abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45996556
toch denk ik dat ik nok, want ik vind dat de bedreigingen echt niet door de beugel kunnen.
Dat moet toch ook bestraft worden???
pi_45996579
Het is toch niet zo'n gek idee dat de kijkers een beetje worden geïnformeerd?

Zonder kijkers geen programma hoor...
pi_45996605
natuurlijk krijg je die info niet .... gaat ons ook niets aan.
pi_45996688
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:13 schreef My_ het volgende:
Het is toch niet zo'n gek idee dat de kijkers een beetje worden geïnformeerd?

Zonder kijkers geen programma hoor...
Ben ik helemaal met je eens, maar hoeveel van de in dit topic gestelde vragen zie jij tot nu toe beantwoord?
Audite et alteram partem
pi_45996806
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:21 schreef Roy_vdm het volgende:

[..]

Ben ik helemaal met je eens, maar hoeveel van de in dit topic gestelde vragen zie jij tot nu toe beantwoord?
~

We zijn ff niet in staat geweest me te posten. Te druk. We hebben wel alles gelezen.

Geloof ons. We vinden het ontzettend jammer dat we Nena, Nathanael en Huub hebben moeten laten gaan.

En uiteraard gaat iedereen zeggen, had het dan niet gedaan. Het kon niet anders. We hebben de regel fysiek geweld opgenomen in het regelboek en alle 3 de gevallen vallen hieronder. Zoals wij het al noemde, het zijn voor ons 2 zwarte dagen in De Gouden Kooi geschiedenis.

We gaan uiteraard weer spraakmakende nieuwe kandidaten in de Villa zetten. We hopen ook dat jullie het blijven volgen. We snappen dat het enorm ruk is dat deze Miljonairs weg zijn en wij gaan ons best doen om toch een goede show neer te blijven zetten.

Wij balen hier net zo erg als jullie.

We kunnen overigens niet alle vragen hier steeds beantwoorden omdat we vaak te druk zijn met ons werk maar we doen ons best.
Hoeveel vrijheid ben je bereid op te geven, om de ultieme vrijheid te winnen...
pi_45996822
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:05 schreef noucky het volgende:
Huub wist dat hij getrapt had maar dat was tegen de bank, dat zei hij direct. Vele streamers zouden toch echt zeer graag willen zien waartegen Huub schopte EN ZEKER HOREN, want wij geloven er niks van en dat zeggen de beelden ook niet.
Waar zijn jullie bewijzen ? Wij en jullie hebben de beelden neem ik aan ook tot in den treure bekeken EN BELUISTERD en Huub deed geen fysiek geweld. Hoezo ineens deze ommekeer.
Huub heeft het zelf ook bevestigd. Wij hadden ook liever gehad dat het tegen de stoel was...
Hoeveel vrijheid ben je bereid op te geven, om de ultieme vrijheid te winnen...
  maandag 5 februari 2007 @ 01:33:12 #132
84524 Morwen
I got life
pi_45996824
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

~

We zijn ff niet in staat geweest me te posten. Te druk. We hebben wel alles gelezen.

Geloof ons. We vinden het ontzettend jammer dat we Nena, Nathanael en Huub hebben moeten laten gaan.

En uiteraard gaat iedereen zeggen, had het dan niet gedaan. Het kon niet anders. We hebben de regel fysiek geweld opgenomen in het regelboek en alle 3 de gevallen vallen hieronder. Zoals wij het al noemde, het zijn voor ons 2 zwarte dagen in De Gouden Kooi geschiedenis.

We gaan uiteraard weer spraakmakende nieuwe kandidaten in de Villa zetten. We hopen ook dat jullie het blijven volgen. We snappen dat het enorm ruk is dat deze Miljonairs weg zijn en wij gaan ons best doen om toch een goede show neer te blijven zetten.

We kunnen overigens niet alle vragen hier steeds beantwoorden omdat we vaak te druk zijn met ons werk maar we doen ons best.
Sorry, moest er even uit
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  maandag 5 februari 2007 @ 01:39:53 #133
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_45996904
DGK_REDACTIE thanks voor de reactie

Mja.. ik hoop eigenlijk wel dat er wat "leukere" personen inkomen.. alsin wat meer gezellig/vrolijkheid in het huis, want dat kemphaan gezeur elke keer kennen we nu wel
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_45996909
quote:

[..]

~

Ik ben de enige hier op het forum volgens mij, maar ik vind dat jullie het slim hebben opgelost. Degenen die mij nu een slijmerd denken te kunnen vinden, moeten zich herinneren dat ik het lang niet altijd met DGK_REDACTIE eens was. Voor zover dat wat uitmaakt.

Ik denk dat het programma broodnodige publiciteit heeft gekregen & deze week nog te wachten zal staan. Ik ben er ten volle van overtuigd dat de nieuwe kandidaten ook weer voor veel kijkplezier zullen zorgen. En ik vind het verrassend en goed dat jullie consequent zijn geweest in jullie 'uitzetbeleid'. Betere keuze was volgens mij geweest alledrie erin houden, maar voor alledrie eruit is ook wat te zeggen. Hoe dan ook, alles beter dan de een wel / de ander niet.
Audite et alteram partem
  maandag 5 februari 2007 @ 01:42:23 #135
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45996933
quote:

[..]

~

Ik voel me geroepen om hier toch nog een keer op te reageren. Het is gelul dat jullie zogenaamd 'niet anders konden'. Laat de bewoners dan de film zien, dan was duidelijk geworden dat Huub tegen de stoel aantrapt. Dat was voor iedereen overduidelijk. Huub heeft het zelf niet goed meer door (hij denkt zelfs ook dat hij Nathanael bij de keel pakte, wat niet zo was) en door het gelul van anderen is hij zelf ook gaan geloven dat hij Nathanael heeft getrapt. Jullie hebben heel vaak de band gekeken en besloten hem erin te houden. Later, toen Huub zei dat hij Nathanael wel geschopt had, moest hij er opeens uit. Jullie hebben zomaar jullie eigen mening en observatie blijkbaar aan de kant geschoven voor een opmerking van iemand die op het moment van de trap niet helemaal meer 100% was. Héél vreemd. Jullie hadden het HEEL SIMPEL kunnen ontkrachten door de film te laten zien. Ik ben er dan ook van overtuigd dat er iets anders speelt. Jullie hapten veel te gretig toe, toen Huub stamelde dat hij Nathanael wel had getrapt. Daar zit overduidelijk een soort van luchtje aan, dat kan niet anders. Hadden jullie het idee dat het niet meer veilig was bij die andere idioten? Ik bedoel, Natasia wilde al hete olie over hem heen gooien en de andere noemden Huub een psychopatisch monster. Had dat er misschien iets mee te maken? Want om nu te gaan roepen dat jullie niet anders konden is natuurlijk volkomen flauwekul. De film had alle twijfels weggenomen, ook bij de medebewoners.
Hoe dan ook... voor velen en ook voor mij is door die actie DGK geeindigd. En zonder al te dramatisch te willen doen, mag je gerust geloven dat dat wat mij betreft donders jammer is. Je gooit niet de held uit een programma. Huub was al weken de smaakmaker. Door hem is FOK zelfs massaal een kaartje gaan sturen. Dat heb ik nog nooit meegemaakt. En die jongen gooien jullie er zomaar even uit omdat hij DENKT dat hij Nathanael heeft getrapt. Dat stinkt toch... dat kan echt niet anders. Het maakt me ook niet meer uit wat voor types er in komen straks. De scheldende en tierende en bedreigingen uitende randdebielen in dat huis hebben gewonnen en Huub eruit gewerkt. Dat is wat mij betreft niet meer goed te maken door welke nieuwe bewoners dan ook.
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:32 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Huub heeft het zelf ook bevestigd. Wij hadden ook liever gehad dat het tegen de stoel was...
Alsof huub dat nog wist. Kom op zeg! Die jongen was redelijk ver heen. Hij lulde gewoon bart en Nathanael en Brian na. Hij weet absoluut niet meer wat hij geraakt heeft.
Er staan zelfs captures ergens waarop je ZIET dat hij de stoel raakt.

En nog iets anders.. Toen hij vanavond bij jullie was geweest (half uurtje ofzo) kwam hij terug en zei letterlijk : "Ik heb Nathanael NIET geschopt". Dat rijmt al helemaal niet met wat jullie zeggen.
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 5 februari 2007 @ 01:44:02 #136
84524 Morwen
I got life
pi_45996946
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:40 schreef Roy_vdm het volgende:

[..]

Ik ben de enige hier op het forum volgens mij, maar ik vind dat jullie het slim hebben opgelost. Degenen die mij nu een slijmerd denken te kunnen vinden, moeten zich herinneren dat ik het lang niet altijd met DGK_REDACTIE eens was. Voor zover dat wat uitmaakt.

Ik denk dat het programma broodnodige publiciteit heeft gekregen & deze week nog te wachten zal staan. Ik ben er ten volle van overtuigd dat de nieuwe kandidaten ook weer voor veel kijkplezier zullen zorgen. En ik vind het verrassend en goed dat jullie consequent zijn geweest in jullie 'uitzetbeleid'. Betere keuze was volgens mij geweest alledrie erin houden, maar voor alledrie eruit is ook wat te zeggen. Hoe dan ook, alles beter dan de een wel / de ander niet.

Als Huub niks gezegd had zat ie er gewoon nog in. "We hebben de beelden zorgvuldig bekeken" Sure
Only Human
pi_45996962
Hoe zit het met dat telegraaf bericht?
Moest er weer ff tv gemaakt worden?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_45996969
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:42 schreef scanman01 het volgende:

(...) zonder al te dramatisch te willen doen (...)
Nou ja, je komt dicht in de buurt
Audite et alteram partem
  maandag 5 februari 2007 @ 01:55:08 #139
6941 APK
Factual, I think.
pi_45997096
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:39 schreef MissHobje het volgende:

Mja.. ik hoop eigenlijk wel dat er wat "leukere" personen inkomen.. alsin wat meer gezellig/vrolijkheid in het huis, want dat kemphaan gezeur elke keer kennen we nu wel
www.tros.nl
quote:

Hoe dan ook... voor velen en ook voor mij is door die actie DGK geeindigd.
Hoe vaak heb jij in de loop der jaren dit soort dingen gezegd?
En dan de geloofwaardigheid van de redactie in twijfel trekken.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 5 februari 2007 @ 01:56:55 #140
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_45997115
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:55 schreef APK het volgende:

[..]

www.tros.nl
[..]

Ohh please
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_45997132
quote:

Dit keer is hij al terug voordat ik een scanman-kom-terug-topic kon openen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 5 februari 2007 @ 01:58:52 #142
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45997141
quote:

[..]

www.tros.nl
[..]

Dit is wat mij betreft een heel ander geval. Maar je hoeft het niet te geloven hoor. Wel 'leuk' dat je toch weer even het verleden erbij moet halen. Is een plekje in die villa niets voor jou?
Maar nu ga ik wel echt wat anders doen. Misschien tot BB7 Ik wilde alleen nog even op DGK REDACTIE reageren. Verder niet meer.
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 5 februari 2007 @ 02:01:49 #143
84524 Morwen
I got life
pi_45997178
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:58 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dit is wat mij betreft een heel ander geval. Maar je hoeft het niet te geloven hoor. Wel 'leuk' dat je toch weer even het verleden erbij moet halen. Is een plekje in die villa niets voor jou?
Maar nu ga ik wel echt wat anders doen. Misschien tot BB7 Ik wilde alleen nog even op DGK REDACTIE reageren. Verder niet meer.
Laat je toch niet zo opnaaien man Tis maar tievie
Only Human
  maandag 5 februari 2007 @ 02:01:52 #144
6941 APK
Factual, I think.
pi_45997182
quote:

Maar nu ga ik wel echt wat anders doen. Misschien tot BB7
Doe doei.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_45997210
hallo allemaal , ik ben nieuw, ik ben niet huurb natte net of nena, maar gewoon iemand die voor het eerst beoefte voelt om echt te reageren.

ik heb gisternacht de ruzie live op de stream gezien, en de filmpjes talloze keren bekeken, ik denk echt dat huub te veel drank ophad om zich goed te herinneren dat hij natte nel NIET geschopt heeft en ook niet bij de keel gegrepen.

ik wil aan de redactie vragen om de film aan de bewoneres te tonen en toe te geven dat ze bij nader inzien toch fout zaten en dat huub geen fysiek geweld heeft gebruikt, maar door het inpraten van brian en natasia (die er niet eens bij waren !) is gaan twijfelen aan wat er nu precies is gebeurd.

Ik vind echt dat Huub er opnieuw ingezet moet worden, hij was echt de leukste en de beste bewoner ooit, brian daarintegen is echt wel de grootste rat die je kunt bedenken.

als kijker is het écht niet leuk om naar brian, natasia, amanda en bart te kijken, dat zijn echt gewoon geen leuke mensen, naar, leugenachtig en nog heel veel meer.

voor mij was huub echt DE reden om te kijken, die is nu dus weg, en dat stukje in de telegraaf zet huub echt neer als en crimineel, dat moet echt gerectificeerd worden vind ik.

brian, natanael , en natasia hebben ook zeer grove bedreigingen geuit, laat die dan ook zien en horen.

zo dit moest ik even kwijt, ik ben benieuwd of jullie het morgen op één of andere manier recht kunnen trekken, ik weet als jullie dat willen dat dat kan, dus redt het programma en doe dat dan ook, de waarheid komt vroeg of laat toch uit.
  maandag 5 februari 2007 @ 03:50:57 #146
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_45997853
Ben het volkomen met de vorige 'niet postende fokker' eens dat Huub gewoon terug moet komen. Ik ben ook meer een lezer dan een schrijver.

Hij is door jullie -DGK redactie- echt in de maling genomen. NL komt er vanaf als het slachtoffer en Huub is de grote dader. Jullie kunnen nu absoluut niet je handen in onschuld gaan wassen!
quote:

[..]

scanman, maakt niet uit hoevaak je zegt dat je weggaat, als je maar terugkomt. Laat je niet opnaaien door anderen, juist jouw reacties verwoorden vaak wat ik denk, en het zou mij niets verbazen dat meerdere niet postende maar meer zeg maar lezende fokkers dat ook vinden, je schrijft gewoon lekker met je gevoel, niks mis mee!!! !
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
pi_45997995
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 16:01 schreef Pulu het volgende:
Een vraag aan de DGK redactie:

Bij het verschaffen van de updates op de website van worden met name 2 bewoners(Natasia en Brian) steeds benoemt bij hun afkomst. Bijvoorbeeld de Antiliaan deed dit en de Surinaamse deed dat...

Waarom kunnen jullie de betreffende bewoners niet gewoon bij hun naam noemen?
Wat is de meerwaarde van het constant benadrukken van iemands achtergrond?
Leef gewoon een keer in Nederland, en als je het niet leuk vind hier, ga je gewoon naar je roots ;-)
Maar daar is het al geen steek beter zoniet slechter
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
  maandag 5 februari 2007 @ 05:25:43 #148
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_45997997
quote:
- knip -
Ik zou zeggen open er een topic over, o.a. ik snap er geen hol meer van. Zeker niet als Huub zelf ook beweerd dat hij die trap heeft gegeven en dat N. een blauwe plek heeft. En een Amanda die alles schijnt te hebben gezien (okay, dat laatste is discutabel ja).
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_45998000
Scan come Back
pi_45998002
quote:

[..]

Je hebt mensen die alleen maar in het verleden leven, en APK is er een van.
Ik heb daar nooit een vernieuwing gezien (geeneens een nieuw bankstel, kan je nagaan wat een loser met een grote bek)

Groetjes henk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')