abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46004930
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:19 schreef Maria44 het volgende:

[..]

Hij hoefde ook niet weg. Na het gesprek met achter heeft hij ook in eerste instantie aangegeven .NL niet geschopt te hebben. Later die dag kwam toch aarzelend de mededeling dat hij wel geschopt had. Ik geloof daar niet in.
Tijdens het nachtelijk handgemeen keek ik de streams en in de keuken heeft Huub zich met handen in de lucht door .NL in de houtgreep laten nemen en buiten laten gooien. Hij deed niks terug. Heeft later tegen de stoel geschopt en tegen de muur. Dat doet hij vaker als hij boos is over iets, dat heeft hij meerder malen verteld. Hij is niet gek en was niet dronken genoeg om niks meer te weten gezien het feit dat hij met handen omhoog op beeld staat. Dat doe je niet als je strontlazerus bent, dus hij was er nog volop 'bij'.

Daarom denk ik dat er die zondagmiddag nog iets is gebeurd of gezegd waardoor Huub heeft besloten de handdoek in de ring te gooien. Protesten van andere bewoners bijvoorbeeld... die kennen nog steeds de ware toedracht niet.
ik heb ook al aangegeven dat ze de beelden nog maar eens goed moeten bekijken omdat huub niet eens weet wat hij wel of niet gedaan heeft, het is overduidelijk datt huub niet schopt, en NL blaat over zijn rechterbeen.

justice needs to be done, let him back in
  maandag 5 februari 2007 @ 13:27:03 #202
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_46004994
Laat de bewoners maar het filmpje zien en beslissen of Huub terug mag komen
  Admin maandag 5 februari 2007 @ 13:27:13 #203
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46004999
De enige reden dat Huub uiteindelijk het huis uit moest is omdat de redactie het kennelijk vertikte de beelden te laten zien. De belachelijk overdreven verhalen over Huub's agressiviteit en hoe hij NL dood wilde wurgen, met z'n kop tegen de muur sloeg en vervolgens half dood schopte mogen kennelijk gewoon doorgang hebben. Er wordt niet eens een poging ondernomen de mensen de waarheid te geven, want dat zou wederom betekenen dat er enorme blunders aan het licht komen.

Blunder 1: Huub geeft aan dat NL te ver gaat, maar daar wordt niets mee gedaan
Blunder 2: Na de escalatie wordt er een persbericht de deur uitgedaan die om 8:01 al meldt dat beiden het huis uit moeten
Blunder 3: Uit de beelden blijkt dat Huub helemaal niets heeft gedaan, en dus mag hij in eerste instantie zogenaamd blijven
Blunder 4: Ondanks goed bestuderen van de beelden door niet alleen de redactie, maar ook honderden kijkers waaruit blijkt dat Huub niets deed wordt hij er alsnog uitgebonjourd in plaats van dat men de beelden gewoon aan de bewoners toont
Blunder 5: Men denkt nu dat iedereen het gewoon gaat vergeten.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_46005013
Er is gisteren gezegt dat jullie het niet aan de kijker konden verkopen dat huub erin bleef omdat hij "geschopt" zou hebben.
Maar ben nu eigenlijk wel benieuwd hoe jullie dit nu willen verkopen
Iedereen zal zien dat huub niet geschopt heeft en dat de schop tegen de bank kwam
  Admin maandag 5 februari 2007 @ 13:30:04 #205
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46005063
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:27 schreef monique.t het volgende:
Er is gisteren gezegt dat jullie het niet aan de kijker konden verkopen dat huub erin bleef omdat hij "geschopt" zou hebben.
Maar ben nu eigenlijk wel benieuwd hoe jullie dit nu willen verkopen
Iedereen zal zien dat huub niet geschopt heeft en dat de schop tegen de bank kwam
Nee hoor, dat gaan ze gewoon heel erg hendig monteren. Let maar op. Straks op tv lijkt het echt alsof hij NL keihard schopt. Kwestie van beelden slomo en op het juiste moment stoppen zodat je niet ziet dat zijn voet de stoel raakt. Ander geluid erbij en klaar.
Zelfde voor het bij de keel grijpen. Onduidelijke camerahoek, dat monteren met de 'ooggetuigenverslagen' van Amanda en uiteindelijk Huub's bekentenis (oftewel; waar hij vertelt wat anderen hem aangepraat hebben).
Huub gaat na zijn onterechte vertrek echt NOG een keer genaaid worden op landelijke televisie.
pi_46005083
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:27 schreef Darklight het volgende:
Laat de bewoners maar het filmpje zien en beslissen of Huub terug mag komen
De bewoners op silvia na zijn allemaal bang voor huub hij is te sterk en te populair dus die zullen hem nooit terug willen hebben.
En die gasten geloven aleen hun eigen waarheid .
De Amanda snol zei dat NL niks gedaan heeft maar wie was de eerste die de brief kreeg waarin stond dat hij exit moest
  maandag 5 februari 2007 @ 13:31:32 #207
159989 PokerJoker
The Meek Shall Inherit Nothin
pi_46005093
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:19 schreef Maria44 het volgende:

[..]

Hij hoefde ook niet weg. Na het gesprek met achter heeft hij ook in eerste instantie aangegeven .NL niet geschopt te hebben. Later die dag kwam toch aarzelend de mededeling dat hij wel geschopt had. Ik geloof daar niet in.
Tijdens het nachtelijk handgemeen keek ik de streams en in de keuken heeft Huub zich met handen in de lucht door .NL in de houtgreep laten nemen en buiten laten gooien. Hij deed niks terug. Heeft later tegen de stoel geschopt en tegen de muur. Dat doet hij vaker als hij boos is over iets, dat heeft hij meerder malen verteld. Hij is niet gek en was niet dronken genoeg om niks meer te weten gezien het feit dat hij met handen omhoog op beeld staat. Dat doe je niet als je strontlazerus bent, dus hij was er nog volop 'bij'.

Daarom denk ik dat er die zondagmiddag nog iets is gebeurd of gezegd waardoor Huub heeft besloten de handdoek in de ring te gooien. Protesten van andere bewoners bijvoorbeeld... die kennen nog steeds de ware toedracht niet.
Volgens mij is dat niet waar DGK op handelde, maar op het feit dat huub tegen rattekop zei dat ie "NL bij de keel greep met z'n kop tegen de muur". Op de foto van de zikant lijkt het toch echt dat ie de schouder beet had, zn kop kan idd best wel tegen de muur gekomen zijn, zat er maar 5cm vanaf. Maar als huub dat zegt (en denkt), tja dan zou ik als redactie ook zo reageren. Dan kun je niet anders meer, of je moet zelf de foto's/video's toch anders interpreteren.
Pretty Sick: Gus Hansen en Daniel Negreanu met een leuk handje poker
-- http://www.youtube.com/watch?v=ojeRwWIdQBM --
  Admin maandag 5 februari 2007 @ 13:34:31 #208
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46005158
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:31 schreef PokerJoker het volgende:

[..]

Volgens mij is dat niet waar DGK op handelde, maar op het feit dat huub tegen rattekop zei dat ie "NL bij de keel greep met z'n kop tegen de muur". Op de foto van de zikant lijkt het toch echt dat ie de schouder beet had, zn kop kan idd best wel tegen de muur gekomen zijn, zat er maar 5cm vanaf. Maar als huub dat zegt (en denkt), tja dan zou ik als redactie ook zo reageren. Dan kun je niet anders meer, of je moet zelf de foto's/video's toch anders interpreteren.
Vergeet niet dat wij kutkwaliteit beelden hebben en dat daarop al duidelijk te zien is dat Huub Satanaël helemaal niet bij z'n keel pakt. Die HD kwaliteit beelden die ze zelf hebben laten echt geen twijfel hoor.
Huub moest het veld ruimen. Waarom zullen we nooit weten.
  maandag 5 februari 2007 @ 13:34:55 #209
10793 DainBramage
Voor de dorst
pi_46005171
Ik stop er ook mee.....

Je kunt een show manipuleren, maar mij niet.
:: Wookie, wookie, wookie :: <a href="http://Masselink.net" rel="nofollow" target="_blank">Koffie en meer...</a> ::
  Admin maandag 5 februari 2007 @ 13:36:41 #210
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46005216
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:34 schreef DainBramage het volgende:
Ik stop er ook mee.....

Je kunt een show manipuleren, maar mij niet
pi_46005369
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:34 schreef Danny het volgende:

[..]

Vergeet niet dat wij kutkwaliteit beelden hebben en dat daarop al duidelijk te zien is dat Huub Satanaël helemaal niet bij z'n keel pakt. Die HD kwaliteit beelden die ze zelf hebben laten echt geen twijfel hoor.
Huub moest het veld ruimen. Waarom zullen we nooit weten.
klopt alleen huub weet zelf niet eens wat er exact was gebeurd en heeft het overgenomen van de bewoners, woorden zijn hem in de mond gelegd. (voorbeeld wurging wat niet gebeurd is)
tevens grijpt NL naar het rechterbeen, en wijst op een ouwe blauwe plek, comclusie, grote BS en huub is er alsnog ingenaaid

ik hoop dat huub hierop fok komt en kan lezen hoe het gegaan is en ook de beelden ziet en daarop handeld.

want DGK maakt hier een fout
  maandag 5 februari 2007 @ 13:43:16 #212
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46005427
Huub zou DGK nu eigenlijk moeten aanklagen, voor laster ende smaad .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 5 februari 2007 @ 13:44:57 #213
6941 APK
Factual, I think.
pi_46005483
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:20 schreef monique.t het volgende:
Er is een mooi filmpje gemaakt waar duidelijk op staat dat huub niet tegen de been schopte van NL en helemaal niet tegen het linkerbeen waar de blauweplek zit waarvan NL al wist dat ie er zat
http://www.youtube.com/watch?v=bpHYpC2hH9c
Dat is een filmpje van het afscheid van Huub.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_46005824
Sinds gister bufferen mijn streams als een gek terwijl de rest van mn internet gewoon op en top gaat....
Hoe?
  Admin maandag 5 februari 2007 @ 14:00:34 #215
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46005970
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:55 schreef n1ek het volgende:
Sinds gister bufferen mijn streams als een gek terwijl de rest van mn internet gewoon op en top gaat....
Hoe?
dat zal zijn omdat het opeens enorm druk is op de streams

pi_46006345
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:27 schreef Danny het volgende:
De enige reden dat Huub uiteindelijk het huis uit moest is omdat de redactie het kennelijk vertikte de beelden te laten zien. De belachelijk overdreven verhalen over Huub's agressiviteit en hoe hij NL dood wilde wurgen, met z'n kop tegen de muur sloeg en vervolgens half dood schopte mogen kennelijk gewoon doorgang hebben. Er wordt niet eens een poging ondernomen de mensen de waarheid te geven, want dat zou wederom betekenen dat er enorme blunders aan het licht komen.

Blunder 1: Huub geeft aan dat NL te ver gaat, maar daar wordt niets mee gedaan
Blunder 2: Na de escalatie wordt er een persbericht de deur uitgedaan die om 8:01 al meldt dat beiden het huis uit moeten
Blunder 3: Uit de beelden blijkt dat Huub helemaal niets heeft gedaan, en dus mag hij in eerste instantie zogenaamd blijven
Blunder 4: Ondanks goed bestuderen van de beelden door niet alleen de redactie, maar ook honderden kijkers waaruit blijkt dat Huub niets deed wordt hij er alsnog uitgebonjourd in plaats van dat men de beelden gewoon aan de bewoners toont
Blunder 5: Men denkt nu dat iedereen het gewoon gaat vergeten.
Mee eens!

Huub heeft het spel goed gespeeld in de gameroom. Schouder vast houden, hand erbij en uitlokken. Dat is toegestaan in het spel want .NL kreeg geen waarschuwing na het telefoontje van Huub om ong. half zeven.
.NL Gaf al een paar keer eerder de laatste weken aan dat hij er best uit wilde, heel subtiel dat wel.
Gezien dat feit, denk ik dat .NL besloot dat een duwtje ook nog best kon omdat hij nog geen waarschuwing had gehad voor het uitlokken en beledigen. Hij was speltechnisch bezig om Huub tot fysiek geweld aan te zetten, gezien de 'speltechnische' gesprekken van hem de laatste tijd met BBN hierover.

Huub wist het echter prima om te draaien OF en dat kan ook: .NL zag zijn kans om alsnog die exit-waarschuwing te krijgen door Huub te duwen, te schoppen en daarna nog eens buiten te gooien. Hij reageerde namelijk niet primair, maar na een aantal seconden. Bart en Amanda zaten erbij en keken ernaar.
De eerste reactie van Bart buiten tegen Huub was: je hebt gelijk Huub! Naderhand leugens vertellen tegen de rest. (script?)

De beelden moeten m.i. aan de bewoners getoond worden, de juiste beelden wel te verstaan.
(niet nog een keer naspelen of monteren)

Dat dit niet gebeurd is, kan de reden zijn dat Huub uiteindelijk niet kon leven met de leugens en uiteindelijk zelf weg wilde gaan. Volgens mij zat hij er nu nog als de waarheid getoond was aan de bewoners. Huub is namelijk te eerlijk en gezien zijn ego, wilde hij graag dat iedereen zou zien dat hij niet gewelddadig was en is. De redactie heeft dit om een of andere reden geweigerd.

Hij kan zichzelf niet recht in de ogen kijken als hij met deze leugen moet leven. Hij vertelde aan Ilona dat hij het toegegeven heeft, van de schop (=leugen want er is niet door hem geschopt), omat hij niet met zichzelf kon leven als hij daarover moest liegen. Ik denk dat het over dat andere ging, namelijk de waarheid ten aanzien van het fysiek geweld wat hij niet gebruikt heeft.

Er wordt naar mijn mening teveel gescript en sommige mensen kunnen/willen dat niet en die moeten dan exit.
pi_46006513
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:00 schreef Danny het volgende:

[..]

dat zal zijn omdat het opeens enorm druk is op de streams

=) had het gister nacht ook kan me niet voorstellen dat het toen druk was
Nee maar zonder gein ik verander helemaal niks en ineens werkt het amper meer... hoe dan? ;}
pi_46006619
We kunnen er lang of kort overpraten..... het zijn gewoon een stelletje kneuzen bij elkaar. Meteen bellen, provoceren, maar niemand ging lopen hakken. Beetje zwak.

Ze moeten gewoon van beide de 10 ruggen afpakken en er nog 2 gestoordere mensen in die Kooi zetten.
We willen vuurwerk zien!

En jullie weten het heh Redactie! Stapjes terug in real-life-soaps, betekent kijkers verliezen, jullie moeten wel steeds verder gaan, want anders raken wij verveeld......
(BigBrother hoeven jullie in ieder geval aan mij niet meer te vertonen.....)
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_46006640
quote:
Op maandag 5 februari 2007 05:22 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

Leef gewoon een keer in Nederland, en als je het niet leuk vind hier, ga je gewoon naar je roots ;-)
Maar daar is het al geen steek beter zoniet slechter
Kijk van zo'n reactie zakt echt mijn broek af! Aan de ene kant heb ik zin om heel hooghartig te reageren en de andere kant weet ik niet of ik sowieso wel moet reageren, omdat ik betwijfel of ik wel een zinvolle reactie krijg.

Ten eerste mijn vragen waren gericht aan de DGK redactie (en zover ik weet maak je daar geen deel van uit).
Ten tweede uit je reactie opmakende snap je mijn vragen niet. Het betitelen van de bewoners op hun achtergond viel me op en vroeg me af waarom dat gebeurde. Ik heb mijn vragen en mijn ideeën hierover proberen te onderbouwen.

Omdat ik mijn inziens redelijke vragen stel, stel jij voor om terug naar mijn roots te gaan. Mijn vader komt uit Suriname en ik heb een nederlandse moeder dus wat zijn volgens jouw mijn roots. Hoewel veel kinderen van gemengde afkomst zich gedwongen voelen om positie (m.b.t. hun afkomst) in te nemen, voel ik die noodzaak totaal niet. Dus ik hoef niet terug naar mijn roots.

Ik heb zo'n sterk vermoeden (but prove me otherwise) dat dit weer zo'n reactie is van iemand die lekker heult met 'eng rechts'...."als het je niet bevalt, ga je toch lekker terug niveau".....heb ik ergens mijn reactie kritiek op Nederland of de nederlandse samenleving? Daarnaast mag ik aangezien ik in Nederland ben geboren en de nederlandse nationaliteit bezit kritiek hebben op Nederland.

Als je al besluit of te reageren, neem dan a.u.b. te de moeite om mijn post te lezen, want als je reactie hetzelfde niveau en dus onzinnigheid bevat als je vorige reactie, kan je net zo goed niet reageren of je reageert met een leuke kinderlijke reactie zoals 'poep in je broek'!
pi_46006704
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:18 schreef n1ek het volgende:

[..]

Nee maar zonder gein ik verander helemaal niks en ineens werkt het amper meer... hoe dan? ;}
is gewoon een teken....dat je moet stoppen met kijken.
Is toch geen fuck meer aan......
  maandag 5 februari 2007 @ 14:32:34 #221
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_46006946
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:43 schreef Copycat het volgende:
Huub zou DGK nu eigenlijk moeten aanklagen, voor laster ende smaad .
En 10.000 euro terug, omdat hij onterecht uit de villa gezet is.
pi_46007078
het zal me niks verbazen als ze die 10 ruggen gewoon terug hebben gekregen achter de schermen zonder dat ze daar met iemand over mogen praten.
Talpa wordt ook niet rijker of armer met 10 ruggen meer of minder, maar voor een bewoner is dat veel geld.....
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 5 februari 2007 @ 14:38:14 #223
6941 APK
Factual, I think.
pi_46007120
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:13 schreef Maria44 het volgende:

De beelden moeten m.i. aan de bewoners getoond worden, de juiste beelden wel te verstaan.
(niet nog een keer naspelen of monteren)
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_46007312
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:18 schreef n1ek het volgende:

[..]

Had ik ook vannacht. Bart 3 x naar de gameroom zien lopen, 3x hetzelfde gesprek tussen Natasia en Amanda en nog meer van die herhalingen gezien.

Bart zegt dat het half 2 is als het 10 over 1 is???

Krijgen we nu ook al gecensureerde streams?
pi_46007342
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:38 schreef APK het volgende:

[..]

Ja is er ook een hoop nagespeeld?

(want ik heb wel een aantal keer het gevoel gehad dat de bewoners gecoached werden door een psycholoog(buiten de camera's). Sommige handelingen van bepaalde mensen klopten in ieder geval niet, met de handelingen van de dagen er voor....)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')