abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46007371
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:32 schreef Pool het volgende:

En 10.000 euro terug, omdat hij onterecht uit de villa gezet is.
Ik heb m`n twijfels of Huub en Amanda die 10k wel betaald hebben, ze doen daar veels te vaag over. Ik vondt dat gesprek met Joris aardig verdacht toen er over geld gepraat werd. Hetzelfde voor Amanda. "Oh, dat heeft m`n moeder betaald". Die uitspraak kwam pas na een paar seconden nadenken. Vergeet niet dat Huub en Amanda gevraagd zijn om het huis in te gaan. Waarom zouden ze 10k betalen omdat ze gevraagd worden om aan het programma deel te nemen. Het is eerder zo dat ze net als acteurs uitbetaald worden.

Ik heb Huub ook nog gehoord dat die 10k een probleem is. Hij is 25, is pas in z`n na-studie dagen en hij is meteen bereid om 10k weg te gooien voor een onzeker programma?!? Dat gaat er bij mij niet in...
pi_46007397
zullen we het trouwens 10 ruggen noemen ipv 10k (sorrie dat ik zit te miereneuken, maar het klinkt zo lomp).
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_46007500
10k is op "het internet" een normale naam voor 10.000 dollar, of 10.000 euro op nederlandse fora, dat is allang ingeburgert.
pi_46007538
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:38 schreef APK het volgende:

[..]

Precies zoals ik het zeg.
pi_46007687
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:50 schreef Mika25 het volgende:
10k is op "het internet" een normale naam voor 10.000 dollar, of 10.000 euro op nederlandse fora, dat is allang ingeburgert.
Ik ben een Hollander, ik denk in ruggen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 5 februari 2007 @ 15:19:19 #231
6941 APK
Factual, I think.
pi_46008415
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:51 schreef Maria44 het volgende:

Precies zoals ik het zeg.
Dus jij denkt dat ze die ruzie een paar keer gespeeld en in verschillende takes opgenomen hebben?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_46008795
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:22 schreef Pulu het volgende:

[..]

Kijk van zo'n reactie zakt echt mijn broek af! Aan de ene kant heb ik zin om heel hooghartig te reageren en de andere kant weet ik niet of ik sowieso wel moet reageren, omdat ik betwijfel of ik wel een zinvolle reactie krijg.

etc. etc.
Voor iemand die eigenlijk niet wil reageren, toch nog een behoorlijk lange reactie geworden.
pi_46009039
kom op redactie HAAL HUUB TERUG !!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_46009085
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:19 schreef APK het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat ze die ruzie een paar keer gespeeld en in verschillende takes opgenomen hebben?
Nee, ik denk dat de kritische momenten vanaf nu niet meer op de streams komen om herhaling van zondagnacht te voorkomen. Het moet volgens mij gaan zoals redactie wil, met bijpassend beeldmateriaal en niet met bewijzen van streamers die in voorkomende gevallen het tegendeel kunnen aantonen.

Evt. door betrokken bewoners nagespeeld voor de TV uitzending. Wat streamers zien is niet belangrijk. Alleen de door de redactie bedachte verhaallijn telt namelijk en dat is mijn visie.

Wel is belangrijk hoe streamers over de bewoners denken, daarmee heeft de red. feedback of het type klopt wat ze neer willen zetten. Dat dan weer wel.
pi_46009531
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:30 schreef Bontekoe het volgende:

[..]

Voor iemand die eigenlijk niet wil reageren, toch nog een behoorlijk lange reactie geworden.
Ook 'eng rechts'?
pi_46009696
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
kom op redactie HAAL HUUB TERUG !!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat dacht ik met Nicolaas ook..... Geloof mij nou maar, ze vinden vast wel een gestoorder iemand die voor meer vuurwerk gaat zorgen.....
pi_46009834
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:58 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat dacht ik met Nicolaas ook..... Geloof mij nou maar, ze vinden vast wel een gestoorder iemand die voor meer vuurwerk gaat zorgen.....
Als ze voor een gestoorde waren gegaan was het de toenmalige vriend van mijn huisgenote wel geworden, die zat bij de laatste 12
pi_46009919
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:58 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat vraag ik me dus af. Wie wil er nu nog in dat programma als je weet dat je bijna niet kunt winnen.
Dan kom je automatisch uti op camerageile figuren zoals Amanda en niet meer op semi intellectuele zoals Nicolaas en .NL
pi_46010084
Snap trouwens niet waarom Huub gewoon niet ontkent geschopt te hebben...
pi_46010130
quote:
Op maandag 5 februari 2007 16:10 schreef farceman het volgende:
Snap trouwens niet waarom Huub gewoon niet ontkent geschopt te hebben...
Alsof hij weet hoe het allemaal precies opgenomen was en hij probeerde wel degelijk zijn beste vrind met zijn voet te toucheren En de rest staat in een paar postings hierboven
  maandag 5 februari 2007 @ 16:16:42 #241
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_46010282
quote:
Op maandag 5 februari 2007 10:32 schreef Danny het volgende:
ow, en verklaar eens hoe het kan dat gisterMORGEN om 8 uur al bekend was dat BEIDE heren het huis uit moesten? (stond op de site van de Telegraaf)
Telegraaf... televaag bedoel je zeker
Net zoals dat bericht over die trap van Nena in Brian's maag aldus de televaag.
Terwijl dat toch duidelijk zijn been was..
Ja zo verzin ik de nieuwtjes ook wel tot een smeuig verhaal
Zo werkt die krant nu eenmaal dus niet zo gek dat ze alvast wat melden, terwijl op dat moment de boel nog niet eens duidelijk is.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Admin maandag 5 februari 2007 @ 16:20:13 #242
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46010411
quote:
Op maandag 5 februari 2007 16:16 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Telegraaf... televaag bedoel je zeker
Net zoals dat bericht over die trap van Nena in Brian's maag aldus de televaag.
Terwijl dat toch duidelijk zijn been was..
Ja zo verzin ik de nieuwtjes ook wel tot een smeuig verhaal
Zo werkt die krant nu eenmaal dus niet zo gek dat ze alvast wat melden, terwijl op dat moment de boel nog niet eens duidelijk is.
In het bericht staat ook dat de producente van het programma dat heeft gezegd.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_46010459
quote:
Op maandag 5 februari 2007 16:20 schreef Danny het volgende:

[..]

Bronvermeldingen als :grote linkerduim doen het tegenwoordig klote
pi_46010546
quote:
Op maandag 5 februari 2007 16:05 schreef farceman het volgende:

[..]

Dat vraag ik me dus af. Wie wil er nu nog in dat programma als je weet dat je bijna niet kunt winnen.
Dan kom je automatisch uti op camerageile figuren zoals Amanda en niet meer op semi intellectuele zoals Nicolaas en .NL
Genoeg mensen zijn er camerageil en laten we zeggen dat er ongeveer nog een stuk of 40 mensen het huis in gaan door de tijd heen, dat moet wel lukken in een land van 16 miljoen mensen dunkt mij....

Die Gouden Kooi is zo'n succes op dit moment
  maandag 5 februari 2007 @ 16:24:37 #245
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_46010576
quote:
Op maandag 5 februari 2007 16:20 schreef Danny het volgende:

[..]

En dat verbaasd me dus ook niet...het blijft een krant.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_46010634
Het zal vast wel een 1-2-tje tussen de Talpa en de Telegraaf geweest zijn..... Hoe erger de zaak wordt opgeblazen, hoe meer hits talpa om 19uur30 krijgt.

Naar mijn mening was er helemaal niks gebeurd, ik vond die lowkick van nena wel iets zoets hebben....
pi_46010660
Zo redactie, krijgen we nog een réactie?
pi_46011065
quote:
Op maandag 5 februari 2007 16:05 schreef farceman het volgende:

[..]

Precies. Hoeveel vrijheid ben je bereid op te geven.... vul maar in. Meningsuiting.
pi_46011111
quote:
Op maandag 5 februari 2007 16:26 schreef Rens_Wilders het volgende:
één reactie van de GDK redactie en we hebben binnen 3 uur 6 topics vol
Maar nog geen nieuwe bewoners, waar zijn ze mee bezig...? Of zouden ze er een groepje in gaan gooien, Gert en Germien?
pi_46011137
quote:
Op maandag 5 februari 2007 16:26 schreef Rens_Wilders het volgende:
ja ik zit ook de hele dag al te wachten, heb nog geen streams aangehad vandaag.......

wat een saai stel zo

en natasia, amanda, bart en brian zijn té erg om naar te kijken

brian met STIP op één
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')