abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 februari 2007 @ 11:46:51 #176
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_46002341
Beetje triest om Huub er alsnog uit te gooien
In eerste instantie hadden jullie de beelden toch goed bekeken? en was het .lul die geweld gebruikte
Ik kijk ook niet meer, tot ziens
  Admin maandag 5 februari 2007 @ 11:50:51 #177
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46002445
quote:
Op maandag 5 februari 2007 11:46 schreef Darklight het volgende:

Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_46002571
quote:
In eerste instantie hadden jullie de beelden toch goed bekeken? en was het .lul die geweld gebruikte
Je KAN de 3 nieuwe bewoners natuurlijk een kans geven, misschien hebben ze ballen en kunnen ze die flokkies tegenspel bieden. Ikzelf ga het 2 dagen proberen, en als de 3 nieuwe me niet bevallen kan ik altijd nog stoppen...
pi_46002790
quote:
Ook ik kijk niet meer.
kan die koppen van die tokkies niet meer zien.
Huub had er niet uit gemoeten,was een onterechte beslissing.
Hij heeft tegen de stoel geschopt.
En de redactie had zaterdagavond gehoor moeten geven toen Huub belde.
maar ja het was Huub maar die belde.
  maandag 5 februari 2007 @ 12:04:04 #180
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_46002817
Nou, dan maar een positieve noot; Gezien het feit dat ik gek ben op schandalen, zal ik vanaf nu zeker naar DGK gaan kijken. En dat na mijn BB-moeheid waardoor ik dacht dat ik algeheel reality moe was, maar dit blijkt toch niet het geval te zijn .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_46002887
quote:
Op maandag 5 februari 2007 12:04 schreef k_i_m het volgende:
Nou, dan maar een positieve noot; Gezien het feit dat ik gek ben op schandalen, zal ik vanaf nu zeker naar DGK gaan kijken. En dat na mijn BB-moeheid waardoor ik dacht dat ik algeheel reality moe was, maar dit blijkt toch niet het geval te zijn .
De 2 personen die alle schandalen veroorzaakten zijn weggestuurd, dus eigenlijk wil je dus zeggen dat je juist NIET gaat kijken nu...
  Moderator maandag 5 februari 2007 @ 12:06:40 #182
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46002899
Ik blijf wél kijken.
Ik ben namelijk razend benieuwd wat er nu gaat gebeuren.

Dat Huub er net als NL uit is gezet, vind ik jammer, en het is te impulsief gebeurd. Echter: ik geloof wél in de integriteit van de redactie. Waarom zouden ze in godsnaam de met afstand populairste bewoner, die bijna elke dag wel voor een nieuw verhaaltje zorgt, er uit willen hebben.

Mocht het zo zijn dat de nieuwe bewoners van hetzelfde "niveau" zijn als Amanda, Sylvia er eind van de maand worden uitgestemd waarna de kliek van de walgelijke Brian&Natasia overblijft, dan haak ik alsnog af.

Er moét geselecteerd worden op TEGENGAS , tegen het stelletje asociale terroristen dat nu de touwtjes in handen heeft.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 5 februari 2007 @ 12:12:02 #183
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_46003015
quote:
Op maandag 5 februari 2007 12:06 schreef Mika25 het volgende:

[..]

De 2 personen die alle schandalen veroorzaakten zijn weggestuurd, dus eigenlijk wil je dus zeggen dat je juist NIET gaat kijken nu...
Jij denkt dat het bij 1 schandaal blijft? Ik heb er nu al 2 geteld, dit was nog maar het begin .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 5 februari 2007 @ 12:18:08 #184
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46003171
quote:
Op maandag 5 februari 2007 11:32 schreef Danny het volgende:
Heb je ze ooit antwoord zien geven op moeilijke vragen? (en zo ja, was dat een duidelijk antwoord of voornamelijk bullshit zoals hun eerdere post in dit topic?)

Zulks een retorische vraag op de maandagochtend.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Admin maandag 5 februari 2007 @ 12:18:10 #185
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46003174
quote:
Op maandag 5 februari 2007 12:06 schreef Gert het volgende:
Ik blijf wél kijken.

Dat Huub er net als NL uit is gezet, vind ik jammer, en het is te impulsief gebeurd. Echter: ik geloof wél in de integriteit van de redactie. Waarom zouden ze in godsnaam de met afstand populairste bewoner, die bijna elke dag wel voor een nieuw verhaaltje zorgt, er uit willen hebben.
Gezien dat er gistermorgen al een persbericht de deur uit is gegaan is het gewoon een manier om publiciteit te genereren. Er is weer gevochten in de kooi en mensen zijn eruit gezet. Sensatie én ze geven aan 'integer' (*proest*) te zijn. Nieuwe kijkers die ze hopen te scoren met dit soort publiciteit kennen heel Huub niet, noch de voortrekkerij van Natasia, noch de andere bedenkelijke beslissingen (die sowieso op tv netjes worden gefiltert).
quote:
Er moét geselecteerd worden op TEGENGAS , tegen het stelletje asociale terroristen dat nu de touwtjes in handen heeft.
Ik weiger dan ook pertinent naar die asociale terroristen te kijken.
pi_46003331
quote:
Ik blijf wél kijken.

Mocht het zo zijn dat de nieuwe bewoners van hetzelfde "niveau" zijn als Amanda, Sylvia er eind van de maand worden uitgestemd waarna de kliek van de walgelijke Brian&Natasia overblijft, dan haak ik alsnog af.

eens
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_46003345
Kan er misschien wat tegenpubliciteit geboden worden? Pro-Huub Bericht op frontpage van Fok? De altijd voor een geintje te vangen mannen van Geenstijl erbij halen? Of zijn dat de concullega's?
pi_46003466
quote:

Uhmz...integriteit? De redaktie was bereid om de zaak in de doofpot te stoppen en Huub erin te laten, maar zoals altijd ging Huub weer te ver en praatte hij z`n mond voorbij zodat hij alsnog weg moest. Dus van enige integriteit van deze redaktie is absoluut geen spraken.
  Admin maandag 5 februari 2007 @ 12:32:50 #189
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46003516
quote:
Op maandag 5 februari 2007 12:30 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Uhmz...integriteit? De redaktie was bereid om de zaak in de doofpot te stoppen en Huub erin te laten, maar zoals altijd ging Huub weer te ver en praatte hij z`n mond voorbij zodat hij alsnog weg moest. Dus van enige integriteit van deze redaktie is absoluut geen spraken.
Niks doofpot. Hadden ze de beelden aan de bewoners laten zien was de kous afgeweest. Huub gebruikte geen geweld. Iedereen die zijn bril opheeft als ie de beelden bekijkt ziet dat met z'n ogen dicht
Buiten dat gistermorgen al op de site van de telegraaf een verklaring stond van een producent dat BEIDEN eruit moesten. Dat hele 'hij mag erin blijven en moest eruit omdat hij zijn mond voorbij praatte' slaat dus al sowieso nergens op.
  Moderator maandag 5 februari 2007 @ 12:45:43 #190
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46003812
Het Telegraaf-artikel is inderdaad gedateerd op 4 februari 08:01 uur.
Kan iemand bevestigen dat toén ook al werd vermeld dat ook Huub de kooi zou moeten verlaten?
Verderop in het artikel wordt namelijk geschreven dat de bewoners "gisteravond de villa moesten verlaten". Dit kan nooit op zondagochtend geschreven en geplaatst zijn. Het stuk is dus later bijgewerkt. Ik vermoed dat in de eerste versie, die van 08:01 's ochtends, alleen de vechtpartij nog maar werd vermeld.

Zo niet, dan hebben ze een enorme blunder begaan.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_46003853
Het is al een paar keer gezegd maar toch nog een keer

NL zat meteen te wijzen naar zijn rechterbeen en de zogenaamde blauwe plek. OP de beelden is de zien dat huub tegen het middenstuk van de stoel aantrapt. Dus wat nou rechterbeen ?

huub was dusdanig dronken dat hij zich veel niet kan herinneren, dus hem op zijn woord vertrouwen is onzin, want brian heeft het idd in zijn mond gelegd.

Dus bekijk de beelden nog maar eens een keer goed, want alle verhalen zijn verdraaid, aangevuld noem het maar op.

de beelden moeten ook gezien worden door de anderen, want de overigen trekken de verkeerde conclusies, en ik vind dat ze recht hebben op de waarheid.

Als jullie de beelden bekijken en zien dat het de stoel was MOET huub gewoon terug.

Ik hoop dat de nieuwe bewoners van beter niveau zijn als amoebe, want dat is geen aanvulling maar een meeloper, en dommer kan je ze niet vinden denk ik.

ach dit verhaal zal wel geen nut hebben, maar ook het laatste filmpje van huub klopt niet omdat hij dingen verteld die niet gebeurd zijn, omdat hij het zich gewoon niet herinnerd.
pi_46003868
Vraag aan DGK_REDACTIE: waarom laten jullie het toe dat er zoveel info van achter besproken wordt tussen de bewoners?
  Moderator maandag 5 februari 2007 @ 12:47:46 #193
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46003876
quote:
Op maandag 5 februari 2007 12:30 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Ik bedoelde integriteit in de zin van dat er geen geheime motieven waren om Huub die villa uit te werken. Je gaat je populairste bewoner er niet uitgooien.
pi_46003942
Misschien dat jullie opheldering kunnen geven over de vraag of het uberhaupt mogelijk is dat een ex-bewoner terug de villa in gaat en hem ook kan winnen...
Het zou een hoop speculatie kunnenn uitsluiten of juist niet..
pi_46004033
quote:
Op maandag 5 februari 2007 12:47 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik bedoelde integriteit in de zin van dat er geen geheime motieven waren om Huub die villa uit te werken. Je gaat je populairste bewoner er niet uitgooien.
Tenzij Huub zelf weg wilde.
pi_46004067
quote:
Op maandag 5 februari 2007 12:53 schreef Maria44 het volgende:

[..]

Tenzij Huub zelf weg wilde.
Huub wilde zeker niet weg, dat was gister ook zichtbaar
pi_46004354
DGK_REDACTIE: Jullie moeten even die geweldsinstructie iets oprekken vind ik. Zo houden jullie geen mensen over en zo verliezen jullie kijkers.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_46004770
quote:
Op maandag 5 februari 2007 12:54 schreef Missy_1974 het volgende:

[..]

Huub wilde zeker niet weg, dat was gister ook zichtbaar
Hij hoefde ook niet weg. Na het gesprek met achter heeft hij ook in eerste instantie aangegeven .NL niet geschopt te hebben. Later die dag kwam toch aarzelend de mededeling dat hij wel geschopt had. Ik geloof daar niet in.
Tijdens het nachtelijk handgemeen keek ik de streams en in de keuken heeft Huub zich met handen in de lucht door .NL in de houtgreep laten nemen en buiten laten gooien. Hij deed niks terug. Heeft later tegen de stoel geschopt en tegen de muur. Dat doet hij vaker als hij boos is over iets, dat heeft hij meerder malen verteld. Hij is niet gek en was niet dronken genoeg om niks meer te weten gezien het feit dat hij met handen omhoog op beeld staat. Dat doe je niet als je strontlazerus bent, dus hij was er nog volop 'bij'.

Daarom denk ik dat er die zondagmiddag nog iets is gebeurd of gezegd waardoor Huub heeft besloten de handdoek in de ring te gooien. Protesten van andere bewoners bijvoorbeeld... die kennen nog steeds de ware toedracht niet.
pi_46004800
Er is een mooi filmpje gemaakt waar duidelijk op staat dat huub niet tegen de been schopte van NL en helemaal niet tegen het linkerbeen waar de blauweplek zit waarvan NL al wist dat ie er zat
http://www.youtube.com/watch?v=bpHYpC2hH9c
pi_46004821
dus heeft er iemand blauwen ogen of blauwe plekken?? NEE!

Doorgaan niks aan de hand. Het gaat wel om miljoenen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')