abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45891936
http://www.youtube.com/watch?v=9fGHjmZHWsE

Laten jullie dit filmpje zien aan Nena? Alsjeblieft?????
Zodat jullie straks nog mannelijke kijkers overhouden?

En laat alsjeblieft de onzin zien, want dit trappen noemen is net zo belachelijk als niets doen aan de familieverdoeming en het geestelijk geweld van dat braajentje. _ Ik zou echt op mijn ziel getrapt zijn als iemand me puta naschreeuwt! Misschien had ze beter kunnen zeggen dat zijn moeder een puta is en dat hij het bastaard product van één van de klanten is!_ Kijk, dat HAD ze kunnen zeggen, dan had ze gedaan wat Nasty en braajen ook doen. Daar krijgt niemand straf voor duidelijk! ( ja, Huub krijgt daar straf voor, maar brainless braajen niet! Nasty niet!)
Maar als ze dat had gezegd... had ze een doodstrap in haar rug gekregen. Zoveel had hij alle bewoners al wel duidelijk gemaakt! Dus.... wegsturen of weg laten gaan? Is een groot verlies voor het programma. Voor jullie werk! Helaazzzzz
pi_45892711
Een vraagje
Waar blijft de brief voor brian??
Dit is het geen waar hij bart nl en natasia weken mee bezig zijn geweest en dikwijls besproken hebben.
Dit is uitlokken en daar stond toch een gele kaart op ??
En 2 gele kaarten was toch rood??
Dus brian ook eruit
pi_45893180
Beste DGK-Redactie,

Wat weerhoudt jullie ervan om Brian ook eruit te gooien? Hij was psychisch medeschuldig aan het voorvalletje en bovendien heeft hij zoveel op zijn kerfstok dat hij minstens dezelfde sanctie verdient als Nena. Dus... ook eruit met Brian !!!
  donderdag 1 februari 2007 @ 20:19:18 #54
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45894822
Hé Redactie... waar zijn jullie mee bezig? Op de site suggereren dat Brian net zoveel schuld heeft, maar daarvan niets laten merken in de villa? Nena is stout geweest en moet eruit? En dan als klap op de vuurpijl haar ook - volkomen zinloos - nog even 50 contactpunten afhandig maken?
Zijn jullie wel helemaal lekker daarboven?
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_45895162
Jammer veel kijkers zullen jullie nu verliezen. Nena exit is kijkcijferdaling. Smijt die Brain het hek over en ze koffers erachteraan. P.S Geven jullie ff me brief aan haar mee
pi_45895853
Ik wil zoveel zeggen, maar ik ben met stomheid geslagen van wat er gaande is.
Een klein trapje heeft blijkbaar grote gevolgen en Nena heeft nooit iets misdaan.
Die Brian rat gaat in alles vrijuit, terwijl hij de aanstichter is cq uitlokken.
Als niks met Brian wordt gedaan dan heb ik het helemaal gehad met dit programma.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
  donderdag 1 februari 2007 @ 20:49:34 #57
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_45895955
De redaktie heeft slappe knieen. Zeker bang dat de heren weer gingen dreigen met een exit. Slappe hap daar in die kooi. Jullie beginnen zowaar op Hummie van de Tonnekreek te lijken. Op het moment dat je kan doorpakken doe je het niet. Volgens mij laten jullie de geen met het grootste sygologisch probleem in het huis zitten. Brian deugt van geen kant. Natuurlijk regiseren jullie feitelijk een soap en heeft iedere soap zijn bad guy nodig alleen deze bad guy is er een met een probleem en aan bad guy NL hebben we al genoeg bad guy. Eruit met glibber Brian. Ik zou zeggen verzin iets om die gast te lozen.
pi_45896328
Ik vind dit echt schandalig. Die Brian heeft zich al zo vaak misdragen. Het rode wijn incident , het uitschelden. Ik dacht dat het geen pest programma zou worden?

Hij heeft continu lopen zuigen, en nu speelt die eikel de vermoorde onschuld en krijgt hij zijn zin?
pi_45896706
Ik ben er iig klaar mee, het enige vrolijke lichtpuntje dat echt was is notabene weggestuurd....

En die Brian.....laat maar. Hoop dat er veel medelanders kijken voor jullie
pi_45896944
Dreigen. Agressief, over the top agressie. Zinloos geestelijk geweld! BELACHELIJK! het is al misdadig om mensen te laten leven naast deze geesteszieke brain en de zo mogelijk nog criminelere natasia. Ze SLAPEN daarnaast! LEVENSGEVAARLIJK! En dan moet negentiejarige Nena eruit?

WOW! Hulde zou ik zo zeggen!

( heb je zeker jullie lievelingskind Nasty niet gehoord daarstraks? Ik persoonlijk krijg daar angstzweet van! Hoge bloeddruk en moordneigingen. Geloof me, ik ben een zeer zachtaardig persoon.... eigenlijk!)
pi_45897492
( of zit er bij DGK ook een puta in de redactie? Dat dit als een normale benaming wordt gezien??????)Kutkinderen en kankerhoeren en puta's..... en voor de rest? heb ik geen taalcursus waardoor ik de bewoners kan verstaan of volgen!
pi_45897782
Jammer dat er door DGK_REDACTIE niet wordt gereageerd nu. Waarom niet? Wij zijn toch die laatste paar kijkers? Die wil je dan toch tevreden stellen?
pi_45897872
Lieve ook ik ben zeer kwaad en verdrietig, wie snapt hier nu nog iets van. Brian die vrijuit gaat.
Wat me wel steeds duidelijker is dat het geen Gouden Kooi is maar een TBS-kliniek en de winnaar hoort daar thuis.
Brian dus met als bijstand Natasia, want zij kan ook niet meer functioneren in de normale wereld.

[ Bericht 15% gewijzigd door noucky op 01-02-2007 21:55:54 ]
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_45898445
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 21:34 schreef Rens_Wilders het volgende:
Jammer dat er door DGK_REDACTIE niet wordt gereageerd nu. Waarom niet? Wij zijn toch die laatste paar kijkers? Die wil je dan toch tevreden stellen?
Die hebben het te rdruk met het filmen van Nena's vertrek en misschien het regelen van een nieuwe bewoner?
pi_45898648
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 19:25 schreef monique.t het volgende:
Een vraagje
Waar blijft de brief voor brian??
Dit is het geen waar hij bart nl en natasia weken mee bezig zijn geweest en dikwijls besproken hebben.
Dit is uitlokken en daar stond toch een gele kaart op ??
En 2 gele kaarten was toch rood??
Dus brian ook eruit
Ik denk dat brian nog niet sterk genoeg is voor de buitenwereld. Daarom mag hij blijven.
Goedemorgen :W
pi_45898959
DGK, besteden jullie je geld eens wat beter! Lucifer is al naar bed want ze is fucking moe seg, niet normaahaal. Lekker in je milijonairs kleren je bed in duiken!

Daar hebben jullie een cursus etikette en goede manieren op los gelaten? Dat is toch geld over de balk smijten?
Wiens geld? NOU... HET KOMT UITEINDELIJK VAN DE KIJKER dus GEMEENSCHAPSGELD!
  donderdag 1 februari 2007 @ 22:24:59 #67
6941 APK
Factual, I think.
pi_45900068
Lieve, neem effe een pilletje.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_45900133
pi_45900392
@REDACTIE

Wilde Nena weg en was dit gewoon een mooi moment om op te stappen?

Hoe zijn precies de regels? Iemand verbaal en 'en groupe' in de hoek zetten valt zonder twijfel onder (lichte) geestelijke mishandeling, met voorbedachte rade. Is dat strafbaar volgens de DGK-regelementen?
Als dat namelijk zo is, kunnen we dat dan niet wegstrepen tegen (lichte) lichamelijke mishandeling? Of, zoals velen reeds opperden, beiden wegsturen?

En balen jullie ook? (als er 170+ mensen aan werken zullen sommigen wel hun voorkeur hebben, dus niet iedereen zou Nena weggestuurd hebben. Iemand op top-niveau maakt die beslissing. Nena niet pijpen? Roddels?)
pi_45903514
Het staat in ieder geval vast dat DGK nu kijkers gaat verliezen. Veel mensen hebben het gehad met die Natasia en Brian. Bij Big Brother had je nog voor en tegenstanders bij bewoners maar nu zijn er alleen nog maar tegenstanders.
*This is the end, beautiful friend - This is the end, my only friend
*The end of our elaborate plans - The end of everything that stands
*The End
pi_45904125
DGK, hadden jullie dit programma niet beter speciaal voor onze overzeese medemens kunnen maken? Curacao achtergrond? Zijn er nu echt geen authentieke nederlanders te vinden?

Het programma spint hier niet bij. Teveel inlands taalgebruik is voor mij niet te volgen. Teveel onderlinge relatie problemen blijven onherkenbaar of wezensvreemd voor puur in nederland levende mensen ( misschien niet als je in Amsterdam woont, maar niet iedereen woont in Amsterdan)
  Moderator vrijdag 2 februari 2007 @ 00:16:25 #72
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45904312
Hoi,
Wat doet de broer van Huub nou weer bij jullie?

-edit- lamaar, al duidelijk geworden.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 2 februari 2007 @ 01:12:13 #73
6941 APK
Factual, I think.
pi_45905539
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 00:09 schreef Lieve het volgende:
DGK, hadden jullie dit programma niet beter speciaal voor onze overzeese medemens kunnen maken? Curacao achtergrond? Zijn er nu echt geen authentieke nederlanders te vinden?

Het programma spint hier niet bij. Teveel inlands taalgebruik is voor mij niet te volgen. Teveel onderlinge relatie problemen blijven onherkenbaar of wezensvreemd voor puur in nederland levende mensen ( misschien niet als je in Amsterdam woont, maar niet iedereen woont in Amsterdan)
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_45905809
Potverdikkie mis ik ook een x een hele dag de gouden kooi!!
Is Nena weg!! snik snik!

De slechten winnen weer eens!
Vloeken mag dus bijdeze onbeperkt in huize de gouden kooi! Anders zou brain toch ook wel weg zijn gestuurd!
Om na zo een gebeurtenis nog met veel plezier naar de gouden kooi (websites only) te gaan kijken!
Ik dacht het niet!
"Grote mannen danken voor een kwart hun roem aan hun dapperheid, voor de helft aan geluk, en voor het overige kwart aan misdaad.\"
pi_45905980
Hoi DGK_REDACTIE,

Misschien is het erg leuk voor ons streamers als huub op dit soort momenten als ie alleen is een soort eigen versie van zijn kijk op zijn goudenkooi leven verteld in een camera ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')