Die hebben het te rdruk met het filmen van Nena's vertrek en misschien het regelen van een nieuwe bewoner?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:34 schreef Rens_Wilders het volgende:
Jammer dat er door DGK_REDACTIE niet wordt gereageerd nu. Waarom niet? Wij zijn toch die laatste paar kijkers? Die wil je dan toch tevreden stellen?![]()
Ik denk dat brian nog niet sterk genoeg is voor de buitenwereld. Daarom mag hij blijven.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:25 schreef monique.t het volgende:
Een vraagje
Waar blijft de brief voor brian??
Dit is het geen waar hij bart nl en natasia weken mee bezig zijn geweest en dikwijls besproken hebben.
Dit is uitlokken en daar stond toch een gele kaart op ??
En 2 gele kaarten was toch rood??
Dus brian ook eruit
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:09 schreef Lieve het volgende:
DGK, hadden jullie dit programma niet beter speciaal voor onze overzeese medemens kunnen maken? Curacao achtergrond? Zijn er nu echt geen authentieke nederlanders te vinden?
Het programma spint hier niet bij. Teveel inlands taalgebruik is voor mij niet te volgen. Teveel onderlinge relatie problemen blijven onherkenbaar of wezensvreemd voor puur in nederland levende mensen ( misschien niet als je in Amsterdam woont, maar niet iedereen woont in Amsterdan)
Huub komt uit Oldenzaal, Brian en Natasia komen uit Almere, Nena uit Landsmeer, alleen Ferry Naf en Ilona zijn Amsterdammers. Bart woont wel sinds een paar jaar in Amsterdam, maar komt uit Hoofddorp.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:09 schreef Lieve het volgende:
DGK, hadden jullie dit programma niet beter speciaal voor onze overzeese medemens kunnen maken? Curacao achtergrond? Zijn er nu echt geen authentieke nederlanders te vinden?
Het programma spint hier niet bij. Teveel inlands taalgebruik is voor mij niet te volgen. Teveel onderlinge relatie problemen blijven onherkenbaar of wezensvreemd voor puur in nederland levende mensen ( misschien niet als je in Amsterdam woont, maar niet iedereen woont in Amsterdan)
Persoonlijk vind ik die overdosis Noord-Holland nu wel genoeg geweest (Almere is een Vinex-wijk van Amsterdam, dus al heet het daar Flevoland, het wijkt verder weinig af van Noord-Holland)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:39 schreef Hanekrooi het volgende:
Huub komt uit Oldenzaal, Brian en Natasia komen uit Almere, Nena uit Landsmeer, alleen Ferry Naf en Ilona zijn Amsterdammers. Bart woont wel sinds een paar jaar in Amsterdam, maar komt uit Hoofddorp.
Wat nog veel raarder is is dat Brian door de producent vreselijk de hand boven het lege hoofd wordt gehouden.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 07:33 schreef avotar het volgende:
Raar.. Nena weg en die Brian zit er nog steeds in..
Wat is het verschil tussen uitschelden en glazen wijn (kapot)gooien en als meisje een jongen een schop te geven?
Misschien heb je het gevoel dat ik hier probeer een discriminerende toon te zetten, maar dat is absoluut niet het geval.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:39 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Huub komt uit Oldenzaal, Brian en Natasia komen uit Almere, Nena uit Landsmeer, alleen Ferry Naf en Ilona zijn Amsterdammers. Bart woont wel sinds een paar jaar in Amsterdam, maar komt uit Hoofddorp.
Wat typeer jij als een authentieke Nederlander?
Ik vraag me af of Natasia eruit zou zijn gezet door de redaktie als die dit had gedaan.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:59 schreef opgebaarde het volgende:
Het één is fysiek en het ander is 'psychologisch'. Dat iedereen hier andere zwaarte in legt is m.i. volstrekt logisch maar op een gegeven moment moet een lijn getrokken worden. Dat er in 'spellen' als de DGK en BB veel psychisch gebeurt is logisch en mij lijkt dat dit van te voren ook bedacht is.
Daarom kijkt iedereen toch, het is voer voor psychologen, het is het leven, het is vechten en jezelf profileren en plaatsen in een groep, dat het er smerig aan toe kan gaan hoort erbij maar dat er een lijn overschreden wordt wanneer men fysiek gaat worden en daar is makkelijk een lijn te trekken.
Jammer is dat met 100% zekerheid te zeggen is dat wanneer Natasia geschopt had ipv Nena en dus Natasia eruit gehaald was de reacties hier precies tegenovergesteld zou zijn geweest dan nu het geval is.
DGK_redactie kan niet reageren want dat leidt alleen maar meer tot discussie en het gaat om persoonlijke gevoelens.
Waarom zou Natasia er niet uitgekickt zijn?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:04 schreef marky het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Natasia eruit zou zijn gezet door de redaktie als die dit had gedaan.
Een FOK-momentje zeg maar...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:41 schreef anno-i-mus het volgende:
Hoi DGK_REDACTIE,
Misschien is het erg leuk voor ons streamers als huub op dit soort momenten als ie alleen is een soort eigen versie van zijn kijk op zijn goudenkooi leven verteld in een camera ?
Past precies in het concept! Laat ze zich eerst afbeulen bij de kickbokskampioen gorilla en dan elkaar de kooi uitvechten. Zet een echte kooi op het paardenveldje! Plaats genoeg. En je weet het: twee man erin, maar alleen één man levend eruit. Dat verkoopt wel in Texas Amerika John! Kun je rijk van worden!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:09 schreef farceman het volgende:
Hebben jullie aan het idee gedacht om Bart en Brian tegen elkaar te laten vechten (zonder bokshandschoenen)?
Of is dit te ordinair en niet echt miljonairswaardig?
Doe jij eens even leuk 70.000 mensen over 1 kam scheren...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:44 schreef Lieve het volgende:
Daar heb ik ook ooit eens een aantal jaren gewoond. De meeste mensen uit dat omhoog gevallen dorp hebben inderdaad een overtrokken kijk op de werkelijkheid en een hoge eigendunk. Daar ben ik snel weggevlucht toen ik kinderen kreeg. Ik had geen zin om ze een puntenslijper voor de ellebogen cadeau te doen bij de geboorte.
Kijken wij naar hetzelfde programmaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:12 schreef marky het volgende:
Beste redaktie hebben jullie een 24 uur verbinding met Parnassia? Staat de wagen met de mannen met witte jassen al klaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |