Je KAN de 3 nieuwe bewoners natuurlijk een kans geven, misschien hebben ze ballen en kunnen ze die flokkies tegenspel bieden. Ikzelf ga het 2 dagen proberen, en als de 3 nieuwe me niet bevallen kan ik altijd nog stoppen...quote:Op maandag 5 februari 2007 11:46 schreef Darklight het volgende:
Beetje triest om Huub er alsnog uit te gooien
In eerste instantie hadden jullie de beelden toch goed bekeken? en was het .lul die geweld gebruikte
Ik kijk ook niet meer, tot ziens
Ook ik kijk niet meer.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:46 schreef Darklight het volgende:
Beetje triest om Huub er alsnog uit te gooien
In eerste instantie hadden jullie de beelden toch goed bekeken? en was het .lul die geweld gebruikte
Ik kijk ook niet meer, tot ziens
De 2 personen die alle schandalen veroorzaakten zijn weggestuurd, dus eigenlijk wil je dus zeggen dat je juist NIET gaat kijken nu...quote:Op maandag 5 februari 2007 12:04 schreef k_i_m het volgende:
Nou, dan maar een positieve noot; Gezien het feit dat ik gek ben op schandalen, zal ik vanaf nu zeker naar DGK gaan kijken. En dat na mijn BB-moeheid waardoor ik dacht dat ik algeheel reality moe was, maar dit blijkt toch niet het geval te zijn.
Jij denkt dat het bij 1 schandaal blijft? Ik heb er nu al 2 geteld, dit was nog maar het beginquote:Op maandag 5 februari 2007 12:06 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De 2 personen die alle schandalen veroorzaakten zijn weggestuurd, dus eigenlijk wil je dus zeggen dat je juist NIET gaat kijken nu...
quote:Op maandag 5 februari 2007 11:32 schreef Danny het volgende:
Heb je ze ooit antwoord zien geven op moeilijke vragen? (en zo ja, was dat een duidelijk antwoord of voornamelijk bullshit zoals hun eerdere post in dit topic?)
Gezien dat er gistermorgen al een persbericht de deur uit is gegaan is het gewoon een manier om publiciteit te genereren. Er is weer gevochten in de kooi en mensen zijn eruit gezet. Sensatie én ze geven aan 'integer' (*proest*) te zijn. Nieuwe kijkers die ze hopen te scoren met dit soort publiciteit kennen heel Huub niet, noch de voortrekkerij van Natasia, noch de andere bedenkelijke beslissingen (die sowieso op tv netjes worden gefiltert).quote:Op maandag 5 februari 2007 12:06 schreef Gert het volgende:
Ik blijf wél kijken.
Ik ben namelijk razend benieuwd wat er nu gaat gebeuren.
Dat Huub er net als NL uit is gezet, vind ik jammer, en het is te impulsief gebeurd. Echter: ik geloof wél in de integriteit van de redactie. Waarom zouden ze in godsnaam de met afstand populairste bewoner, die bijna elke dag wel voor een nieuw verhaaltje zorgt, er uit willen hebben.
Ik weiger dan ook pertinent naar die asociale terroristen te kijken.quote:Er moét geselecteerd worden op TEGENGAS , tegen het stelletje asociale terroristen dat nu de touwtjes in handen heeft.
eensquote:Op maandag 5 februari 2007 12:06 schreef Gert het volgende:
Ik blijf wél kijken.
Ik ben namelijk razend benieuwd wat er nu gaat gebeuren.
Dat Huub er net als NL uit is gezet, vind ik jammer, en het is te impulsief gebeurd. Echter: ik geloof wél in de integriteit van de redactie. Waarom zouden ze in godsnaam de met afstand populairste bewoner, die bijna elke dag wel voor een nieuw verhaaltje zorgt, er uit willen hebben.
Mocht het zo zijn dat de nieuwe bewoners van hetzelfde "niveau" zijn als Amanda, Sylvia er eind van de maand worden uitgestemd waarna de kliek van de walgelijke Brian&Natasia overblijft, dan haak ik alsnog af.
Er moét geselecteerd worden op TEGENGAS , tegen het stelletje asociale terroristen dat nu de touwtjes in handen heeft.
Uhmz...integriteit? De redaktie was bereid om de zaak in de doofpot te stoppen en Huub erin te laten, maar zoals altijd ging Huub weer te ver en praatte hij z`n mond voorbij zodat hij alsnog weg moest. Dus van enige integriteit van deze redaktie is absoluut geen spraken.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:06 schreef Gert het volgende:
Niks doofpot. Hadden ze de beelden aan de bewoners laten zien was de kous afgeweest. Huub gebruikte geen geweld. Iedereen die zijn bril opheeft als ie de beelden bekijkt ziet dat met z'n ogen dichtquote:Op maandag 5 februari 2007 12:30 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Uhmz...integriteit? De redaktie was bereid om de zaak in de doofpot te stoppen en Huub erin te laten, maar zoals altijd ging Huub weer te ver en praatte hij z`n mond voorbij zodat hij alsnog weg moest. Dus van enige integriteit van deze redaktie is absoluut geen spraken.
Ik bedoelde integriteit in de zin van dat er geen geheime motieven waren om Huub die villa uit te werken. Je gaat je populairste bewoner er niet uitgooien.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:30 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Uhmz...integriteit? De redaktie was bereid om de zaak in de doofpot te stoppen en Huub erin te laten, maar zoals altijd ging Huub weer te ver en praatte hij z`n mond voorbij zodat hij alsnog weg moest. Dus van enige integriteit van deze redaktie is absoluut geen spraken.
Tenzij Huub zelf weg wilde.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik bedoelde integriteit in de zin van dat er geen geheime motieven waren om Huub die villa uit te werken. Je gaat je populairste bewoner er niet uitgooien.
Hij hoefde ook niet weg. Na het gesprek met achter heeft hij ook in eerste instantie aangegeven .NL niet geschopt te hebben. Later die dag kwam toch aarzelend de mededeling dat hij wel geschopt had. Ik geloof daar niet in.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:54 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
Huub wilde zeker niet weg, dat was gister ook zichtbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |