abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45934677
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 16:01 schreef Pulu het volgende:
Een vraag aan de DGK redactie:

Bij het verschaffen van de updates op de website van worden met name 2 bewoners(Natasia en Brian) steeds benoemt bij hun afkomst. Bijvoorbeeld de Antiliaan deed dit en de Surinaamse deed dat...

Waarom kunnen jullie de betreffende bewoners niet gewoon bij hun naam noemen?
Wat is de meerwaarde van het constant benadrukken van iemands achtergrond?

Ik meen dat Amanda zelf heeft verteld dat haar vader Portugees en Antiliaans bloed heeft, maar om een of andere reden, zie ik de redactie van DGK er niet voor aan bij het geven van updates omtrent Amanda haar constant te beschrijven als de 'Portugees-Antiliaans-Australische'.
Ik meen dat Nena ook Indische invloeden heeft...desondanks werd zij nooit als ze Indische schone bestempeld of er werd daar nooit aan gerefereerd.

Ik ben verre van overgevoelig maar op mij komt het over alsof het CONSTANT benoemen van iemands achtergrond 'prettig' aansluit bij de vooroordelen die onder mensen (niet alle mensen) leven. Gevolg hiervan is dat de karakters een polariserend effect hebben.

Ik weet niet of ik jullie moet feliciteren of dat jullie met de neus in de boter zijn gevallen, want Brian valt natuurlijk mooi onder het stereotiep 'de agressieve Antiliaan' met al zijn intimiderende scheldpartijen en Natasia voldeed bijna alle negatieve vooroordelen van de zwarte vrouw. En enigzins begrijp ik wel dat jullie bepaalde type karakters nodig hebben om het programma interessant te houden, maar voor de beeldvorming is het jammer.
Ik impliceer nu niet dat er alleen maar heilige boontjes geselecteerd moeten worden, maar het zou prettig zijn om mensen met een andere achtergrond te selecteren die wat gebalanceerder zijn. Het lijkt wel alsof je in Hilversum aan alle of bepaalde negatieve vooroordelen moet voldoen of dat je een bounty moeten zijn.
Maar ook met 'de Amsterdammer', bijvoorbeeld. Bijna met alle updates inderdaad
pi_45935088
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 23:36 schreef Xenia het volgende:

[..]

Doe jij eens even leuk 70.000 mensen over 1 kam scheren...
Wonen daar inmiddels 70.000 mensen? Weet je dat dat ooit echt een dorp is geweest? Waar je bij de groenteboer achterom ging na sluitingstijd? Nou, dan is er nog meer import bijgekomen. Kan natuurlijk dat dat de 69.998 leuke overgebleven mensen zijn? ( Bart weg, ik weg, knapt zo'n dorp enorm van op kennelijk Vooral Barts vertrek zal gevierd zijn mag ik hopen? ) Dus mijn excuus aan de 69.998 overgebleven dorpelingen.
pi_45957527
Redactie:
worden de bewoners vrij gelaten in wat ze wel en niet doen ? Of krijgen ze spelaanwijzingen ?
  zaterdag 3 februari 2007 @ 23:35:54 #104
158227 AutumnTears
Fan van Stijn!
pi_45958068
Kan ik een date met stijn krijgen?
Ik stond op het dak van de wereld,
In afwachting tot ik mijn vleugels kreeg.
2004
pi_45958499
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 09:44 schreef Lieve het volgende:

[..]

KNIP (hele hoop bladibladibla)

Kennelijk weet iedereen wat doeschie betekend? Ik weet dat niet. Dat is niet slecht van mij, dat heb ik gewoon nooit geleerd in dit land. Ik weet in principe niet wat Puta betekend, dat hoorde niet bij mijn algemeen talenpakket op school. Ik constateer dat. dat is alles.
Het woord dushi zou je ook niet moeten kennen want dat zal iemand niet snel tegen jouw type zeggen...puta daarentegen....
pi_45971465
Over ruzie NL - Huub:

Gaan jullie nou ook beelden tonen aan bewoners?
pi_45987979
Wat een trieste Redactie trouwens. Jullie hebben toch beelden? Trap was niet raak..was tegen de stoel. Daarnaast als ie raak was (was ie niet) was ie niet harder dan dat een kind van 2 trapt.

Succes verder
pi_45988881
Ik heb nog even een vraagje.
Hebben jullie ook kijkcijfers van de streams. Ik vraag me wel af hoeveel mensen eigelijk wel naar de streams kijken.
pi_45989242
mute: Natas aan het woord !!!
  Moderator zondag 4 februari 2007 @ 22:06:14 #110
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45990025
Hoe vaak hebben jullie "godverdomme" geroepen, toen Huub jullie opzetje verknalde en zichzelf verlulde over die schop?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_45990600
quote:
Op zondag 4 februari 2007 22:06 schreef Gert het volgende:
Hoe vaak hebben jullie "godverdomme" geroepen, toen Huub jullie opzetje verknalde en zichzelf verlulde over die schop?
Goeie vraag
Audite et alteram partem
pi_45991443
maar kijk you tube hij heeft niet geschopt beslissing moet terug genomen worden
pi_45991499
quote:
Op zondag 4 februari 2007 22:34 schreef lady1 het volgende:
Durven ze niet...zijn lafbekken.
Redactie blijft Brian en Natasia steunen
pi_45991586
doe huub terug in dgk stelletje lafbekken. een tikkie en je ligt eruit wat een onzin zeg, als het nu harder ging maar nee hoor
BS dit
  zondag 4 februari 2007 @ 22:40:19 #115
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45991714
quote:
Op zondag 4 februari 2007 22:06 schreef Gert het volgende:
  zondag 4 februari 2007 @ 23:17:21 #116
2018 PC eend
relativist
pi_45993316
quote:
Op zondag 4 februari 2007 22:34 schreef lady1 het volgende:
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zondag 4 februari 2007 @ 23:25:21 #117
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_45993613
-verkeerde topic-
  zondag 4 februari 2007 @ 23:29:29 #118
6941 APK
Factual, I think.
pi_45993785
quote:
Op zondag 4 februari 2007 22:37 schreef nilus2 het volgende:
doe huub terug in dgk stelletje lafbekken. een tikkie en je ligt eruit wat een onzin zeg, als het nu harder ging maar nee hoor
BS dit
Straks gaan emotionele / labiele Fokkers de redactie bedreigen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_45993941
DGK_REDACTIE ..... Pull the plug of doe iets aan het gedrag en uitspraken van BAN {niet zozeer bart}
  zondag 4 februari 2007 @ 23:34:09 #120
2018 PC eend
relativist
pi_45993946
Heeft die psycholoog geen last van beroepsgeheim
Wel interessant hoor, heb altijd al zo een gesprek willen horen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_45994328
quote:
Op zondag 4 februari 2007 21:28 schreef Eppie_NL het volgende:
Trap was niet raak..was tegen de stoel.
Als dat zo is (en 100% onomstotelijk bewezen kan worden uit alle gemaakte beelden dat er geen andere trappen zijn gedaan), dan zou een latere terugkeer van Huub misschien nog tot de mogelijkheden behoren.

Wat betreft mijn persoonlijke blijven volgen van DGK, hangt dit af van het verblijf van mensen die tegen Brian en Natasia in kunnen gaan. Nu Huub weg is, blijf ik alleen kijken als er miljonairs komen die zo gescreend zijn, dat Brian en Natasia het moeilijk kunnen krijgen.
  zondag 4 februari 2007 @ 23:55:07 #122
164869 icekube
The story of my life...
pi_45994633
L.S,

Waarom wordt Nena na 1 trap uitgezet?
Waarom moeten Nathanael en huub de Gouden Kooi verlaten na een handgemeen?

Maar waarom mag Brain blijven met zijn dreigementen?
Wie van jullie neemt hierover de verantwoording op zich als dit escaleert?

Een trouwe fan van Sylvia die zeer bezorgd is over hoe jullie met mensen omgaan.
pi_45996439
Huub wist dat hij getrapt had maar dat was tegen de bank, dat zei hij direct. Vele streamers zouden toch echt zeer graag willen zien waartegen Huub schopte EN ZEKER HOREN, want wij geloven er niks van en dat zeggen de beelden ook niet.
Waar zijn jullie bewijzen ? Wij en jullie hebben de beelden neem ik aan ook tot in den treure bekeken EN BELUISTERD en Huub deed geen fysiek geweld. Hoezo ineens deze ommekeer.

[ Bericht 3% gewijzigd door noucky op 05-02-2007 01:28:26 ]
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_45996480
misschien heeft huub vandaag wel ernstige info gekregen en wil ie daarom pleite.
pi_45996483
Jullie krijgen hier toch geen antwoord.

Even terzijde, ik heb het idee dat de redactie van DGK op dit moment een crisiscentrum is en dat ze daar wel wat anders te doen hebben dan dit forum bekijken. Vooralsnog lijkt mij, dat ze alles goed hebben opgelost. Ik verwacht veel publiciteit aan het begin van deze week, en dat is goed voor de kijkcijfers. Wees niet bang, er komen zeker weer nieuwe spraakmakende bewoners in.
Audite et alteram partem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')