Ben ik helemaal met je eens, maar hoeveel van de in dit topic gestelde vragen zie jij tot nu toe beantwoord?quote:Op maandag 5 februari 2007 01:13 schreef My_ het volgende:
Het is toch niet zo'n gek idee dat de kijkers een beetje worden geïnformeerd?
Zonder kijkers geen programma hoor...
~quote:Op maandag 5 februari 2007 01:21 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens, maar hoeveel van de in dit topic gestelde vragen zie jij tot nu toe beantwoord?
Huub heeft het zelf ook bevestigd. Wij hadden ook liever gehad dat het tegen de stoel was...quote:Op maandag 5 februari 2007 01:05 schreef noucky het volgende:
Huub wist dat hij getrapt had maar dat was tegen de bank, dat zei hij direct. Vele streamers zouden toch echt zeer graag willen zien waartegen Huub schopte EN ZEKER HOREN, want wij geloven er niks van en dat zeggen de beelden ook niet.
Waar zijn jullie bewijzen ? Wij en jullie hebben de beelden neem ik aan ook tot in den treure bekeken EN BELUISTERD en Huub deed geen fysiek geweld. Hoezo ineens deze ommekeer.
quote:Op maandag 5 februari 2007 01:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
~
We zijn ff niet in staat geweest me te posten. Te druk. We hebben wel alles gelezen.
Geloof ons. We vinden het ontzettend jammer dat we Nena, Nathanael en Huub hebben moeten laten gaan.
En uiteraard gaat iedereen zeggen, had het dan niet gedaan. Het kon niet anders. We hebben de regel fysiek geweld opgenomen in het regelboek en alle 3 de gevallen vallen hieronder. Zoals wij het al noemde, het zijn voor ons 2 zwarte dagen in De Gouden Kooi geschiedenis.![]()
We gaan uiteraard weer spraakmakende nieuwe kandidaten in de Villa zetten. We hopen ook dat jullie het blijven volgen. We snappen dat het enorm ruk is dat deze Miljonairs weg zijn en wij gaan ons best doen om toch een goede show neer te blijven zetten.
Wij balen hier net zo erg als jullie.
We kunnen overigens niet alle vragen hier steeds beantwoorden omdat we vaak te druk zijn met ons werk maar we doen ons best.
Ik ben de enige hier op het forum volgens mij, maar ik vind dat jullie het slim hebben opgelost. Degenen die mij nu een slijmerd denken te kunnen vinden, moeten zich herinneren dat ik het lang niet altijd met DGK_REDACTIE eens was. Voor zover dat wat uitmaakt.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
~
We zijn ff niet in staat geweest me te posten. Te druk. We hebben wel alles gelezen.
Geloof ons. We vinden het ontzettend jammer dat we Nena, Nathanael en Huub hebben moeten laten gaan.
En uiteraard gaat iedereen zeggen, had het dan niet gedaan. Het kon niet anders. We hebben de regel fysiek geweld opgenomen in het regelboek en alle 3 de gevallen vallen hieronder. Zoals wij het al noemde, het zijn voor ons 2 zwarte dagen in De Gouden Kooi geschiedenis.![]()
We gaan uiteraard weer spraakmakende nieuwe kandidaten in de Villa zetten. We hopen ook dat jullie het blijven volgen. We snappen dat het enorm ruk is dat deze Miljonairs weg zijn en wij gaan ons best doen om toch een goede show neer te blijven zetten.
We kunnen overigens niet alle vragen hier steeds beantwoorden omdat we vaak te druk zijn met ons werk maar we doen ons best.
Ik voel me geroepen om hier toch nog een keer op te reageren. Het is gelul dat jullie zogenaamd 'niet anders konden'. Laat de bewoners dan de film zien, dan was duidelijk geworden dat Huub tegen de stoel aantrapt. Dat was voor iedereen overduidelijk. Huub heeft het zelf niet goed meer door (hij denkt zelfs ook dat hij Nathanael bij de keel pakte, wat niet zo was) en door het gelul van anderen is hij zelf ook gaan geloven dat hij Nathanael heeft getrapt. Jullie hebben heel vaak de band gekeken en besloten hem erin te houden. Later, toen Huub zei dat hij Nathanael wel geschopt had, moest hij er opeens uit. Jullie hebben zomaar jullie eigen mening en observatie blijkbaar aan de kant geschoven voor een opmerking van iemand die op het moment van de trap niet helemaal meer 100% was. Héél vreemd. Jullie hadden het HEEL SIMPEL kunnen ontkrachten door de film te laten zien. Ik ben er dan ook van overtuigd dat er iets anders speelt. Jullie hapten veel te gretig toe, toen Huub stamelde dat hij Nathanael wel had getrapt. Daar zit overduidelijk een soort van luchtje aan, dat kan niet anders. Hadden jullie het idee dat het niet meer veilig was bij die andere idioten? Ik bedoel, Natasia wilde al hete olie over hem heen gooien en de andere noemden Huub een psychopatisch monster. Had dat er misschien iets mee te maken? Want om nu te gaan roepen dat jullie niet anders konden is natuurlijk volkomen flauwekul. De film had alle twijfels weggenomen, ook bij de medebewoners.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
~
Alsof huub dat nog wist. Kom op zeg! Die jongen was redelijk ver heen. Hij lulde gewoon bart en Nathanael en Brian na. Hij weet absoluut niet meer wat hij geraakt heeft.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:32 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Huub heeft het zelf ook bevestigd. Wij hadden ook liever gehad dat het tegen de stoel was...
quote:Op maandag 5 februari 2007 01:40 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Ik ben de enige hier op het forum volgens mij, maar ik vind dat jullie het slim hebben opgelost. Degenen die mij nu een slijmerd denken te kunnen vinden, moeten zich herinneren dat ik het lang niet altijd met DGK_REDACTIE eens was. Voor zover dat wat uitmaakt.
Ik denk dat het programma broodnodige publiciteit heeft gekregen & deze week nog te wachten zal staan. Ik ben er ten volle van overtuigd dat de nieuwe kandidaten ook weer voor veel kijkplezier zullen zorgen. En ik vind het verrassend en goed dat jullie consequent zijn geweest in jullie 'uitzetbeleid'. Betere keuze was volgens mij geweest alledrie erin houden, maar voor alledrie eruit is ook wat te zeggen. Hoe dan ook, alles beter dan de een wel / de ander niet.
Nou ja, je komt dicht in de buurtquote:Op maandag 5 februari 2007 01:42 schreef scanman01 het volgende:
(...) zonder al te dramatisch te willen doen (...)
www.tros.nlquote:Op maandag 5 februari 2007 01:39 schreef MissHobje het volgende:
Mja.. ik hoop eigenlijk wel dat er wat "leukere" personen inkomen.. alsin wat meer gezellig/vrolijkheid in het huis, want dat kemphaan gezeur elke keer kennen we nu wel![]()
Hoe vaak heb jij in de loop der jaren dit soort dingen gezegd?quote:Op maandag 5 februari 2007 01:42 schreef scanman01 het volgende:
Hoe dan ook... voor velen en ook voor mij is door die actie DGK geeindigd.
Ohh pleasequote:Op maandag 5 februari 2007 01:55 schreef APK het volgende:
[..]
www.tros.nl![]()
[..]
Hoe vaak heb jij in de loop der jaren dit soort dingen gezegd?
En dan de geloofwaardigheid van de redactie in twijfel trekken.![]()
Dit keer is hij al terug voordat ik een scanman-kom-terug-topic kon openenquote:Op maandag 5 februari 2007 01:55 schreef APK het volgende:
Dit is wat mij betreft een heel ander geval. Maar je hoeft het niet te geloven hoor. Wel 'leuk' dat je toch weer even het verleden erbij moet halen. Is een plekje in die villa niets voor jou?quote:Op maandag 5 februari 2007 01:55 schreef APK het volgende:
[..]
www.tros.nl![]()
[..]
En dan de geloofwaardigheid van de redactie in twijfel trekken.![]()
Laat je toch niet zo opnaaien manquote:Op maandag 5 februari 2007 01:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit is wat mij betreft een heel ander geval. Maar je hoeft het niet te geloven hoor. Wel 'leuk' dat je toch weer even het verleden erbij moet halen. Is een plekje in die villa niets voor jou?
Maar nu ga ik wel echt wat anders doen. Misschien tot BB7Ik wilde alleen nog even op DGK REDACTIE reageren. Verder niet meer.
Doe doei.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:58 schreef scanman01 het volgende:
Dit is wat mij betreft een heel ander geval. Maar je hoeft het niet te geloven hoor. Wel 'leuk' dat je toch weer even het verleden erbij moet halen. Is een plekje in die villa niets voor jou?
Maar nu ga ik wel echt wat anders doen. Misschien tot BB7
scanman, maakt niet uit hoevaak je zegt dat je weggaat, als je maar terugkomt.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar nu ga ik wel echt wat anders doen. Misschien tot BB7Ik wilde alleen nog even op DGK REDACTIE reageren. Verder niet meer.
Leef gewoon een keer in Nederland, en als je het niet leuk vind hier, ga je gewoon naar je roots ;-)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:01 schreef Pulu het volgende:
Een vraag aan de DGK redactie:
Bij het verschaffen van de updates op de website van worden met name 2 bewoners(Natasia en Brian) steeds benoemt bij hun afkomst. Bijvoorbeeld de Antiliaan deed dit en de Surinaamse deed dat...
Waarom kunnen jullie de betreffende bewoners niet gewoon bij hun naam noemen?
Wat is de meerwaarde van het constant benadrukken van iemands achtergrond?
Ik zou zeggen open er een topic over, o.a. ik snap er geen hol meer van. Zeker niet als Huub zelf ook beweerd dat hij die trap heeft gegeven en dat N. een blauwe plek heeft. En een Amanda die alles schijnt te hebben gezien (okay, dat laatste is discutabel ja).quote:Op maandag 5 februari 2007 01:42 schreef scanman01 het volgende:
- knip -
Je hebt mensen die alleen maar in het verleden leven, en APK is er een van.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |