abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45891936
http://www.youtube.com/watch?v=9fGHjmZHWsE

Laten jullie dit filmpje zien aan Nena? Alsjeblieft?????
Zodat jullie straks nog mannelijke kijkers overhouden?

En laat alsjeblieft de onzin zien, want dit trappen noemen is net zo belachelijk als niets doen aan de familieverdoeming en het geestelijk geweld van dat braajentje. _ Ik zou echt op mijn ziel getrapt zijn als iemand me puta naschreeuwt! Misschien had ze beter kunnen zeggen dat zijn moeder een puta is en dat hij het bastaard product van één van de klanten is!_ Kijk, dat HAD ze kunnen zeggen, dan had ze gedaan wat Nasty en braajen ook doen. Daar krijgt niemand straf voor duidelijk! ( ja, Huub krijgt daar straf voor, maar brainless braajen niet! Nasty niet!)
Maar als ze dat had gezegd... had ze een doodstrap in haar rug gekregen. Zoveel had hij alle bewoners al wel duidelijk gemaakt! Dus.... wegsturen of weg laten gaan? Is een groot verlies voor het programma. Voor jullie werk! Helaazzzzz
pi_45892711
Een vraagje
Waar blijft de brief voor brian??
Dit is het geen waar hij bart nl en natasia weken mee bezig zijn geweest en dikwijls besproken hebben.
Dit is uitlokken en daar stond toch een gele kaart op ??
En 2 gele kaarten was toch rood??
Dus brian ook eruit
pi_45893180
Beste DGK-Redactie,

Wat weerhoudt jullie ervan om Brian ook eruit te gooien? Hij was psychisch medeschuldig aan het voorvalletje en bovendien heeft hij zoveel op zijn kerfstok dat hij minstens dezelfde sanctie verdient als Nena. Dus... ook eruit met Brian !!!
  donderdag 1 februari 2007 @ 20:19:18 #54
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45894822
Hé Redactie... waar zijn jullie mee bezig? Op de site suggereren dat Brian net zoveel schuld heeft, maar daarvan niets laten merken in de villa? Nena is stout geweest en moet eruit? En dan als klap op de vuurpijl haar ook - volkomen zinloos - nog even 50 contactpunten afhandig maken?
Zijn jullie wel helemaal lekker daarboven?
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_45895162
Jammer veel kijkers zullen jullie nu verliezen. Nena exit is kijkcijferdaling. Smijt die Brain het hek over en ze koffers erachteraan. P.S Geven jullie ff me brief aan haar mee
pi_45895853
Ik wil zoveel zeggen, maar ik ben met stomheid geslagen van wat er gaande is.
Een klein trapje heeft blijkbaar grote gevolgen en Nena heeft nooit iets misdaan.
Die Brian rat gaat in alles vrijuit, terwijl hij de aanstichter is cq uitlokken.
Als niks met Brian wordt gedaan dan heb ik het helemaal gehad met dit programma.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
  donderdag 1 februari 2007 @ 20:49:34 #57
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_45895955
De redaktie heeft slappe knieen. Zeker bang dat de heren weer gingen dreigen met een exit. Slappe hap daar in die kooi. Jullie beginnen zowaar op Hummie van de Tonnekreek te lijken. Op het moment dat je kan doorpakken doe je het niet. Volgens mij laten jullie de geen met het grootste sygologisch probleem in het huis zitten. Brian deugt van geen kant. Natuurlijk regiseren jullie feitelijk een soap en heeft iedere soap zijn bad guy nodig alleen deze bad guy is er een met een probleem en aan bad guy NL hebben we al genoeg bad guy. Eruit met glibber Brian. Ik zou zeggen verzin iets om die gast te lozen.
pi_45896328
Ik vind dit echt schandalig. Die Brian heeft zich al zo vaak misdragen. Het rode wijn incident , het uitschelden. Ik dacht dat het geen pest programma zou worden?

Hij heeft continu lopen zuigen, en nu speelt die eikel de vermoorde onschuld en krijgt hij zijn zin?
pi_45896706
Ik ben er iig klaar mee, het enige vrolijke lichtpuntje dat echt was is notabene weggestuurd....

En die Brian.....laat maar. Hoop dat er veel medelanders kijken voor jullie
pi_45896944
Dreigen. Agressief, over the top agressie. Zinloos geestelijk geweld! BELACHELIJK! het is al misdadig om mensen te laten leven naast deze geesteszieke brain en de zo mogelijk nog criminelere natasia. Ze SLAPEN daarnaast! LEVENSGEVAARLIJK! En dan moet negentiejarige Nena eruit?

WOW! Hulde zou ik zo zeggen!

( heb je zeker jullie lievelingskind Nasty niet gehoord daarstraks? Ik persoonlijk krijg daar angstzweet van! Hoge bloeddruk en moordneigingen. Geloof me, ik ben een zeer zachtaardig persoon.... eigenlijk!)
pi_45897492
( of zit er bij DGK ook een puta in de redactie? Dat dit als een normale benaming wordt gezien??????)Kutkinderen en kankerhoeren en puta's..... en voor de rest? heb ik geen taalcursus waardoor ik de bewoners kan verstaan of volgen!
pi_45897782
Jammer dat er door DGK_REDACTIE niet wordt gereageerd nu. Waarom niet? Wij zijn toch die laatste paar kijkers? Die wil je dan toch tevreden stellen?
pi_45897872
Lieve ook ik ben zeer kwaad en verdrietig, wie snapt hier nu nog iets van. Brian die vrijuit gaat.
Wat me wel steeds duidelijker is dat het geen Gouden Kooi is maar een TBS-kliniek en de winnaar hoort daar thuis.
Brian dus met als bijstand Natasia, want zij kan ook niet meer functioneren in de normale wereld.

[ Bericht 15% gewijzigd door noucky op 01-02-2007 21:55:54 ]
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_45898445
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 21:34 schreef Rens_Wilders het volgende:
Jammer dat er door DGK_REDACTIE niet wordt gereageerd nu. Waarom niet? Wij zijn toch die laatste paar kijkers? Die wil je dan toch tevreden stellen?
Die hebben het te rdruk met het filmen van Nena's vertrek en misschien het regelen van een nieuwe bewoner?
pi_45898648
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 19:25 schreef monique.t het volgende:
Een vraagje
Waar blijft de brief voor brian??
Dit is het geen waar hij bart nl en natasia weken mee bezig zijn geweest en dikwijls besproken hebben.
Dit is uitlokken en daar stond toch een gele kaart op ??
En 2 gele kaarten was toch rood??
Dus brian ook eruit
Ik denk dat brian nog niet sterk genoeg is voor de buitenwereld. Daarom mag hij blijven.
Goedemorgen :W
pi_45898959
DGK, besteden jullie je geld eens wat beter! Lucifer is al naar bed want ze is fucking moe seg, niet normaahaal. Lekker in je milijonairs kleren je bed in duiken!

Daar hebben jullie een cursus etikette en goede manieren op los gelaten? Dat is toch geld over de balk smijten?
Wiens geld? NOU... HET KOMT UITEINDELIJK VAN DE KIJKER dus GEMEENSCHAPSGELD!
  donderdag 1 februari 2007 @ 22:24:59 #67
6941 APK
Factual, I think.
pi_45900068
Lieve, neem effe een pilletje.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_45900133
pi_45900392
@REDACTIE

Wilde Nena weg en was dit gewoon een mooi moment om op te stappen?

Hoe zijn precies de regels? Iemand verbaal en 'en groupe' in de hoek zetten valt zonder twijfel onder (lichte) geestelijke mishandeling, met voorbedachte rade. Is dat strafbaar volgens de DGK-regelementen?
Als dat namelijk zo is, kunnen we dat dan niet wegstrepen tegen (lichte) lichamelijke mishandeling? Of, zoals velen reeds opperden, beiden wegsturen?

En balen jullie ook? (als er 170+ mensen aan werken zullen sommigen wel hun voorkeur hebben, dus niet iedereen zou Nena weggestuurd hebben. Iemand op top-niveau maakt die beslissing. Nena niet pijpen? Roddels?)
pi_45903514
Het staat in ieder geval vast dat DGK nu kijkers gaat verliezen. Veel mensen hebben het gehad met die Natasia en Brian. Bij Big Brother had je nog voor en tegenstanders bij bewoners maar nu zijn er alleen nog maar tegenstanders.
*This is the end, beautiful friend - This is the end, my only friend
*The end of our elaborate plans - The end of everything that stands
*The End
pi_45904125
DGK, hadden jullie dit programma niet beter speciaal voor onze overzeese medemens kunnen maken? Curacao achtergrond? Zijn er nu echt geen authentieke nederlanders te vinden?

Het programma spint hier niet bij. Teveel inlands taalgebruik is voor mij niet te volgen. Teveel onderlinge relatie problemen blijven onherkenbaar of wezensvreemd voor puur in nederland levende mensen ( misschien niet als je in Amsterdam woont, maar niet iedereen woont in Amsterdan)
  Moderator vrijdag 2 februari 2007 @ 00:16:25 #72
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45904312
Hoi,
Wat doet de broer van Huub nou weer bij jullie?

-edit- lamaar, al duidelijk geworden.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 2 februari 2007 @ 01:12:13 #73
6941 APK
Factual, I think.
pi_45905539
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 00:09 schreef Lieve het volgende:
DGK, hadden jullie dit programma niet beter speciaal voor onze overzeese medemens kunnen maken? Curacao achtergrond? Zijn er nu echt geen authentieke nederlanders te vinden?

Het programma spint hier niet bij. Teveel inlands taalgebruik is voor mij niet te volgen. Teveel onderlinge relatie problemen blijven onherkenbaar of wezensvreemd voor puur in nederland levende mensen ( misschien niet als je in Amsterdam woont, maar niet iedereen woont in Amsterdan)
pi_45905809
Potverdikkie mis ik ook een x een hele dag de gouden kooi!!
Is Nena weg!! snik snik!

De slechten winnen weer eens!
Vloeken mag dus bijdeze onbeperkt in huize de gouden kooi! Anders zou brain toch ook wel weg zijn gestuurd!
Om na zo een gebeurtenis nog met veel plezier naar de gouden kooi (websites only) te gaan kijken!
Ik dacht het niet!
"Grote mannen danken voor een kwart hun roem aan hun dapperheid, voor de helft aan geluk, en voor het overige kwart aan misdaad.\"
pi_45905980
Hoi DGK_REDACTIE,

Misschien is het erg leuk voor ons streamers als huub op dit soort momenten als ie alleen is een soort eigen versie van zijn kijk op zijn goudenkooi leven verteld in een camera ?
pi_45906513
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 00:09 schreef Lieve het volgende:

Huub komt uit Oldenzaal, Brian en Natasia komen uit Almere, Nena uit Landsmeer, alleen Ferry Naf en Ilona zijn Amsterdammers. Bart woont wel sinds een paar jaar in Amsterdam, maar komt uit Hoofddorp.

Wat typeer jij als een authentieke Nederlander?
Voor een goeie nachtrust mag je mij wakker maken, want ik slaap nogal slecht....
  vrijdag 2 februari 2007 @ 03:11:14 #77
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45906614
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 02:39 schreef Hanekrooi het volgende:

Huub komt uit Oldenzaal, Brian en Natasia komen uit Almere, Nena uit Landsmeer, alleen Ferry Naf en Ilona zijn Amsterdammers. Bart woont wel sinds een paar jaar in Amsterdam, maar komt uit Hoofddorp.
Persoonlijk vind ik die overdosis Noord-Holland nu wel genoeg geweest (Almere is een Vinex-wijk van Amsterdam, dus al heet het daar Flevoland, het wijkt verder weinig af van Noord-Holland)

Zet er maar een pittige boeren deerne in.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 2 februari 2007 @ 07:33:20 #78
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_45907315
Raar.. Nena weg en die Brian zit er nog steeds in..

Wat is het verschil tussen uitschelden en glazen wijn (kapot)gooien en als meisje een jongen een schop te geven?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_45907582
Dit was het dan.
Ik ga het in ieder geval niet meer kijken.
Het werd de laatste weken al steeds moeilijker om te kiezen tussen "DGK en De wereld draait door"
Maar vanaf nu kijk ik gewoon iedere dag naar de wereld daait door.

Nena wa nog 1 van de reden om wel te kijken.Dit in tegenstelling tot die meer gepigmenteerde kansloze Nederlanders . Waarvan die die vrouwelijke pigmentvlek gewoon niet helemaal goed in haar bovenkamer is, en per direct uit de ouderlijkemacht ontzecht moet worden.
En die Mannelijke Droplul een Mietje is met een moedercomplex.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  vrijdag 2 februari 2007 @ 08:37:08 #80
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_45907836
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 07:33 schreef avotar het volgende:
Raar.. Nena weg en die Brian zit er nog steeds in..

Wat is het verschil tussen uitschelden en glazen wijn (kapot)gooien en als meisje een jongen een schop te geven?
Wat nog veel raarder is is dat Brian door de producent vreselijk de hand boven het lege hoofd wordt gehouden.
pi_45908836
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 02:39 schreef Hanekrooi het volgende:

[..]

Wat typeer jij als een authentieke Nederlander?
Misschien heb je het gevoel dat ik hier probeer een discriminerende toon te zetten, maar dat is absoluut niet het geval.

Ik constateer bij de keuze van de selctie van de deelnemers een emotionele betrokkenheid met de bovenwindse eilanden en Suriname ook wel aangeduid als Su.

Dat me dat verbaasd omdat ik dat geen afspiegeling vind van de nederlandse samenleving als geheel ( waarin ik meer kleuren en smaken en achtergronden om mij heen zie dan nu het geval is) en ook geen afspiegeling van een programma dat zich in eerste instantie richt op ' de nederlandse kijker' in het algemeen ( daar horen mijns inziens alle bewoners van dit land bij, ook de van origine spaanse, franse, polynesische, belgische, duitse, turkse, griekse, sudanese, roemeense, bulgaarse......... etc etc medemens bij.)
Dat zie ik niet terug als het procentueel groot deel van de bewoners een van buiten dit land komen taalgebruik als voertaal handteerd bij emotionele zaken als ruzie of liefdesuitingen.

Kennelijk weet iedereen wat doeschie betekend? Ik weet dat niet. Dat is niet slecht van mij, dat heb ik gewoon nooit geleerd in dit land. Ik weet in principe niet wat Puta betekend, dat hoorde niet bij mijn algemeen talenpakket op school. Ik constateer dat. dat is alles.

Als bij binenkomst van een nieuwe bewoonster meteen een achtergrond van de antillen naar boven komt dan vind ik dat vreemd en constateer een eenzijdige casting vanwaaruit ik emotionele betrokkenheid bij de makers van het programma vermoed. Dit niet omdat ik graag negatief denk of daar negatief in wil zijn. het maakt het programma voor mij minder herkenbaar en boeiend omdat daar voor mij (en met mij zullen er zeker meer kijkers zijn) geen directe relatie ligt. Geen hekel aan ( alhoewel ik wel minder voor een vakantie in de antillen ga voelen en ik eerlijk gezegd wel vind dat Natasia de surinamers in dit land geen goed doet. )

Mocht het zo zijn dat er een greep uit de samenleving is genomen dat verbaasd het me dat er geen bewoner zit met een van huis uit turkse of marokaanse achtergrond. Want procentueel is dat ook een groot gedeelte van onze samenleving toch?

Dus als je je probeert te profileren binnen het gegeven discriminatie dan is dat een onjuiste constatering.
Als je wil begrijpen dat het voor sommige mensen minder boeiend is als er een grote nadruk komt te liggen op een bevolkingsgroep die hopenlijk zelf ook niet zo blij is met de wijze waarop ze nu worden geprofileerd dan heb je mijn punt gesnapt oké? Voor die televisie invulling hebben we Raymann is laat. Daar krijg ik toch een positievere kijk op achtergrond en cultuur door.

En ik wist inderdaad niet dat Bart uit hoofddorp kwam. Zijn accent is dus een aangeleerd aapjes accent. Vandaar!
Daar heb ik ook ooit eens een aantal jaren gewoond. De meeste mensen uit dat omhoog gevallen dorp hebben inderdaad een overtrokken kijk op de werkelijkheid en een hoge eigendunk. Daar ben ik snel weggevlucht toen ik kinderen kreeg. Ik had geen zin om ze een puntenslijper voor de ellebogen cadeau te doen bij de geboorte.
pi_45909196
Het één is fysiek en het ander is 'psychologisch'. Dat iedereen hier andere zwaarte in legt is m.i. volstrekt logisch maar op een gegeven moment moet een lijn getrokken worden. Dat er in 'spellen' als de DGK en BB veel psychisch gebeurt is logisch en mij lijkt dat dit van te voren ook bedacht is.

Daarom kijkt iedereen toch, het is voer voor psychologen, het is het leven, het is vechten en jezelf profileren en plaatsen in een groep, dat het er smerig aan toe kan gaan hoort erbij maar dat er een lijn overschreden wordt wanneer men fysiek gaat worden en daar is makkelijk een lijn te trekken.

Jammer is dat met 100% zekerheid te zeggen is dat wanneer Natasia geschopt had ipv Nena en dus Natasia eruit gehaald was de reacties hier precies tegenovergesteld zou zijn geweest dan nu het geval is.

DGK_redactie kan niet reageren want dat leidt alleen maar meer tot discussie en het gaat om persoonlijke gevoelens.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 10:04:53 #83
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_45909289
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 09:59 schreef opgebaarde het volgende:
Het één is fysiek en het ander is 'psychologisch'. Dat iedereen hier andere zwaarte in legt is m.i. volstrekt logisch maar op een gegeven moment moet een lijn getrokken worden. Dat er in 'spellen' als de DGK en BB veel psychisch gebeurt is logisch en mij lijkt dat dit van te voren ook bedacht is.

Daarom kijkt iedereen toch, het is voer voor psychologen, het is het leven, het is vechten en jezelf profileren en plaatsen in een groep, dat het er smerig aan toe kan gaan hoort erbij maar dat er een lijn overschreden wordt wanneer men fysiek gaat worden en daar is makkelijk een lijn te trekken.

Jammer is dat met 100% zekerheid te zeggen is dat wanneer Natasia geschopt had ipv Nena en dus Natasia eruit gehaald was de reacties hier precies tegenovergesteld zou zijn geweest dan nu het geval is.

DGK_redactie kan niet reageren want dat leidt alleen maar meer tot discussie en het gaat om persoonlijke gevoelens.
Ik vraag me af of Natasia eruit zou zijn gezet door de redaktie als die dit had gedaan.
pi_45909325
Ik geef de redactie groot gelijk dat ze Nena eruit hebben gehaald, ze hadden geen keuze, hoezeer het me ook aan het hart gaat.

Wat ik NIET snap, is dat er ten opzichte van het gedrag van Brian geen statement wordt gemaakt. Hij heeft niet voor niets de bijnaam 'loverboy'. Het gedrag jegens Nena en ook achter haar rug om en het aggresieve en het bespelen, mogen best eens benadrukt worden.

Zo'n stukje als in de Telegraaf stond vanmorgen, daar zakt dan dus echt mijn broek vanaf. Brian vind ik echt een gevaarlijk mannetje die nu het gevoel krijgt, samen met Natasia dat ze het goed gedaan hebben.
pi_45909335
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 10:04 schreef marky het volgende:

[..]

Ik vraag me af of Natasia eruit zou zijn gezet door de redaktie als die dit had gedaan.
Waarom zou Natasia er niet uitgekickt zijn?
Nena had toch ook al een gele kaart op zak, Natasia ook?
pi_45909921
Omdat er klaarblijkelijk grote belangen zijn om Natasia en Brain erin te houden.

Dit is een constatering van een feitelijk gegeven.
Weken geleden begon bij mij ( toen pas?) te dagen dat er verschil was in de toelaarbaarheid van zaken. En de tijd heeft dit gevoel tot een feitelijke constatering gemaakt.

Er is een verschil in uitgescholden te worden door Bart, Natasia, Brian of Natanael of een tegenwoord van Huub die daarvoor wekenlang door een goep mensen is uitgedaagd en van wie constant zelfs de familie te schande wordt gemaakt.Huub krijgt voor het belasteren van de moeder van Satanael een sanctie..... Brain komt met Lucifer met alles weg! Echt met alles! Dat is een hele vreemde gewaarwording. En daar zijn steeds meer mensen terecht boos over.

In real life kun je iemand aanpakken over dit soort gedrag. Kennelijk ziet de redactie redenen om verschillen op te werpen en in stand te houden.

Wat een echt gegeven is is dat er om mij heen geen medekijkers meer over zijn en dat zelfs mijn gezin heeft afgehaakt. Dus zitten we vaak nog aan tafel tijdens de uitzending en kraait er ( op mij na tot nu toe) geen haan meer na. Als ik al zeg dat DGK op TV is dan krijg ik echt negatief commentaar. Dat is waar het programma naar toe gaat. Geen kijker over
pi_45910417
Mooi verhaal lieve, heb dat beidewaj al vaker gelezen en ben geen DGK expert maar ik krijg zelden antwoorden op mijn vragen hier, dus is het misschien een gevoelskwestie die ik als niet-die-hard kijker gewoon niet kan begrijpen? Dat men kotst op het psycholische en gemene spelletje dat is logisch en dat heb ik ook maar dat is net het programma en dat wist iedereen van te voren. Anders kan je bijna net zo goed GTST kijken

Ik kan niet geloven dat dat de redactie expres een gemeen spelletje speelt met de kijkers, zelfs wanneer de kijkers alleen al het gevoel krijgen is dit funest voor het programma en met die streams is het al lastig om te manipuleren. Er zullen vast voorbeelden zijn dat kijkers terecht vinden dat de regulieren uitzendingen geen getrouw beeld geven maar als dat zoals veel aangegeven klopt dat er gemanipuleerd wordt dan slopen ze het programma 100% zeker dus ik kan mij echt niet voorstellen dat er zo'n dom spel gespeeld zou worden.

Edit: als Nena er in gebleven was na deze fysieke actie, dan was het pas oneerlijk geweest en zou de DGK redactie helemaal geen duidelijke scheidslijn meer kunnen trekken tussen toelaatbaar en niet toelaatbaar
pi_45913026
Het is na het gesprek van brian en natasia toch duidelijk nu dat dit geheel met nena opgezet was.
Ze hebben het er over om eventueel bart eruit te stemmen omdat hij niet gelukkig is
Natasia zegt bart eruit dan zijn er nog 7 dan creeren we gewoon een situatie en dan zijn het er nog maar 6 gaat lekker snel zo
pi_45915571
Dat is toch ook een beetje het spel?
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
  vrijdag 2 februari 2007 @ 14:35:47 #90
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_45916895
Natasia had er al a la minute uitgekickt moeten worden op het moment dat ze Nena aanrandde. Aanranding is sowieso strafbaar voor de wet, daar kan een DGK redactie niets aan veranderen. Maar zelfs daar werd niet ingegrepen. Ik betwijfel ten zeerste of er een rechter in Nederland bestaat die ooit een vonnis heeft moeten vellen over een schopje (itt aanrandingen).
  vrijdag 2 februari 2007 @ 15:24:24 #91
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_45918355
Zeg blijft dat arme paardje nu helemaal alleen daar in die grote stal? Beetje sneu vind ik dat wel.

Enne hoe zit het eigenlijk met die oproep van nieuw personeel, gaat daar nog wat mee gebeuren? Of blijft het bij het oude met personeel wat meer kletst dan werkt...
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
  vrijdag 2 februari 2007 @ 15:46:17 #92
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_45918960
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 22:24 schreef APK het volgende:
Lieve, neem effe een pilletje.
. .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_45919246
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 01:41 schreef anno-i-mus het volgende:
Hoi DGK_REDACTIE,

Misschien is het erg leuk voor ons streamers als huub op dit soort momenten als ie alleen is een soort eigen versie van zijn kijk op zijn goudenkooi leven verteld in een camera ?
Een FOK-momentje zeg maar...
pi_45919371
Een vraag aan de DGK redactie:

Bij het verschaffen van de updates op de website van worden met name 2 bewoners(Natasia en Brian) steeds benoemt bij hun afkomst. Bijvoorbeeld de Antiliaan deed dit en de Surinaamse deed dat...

Waarom kunnen jullie de betreffende bewoners niet gewoon bij hun naam noemen?
Wat is de meerwaarde van het constant benadrukken van iemands achtergrond?

Ik meen dat Amanda zelf heeft verteld dat haar vader Portugees en Antiliaans bloed heeft, maar om een of andere reden, zie ik de redactie van DGK er niet voor aan bij het geven van updates omtrent Amanda haar constant te beschrijven als de 'Portugees-Antiliaans-Australische'.
Ik meen dat Nena ook Indische invloeden heeft...desondanks werd zij nooit als ze Indische schone bestempeld of er werd daar nooit aan gerefereerd.

Ik ben verre van overgevoelig maar op mij komt het over alsof het CONSTANT benoemen van iemands achtergrond 'prettig' aansluit bij de vooroordelen die onder mensen (niet alle mensen) leven. Gevolg hiervan is dat de karakters een polariserend effect hebben.

Ik weet niet of ik jullie moet feliciteren of dat jullie met de neus in de boter zijn gevallen, want Brian valt natuurlijk mooi onder het stereotiep 'de agressieve Antiliaan' met al zijn intimiderende scheldpartijen en Natasia voldeed bijna alle negatieve vooroordelen van de zwarte vrouw. En enigzins begrijp ik wel dat jullie bepaalde type karakters nodig hebben om het programma interessant te houden, maar voor de beeldvorming is het jammer.
Ik impliceer nu niet dat er alleen maar heilige boontjes geselecteerd moeten worden, maar het zou prettig zijn om mensen met een andere achtergrond te selecteren die wat gebalanceerder zijn. Het lijkt wel alsof je in Hilversum aan alle of bepaalde negatieve vooroordelen moet voldoen of dat je een bounty moeten zijn.
pi_45919566
Hebben jullie aan het idee gedacht om Bart en Brian tegen elkaar te laten vechten (zonder bokshandschoenen)?
Of is dit te ordinair en niet echt miljonairswaardig?
pi_45920294
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 16:09 schreef farceman het volgende:
Hebben jullie aan het idee gedacht om Bart en Brian tegen elkaar te laten vechten (zonder bokshandschoenen)?
Of is dit te ordinair en niet echt miljonairswaardig?
Past precies in het concept! Laat ze zich eerst afbeulen bij de kickbokskampioen gorilla en dan elkaar de kooi uitvechten. Zet een echte kooi op het paardenveldje! Plaats genoeg. En je weet het: twee man erin, maar alleen één man levend eruit. Dat verkoopt wel in Texas Amerika John! Kun je rijk van worden!

Jammer genoeg ben ik er klaar mee. Al ben ik geen miljonair, dit programma is mij te onwaardig.
pi_45920393
Klopt het dat het uitzetten van Nena afgesproken is? De reden had ook al voor anderen kunnen gelden, in het telefoongesprek met haar ex zei ze dat ze zo snel mogelijk naar huis kwam, ze was er niet boos over, maar zelfs blij om naar huis te gaan. Amanda was klaar om haar af te lossen. Lijkt mij een duidelijke zaak, toch?
  vrijdag 2 februari 2007 @ 23:12:02 #98
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_45930041
Beste redaktie hebben jullie een 24 uur verbinding met Parnassia? Staat de wagen met de mannen met witte jassen al klaar? Brian moet er voor zijn eige bestwil uitgehaald worden. Kijk eens rond in uw eigen redaktie. Er zit er vast wel een tussen die tijdens BB3 ook in de redaktie zat. Daar werd ene Aldrico om veel minder uit het programma verwijderd.
pi_45931023
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 09:44 schreef Lieve het volgende:

Daar heb ik ook ooit eens een aantal jaren gewoond. De meeste mensen uit dat omhoog gevallen dorp hebben inderdaad een overtrokken kijk op de werkelijkheid en een hoge eigendunk. Daar ben ik snel weggevlucht toen ik kinderen kreeg. Ik had geen zin om ze een puntenslijper voor de ellebogen cadeau te doen bij de geboorte.
Doe jij eens even leuk 70.000 mensen over 1 kam scheren...
  vrijdag 2 februari 2007 @ 23:39:22 #100
6941 APK
Factual, I think.
pi_45931142
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 23:12 schreef marky het volgende:
Beste redaktie hebben jullie een 24 uur verbinding met Parnassia? Staat de wagen met de mannen met witte jassen al klaar?
Kijken wij naar hetzelfde programma

Stel je niet zo aan, Libelle-muts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')