Maar ook met 'de Amsterdammer', bijvoorbeeld. Bijna met alle updates inderdaadquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:01 schreef Pulu het volgende:
Een vraag aan de DGK redactie:
Bij het verschaffen van de updates op de website van worden met name 2 bewoners(Natasia en Brian) steeds benoemt bij hun afkomst. Bijvoorbeeld de Antiliaan deed dit en de Surinaamse deed dat...
Waarom kunnen jullie de betreffende bewoners niet gewoon bij hun naam noemen?
Wat is de meerwaarde van het constant benadrukken van iemands achtergrond?
Ik meen dat Amanda zelf heeft verteld dat haar vader Portugees en Antiliaans bloed heeft, maar om een of andere reden, zie ik de redactie van DGK er niet voor aan bij het geven van updates omtrent Amanda haar constant te beschrijven als de 'Portugees-Antiliaans-Australische'.
Ik meen dat Nena ook Indische invloeden heeft...desondanks werd zij nooit als ze Indische schone bestempeld of er werd daar nooit aan gerefereerd.
Ik ben verre van overgevoelig maar op mij komt het over alsof het CONSTANT benoemen van iemands achtergrond 'prettig' aansluit bij de vooroordelen die onder mensen (niet alle mensen) leven. Gevolg hiervan is dat de karakters een polariserend effect hebben.
Ik weet niet of ik jullie moet feliciteren of dat jullie met de neus in de boter zijn gevallen, want Brian valt natuurlijk mooi onder het stereotiep 'de agressieve Antiliaan' met al zijn intimiderende scheldpartijen en Natasia voldeed bijna alle negatieve vooroordelen van de zwarte vrouw. En enigzins begrijp ik wel dat jullie bepaalde type karakters nodig hebben om het programma interessant te houden, maar voor de beeldvorming is het jammer.
Ik impliceer nu niet dat er alleen maar heilige boontjes geselecteerd moeten worden, maar het zou prettig zijn om mensen met een andere achtergrond te selecteren die wat gebalanceerder zijn. Het lijkt wel alsof je in Hilversum aan alle of bepaalde negatieve vooroordelen moet voldoen of dat je een bounty moeten zijn.
Wonen daar inmiddels 70.000 mensen? Weet je dat dat ooit echt een dorp is geweest? Waar je bij de groenteboer achterom ging na sluitingstijd? Nou, dan is er nog meer import bijgekomen. Kan natuurlijk dat dat de 69.998 leuke overgebleven mensen zijn? ( Bart weg, ik weg, knapt zo'n dorp enorm van op kennelijkquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:36 schreef Xenia het volgende:
[..]
Doe jij eens even leuk 70.000 mensen over 1 kam scheren...![]()
Het woord dushi zou je ook niet moeten kennen want dat zal iemand niet snel tegen jouw type zeggen...puta daarentegen....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:44 schreef Lieve het volgende:
[..]
KNIP (hele hoop bladibladibla)
Kennelijk weet iedereen wat doeschie betekend? Ik weet dat niet. Dat is niet slecht van mij, dat heb ik gewoon nooit geleerd in dit land. Ik weet in principe niet wat Puta betekend, dat hoorde niet bij mijn algemeen talenpakket op school. Ik constateer dat. dat is alles.
Goeie vraagquote:Op zondag 4 februari 2007 22:06 schreef Gert het volgende:
Hoe vaak hebben jullie "godverdomme" geroepen, toen Huub jullie opzetje verknalde en zichzelf verlulde over die schop?![]()
Durven ze niet...zijn lafbekken.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:34 schreef lady1 het volgende:
maar kijk you tube hij heeft niet geschopt beslissing moet terug genomen worden
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:06 schreef Gert het volgende:
Hoe vaak hebben jullie "godverdomme" geroepen, toen Huub jullie opzetje verknalde en zichzelf verlulde over die schop?![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:34 schreef lady1 het volgende:
maar kijk you tube hij heeft niet geschopt beslissing moet terug genomen worden
Straks gaan emotionele / labiele Fokkers de redactie bedreigen.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:37 schreef nilus2 het volgende:
doe huub terug in dgk stelletje lafbekken. een tikkie en je ligt eruit wat een onzin zeg, als het nu harder ging maar nee hoor
BS dit
Als dat zo is (en 100% onomstotelijk bewezen kan worden uit alle gemaakte beelden dat er geen andere trappen zijn gedaan), dan zou een latere terugkeer van Huub misschien nog tot de mogelijkheden behoren.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:28 schreef Eppie_NL het volgende:
Trap was niet raak..was tegen de stoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |