heeft.
Maar er was een dooie hoek op de camera.
Dus Huub is er onterecht uitgezet.
nah vechtersbaas kon er nog wel bij toch? bij hoerenloper, alcoholist en cokesnuiverquote:Op maandag 5 februari 2007 19:00 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat huub er onterecht is uitgezet is algemeen bekend bij iedereen (inclusief de redactie). De vraag is alleen waarom ze dat gedaan hebben, maar ik voorspel dat ze hier toch niets meer durven te komen posten en al zeker niet met een eerlijk antwoord. Als ze al komen zal het het 'we konden niet anders, huub gaf zelf aan dat hij ook geschopt heeft' bullshitverhaal zijn. Wat mij betreft prima, ik kijk toch niet meer, maar voor Huub ontzettend lullig. Kost 'm 10 ruggen en hij staat ook nog eens onterecht bekend als vechtersbaas. Laffe actie van de redactie om de rest van de groep tevreden te stellen. Nou prima, maar het is het begin van het einde. Veel mensen zijn al afgehaakt en met de huidige groep zie ik dat niet snel veranderen.
Kan het mis hebben en hier dingen lezen die mijn aandacht weer trekken, maar ik acht de kans zo goed als nihil.
Omdat Huub het zegt.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:00 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat huub er onterecht is uitgezet is algemeen bekend bij iedereen (inclusief de redactie). De vraag is alleen waarom ze dat gedaan hebben, maar ik voorspel dat ze hier toch niets meer durven te komen posten en al zeker niet met een eerlijk antwoord. Als ze al komen zal het het 'we konden niet anders, huub gaf zelf aan dat hij ook geschopt heeft' bullshitverhaal zijn. Wat mij betreft prima, ik kijk toch niet meer, maar voor Huub ontzettend lullig. Kost 'm 10 ruggen en hij staat ook nog eens onterecht bekend als vechtersbaas. Laffe actie van de redactie om de rest van de groep tevreden te stellen. Nou prima, maar het is het begin van het einde. Veel mensen zijn al afgehaakt en met de huidige groep zie ik dat niet snel veranderen.
Kan het mis hebben en hier dingen lezen die mijn aandacht weer trekken, maar ik acht de kans zo goed als nihil.
Niet helemaal onterecht he, hij heeft vertelt dat hij zelf ook vond dat hij een probleem met agressie heeft...quote:Op maandag 5 februari 2007 19:00 schreef Danny het volgende:
[..]
Voordat gesprek met brian had hij het achter ook al verteld dat hij zelf ook geschopt had, de redactie wist het dus al voor het gesprek met brian.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:03 schreef Missy_1974 het volgende:
nee de redactie reageerde op het feit dat huub tegen brian zei dat hij geschopt had, woorden zijn hem in de mond gelegt en huub weet het zelf niet aangezien hij aardig dronken was.
goed punt. Dat klopt. Hij dacht dat hij raak had geschopt.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Voordat gesprek met brian had hij het achter ook al verteld dat hij zelf ook geschopt had, de redactie wist het dus al voor het gesprek met brian.
Had dat filmpje nog geen eens gezien.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:14 schreef Danny het volgende:
Mijn idee:
De redactie heeft het in eerste instantie goed gezien (duh) en dus alleen NL eruitgetieft.
De bewoners begonnen te zeikviolen en een of andere mongool bij de redactie kwam op het lumineuze idee om huub er ook uit te gooien, want dat zou natuurlijk sensationeel nieuws zijn. De nr 1 eruit, oeeeeee.. Nu gaat opeens heel nederland kijken.
Dat plan blijkt te backfiren en mensen zappen massaal weg, maar nu toegeven dat ze fout zaten zou teveel gezichtsverlies zijn. Dus heeft Huub gewoon pech en is 'ie 10k lichter. So what. Casualty of war. Dis is tievie men en dat er dan onschuldige slachtoffers vallen so what. De kijkcijfers zijn belangrijker.
Ze komen hier echt niet met een geloofwaardig verhaal aan over waarom huub eruit moest, eenvoudigweg omdat http://www.youtube.com/watch?v=NDDyIffxOlI niet liegt.
Tja, dat moet nog blijken....quote:Op maandag 5 februari 2007 19:14 schreef Danny het volgende:
Dat plan blijkt te backfiren en mensen zappen massaal weg
Tewijl ze zeiden dat na de beelden voor een tweede keer zorgvuldig bekeken te hebben het wel hadden gezien volgens mijquote:Op maandag 5 februari 2007 19:21 schreef itsme het volgende:
[..]
goed punt. Dat klopt. Hij dacht dat hij raak had geschopt.
daarna hebben ze de beelden kunnen zien en niets gevonden.
quote:er klopt iets niet
Dat is 2x gebeurt als je goed geluisterd heeft.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet helemaal onterecht he, hij heeft vertelt dat hij zelf ook vond dat hij een probleem met agressie heeft...
En dat hij een paar keer was opgepakt omdat hij iemand op z'n bek had geslagen.
Of is dat hem ook allemaal aangepraat?
Een paar keer is toch heel toepasselijk bij 2x?quote:Op maandag 5 februari 2007 19:44 schreef monique.t het volgende:
[..]
Dat is 2x gebeurt als je goed geluisterd heeft.
En heel eerlijk heb jij nooit gevochten??
Jij heb mischien aleen mazzel gehad dat je nooit opgepakt bent
Hoe werkt de ex van natasia dan mee aan het programmaquote:Op maandag 5 februari 2007 20:36 schreef m@x het volgende:
Medewerking aan het programma door criminelen lijkt me niet bijdragen aan het toch al niet te beste imago wat het programma nu heeft.
Ik schrijf niet dat die ex aan het programma meewerkt want ik weet de naam van de ex niet. Ik schrijf alleen dat één van de kickboksers waar op de Endstra-tapes over wordt gesproken ook Thai boksles geeft aan de bewoners van DGK. Kijk maar eens hier en dan CTRL-F "Hans Nijman".quote:Op maandag 5 februari 2007 20:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe werkt de ex van natasia dan mee aan het programma![]()
![]()
Ik denk maximaal aan het eventueel sponseren van de 10K
Het is veel logischer om te veronderstellen dat ze Huub er niét uit wilden, juist omdát hij nummer 1 is. En omdat de beelden geen 100%-waterdicht bewijs gaven dat Huub geweld heeft gebruikt, stuurden ze in eerste instantie alleen NL weg.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:14 schreef Danny het volgende:
De bewoners begonnen te zeikviolen en een of andere mongool bij de redactie kwam op het lumineuze idee om huub er ook uit te gooien, want dat zou natuurlijk sensationeel nieuws zijn. De nr 1 eruit, oeeeeee.. Nu gaat opeens heel nederland kijken.
Daar zijn ze de fout ingegaan.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:51 schreef Gert het volgende:
een tikkeltje impulsief besloten om Huub alsnog naar huis te sturen.
Mijn foutquote:Op maandag 5 februari 2007 20:47 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik schrijf niet dat die ex aan het programma meewerkt want ik weet de naam van de ex niet. Ik schrijf alleen dat één van de kickboksers waar op de Endstra-tapes over wordt gesproken ook Thai boksles geeft aan de bewoners van DGK. Kijk maar eens hier en dan CTRL-F "Hans Nijman".
Maar hij had dat dus ook al tegen hun gezegd....quote:Op maandag 5 februari 2007 20:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is veel logischer om te veronderstellen dat ze Huub er niét uit wilden, juist omdát hij nummer 1 is. En omdat de beelden geen 100%-waterdicht bewijs gaven dat Huub geweld heeft gebruikt, stuurden ze in eerste instantie alleen NL weg.
Toen Huub zijn mond voorbij begon te lullen, werd er ook op FOK! meteen gereageerd van: houd je kop nou, sukkel, je verpest het opzetje. Huub heeft de redactie met zijn handicap (zijn smoel nooit eens kunnen houden) dermate in verlegenheid gebracht, dat ze een tikkeltje impulsief besloten om Huub alsnog naar huis te sturen. Waarschijnlijk zagen ze al voor zich hoe Nathanael hier meteen werk van zou gaan maken: ik naar huis, en Huub, die nota bene beként, mag blijven zitten? Dacht 't niet, effe m'n advocaat bellen.
Volgens mij zei die rechercheur dat en niet endstra.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:01 schreef m@x het volgende:
Ik heb foto's zitten zoeken en volgens mij hebben ze allebei een varkenskop, om meneer Endstra maar even te citeren
Niet voor de camera's dacht ik. Daarom deed Brian ook zo trots dat hij dit aan Huub ontfutseld had , met zijn siegologische ontvragingstechnieken.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:10 schreef PC eend het volgende:
Maar hij had dat dus ook al tegen hun gezegd....
En dat zouden ze bij achter ineens met een schok beseft hebben?quote:Er werd zelfs al gesproken over de voorbestemde winnaar.
Hij werd zo een gevaar voor het het hele programma...
Mijn foutquote:Op maandag 5 februari 2007 21:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij zei die rechercheur dat en niet endstra.
Ik denk dat ze met varkenskop tochwel Nijman bedoelde
Maar Endstra wist zelf niet over wie hij het nou had, ze zaten hem gewoon te voeren met namen.
Dat zou zo maar kunnen hoor, als de anderen echt gaan denken dat alles om de kijkcijfers draait en dat huub daarom mocht blijven en dus alles maar kan maken (en daar hadden ze het dus ook over).quote:Op maandag 5 februari 2007 21:23 schreef Gert het volgende:
En dat zouden ze bij achter ineens met een schok beseft hebben?
Dan zou je er dus zoals je al zegt vanuit moeten gaan dat ze het stil wilde houden, maar dit niet expliciet tegen hem gezegd hebben.quote:Trouwens, de bovenstaande theorie kan goed samengaan met de aanname dat Huub er 'dankzij' zijn bekentenis uit moest.
Dat lijkt mij dan juist weer een stuk minder onwaarschijnlijk.dan dat de redactie "ineens" door paniek overvallen wordt omdat ze denken dat iedereen nu het huis uitloopt. Maar goed, daar gaan we niet uitkomen.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:45 schreef PC eend het volgende:
Dan zou je er dus zoals je al zegt vanuit moeten gaan dat ze het stil wilde houden, maar dit niet expliciet tegen hem gezegd hebben. Dat lijkt me onwaarschijnlijk.
Aan de redactie van DGKquote:Op maandag 5 februari 2007 18:44 schreef Danny het volgende:
Kwam op VOL trouwens deze link tegen:
http://www.youtube.com/watch?v=NDDyIffxOlI
Als DIE nog niet duidelijk maakt dat Huub geen enkele vorm van fysiek geweld heeft gebruikt...
Kortom; de redactie lult en is nu te laf om daar hier uitleg over te geven
quote:Op maandag 5 februari 2007 23:12 schreef Gollemrulez het volgende:
hum jammer nog steeds geen antwoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |