Maar ook met 'de Amsterdammer', bijvoorbeeld. Bijna met alle updates inderdaadquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:01 schreef Pulu het volgende:
Een vraag aan de DGK redactie:
Bij het verschaffen van de updates op de website van worden met name 2 bewoners(Natasia en Brian) steeds benoemt bij hun afkomst. Bijvoorbeeld de Antiliaan deed dit en de Surinaamse deed dat...
Waarom kunnen jullie de betreffende bewoners niet gewoon bij hun naam noemen?
Wat is de meerwaarde van het constant benadrukken van iemands achtergrond?
Ik meen dat Amanda zelf heeft verteld dat haar vader Portugees en Antiliaans bloed heeft, maar om een of andere reden, zie ik de redactie van DGK er niet voor aan bij het geven van updates omtrent Amanda haar constant te beschrijven als de 'Portugees-Antiliaans-Australische'.
Ik meen dat Nena ook Indische invloeden heeft...desondanks werd zij nooit als ze Indische schone bestempeld of er werd daar nooit aan gerefereerd.
Ik ben verre van overgevoelig maar op mij komt het over alsof het CONSTANT benoemen van iemands achtergrond 'prettig' aansluit bij de vooroordelen die onder mensen (niet alle mensen) leven. Gevolg hiervan is dat de karakters een polariserend effect hebben.
Ik weet niet of ik jullie moet feliciteren of dat jullie met de neus in de boter zijn gevallen, want Brian valt natuurlijk mooi onder het stereotiep 'de agressieve Antiliaan' met al zijn intimiderende scheldpartijen en Natasia voldeed bijna alle negatieve vooroordelen van de zwarte vrouw. En enigzins begrijp ik wel dat jullie bepaalde type karakters nodig hebben om het programma interessant te houden, maar voor de beeldvorming is het jammer.
Ik impliceer nu niet dat er alleen maar heilige boontjes geselecteerd moeten worden, maar het zou prettig zijn om mensen met een andere achtergrond te selecteren die wat gebalanceerder zijn. Het lijkt wel alsof je in Hilversum aan alle of bepaalde negatieve vooroordelen moet voldoen of dat je een bounty moeten zijn.
Wonen daar inmiddels 70.000 mensen? Weet je dat dat ooit echt een dorp is geweest? Waar je bij de groenteboer achterom ging na sluitingstijd? Nou, dan is er nog meer import bijgekomen. Kan natuurlijk dat dat de 69.998 leuke overgebleven mensen zijn? ( Bart weg, ik weg, knapt zo'n dorp enorm van op kennelijkquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:36 schreef Xenia het volgende:
[..]
Doe jij eens even leuk 70.000 mensen over 1 kam scheren...![]()
Het woord dushi zou je ook niet moeten kennen want dat zal iemand niet snel tegen jouw type zeggen...puta daarentegen....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:44 schreef Lieve het volgende:
[..]
KNIP (hele hoop bladibladibla)
Kennelijk weet iedereen wat doeschie betekend? Ik weet dat niet. Dat is niet slecht van mij, dat heb ik gewoon nooit geleerd in dit land. Ik weet in principe niet wat Puta betekend, dat hoorde niet bij mijn algemeen talenpakket op school. Ik constateer dat. dat is alles.
Goeie vraagquote:Op zondag 4 februari 2007 22:06 schreef Gert het volgende:
Hoe vaak hebben jullie "godverdomme" geroepen, toen Huub jullie opzetje verknalde en zichzelf verlulde over die schop?![]()
Durven ze niet...zijn lafbekken.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:34 schreef lady1 het volgende:
maar kijk you tube hij heeft niet geschopt beslissing moet terug genomen worden
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:06 schreef Gert het volgende:
Hoe vaak hebben jullie "godverdomme" geroepen, toen Huub jullie opzetje verknalde en zichzelf verlulde over die schop?![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:34 schreef lady1 het volgende:
maar kijk you tube hij heeft niet geschopt beslissing moet terug genomen worden
Straks gaan emotionele / labiele Fokkers de redactie bedreigen.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:37 schreef nilus2 het volgende:
doe huub terug in dgk stelletje lafbekken. een tikkie en je ligt eruit wat een onzin zeg, als het nu harder ging maar nee hoor
BS dit
Als dat zo is (en 100% onomstotelijk bewezen kan worden uit alle gemaakte beelden dat er geen andere trappen zijn gedaan), dan zou een latere terugkeer van Huub misschien nog tot de mogelijkheden behoren.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:28 schreef Eppie_NL het volgende:
Trap was niet raak..was tegen de stoel.
Ben ik helemaal met je eens, maar hoeveel van de in dit topic gestelde vragen zie jij tot nu toe beantwoord?quote:Op maandag 5 februari 2007 01:13 schreef My_ het volgende:
Het is toch niet zo'n gek idee dat de kijkers een beetje worden geïnformeerd?
Zonder kijkers geen programma hoor...
~quote:Op maandag 5 februari 2007 01:21 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens, maar hoeveel van de in dit topic gestelde vragen zie jij tot nu toe beantwoord?
Huub heeft het zelf ook bevestigd. Wij hadden ook liever gehad dat het tegen de stoel was...quote:Op maandag 5 februari 2007 01:05 schreef noucky het volgende:
Huub wist dat hij getrapt had maar dat was tegen de bank, dat zei hij direct. Vele streamers zouden toch echt zeer graag willen zien waartegen Huub schopte EN ZEKER HOREN, want wij geloven er niks van en dat zeggen de beelden ook niet.
Waar zijn jullie bewijzen ? Wij en jullie hebben de beelden neem ik aan ook tot in den treure bekeken EN BELUISTERD en Huub deed geen fysiek geweld. Hoezo ineens deze ommekeer.
quote:Op maandag 5 februari 2007 01:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
~
We zijn ff niet in staat geweest me te posten. Te druk. We hebben wel alles gelezen.
Geloof ons. We vinden het ontzettend jammer dat we Nena, Nathanael en Huub hebben moeten laten gaan.
En uiteraard gaat iedereen zeggen, had het dan niet gedaan. Het kon niet anders. We hebben de regel fysiek geweld opgenomen in het regelboek en alle 3 de gevallen vallen hieronder. Zoals wij het al noemde, het zijn voor ons 2 zwarte dagen in De Gouden Kooi geschiedenis.![]()
We gaan uiteraard weer spraakmakende nieuwe kandidaten in de Villa zetten. We hopen ook dat jullie het blijven volgen. We snappen dat het enorm ruk is dat deze Miljonairs weg zijn en wij gaan ons best doen om toch een goede show neer te blijven zetten.
Wij balen hier net zo erg als jullie.
We kunnen overigens niet alle vragen hier steeds beantwoorden omdat we vaak te druk zijn met ons werk maar we doen ons best.
Ik ben de enige hier op het forum volgens mij, maar ik vind dat jullie het slim hebben opgelost. Degenen die mij nu een slijmerd denken te kunnen vinden, moeten zich herinneren dat ik het lang niet altijd met DGK_REDACTIE eens was. Voor zover dat wat uitmaakt.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
~
We zijn ff niet in staat geweest me te posten. Te druk. We hebben wel alles gelezen.
Geloof ons. We vinden het ontzettend jammer dat we Nena, Nathanael en Huub hebben moeten laten gaan.
En uiteraard gaat iedereen zeggen, had het dan niet gedaan. Het kon niet anders. We hebben de regel fysiek geweld opgenomen in het regelboek en alle 3 de gevallen vallen hieronder. Zoals wij het al noemde, het zijn voor ons 2 zwarte dagen in De Gouden Kooi geschiedenis.![]()
We gaan uiteraard weer spraakmakende nieuwe kandidaten in de Villa zetten. We hopen ook dat jullie het blijven volgen. We snappen dat het enorm ruk is dat deze Miljonairs weg zijn en wij gaan ons best doen om toch een goede show neer te blijven zetten.
We kunnen overigens niet alle vragen hier steeds beantwoorden omdat we vaak te druk zijn met ons werk maar we doen ons best.
Ik voel me geroepen om hier toch nog een keer op te reageren. Het is gelul dat jullie zogenaamd 'niet anders konden'. Laat de bewoners dan de film zien, dan was duidelijk geworden dat Huub tegen de stoel aantrapt. Dat was voor iedereen overduidelijk. Huub heeft het zelf niet goed meer door (hij denkt zelfs ook dat hij Nathanael bij de keel pakte, wat niet zo was) en door het gelul van anderen is hij zelf ook gaan geloven dat hij Nathanael heeft getrapt. Jullie hebben heel vaak de band gekeken en besloten hem erin te houden. Later, toen Huub zei dat hij Nathanael wel geschopt had, moest hij er opeens uit. Jullie hebben zomaar jullie eigen mening en observatie blijkbaar aan de kant geschoven voor een opmerking van iemand die op het moment van de trap niet helemaal meer 100% was. Héél vreemd. Jullie hadden het HEEL SIMPEL kunnen ontkrachten door de film te laten zien. Ik ben er dan ook van overtuigd dat er iets anders speelt. Jullie hapten veel te gretig toe, toen Huub stamelde dat hij Nathanael wel had getrapt. Daar zit overduidelijk een soort van luchtje aan, dat kan niet anders. Hadden jullie het idee dat het niet meer veilig was bij die andere idioten? Ik bedoel, Natasia wilde al hete olie over hem heen gooien en de andere noemden Huub een psychopatisch monster. Had dat er misschien iets mee te maken? Want om nu te gaan roepen dat jullie niet anders konden is natuurlijk volkomen flauwekul. De film had alle twijfels weggenomen, ook bij de medebewoners.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
~
Alsof huub dat nog wist. Kom op zeg! Die jongen was redelijk ver heen. Hij lulde gewoon bart en Nathanael en Brian na. Hij weet absoluut niet meer wat hij geraakt heeft.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:32 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Huub heeft het zelf ook bevestigd. Wij hadden ook liever gehad dat het tegen de stoel was...
quote:Op maandag 5 februari 2007 01:40 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Ik ben de enige hier op het forum volgens mij, maar ik vind dat jullie het slim hebben opgelost. Degenen die mij nu een slijmerd denken te kunnen vinden, moeten zich herinneren dat ik het lang niet altijd met DGK_REDACTIE eens was. Voor zover dat wat uitmaakt.
Ik denk dat het programma broodnodige publiciteit heeft gekregen & deze week nog te wachten zal staan. Ik ben er ten volle van overtuigd dat de nieuwe kandidaten ook weer voor veel kijkplezier zullen zorgen. En ik vind het verrassend en goed dat jullie consequent zijn geweest in jullie 'uitzetbeleid'. Betere keuze was volgens mij geweest alledrie erin houden, maar voor alledrie eruit is ook wat te zeggen. Hoe dan ook, alles beter dan de een wel / de ander niet.
Nou ja, je komt dicht in de buurtquote:Op maandag 5 februari 2007 01:42 schreef scanman01 het volgende:
(...) zonder al te dramatisch te willen doen (...)
www.tros.nlquote:Op maandag 5 februari 2007 01:39 schreef MissHobje het volgende:
Mja.. ik hoop eigenlijk wel dat er wat "leukere" personen inkomen.. alsin wat meer gezellig/vrolijkheid in het huis, want dat kemphaan gezeur elke keer kennen we nu wel![]()
Hoe vaak heb jij in de loop der jaren dit soort dingen gezegd?quote:Op maandag 5 februari 2007 01:42 schreef scanman01 het volgende:
Hoe dan ook... voor velen en ook voor mij is door die actie DGK geeindigd.
Ohh pleasequote:Op maandag 5 februari 2007 01:55 schreef APK het volgende:
[..]
www.tros.nl![]()
[..]
Hoe vaak heb jij in de loop der jaren dit soort dingen gezegd?
En dan de geloofwaardigheid van de redactie in twijfel trekken.![]()
Dit keer is hij al terug voordat ik een scanman-kom-terug-topic kon openenquote:Op maandag 5 februari 2007 01:55 schreef APK het volgende:
Dit is wat mij betreft een heel ander geval. Maar je hoeft het niet te geloven hoor. Wel 'leuk' dat je toch weer even het verleden erbij moet halen. Is een plekje in die villa niets voor jou?quote:Op maandag 5 februari 2007 01:55 schreef APK het volgende:
[..]
www.tros.nl![]()
[..]
En dan de geloofwaardigheid van de redactie in twijfel trekken.![]()
Laat je toch niet zo opnaaien manquote:Op maandag 5 februari 2007 01:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit is wat mij betreft een heel ander geval. Maar je hoeft het niet te geloven hoor. Wel 'leuk' dat je toch weer even het verleden erbij moet halen. Is een plekje in die villa niets voor jou?
Maar nu ga ik wel echt wat anders doen. Misschien tot BB7Ik wilde alleen nog even op DGK REDACTIE reageren. Verder niet meer.
Doe doei.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:58 schreef scanman01 het volgende:
Dit is wat mij betreft een heel ander geval. Maar je hoeft het niet te geloven hoor. Wel 'leuk' dat je toch weer even het verleden erbij moet halen. Is een plekje in die villa niets voor jou?
Maar nu ga ik wel echt wat anders doen. Misschien tot BB7
scanman, maakt niet uit hoevaak je zegt dat je weggaat, als je maar terugkomt.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar nu ga ik wel echt wat anders doen. Misschien tot BB7Ik wilde alleen nog even op DGK REDACTIE reageren. Verder niet meer.
Leef gewoon een keer in Nederland, en als je het niet leuk vind hier, ga je gewoon naar je roots ;-)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:01 schreef Pulu het volgende:
Een vraag aan de DGK redactie:
Bij het verschaffen van de updates op de website van worden met name 2 bewoners(Natasia en Brian) steeds benoemt bij hun afkomst. Bijvoorbeeld de Antiliaan deed dit en de Surinaamse deed dat...
Waarom kunnen jullie de betreffende bewoners niet gewoon bij hun naam noemen?
Wat is de meerwaarde van het constant benadrukken van iemands achtergrond?
Ik zou zeggen open er een topic over, o.a. ik snap er geen hol meer van. Zeker niet als Huub zelf ook beweerd dat hij die trap heeft gegeven en dat N. een blauwe plek heeft. En een Amanda die alles schijnt te hebben gezien (okay, dat laatste is discutabel ja).quote:Op maandag 5 februari 2007 01:42 schreef scanman01 het volgende:
- knip -
Je hebt mensen die alleen maar in het verleden leven, en APK is er een van.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Spraakmakend in de vorm van Amanda zeker,lui die in de pas gaan lopen bij onze Surinaamse vriendin en haar dreigende Antilliaanse schoothondje!quote:Op maandag 5 februari 2007 01:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
We gaan uiteraard weer spraakmakende nieuwe kandidaten in de Villa zetten. We hopen ook dat jullie het blijven volgen.
Er staat nog een stal leegquote:Op maandag 5 februari 2007 08:01 schreef LoveProfusion het volgende:
hebben jullie nog openstaande vacatures?:)
quote:
Ga je nou in elk reality programma halverwege huilend afhaken?quote:Op maandag 5 februari 2007 01:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wie leeft er nou in het verleden?quote:Op maandag 5 februari 2007 05:30 schreef henk.jansen het volgende:
Je hebt mensen die alleen maar in het verleden leven, en APK is er een van (wat een loser met een grote bek)
Wat een complete BULLSHIT. Natuurlijk kon het wel anders. Dat hebben jullie zelf in eerste instantie gedaan. Het enige dat daarna hoefde te gebeuren was het laten zien van de beelden aan de bewoners.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
En uiteraard gaat iedereen zeggen, had het dan niet gedaan. Het kon niet anders.
2x is er fysiek geweld gebruikt en 2x door NL. Jullie hebben de beelden uitvoerig bestudeerd en kwamen tot die conclusie. En dan 10 minuten later heeft Huub ineens wél fysiek geweld gebruikt. Zien jullie nu echt niet zelf in hoe belachelijk en ongeloofwaardig dat overkomt, zeker als half Nederland de beelden heeft gezien en duidelijk ziet dat Huub de stoel raakt en zijn hand op de schouder van NL heeft liggen (en niet om zijn keel)quote:We hebben de regel fysiek geweld opgenomen in het regelboek en alle 3 de gevallen vallen hieronder. Zoals wij het al noemde, het zijn voor ons 2 zwarte dagen in De Gouden Kooi geschiedenis
Toch niet net zo spraakmakend als die Amanda he? Sjezus, hoe DURVEN jullie zo'n misbaksel te vergelijken met Nenaquote:We gaan uiteraard weer spraakmakende nieuwe kandidaten in de Villa zetten
Ach, hoop doet leven he. Ik hoop persoonlijk dat iedereen het programma volledig links laat liggen. Het ging al niet eerlijk toen Natasia de hand boven het hoofd werd gehouden en toen Brian de hand boven het hoofd werd gehouden, maar nu volledig onterecht Huub er wordt uitgeflikkerd moet maar eens duidelijk worden dat de kijkers niet meer hetzelfde zijn als het klapvee van 20 jaar geleden en dat je die niet moet fucken.quote:We hopen ook dat jullie het blijven volgen
Doe geen moeite. Een tweede Huub ga je niet vinden. Dan krijg je van die Huub wannabe's. Flauwe aftreksels van het origineel. Kun je beter niet doen. Ilona vertrekt vandaag, Sylvia wordt er over 3 weken uitgestemd en dan hebben we een hecht knuffelgroepje en een paar nieuwe die niemand moet.quote:We snappen dat het enorm ruk is dat deze Miljonairs weg zijn en wij gaan ons best doen om toch een goede show neer te blijven zetten.
Huub heeft ook bevestigd dat hij NL bij z'n strot heeft gegrepen en tegen de muur aan heeft geduwd en dat klopt ook niet. Kom op, de beelden spreken toch voor zich mensen? Je had ze ALLEEN maar aan de bewoners hoeven laten zien en dan was de kous af geweest. Maar nee, Brian en Amanda hebben iedereen zo gek gekregen dat ze de waanbeelden gingen geloven die NL ze voorspiegelde.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:32 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Huub heeft het zelf ook bevestigd. Wij hadden ook liever gehad dat het tegen de stoel was...
O ja, dát begrijp ik ook niet.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:32 schreef Danny het volgende:
ow, en verklaar eens hoe het kan dat gisterMORGEN om 8 uur al bekend was dat BEIDE heren het huis uit moesten? (stond op de site van de Telegraaf)
Maar daar gaan we natuurlijk geen antwoord op krijgen, evenals op de vraag hoe het kan dat ze heel de dag zogenaamd die beelden hebben teruggekeken en tot de conclusie kwamen dat huub geen geweld heeft gebruikt, om vervolgens tot de conclusie te komen dat ze met hun neus hebben gekeken en we gaan ook geen antwoord krijgen op de vraag hoe wij en de bewoners ze ooit nog serieus moeten nemen en wat ze gaan doen als bij elke beslissing die ze nemen de bewoners uitgebreid gaan roepen dat er verkeerd moet zijn gekeken door de redactie (want dat is nu immers aantoonbaar voor hen - want impliciet toegegeven door de redactie - gebeurd).quote:
Uiteraard niet. Topics hier worden slechts zelden beantwoord en ook alleen die vragen die men wil beanwoorden. Enige vorm van verantwoording afleggen naar het publiek kunnen we vergeten. Hoe heet dat ook al weer? O, ja.... wij zijn zgn. Klapveequote:Op maandag 5 februari 2007 10:58 schreef Danny het volgende:
[..] Maar daar gaan we natuurlijk geen antwoord op krijgen... [knip]
quote:Op maandag 5 februari 2007 10:58 schreef Danny het volgende:
[..]
Maar daar gaan we natuurlijk geen antwoord op krijgen, evenals op de vraag hoe het kan dat ze heel de dag zogenaamd die beelden hebben teruggekeken en tot de conclusie kwamen dat huub geen geweld heeft gebruikt, om vervolgens tot de conclusie te komen dat ze met hun neus hebben gekeken en we gaan ook geen antwoord krijgen op de vraag hoe wij en de bewoners ze ooit nog serieus moeten nemen en wat ze gaan doen als bij elke beslissing die ze nemen de bewoners uitgebreid gaan roepen dat er verkeerd moet zijn gekeken door de redactie (want dat is nu immers aantoonbaar voor hen - want impliciet toegegeven door de redactie - gebeurd).
Och, en zo zijn er nog wel meer dingen te bedenken die van op z'n minst dubieus niveau zijn.
Beetje non-discussie dit. Het is klaar, jammer. Ben wel bang dat je, gezien huub's maar ook nicolaas' kwaliteiten, die het beide niet redden, niemand zult vinden die tegen de grote vuilbekken opkan. Er wordt nml niet meer gepraat, zie Syl gisteravond. "Niets praten, ik ga nu je spullen overhoop halen". En tegen zoveel oneerlijkheid redt niemand het. Tot overmaat van ramp dan ook nog een golddiger erin die al helemaal niet in haar eerste leugentje gestikt is, en ook nog een helemaal geen scrupules heeft. Dat wordt hem niet ben ik bang. Ongetwijfeld mooie TV, zoals Jerry Springer nog steeds is. Je kijkt er met veel vervangende schaamte naar. Maar nu even niet. Syl ff volhouden tot de laatste donderdag meid.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:05 schreef IkWeetNiets het volgende:
Beste redactie, ook ik stop met kijken.
Huub was ook mijn favoriet en ik ben echt blij dat jullie hem uit de show hebben gehaald. Scheelt me namelijk een hoop tijd, ik was ernstig verslaafd aan de streams en aan die verslaving is abrupt een einde gekomen. Een strip zonder Superman en dus alleen de figuranten is ook niet interessant, dat leest niemand lijkt mij.
En ik ben het volledig eens met de commentaren die zeggen dat jullie hem er uit hebben gehaald. Hij heeft namelijk Nel niet geschopt en dat weten jullie. Het feit dat hij heeft gezegd dat hij het wel heeft gedaan verandert daar niets aan.
Goed, dat was DGK en voor mij ook FOK. Dank voor de leuke tijd iedereen.
Gegroet.
Heb je ze ooit antwoord zien geven op moeilijke vragen? (en zo ja, was dat een duidelijk antwoord of voornamelijk bullshit zoals hun eerdere post in dit topic?)quote:Op maandag 5 februari 2007 11:25 schreef Copycat het volgende:
Benieuwd of de redactie antwoord geeft op de vragen die er niet om liegen, dankzij de beelden en de Telegraaf ...
Je KAN de 3 nieuwe bewoners natuurlijk een kans geven, misschien hebben ze ballen en kunnen ze die flokkies tegenspel bieden. Ikzelf ga het 2 dagen proberen, en als de 3 nieuwe me niet bevallen kan ik altijd nog stoppen...quote:Op maandag 5 februari 2007 11:46 schreef Darklight het volgende:
Beetje triest om Huub er alsnog uit te gooien
In eerste instantie hadden jullie de beelden toch goed bekeken? en was het .lul die geweld gebruikte
Ik kijk ook niet meer, tot ziens
Ook ik kijk niet meer.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:46 schreef Darklight het volgende:
Beetje triest om Huub er alsnog uit te gooien
In eerste instantie hadden jullie de beelden toch goed bekeken? en was het .lul die geweld gebruikte
Ik kijk ook niet meer, tot ziens
De 2 personen die alle schandalen veroorzaakten zijn weggestuurd, dus eigenlijk wil je dus zeggen dat je juist NIET gaat kijken nu...quote:Op maandag 5 februari 2007 12:04 schreef k_i_m het volgende:
Nou, dan maar een positieve noot; Gezien het feit dat ik gek ben op schandalen, zal ik vanaf nu zeker naar DGK gaan kijken. En dat na mijn BB-moeheid waardoor ik dacht dat ik algeheel reality moe was, maar dit blijkt toch niet het geval te zijn.
Jij denkt dat het bij 1 schandaal blijft? Ik heb er nu al 2 geteld, dit was nog maar het beginquote:Op maandag 5 februari 2007 12:06 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De 2 personen die alle schandalen veroorzaakten zijn weggestuurd, dus eigenlijk wil je dus zeggen dat je juist NIET gaat kijken nu...
quote:Op maandag 5 februari 2007 11:32 schreef Danny het volgende:
Heb je ze ooit antwoord zien geven op moeilijke vragen? (en zo ja, was dat een duidelijk antwoord of voornamelijk bullshit zoals hun eerdere post in dit topic?)
Gezien dat er gistermorgen al een persbericht de deur uit is gegaan is het gewoon een manier om publiciteit te genereren. Er is weer gevochten in de kooi en mensen zijn eruit gezet. Sensatie én ze geven aan 'integer' (*proest*) te zijn. Nieuwe kijkers die ze hopen te scoren met dit soort publiciteit kennen heel Huub niet, noch de voortrekkerij van Natasia, noch de andere bedenkelijke beslissingen (die sowieso op tv netjes worden gefiltert).quote:Op maandag 5 februari 2007 12:06 schreef Gert het volgende:
Ik blijf wél kijken.
Ik ben namelijk razend benieuwd wat er nu gaat gebeuren.
Dat Huub er net als NL uit is gezet, vind ik jammer, en het is te impulsief gebeurd. Echter: ik geloof wél in de integriteit van de redactie. Waarom zouden ze in godsnaam de met afstand populairste bewoner, die bijna elke dag wel voor een nieuw verhaaltje zorgt, er uit willen hebben.
Ik weiger dan ook pertinent naar die asociale terroristen te kijken.quote:Er moét geselecteerd worden op TEGENGAS , tegen het stelletje asociale terroristen dat nu de touwtjes in handen heeft.
eensquote:Op maandag 5 februari 2007 12:06 schreef Gert het volgende:
Ik blijf wél kijken.
Ik ben namelijk razend benieuwd wat er nu gaat gebeuren.
Dat Huub er net als NL uit is gezet, vind ik jammer, en het is te impulsief gebeurd. Echter: ik geloof wél in de integriteit van de redactie. Waarom zouden ze in godsnaam de met afstand populairste bewoner, die bijna elke dag wel voor een nieuw verhaaltje zorgt, er uit willen hebben.
Mocht het zo zijn dat de nieuwe bewoners van hetzelfde "niveau" zijn als Amanda, Sylvia er eind van de maand worden uitgestemd waarna de kliek van de walgelijke Brian&Natasia overblijft, dan haak ik alsnog af.
Er moét geselecteerd worden op TEGENGAS , tegen het stelletje asociale terroristen dat nu de touwtjes in handen heeft.
Uhmz...integriteit? De redaktie was bereid om de zaak in de doofpot te stoppen en Huub erin te laten, maar zoals altijd ging Huub weer te ver en praatte hij z`n mond voorbij zodat hij alsnog weg moest. Dus van enige integriteit van deze redaktie is absoluut geen spraken.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:06 schreef Gert het volgende:
Niks doofpot. Hadden ze de beelden aan de bewoners laten zien was de kous afgeweest. Huub gebruikte geen geweld. Iedereen die zijn bril opheeft als ie de beelden bekijkt ziet dat met z'n ogen dichtquote:Op maandag 5 februari 2007 12:30 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Uhmz...integriteit? De redaktie was bereid om de zaak in de doofpot te stoppen en Huub erin te laten, maar zoals altijd ging Huub weer te ver en praatte hij z`n mond voorbij zodat hij alsnog weg moest. Dus van enige integriteit van deze redaktie is absoluut geen spraken.
Ik bedoelde integriteit in de zin van dat er geen geheime motieven waren om Huub die villa uit te werken. Je gaat je populairste bewoner er niet uitgooien.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:30 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Uhmz...integriteit? De redaktie was bereid om de zaak in de doofpot te stoppen en Huub erin te laten, maar zoals altijd ging Huub weer te ver en praatte hij z`n mond voorbij zodat hij alsnog weg moest. Dus van enige integriteit van deze redaktie is absoluut geen spraken.
Tenzij Huub zelf weg wilde.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik bedoelde integriteit in de zin van dat er geen geheime motieven waren om Huub die villa uit te werken. Je gaat je populairste bewoner er niet uitgooien.
Hij hoefde ook niet weg. Na het gesprek met achter heeft hij ook in eerste instantie aangegeven .NL niet geschopt te hebben. Later die dag kwam toch aarzelend de mededeling dat hij wel geschopt had. Ik geloof daar niet in.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:54 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
Huub wilde zeker niet weg, dat was gister ook zichtbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |